Eendracht Aalst - Seraing - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - Seraing 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Het mag ook gezegd, onze grasmat lag er prima bij. Hopelijk blijft dit zo. Komt onze ploeg ten goede !


25 Sep 2017, 20:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
meer dan verdiende overwinning,
match moet 1ste helft misschien al gespeeld zijn,

domme rode kaart waardoor het eventjes afwachten was, maar Seraing maakte zelfs geen aanstalte om voor de 2-3 te gaan. Had de indruk dat die al content waren dat ze (zelfs met 3 wissels) het einde van de match gehaald hebben.

Op die manier zal fysieke overmacht misschien dit jaar ook terug van een groot belang kunnen worden.
Op basis van deze 90 minuten lijkt mij Seraing toch een ploeg te zijn die we aan het einde van de rit mogen (en moeten) achter ons houden.

_________________
If you never try, you'll never know


25 Sep 2017, 21:09
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
die keeper van Seraing, die moeten ze in de week toch wat meer laten wandelen, hé.
Waar die allemaal opdook, onder andere bij die laatste goal maar eerder was hij ook al eens gaan wandelen tot helemaal aan de zijlijn...


25 Sep 2017, 21:45
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Vanop de officiële site:

Met tien man minder kon Eendracht dubbel en dik verdiend de drie punten thuis houden tegen FC Seraing. EA-TV sprak na afloop van de wedstrijd met Tom De Cock, Yady Bangoura, Preben De Man en Cédric Mitu.

Wat klopt er niet in bovenstaande zin... :zzz:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Sep 2017, 9:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Timoilsjt schreef:
Vanop de officiële site:

Met tien man minder kon Eendracht dubbel en dik verdiend de drie punten thuis houden tegen FC Seraing. EA-TV sprak na afloop van de wedstrijd met Tom De Cock, Yady Bangoura, Preben De Man en Cédric Mitu.

Wat klopt er niet in bovenstaande zin... :zzz:


Straf van die ene speler :D


26 Sep 2017, 9:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Kon er deze keer niet bij zijn maar doet toch enorme deugd dat we terug winnen.
Als we het merendeel van ons thuismatchen kunnen winnen gaan we een schoon seizoen tegemoet.

Hopelijk is er dan volgend jaar voldoende budget om de kern gericht te beginnen versterken zodat we stillekesaan naar boven kunnen beginnen te kijken.

Dikke merci aan de supps en spelers!


26 Sep 2017, 10:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Zoals denk ik al eens eerder hier vermeld:
De organisatie in de kantine achter de goal trok op niks.
Eerst waant ge u daar in ne sauna om vervolgens e kwartier op uw pinten te moeten wachten.
Dat er geen wittekes en Palmkes zijn, tot daar aan toe, (alhoewel.. :D )
maar slechts 1 tapkraan en 2 personen achter den toog,
da's toch te zot voor woorden.
Volgende match gewoon naar 't café rechtover 't stadion. Ném.

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


26 Sep 2017, 13:02
geconfirmeerd : spotterswerking

Lid geworden op: 09 Okt 2013, 13:22
Berichten: 32
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Beste supporters . Ik weet dat de omstandigheden niet ideaal zijn en heb daar ook begrip voor. Wij kunnen echter niet tolereren dat supporters de reclameborden of zelf de netten tot boven beklimmen in het vak H. (waarbij zelfs iemand op het terrein valt...) Niet alleen brengen zij schade toe , maar brengen zij ook zichzelf en anderen in gevaar. Het spreekt voor zich dat de feiten ook een duidelijke overtreding van de voetbalwet betreffen. Goede afspraken maken goede vrienden en gezien de omstandigheden wordt deze keer uitzonderlijk geen pv opgesteld, doch elke volgende beklimming van de netten en/of panelen zal WEL worden geverbaliseerd. (Het zal jullie ook bekend zijn dat overtredingen worden gefilmd ) Ik ben er zeker van dat jullie zich ook ten volle kunnen amuseren zonder schade aan te brengen of kwetsuren in afwachting van de nieuwe K. Mvg


26 Sep 2017, 17:09
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
spotters politie aalst schreef:
Beste supporters . Ik weet dat de omstandigheden niet ideaal zijn en heb daar ook begrip voor. Wij kunnen echter niet tolereren dat supporters de reclameborden of zelf de netten tot boven beklimmen in het vak H. (waarbij zelfs iemand op het terrein valt...) Niet alleen brengen zij schade toe , maar brengen zij ook zichzelf en anderen in gevaar. Het spreekt voor zich dat de feiten ook een duidelijke overtreding van de voetbalwet betreffen. Goede afspraken maken goede vrienden en gezien de omstandigheden wordt deze keer uitzonderlijk geen pv opgesteld, doch elke volgende beklimming van de netten en/of panelen zal WEL worden geverbaliseerd. (Het zal jullie ook bekend zijn dat overtredingen worden gefilmd ) Ik ben er zeker van dat jullie zich ook ten volle kunnen amuseren zonder schade aan te brengen of kwetsuren in afwachting van de nieuwe K. Mvg


Die camera's zullen daar inderdaad wel werken, maar bij de recente vechtpartij waar een kerel met boksijzer werd bewerkt aan den Oxygene, daar gaven ze blijkbaar net forfait (om in voetbaltermen te blijven). Tja, op den eendracht wat impulsieve supporters pakken die met hun blijdschap geen weg kunnen, daar zijn jullie al jaren sterk in, nietwaar!

(Al moeten 'we' inderdaad wel schade vermijden...)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


26 Sep 2017, 19:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
spotters politie aalst schreef:
Beste supporters . Ik weet dat de omstandigheden niet ideaal zijn en heb daar ook begrip voor. Wij kunnen echter niet tolereren dat supporters de reclameborden of zelf de netten tot boven beklimmen in het vak H. (waarbij zelfs iemand op het terrein valt...) Niet alleen brengen zij schade toe , maar brengen zij ook zichzelf en anderen in gevaar. Het spreekt voor zich dat de feiten ook een duidelijke overtreding van de voetbalwet betreffen. Goede afspraken maken goede vrienden en gezien de omstandigheden wordt deze keer uitzonderlijk geen pv opgesteld, doch elke volgende beklimming van de netten en/of panelen zal WEL worden geverbaliseerd. (Het zal jullie ook bekend zijn dat overtredingen worden gefilmd ) Ik ben er zeker van dat jullie zich ook ten volle kunnen amuseren zonder schade aan te brengen of kwetsuren in afwachting van de nieuwe K. Mvg

Volledig akkoord, maar ik verwacht dan ook dat deze regels van de voetbalwet ook gelden voor de supporters van de tegenpartij ,en in het verleden is gebleken dat dit niet het geval is!!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


26 Sep 2017, 20:12
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
iendracht mèn 2de vraa schreef:
spotters politie aalst schreef:
Beste supporters . Ik weet dat de omstandigheden niet ideaal zijn en heb daar ook begrip voor. Wij kunnen echter niet tolereren dat supporters de reclameborden of zelf de netten tot boven beklimmen in het vak H. (waarbij zelfs iemand op het terrein valt...) Niet alleen brengen zij schade toe , maar brengen zij ook zichzelf en anderen in gevaar. Het spreekt voor zich dat de feiten ook een duidelijke overtreding van de voetbalwet betreffen. Goede afspraken maken goede vrienden en gezien de omstandigheden wordt deze keer uitzonderlijk geen pv opgesteld, doch elke volgende beklimming van de netten en/of panelen zal WEL worden geverbaliseerd. (Het zal jullie ook bekend zijn dat overtredingen worden gefilmd ) Ik ben er zeker van dat jullie zich ook ten volle kunnen amuseren zonder schade aan te brengen of kwetsuren in afwachting van de nieuwe K. Mvg

Volledig akkoord, maar ik verwacht dan ook dat deze regels van de voetbalwet ook gelden voor de supporters van de tegenpartij ,en in het verleden is gebleken dat dit niet het geval is!!!!!

Zie FC Luik, waar de netten het voor de match al begeven hadden. idd iedereen gelijk voor de wet.


27 Sep 2017, 3:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Akkoord dat er geen vernielingen en dergelijke door de beugel kunnen, maar repressief optreden is altijd een teken van zwakte.


27 Sep 2017, 9:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Akkoord over de " vernielingen " ( 2 straps die het begeven hebben ) dat dat nergens voor nodig is , het was vooral een vreugdeuitbarsting na een rode kaart en 2 verlieswedstrijden denk ik .
Je kan dan inderdaad de weinige mensen die nog komen en die nog gepassioneerd zijn alweer een SV geven wegens het te uitbundig vieren en steunen van hun club OF men kan nadenken of de H wel de ideale keuze was voor die paar matchen .
Men ziet daar eigenlijk bijna niets en dan krijg je ook nog een visnet voor je neus terwijl het niemand zijn vrijwillige keuze was om in de H te moeten staan.

In het recente verleden hebben we dit al eens geprobeerd en bleek dit ook geen succes te zijn , nog gezwegen over de gebrekkige bediening in de kantine erboven waar men ook niet mag/kan blijven staan.

Waarom niet het sfeervak E en F eventueel openhouden de resterende matchen ?
Geen problemen met gebrekkige tribune en horeca en plaats genoeg want nu zit daar NIEMAND.

Samen komen we wel alweer tot een constructieve oplossing ipv alweer mensen nodeloos op kosten te jagen en een SV te bezorgen toch ??


27 Sep 2017, 10:48
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02
Berichten: 172
Locatie: 400 m van de PC tempel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Neutralboy schreef:
Men ziet daar eigenlijk bijna niets en dan krijg je ook nog een visnet voor je neus terwijl het niemand zijn vrijwillige keuze was om in de H te moeten staan.


De reden waarom ik me een ticket voor den A Tribune heb gekocht - 17euro ipv 12 (maar heb geen abo). Tzou een mooie gebaar zijn om idd de abo's in de A / E /F te zetten maar denk dat het bestuur de keuze gemaakt heeft om niet EN 6 drankbonnekes te geven ter comp EN nog om nog eens met je abo in den A / E / F te zittten. Voor iedereen goed doen gaat niet natuurlijk.


27 Sep 2017, 15:21
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Seraing
Neutralboy schreef:
Akkoord over de " vernielingen " ( 2 straps die het begeven hebben ) dat dat nergens voor nodig is , het was vooral een vreugdeuitbarsting na een rode kaart en 2 verlieswedstrijden denk ik .
Je kan dan inderdaad de weinige mensen die nog komen en die nog gepassioneerd zijn alweer een SV geven wegens het te uitbundig vieren en steunen van hun club OF men kan nadenken of de H wel de ideale keuze was voor die paar matchen .
Men ziet daar eigenlijk bijna niets en dan krijg je ook nog een visnet voor je neus terwijl het niemand zijn vrijwillige keuze was om in de H te moeten staan.

In het recente verleden hebben we dit al eens geprobeerd en bleek dit ook geen succes te zijn , nog gezwegen over de gebrekkige bediening in de kantine erboven waar men ook niet mag/kan blijven staan.

Waarom niet het sfeervak E en F eventueel openhouden de resterende matchen ?
Geen problemen met gebrekkige tribune en horeca en plaats genoeg want nu zit daar NIEMAND.

Samen komen we wel alweer tot een constructieve oplossing ipv alweer mensen nodeloos op kosten te jagen en een SV te bezorgen toch ??


Ik vraag me af waarom de mensen van de veiligheid dit toelaten, je zit daar gevangen in een kooi, als daar iets gebeurt is het echt rampzalig.
Ik zat daar op de eerste rij en je moet telkens recht staan om mensen door te laten zo smal is de doorgaan, van het voetbal heb ik ook veel gemist wegens paal en visnet.
In de kantine was het inderdaad niet te doen, geen ruimte en de temperatuur jongens het was daar om te stikken.
Wat de bediening betreft ondanks het feit dat ze onderbemand waren hebben die mensen hun uiterste best gedaan om iedereen zo snel mogelijk te bedienen, chapeau in dergelijke omstandigheden. :worship:
Mijn besluit staat vast nooit meer in Vak H, ze hebben nog tijd om dit nog eens te bekijken want nu lijkt me deze gang van zaken meer een straf dan een geste naar de supporters toe.
Apropos een dikke proficiat aan de spelers dit was het voetbal dat we willen zien ni afgeven er blijven voor gaan. :EA:
Het bestuur daarentegen krijgt van mij voor hun kloteregeling een dikke nul. (n) :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Sep 2017, 19:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst