Eendracht Aalst - Seraing - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - Seraing 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
allesaaneen schreef:
Oudenaarde - Berchem 3-1, EA momenteel dus enige ploeg met 0 punten. Winnen tegen Seraing is idd een must!

T goch ja. Die 0 is idd niet fijn maar we moeten nu ook nog niet panikeren he
Heist en Dessel hebben deze avond opnieuw gewonnen en behoren gewoon tot de betere ploegen van deze reeks. In mijn ogen is het niet daar waar wij onze punten zullen moeten halen dit seizoen. Bovendien heb je ook 1 match minder he. Morgen hopelijk een driepunter. Als het toch zou foutlopen zal ik nog niet panikeren. Eind oktober zal je al een beter beeld hebben vd sterkte v deze kern


23 Sep 2017, 23:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Mooie mentaliteit getoond! De wil om te winnen was groter bij ons als bij hen. Mitu, was heel sterk, beloond met 2 doelpunten. AL hadden het er wel 3 moeten zijn. Die kans in de eerste helft had altijd binnen gemoeten.

Discussie over de penalty was wel minder, klaas is de vaste nummer 1 en stelde nog niet teleur. Bangoura had dat daar niet moeten opeisen. Wel een geluk dat hij nadien nog de 4-2 scoort.

Heel belangrijke 3 punten die binnen zijn! Op naar Oosterzonen, hopelijk ook daar iets halen!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


24 Sep 2017, 17:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Match die eigenlijk nog iets te spannend is afgelopen. Jammer van de 2-1 net voor rust. Mitu moet eigenlijk in de eerste helft 2x scoren.

Na de 2-2 en de (toch wel domme) rode kaart voor ons toch nog even afgezien. Gelukkig kunnen we snel de 3-2 en 4-2 maken. Grotere wil om te winnen bij ons vandaag.

Hopelijk zijn we vertrokken voor een reeks(je).


24 Sep 2017, 18:31
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
in tegenstelling tot de voorbije 2 matchen vandaag pak kansen gekregen. Mitu 3 dikke laten liggen, maar scoort er gelukkig 2.

Knappe reactie na die rode kaart, om van die tegenslag terug te knokken naar de overwinning. Getuigd van mentaliteit. :banana:

Enige smet voor mij was de heel egoïstische houding van Bangoura bij de penalty. :nieje: :nieje:

Mag daar deze week op aangesproken worden. Het is het TEAM dat telt, niet meneer Bangoura.


24 Sep 2017, 19:32
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
BDS schreef:
Enige smet voor mij was de heel egoïstische houding van Bangoura bij de penalty. :nieje: :nieje:

Mag daar deze week op aangesproken worden. Het is het TEAM dat telt, niet meneer Bangoura.


Klopt, zoals Hans ook al zei. Trainer heeft uiteindelijk de beslissing genomen door duidelijk Klaas aan te duiden.

Moeten dit ook niet opblazen natuurlijk, getuigt van een grote wil om te scoren. Even op aanspreken en nadien case closed.


24 Sep 2017, 19:38
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Spannende match, aangenaam om naar te kijken. Had inderdaad minder spannend moeten/kunnen zijn, mr soit, karakter getoond, gevochten, en bij momenten mooie combinaties en kansen bijeen gevoetbald.

Ook gedurfd van TDC om direct aan te vangen met 3 spitsen, het heeft geloond. En opnieuw een heel sterke match van Preben. Rode kaart (2x geel) van Ridwan was dan weer een beetje tekenend, niet z'n beste match. Ntika heeft dat daar nadien trouwens zonder problemen opgevangen.

En Bangoura z'n penaltymomentje, goh ja... getuigt ook van ambitie hé :D Bangoura was zeer goed vandaag als targetspits, heeft direct z'n plaats vooraan veroverd. Als je dat vergelijkt met de invalbeurt van Amazou...jongens toch.

Mooie namiddag dus, mét het welgekomen signaal dat je tegen ongeveer de helft van de ploegen in die reeks toch punten zal kunnen pakken.

:EA:


24 Sep 2017, 20:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Ook een pluim voor VDN die ons in de eerste helft met 2 prachtige reddingen recht heeft gehouden. Ook preben, meer dan degelijk op den back. Hij speelt liever hoger, maar doet het daar toch niet onaardig! Als hij zijn positiespel in verdedigend opzicht wat kan bijschaven kan je daar een hele goeie back van maken lijkt me. Een beetje zoals Meunier is omgevormd geweest? ;-)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


24 Sep 2017, 20:29
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Aangename wedstrijd, merkwaardig verloop. We komen 2-0 voor hoewel we niet echt boven liggen, vrij evenwichtig. En dan die goal vlak voor rust, dan denk je het wordt moeilijk, maar an de rust zijn we wel beter en moet het eigenlijk 3-1 worden maar hun eerste kans maken zij gelijk. En dan die (terechte, spijtig genoeg) uitsluiting en dan denk je: nu is het gedaan. Maar dan die 2 goals in een paar minuten en match is gespeeld. Seraing was dan echt aangeslagen. Ik vond Mitu en onze keeper de besten. Maar wat ik vooral graag zag was de inzet en overgave, en ik stel ook vast zoals anderen voor mij dat we niet misstaan in de reeks. We moeten regelmatig onze puntjes kunnen pakken, lijkt mij...
Er zou wel wat meer volk mogen komen, maar goed. We zeggen van onszelf dat we een traditieclub zijn, maar als je dit vergelijkt met Antwerp en Beerschot en KV Mechelen als die uit de miserie kropen, dat is toch nog wat anders, hoor... Natuurlijk, hier zijn we wel al van de éne miserie in de andere gesukkeld, dat help niet, hé...


24 Sep 2017, 20:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Overwinning die vooral zal deugd doen op het mentale vlak. Zeker omdat we het met tien man nog naar ons konden toe trekken.
In de eerste helft kregen de twee ploegen redelijk wat kansen. Mitu liet nog een extra doelpunt liggen maar anderzijds hield Van Den Noortgaete ons ook een paar keer recht. Het had bij de rust evengoed 3-3 ofzo kunnen zijn.
In het begin van de tweede helft mist Bigen de kans om ons meer ademruimte te geven. Even later slikken we dan de 2-2 en zag het er helemaal niet goed uit toen Gyselinck rood kreeg. Chapeau voor de reactie van de spelers want in plaats dat de kopjes naar beneden gingen, kregen we de beste kansen. Mitu werkte nu wel keurig af en Bangoura zorgde voor de beslissing.
We pakken drie broodnodige punten en pikken ons wagonnetje aan. Op de ingeslagen weg verder gaan en proberen om 4/6 te pakken tegen Oosterzonen en Hamme.


24 Sep 2017, 22:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Deze overwinning is enorm belangrijk voor de spelers zelf. Inzonderheid voor de moraal en het geloof in eigen kunnen. En dit met het oog op de toekomstige wedstrijden in deze reeks..
Terugkomen vanuit een draw-tussenstand, en met een man minder is het bewijs, dat het allemaal wel degelijk mogelijk is. Ons thuisvoordeel moet daar bovenop een troef worden.
Deze wedstrijd was dan ook een waardemeter, tegen een een middenmoter uit 1Amateur.
De huidige grinta moeten we zeker vasthouden, maar mag ook niet overslaan in overmoed.
Want de andere 'mindere' tegenstanders uit onze reeks, zullen foutjes ook veel sneller afstraffen dan in de
2amateur.
Hopelijk blijven we ook gespaard van blessures bij onze belangrijkste spelers, want onze kern is niet zo héél breed. Dan geloof ik er in dat we ons kunnen handhaven in de middenmoot van onze reeks.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


25 Sep 2017, 8:14
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Rare match, op een gegeven moment zou je getekend hebben voor 3 punten, na de rode kaart verdien je de overwinning. Wat me wel stoorde was dat er ochottekes 2 man achter de toog staat boven in die aquarium en maar 1tapkraan gebruikt wordt.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Sep 2017, 8:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
DavidSeal schreef:
Rare match, op een gegeven moment zou je getekend hebben voor 3 punten, na de rode kaart verdien je de overwinning. Wat me wel stoorde was dat er ochottekes 2 man achter de toog staat boven in die aquarium en maar 1tapkraan gebruikt wordt.


en dat ze geen wittekes hebben. (n)


25 Sep 2017, 9:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Wedstrijd zoals er nog mogen komen dit seizoen.
Verdiende overwinning , goed voor de spirit en inderdaad
De Man en KVDN uitblinkers.
:EA:


25 Sep 2017, 9:51
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
“Bangoura weigert meer dan 1 miljoen euro om penalty’s te laten nemen door De Rock”

https://www.hln.be/sport/voetbal/buiten ... ~ae8750d2/

:D


25 Sep 2017, 10:33
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Ik ben vooral blij dat onze spitsen het verschil hebben gemaakt :

Mitu : 2 goals
Bangoura : 1 goal en 1 assist
Klaas : 1 goal en 1 assist


25 Sep 2017, 13:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst