Eendracht Aalst- VW Hamme | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Eendracht Aalst- VW Hamme 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Eendracht Aalst- VW Hamme
Zeg jongens het is hier kalm hoor!!!
Een pronostiekje 2-1.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


07 Okt 2017, 9:12
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Aalst - Na de pijnlijke uitnederlaag op Oosterzonen is Eendracht de fans een klinkende revanche verschuldigd tegen Hamme. De Guineeër Yadi Bangoura (21) wil niet alleen winnen, maar ook scoren.

Vier jaar geleden streek je neer in België waar je via het provinciale voetbal opgang maakte.

Yadi Bangoura: “Ik kom uit het Afrikaanse Guinea en kreeg hier onderdak bij een pleeggezin in het Waalse Incourt. Met mijn lengte en atletisch vermogen zette ik me als tiener door bij mijn eerste Belgische clubs Geldenaken en Oplinter. In Afrika voetbalde ik op straat, maar pas bij Geldenaken in derde provinciale voelde ik me echt voetballer. Bij Oplinter stond ik door een blessure even aan de kant, maar mijn carrière werd pas echt gelanceerd bij Tienen en nadien Geel.”

Intussen pikte je het niveau op, want Union-coach Marc Grosjean adviseerde zijn club je te verhuren en niet te verkopen?

“Marc Grosjean praatte veel met mij. Hij voorspelde dat ik sporadisch wel speelkansen zou krijgen, maar door de moordende concurrentie kon hij daar geen termijn op plakken. Ik werd er dus veeleer als joker ingeschakeld. Ik denk dat ik beter kan spelen om sterker te worden. Een uitleenbeurt was dus de beste oplossing voor Union, Aalst en mezelf. Ik voelde uiteraard wel het verschil tussen provinciale en nationale, maar ik werkte steeds hard op training om een betere voetballer te worden. Mijn leerproces is nog lang niet voltooid. Mijn technische bagage is veeleer beperkt en tactiek laat ik liever over aan de coach. Soms vlieg ik er ook nog te driest in. Door wedstrijden te spelen op dit niveau moet ik een veelzijdige voetballer worden.”

Eendracht heeft een zege nodig tegen Hamme om uit de gevarenzone te klimmen?

“We werkten hard op training en zijn gemotiveerd. De les na Oosterzonen is dat we de hele match geconcentreerd moeten blijven. Ik kijk uit naar de ambiance in het eigen stadion. Ik wil met Aalst de top vier halen. Het duurde even om de andere spitsen te leren kennen, maar dat is gelukt.”

Bron: Het Nieuwsblad.


07 Okt 2017, 11:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
De vierde plek...Een ware realist...
Technische bagage is beperkt en tactisch ook geen wonder. Zelfkennis is goed maar men moet ook niet overdrijven. Hopelijk bewijst hij zijn eigen ongelijk.
Morgen moet er gewoon gewonnen worden, dan zitten we toch wat meer op ons gemak, zeker met de moeilijke uitmatch in Knokke volgende week.


07 Okt 2017, 11:24
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Als hij er morgen 4 binnen knalt kuis ik zijn schoenen.

_________________
oilsjt, goi alien...


07 Okt 2017, 20:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Er moet straks inderdaad gewonnen worden om tussen de mensen te blijven staan in het klassement.


08 Okt 2017, 9:00
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Voorbeschouwing)

Na vijf speeldagen ongeslagen met 9 punten en een positief doelpuntensaldo op een gedeelde vijfde plaats, geef toe dat het plaatje van de competitiestart van de K. FC Vigor Wuitens Hamme mooi oogt. Wie onze blauw-zwarten eerder aan het werk had gezien tijdens hun oefen- en bekercampagne heeft er geen moeite mee om te gewagen van een onverhoopt succes. Thans vraagt iedereen zich af wat zij er in de komende weken tegen sterker geachte tegenstanders zullen van terechtbrengen. De uitwedstrijd in derbysfeer bij E. Aalst wordt in dit opzicht richtinggevend, zelfs als de via de eindronde naar de nationale 1ste Amateurs gepromoveerde Ajuinen niet meteen tot de toppers moeten gerekend worden.

Aalst staat momenteel met 3 punten uit één gewonnen wedstrijd in de rechter kolom, maar hierbij dient te worden aangestipt dat ‘Den Iendracht’ zijn competitieopener tegen buur en grote rivaal Dender uitgesteld kreeg wegens een probleem met de accommodatie. Die nu inhaalwedstrijd zal trouwens pas in de kerstvakantie zijn beslag krijgen.

Alvorens op de vierde speeldag thuis een eclatante overwinning te behalen tegen Seraing (4-2) werd eerder in twee opeenvolgende uitwedstrijden verloren: nipt bij Dessel (2-1), iets duidelijker bij Geel (2-0). Op de jongste speeldag uit bij Oosterzonen – een maatstaf omdat de VWH daar zelf ook al op bezoek was – werd het een 3-2 nederlaag. Maar dan in een scenario dat doet denken aan wat de VWH vorig seizoen in Oosterwijk meemaakte. Eendracht gaf er een 0-2 voorsprong uit handen en kreeg in de slotfase het deksel van een 3-2 op de neus. Wie zich daar in the picture speelden waren Klaas De Rock en Van Aerschot, momenteel met vier doelpunten topscorers in de reeks. Een derde speler die daar om een andere reden het nieuws haalde is Jordy Verstraeten. Na een rode kaart heeft hij het speelveld voortijdig moeten verlaten.

In het seizoen 2015-’16 was E. Aalst in eigen huis niet opgewassen tegen het VWH-team dat daar de basis legde voor de historisch laatste kampioenstitel van Derde Nationale. In die competitie haalden onze aanstaande gastheren niet de eerste acht en werden zij naar de Vlaamse regionale tweede klasse van het Amateurvoetbal verwezen. Via de eindronde geraakte de club wel in de kortste keer in de nationale 1ste Amateurs, zodat de oude rivalen het nu opnieuw tegen elkaar mogen opnemen.

Wat bij het overlopen van de namen van de spelers opvalt, is dat er bij de huidige zwart-witte titularissen nog slechts enkele zijn die anderhalf jaar geleden onze toenmalige blauw-zwarten in de ogen keken: doelman Kevin Van Den Noortgaete (31), de jonge verdediger Falko Geenens (22) en de nog een jaar jongere middenvelder Preben De Man (21). Alle anderen die in Oosterwijk tussen de lijnen stonden zijn nieuwe spelers. Althans voor de club want er zijn er ook bij die vorig seizoen bij reeksgenoten aantraden. Nieuwe Ajuinen zijn de verdedigers Ridwan Gyselinck (23), ex-Lokeren, Jan Mertens (22), ex-Lommel en Kevin Ntika (22), ex-Coxyde; de middenvelders Gianni De Neve (23), ex-Deinze, Wannes Van Tricht (23), ex-Rupel Boom, Yala Lusada (24), ex-La Louvière Centre en Seydina Bahmou Diarra (23), ex NEC; de aanvallers Klaas De Rock (24), ex Oudenaarde, Cedric Mitu (22), ex-Bornem, Jordy Verstraeten (21), ex-Zulte Waregem, Yadi Bangoura (21), ex-Geel en Hamzer Amazou (27).

Ook de T1 is nieuw: Tom De Cock (43) was eerder aan de slag bij Tempo Overijse en voordien bij Union St. Gillis en Woluwe Zaventem.
Het zullen voor onze huidige spelers en trainers zeker allemaal geen onbekenden zijn en ook de scoutingsrapporten zullen omtrent de anderen ongetwijfeld nuttige informatie aanleveren, maar los daarvan is en blijft voetbal een spel waarin de door hun jongste prestatie gesterkte Vigor Wuitens zeker hun kans mogen gaan. Het resultaat zal bepaald worden door het verloop van een wedstrijd tussen twee aan elkaar gewaagde ploegen. Wie brengt het beste spel? Als de VW-verdediging nogmaals de nul kan houden en er wat geluk komt kijken bij het op doel besluiten, is het best mogelijk dat het positief verhaal wordt voortgezet. De vlotte integratie van de nieuwe spelers die intussen ook aangestoken zijn geraakt door de Vigor-spirit kan hier bij helpen.

Bron: website Hamme

edit: we hebben blijkbaar al verloren in Geel. :D


08 Okt 2017, 9:50
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Gilles schreef:
Voorbeschouwing)

Na vijf speeldagen ongeslagen met 9 punten en een positief doelpuntensaldo op een gedeelde vijfde plaats, geef toe dat het plaatje van de competitiestart van de K. FC Vigor Wuitens Hamme mooi oogt. Wie onze blauw-zwarten eerder aan het werk had gezien tijdens hun oefen- en bekercampagne heeft er geen moeite mee om te gewagen van een onverhoopt succes. Thans vraagt iedereen zich af wat zij er in de komende weken tegen sterker geachte tegenstanders zullen van terechtbrengen. De uitwedstrijd in derbysfeer bij E. Aalst wordt in dit opzicht richtinggevend, zelfs als de via de eindronde naar de nationale 1ste Amateurs gepromoveerde Ajuinen niet meteen tot de toppers moeten gerekend worden.

Aalst staat momenteel met 3 punten uit één gewonnen wedstrijd in de rechter kolom, maar hierbij dient te worden aangestipt dat ‘Den Iendracht’ zijn competitieopener tegen buur en grote rivaal Dender uitgesteld kreeg wegens een probleem met de accommodatie. Die nu inhaalwedstrijd zal trouwens pas in de kerstvakantie zijn beslag krijgen.

Alvorens op de vierde speeldag thuis een eclatante overwinning te behalen tegen Seraing (4-2) werd eerder in twee opeenvolgende uitwedstrijden verloren: nipt bij Dessel (2-1), iets duidelijker bij Geel (2-0). Op de jongste speeldag uit bij Oosterzonen – een maatstaf omdat de VWH daar zelf ook al op bezoek was – werd het een 3-2 nederlaag. Maar dan in een scenario dat doet denken aan wat de VWH vorig seizoen in Oosterwijk meemaakte. Eendracht gaf er een 0-2 voorsprong uit handen en kreeg in de slotfase het deksel van een 3-2 op de neus. Wie zich daar in the picture speelden waren Klaas De Rock en Van Aerschot, momenteel met vier doelpunten topscorers in de reeks. Een derde speler die daar om een andere reden het nieuws haalde is Jordy Verstraeten. Na een rode kaart heeft hij het speelveld voortijdig moeten verlaten.

In het seizoen 2015-’16 was E. Aalst in eigen huis niet opgewassen tegen het VWH-team dat daar de basis legde voor de historisch laatste kampioenstitel van Derde Nationale. In die competitie haalden onze aanstaande gastheren niet de eerste acht en werden zij naar de Vlaamse regionale tweede klasse van het Amateurvoetbal verwezen. Via de eindronde geraakte de club wel in de kortste keer in de nationale 1ste Amateurs, zodat de oude rivalen het nu opnieuw tegen elkaar mogen opnemen.

Wat bij het overlopen van de namen van de spelers opvalt, is dat er bij de huidige zwart-witte titularissen nog slechts enkele zijn die anderhalf jaar geleden onze toenmalige blauw-zwarten in de ogen keken: doelman Kevin Van Den Noortgaete (31), de jonge verdediger Falko Geenens (22) en de nog een jaar jongere middenvelder Preben De Man (21). Alle anderen die in Oosterwijk tussen de lijnen stonden zijn nieuwe spelers. Althans voor de club want er zijn er ook bij die vorig seizoen bij reeksgenoten aantraden. Nieuwe Ajuinen zijn de verdedigers Ridwan Gyselinck (23), ex-Lokeren, Jan Mertens (22), ex-Lommel en Kevin Ntika (22), ex-Coxyde; de middenvelders Gianni De Neve (23), ex-Deinze, Wannes Van Tricht (23), ex-Rupel Boom, Yala Lusada (24), ex-La Louvière Centre en Seydina Bahmou Diarra (23), ex NEC; de aanvallers Klaas De Rock (24), ex Oudenaarde, Cedric Mitu (22), ex-Bornem, Jordy Verstraeten (21), ex-Zulte Waregem, Yadi Bangoura (21), ex-Geel en Hamzer Amazou (27).

Ook de T1 is nieuw: Tom De Cock (43) was eerder aan de slag bij Tempo Overijse en voordien bij Union St. Gillis en Woluwe Zaventem.
Het zullen voor onze huidige spelers en trainers zeker allemaal geen onbekenden zijn en ook de scoutingsrapporten zullen omtrent de anderen ongetwijfeld nuttige informatie aanleveren, maar los daarvan is en blijft voetbal een spel waarin de door hun jongste prestatie gesterkte Vigor Wuitens zeker hun kans mogen gaan. Het resultaat zal bepaald worden door het verloop van een wedstrijd tussen twee aan elkaar gewaagde ploegen. Wie brengt het beste spel? Als de VW-verdediging nogmaals de nul kan houden en er wat geluk komt kijken bij het op doel besluiten, is het best mogelijk dat het positief verhaal wordt voortgezet. De vlotte integratie van de nieuwe spelers die intussen ook aangestoken zijn geraakt door de Vigor-spirit kan hier bij helpen.

Bron: website Hamme

edit: we hebben blijkbaar al verloren in Geel. :D


Da s nog t minste, erger is dat we nog naar heist moeten, en dat is geen gemakkelijke verplaatsing ... ;-)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Okt 2017, 10:30
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Gezien de uitslagen van gisterenavond staan we op een degradatieplaats.

De boodschap van deze namiddag lijkt me dan ook duidelijk...


08 Okt 2017, 12:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Veel maar dan ook veel te veel respect getoond voor een Hamme dat echt niet de betere ploeg was. Veel meer uitgaan van eigen kracht en je houdt de 3 punten altijd in Aalst

_________________
If you never try, you'll never know


08 Okt 2017, 16:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Als je u kansen afwerkt in de eerste helft heb je een totaal andere wedstrijd. Echt jammer! Die vrije trap van Hamme mag hij nog 100 keer proberen, zal er niet ingaan.

Aan de andere kant ALWEER 4 tegengoals! Achteraan moet er dringend iets veranderen.

Volgende week op Knokke zal het ook moeilijk zijn om punten te rapen. Dan Berchem thuis, dan is het al met het mes op de keel. Zware weken komen er aan!



PS: Wel handig om te gokken, beide teams scoren is altijd prijs als ge op den eendracht speelt. ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


08 Okt 2017, 17:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
als je altijd 3 doeipunten moet maken om iets te rapen en zelfs nu geen punten dan scheelt er toch iets???


08 Okt 2017, 17:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Niet veel van Hamme gezien en toch stonden ze 0-2 voor met de rust. Achteraan vlot het toch niet al te best bij ons. Er was de eerste helft ook geen greintje lef of grinta, duels werden verloren of zelfs niet aangegaan. Behalve dan door Bangoura, die heeft gelopen als een paard. Maar het was jammer genoeg een boerenpaard. De bal is niet echt zijn vriend te noemen, en van buitenspel heeft de goeie man ook nog niet gehoord. Eigenlijk nog straf dat je nog voor een punt meedeed, als die laatste vrije trap goed valt...
Wat is er trouwens aan de hand met Yala? Een schim van zichzelf.
Op Knokke iets halen wordt zeer moeilijk...


08 Okt 2017, 17:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
wittebolle schreef:
als je altijd 3 doeipunten moet maken om iets te rapen en zelfs nu geen punten dan scheelt er toch iets???
Dit dus...

Elke match minstens 2 tegengoals. Zo wordt het heel moeilijk.

Elke bal van Hamme binnen de palen was ook goal. En zelf in heg begin van de match goeie kansen laten liggen

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


08 Okt 2017, 17:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Het middenveld is veel te zwak. En stilstaande fases is altijd bibberen en beven.

De zwakke broertjes tekenen zich stilaan af. Virton, chatelet en wij.

Hopelijk sluiten we wat aan tegen nieuwjaar. Onze voorzitter heeft immers versterkingen beloofd indien de situatie precair wordt.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Okt 2017, 17:48
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
1e helft licht overwicht, maar Hamme een stuk efficiënter dan EA, 0-2 met de rust. Ook een aantal goeie spelers ginder... De Vroe (1), Van Remoortere (20), Mariën (10).

2e helft wordt Preben in de kleedkamer gehouden, wordt er overgeschakeld naar een 3-mansverdediging en komt De Coninck Diarra vervangen. Eerst toch nog 0-3, daarna kantelt de wedstrijd, mogelijk dankzij een furieus gestarte De Coninck...1-3, 2-3, 2-4, 3-4. In die 2e helft zat er nog maar weinig systeem in, wel veel wilskracht. Op zich ook een mooie inhaalbeweging, maar objectief gezien heeft Hamme hier toch niet echt punten gestolen. Wel een speciale en 'onderhoudende' match.

Laatste lijn van de livescore is: 'Eendracht heeft er alles aan gedaan maar het mocht uiteindelijk niet zijn', en dat klopt ook...dat kan dan bad luck zijn, of een 'teveel aan respect voor de tegenstander', maar volgens mij zijn dit gewoon de vruchten van een falend sportief beleid. We kunnen niet beter dan dit. Je kan de spelers niets kwalijk nemen, je kan zelfs TDC niets kwalijk nemen.

Zoals vorige week al gezegd; de portemonnee zal serieus mogen opengetrokken worden met Kerst, beste heren PLJ en DA. Voor niets gaat de zon op.


Laatst gewijzigd door allesaaneen op 08 Okt 2017, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.



08 Okt 2017, 17:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst