Voorbereiding 2017-2018 - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Voorbereiding 2017-2018 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
3-1 overwinning tegen OHL vandaag.

Een draak van een eerste helft, de beloften van EA tegen de beloften van OHL, 1-1 na 45 minuten, veel meer valt er niet over te zeggen. Van Belle was een heel klein lichtpuntje, maar verder weinig nieuwkomers gezien die 1e amateur zullen aankunnen. En euhm, Hamza Amazou...was dat nu die 'targetspits' die we zo broodnodig hadden?

Veel betere tweede helft met de toekomstige basisploeg (4-4-2);

VDN

F.Geenens-Verstraeten-Ghyselinck-Mertens

Lusala-Ntika-Van Tricht-Diarra

Mitu-De Rock


Gecontroleerd gevoetbald, nooit in de problemen gekomen en tegelijkertijd ook al relatief efficiënt. Diarra sterk op linksmidden, Ntika een tank als verdedigende middenvelder. En het mag gezegd, een goeie Van Tricht vandaag en ook iets steviger in duel. Zeker en vast een voldoening gevende tweede helft, deze basisploeg kan met vertrouwen starten in 1e amateur.

Ik stel wel vast dat we vandaag géén alternatief hebben voor De Rock en Mitu. Ik had dan veel liever Baras zien blijven. En Sven Jacques. :)


09 Aug 2017, 23:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Van alle nieuwkomers is enkel Gyselinck een echte aanwinst en zijn misschien ook Ntika en Mertens inzetbaar. Al de rest is gewoon te weinig voor 1 amateur. Misschien hadden we beter wat minder gekocht en nog één goeie spits aangeworven want nu is het hopen dat er niks gebeurt met De Rock en Mitu. Want Amazou en zeker Godart brengen tot nu toe veel te weinig.

_________________
Afbeelding


09 Aug 2017, 23:53
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
iendrachter schreef:
SERRE schreef:
Van alle nieuwkomers is enkel Gyselinck een echte aanwinst en zijn misschien ook Ntika en Mertens inzetbaar. Al de rest is gewoon te weinig voor 1 amateur. Misschien hadden we beter wat minder gekocht en nog één goeie spits aangeworven want nu is het hopen dat er niks gebeurt met De Rock en Mitu. Want Amazou en zeker Godart brengen tot nu toe veel te weinig.


Volledig akkoord, zelfs een Jelle Geenens is zeker niet slechter dan die Mertens.
Godart dat is bij momenten echt wel triestig, zal ook wel nooit gescout geweest zijn zeker?
Van Hoevelen is vervangen door Gyselinck en voor de rest zijn we eigenlijk verzwakt met het vertrek van Baras, PVDP heeft weer wat ex spelers en vriendjes gehaald precies, een geluk dat ze die Mattis Adem zijn contract nog verbroken hebben, die jongen heeft nu een contract gekregen bij Kerksken in 3de provinciale.
Sven Jacques heeft hier vorig seizoen een mooie ploeg bij elkaar gebracht, maar wat daarna gekomen is.....


Klopt helemaal. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Aug 2017, 8:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
het aantrekken van amazou nooit echt begrepen. die had er op zijn zachtst gezegd geen superseizoen opzitten. Godart dat is gewoon te weinig. die raakt geen bal. dan moet je idd besluiten dat er werkelijks niets met mitu of de rock mag gebeuren.

voor mij is er goed ingekocht voor de verdediging. een waardige vervanger voor baras had verder volstaan deze zomer.

dit is mijn idee wetende dat het echte werk nog moet beginnen. dus onder voorbehoud dat er bij wijze van verrassing toch nog een nieuwkomer wakker schiet en overtuigt... maar ik betwijfel het.


10 Aug 2017, 10:17
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Davy schreef:
het aantrekken van amazou nooit echt begrepen. die had er op zijn zachtst gezegd geen superseizoen opzitten. Godart dat is gewoon te weinig. die raakt geen bal. dan moet je idd besluiten dat er werkelijks niets met mitu of de rock mag gebeuren.

voor mij is er goed ingekocht voor de verdediging. een waardige vervanger voor baras had verder volstaan deze zomer.

dit is mijn idee wetende dat het echte werk nog moet beginnen. dus onder voorbehoud dat er bij wijze van verrassing toch nog een nieuwkomer wakker schiet en overtuigt... maar ik betwijfel het.


Ik vond de andere spits van Halle een stuk beter!


10 Aug 2017, 10:25
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Jean schreef:
Davy schreef:
het aantrekken van amazou nooit echt begrepen. die had er op zijn zachtst gezegd geen superseizoen opzitten. Godart dat is gewoon te weinig. die raakt geen bal. dan moet je idd besluiten dat er werkelijks niets met mitu of de rock mag gebeuren.

voor mij is er goed ingekocht voor de verdediging. een waardige vervanger voor baras had verder volstaan deze zomer.

dit is mijn idee wetende dat het echte werk nog moet beginnen. dus onder voorbehoud dat er bij wijze van verrassing toch nog een nieuwkomer wakker schiet en overtuigt... maar ik betwijfel het.


Ik vond de andere spits van Halle een stuk beter!


Inderdaad maar die is naar FC Lebbeke


10 Aug 2017, 10:44
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
allesaaneen schreef:
3-1 overwinning tegen OHL vandaag.

Een draak van een eerste helft, de beloften van EA tegen de beloften van OHL, 1-1 na 45 minuten, veel meer valt er niet over te zeggen. Van Belle was een heel klein lichtpuntje, maar verder weinig nieuwkomers gezien die 1e amateur zullen aankunnen. En euhm, Hamza Amazou...was dat nu die 'targetspits' die we zo broodnodig hadden?

Veel betere tweede helft met de toekomstige basisploeg (4-4-2);

VDN

F.Geenens-Verstraeten-Ghyselinck-Mertens

Lusala-Ntika-Van Tricht-Diarra

Mitu-De Rock


Gecontroleerd gevoetbald, nooit in de problemen gekomen en tegelijkertijd ook al relatief efficiënt. Diarra sterk op linksmidden, Ntika een tank als verdedigende middenvelder. En het mag gezegd, een goeie Van Tricht vandaag en ook iets steviger in duel. Zeker en vast een voldoening gevende tweede helft, deze basisploeg kan met vertrouwen starten in 1e amateur.

Ik stel wel vast dat we vandaag géén alternatief hebben voor De Rock en Mitu. Ik had dan veel liever Baras zien blijven. En Sven Jacques. :)


Wat mij vooral bij gebleven is van den eersten time is de alweer heel sterk spelende Julien Devriendt alsook de vechtlust bij een aantal spelers in de hoop de trainer toch te overtuigen hun mee op te nemen in de selectie.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Aug 2017, 21:30
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Supporterclub(s) die bus inleggen voor match op en tegen Duffel?


10 Aug 2017, 23:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Wedstrijd van vanavond gaat door in Merchtem en niet in Wolvertem zoals vorig seizoen!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


24 Aug 2017, 14:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
"veredelde" beloftenploeg deze avond. Vele van ons "aanwinsten" verbleken tov jongens uit onze eigen jeugd of spelers die we al hadden. kga het daarop houden...


24 Aug 2017, 22:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Heb mij al dezelfde bedenkingen gemaakt. Als je 3-4 langdurige geblesseerde hebt zak je zowiezo. Transferbeleid dikke nul.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Aug 2017, 9:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
K hoop dat er in de laatste dagen nog een aanvallende versterking bijkomt. Ze hadden toch een akkoord met dienen tester van Geel en die is uiteindelijk niet gekomen, dus was er in principe budget. Als ze Claes nog kunnen kwijtgeraken en (een deel van dat budget) gebruiken, zou ideaal zijn.

Als er iets gebeurt met De Rock hebben we een groot probleem. Ook Mitu en Yala Lusala zijn bijna onmisbaar (zeker niet alletwee gelijk)


25 Aug 2017, 10:11
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Na de miskopen van afgelopen seizoen Antoine Curier, Atheba, Camara enz.. heeft hij opnieuw prijs met enkele spelers waarvan je weet dat ze eerste amateur nooit aankunnen
" Foute transfers kunnen we ons niet veroorloven" was nochtans een uitspraak van Patrick Vanderpoorten nog niks geleerd blijkbaar. (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Aug 2017, 10:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Gisteren naar wolvertem-Merchtem geweest. Het voetbal van Amazou is echt schrijnend, heeft 2 open kansen ook laten liggen, geregeld slechte controles, echt zonde....

Lichtpuntjes in een flauwe match was het secure werk van onze keeper Devriendt en een goeie Mertens.

_________________
www.spionkoplede.com


25 Aug 2017, 10:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Voorbereiding 2017-2018
Mariner schreef:
Gisteren naar wolvertem-Merchtem geweest. Het voetbal van Amazou is echt schrijnend, heeft 2 open kansen ook laten liggen, geregeld slechte controles, echt zonde....

Lichtpuntjes in een flauwe match was het secure werk van onze keeper Devriendt en een goeie Mertens.


met zo een naam kan dat niet anders hé :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


25 Aug 2017, 18:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst