Eendracht Aalst- VW Hamme - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12
 Eendracht Aalst- VW Hamme 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Als PLJ fcazerty wil opkopen in welke vergelijkbare situatie zit je dan??
Als de koninklijke voorgaat op de gezondheid van de club dan zijn we uitgesproken en moet je blijven aanmodderen zoals ze nu bezig zijn,eens zien waar we binnen 5 jaar gaan staan met de huidige bestuurs mensen.
Waar staan we nu ?? Een grote financieele tegenslag en het zou wel eens gedaan kunnen zijn, met de koninklijke ;)
En nogmaals de cijfertjes gaan moeten bewijzen hoe goed PLJ beter heeft gewerkt dan Roef ;)
Beter ne Renault dan geen auto hebben om mee rond te rijden :) en de auto’s waar ons huidig bestuur voor op de knieën gaat ;) dat zijn ........ laat me raden !! Renaults :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Okt 2017, 5:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
allesaaneen schreef:
Bram schreef:
allesaaneen schreef:
We kunnen inderdaad niet ontkennen dat het momentum dat vorig seizoen gecreëerd geweest is door het nieuwe bestuur, dit seizoen door datzelfde bestuur al terug aan het afbrokkelen is... Koken kost geld, dat wéét je als je in de voetballerij stapt.
momentum dat ze gecreeerd hebben ? Ze hebben nooit beseft dat een momentum interessant zou zijn geweest, nooit op gefocust trouwens. Even ter herinnering op dat vlak ook; we hebben het er moeten uit trekken! dat PLJ de man achter het project was. Er was hier eerst een CEO en dergelijke (ook stil daarrond trouwens).

Het is maar door een geweldige portie geluk en en een karaktervol team (op het moment dat het nodig was) te hebben in de eindronde dat je eens een paar weken momentum gehad hebt. Maar zelfs dat was al snel over, de eindronde was gewonnen en we zijn op verlof gegaan. Zelfs de voorbereiding op het niveau seizoen moest dan nog georganiseerd beginnen worden. Er zijn op zich zelfs amper festiviteiten geweest.

Ik kan mij dikwijls vinden in jouw posts, maar kom echt niet vertellen dat dit bestuur momentum creëerde hé zeg.


Je bevestigt zelf dat er momentum was, maar zonder dit bestuur - zonder de overname door PLJ, tout court - hadden we dat 'karaktervolle team' toch niet, in 2e amateur? :)

Dan zaten we waarschijnlijk in 4e provinciale, tussen karaktervolle ploegen als Rangers Merelbeke, Edeboys B en Schroevers Moorsel... ;)

Ere wie ere toekomt, PLJ heeft EA gered, heeft budget voorzien voor een kern die een gans seizoen mooi voetbal bracht en op de koop toe nog een eindronde won. De grasmat is vernieuwd, er zijn meer abonnementen verkocht en binnenkort staat er een eerste klasse-tribune. Draai het of keer het, die combinatie heeft voor een (korte) heropleving gezorgd. En als er iets meer budget/aandacht was besteed aan versterking, was dat momentum er nu nog.

Soit, ieder z'n mening, maakt ook weinig uit, wie ervoor gezorgd heeft.


De 2 zaken in het vet zijn realisaties van de VZW, niet van PLJ.

_________________
OB17


11 Okt 2017, 7:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
allesaaneen schreef:
Bram schreef:
allesaaneen schreef:
We kunnen inderdaad niet ontkennen dat het momentum dat vorig seizoen gecreëerd geweest is door het nieuwe bestuur, dit seizoen door datzelfde bestuur al terug aan het afbrokkelen is... Koken kost geld, dat wéét je als je in de voetballerij stapt.
momentum dat ze gecreeerd hebben ? Ze hebben nooit beseft dat een momentum interessant zou zijn geweest, nooit op gefocust trouwens. Even ter herinnering op dat vlak ook; we hebben het er moeten uit trekken! dat PLJ de man achter het project was. Er was hier eerst een CEO en dergelijke (ook stil daarrond trouwens).

Het is maar door een geweldige portie geluk en en een karaktervol team (op het moment dat het nodig was) te hebben in de eindronde dat je eens een paar weken momentum gehad hebt. Maar zelfs dat was al snel over, de eindronde was gewonnen en we zijn op verlof gegaan. Zelfs de voorbereiding op het niveau seizoen moest dan nog georganiseerd beginnen worden. Er zijn op zich zelfs amper festiviteiten geweest.

Ik kan mij dikwijls vinden in jouw posts, maar kom echt niet vertellen dat dit bestuur momentum creëerde hé zeg.


Je bevestigt zelf dat er momentum was, maar zonder dit bestuur - zonder de overname door PLJ, tout court - hadden we dat 'karaktervolle team' toch niet, in 2e amateur? :)

Dan zaten we waarschijnlijk in 4e provinciale, tussen karaktervolle ploegen als Rangers Merelbeke, Edeboys B en Schroevers Moorsel... ;)

Ere wie ere toekomt, PLJ heeft EA gered, heeft budget voorzien voor een kern die een gans seizoen mooi voetbal bracht en op de koop toe nog een eindronde won. De grasmat is vernieuwd, er zijn meer abonnementen verkocht en binnenkort staat er een eerste klasse-tribune. Draai het of keer het, die combinatie heeft voor een (korte) heropleving gezorgd. En als er iets meer budget/aandacht was besteed aan versterking, was dat momentum er nu nog.

Soit, ieder z'n mening, maakt ook weinig uit, wie ervoor gezorgd heeft.
Tuurlijk maakt dat wel uit wie daar voor gezorgd heeft, en nogmaals; in mijn ogen zeker en vast niet het bestuur.

Dat we vorig jaar die eindronde wonnen, is een pluim op de hoed van TDC en de spelersgroep, van niemand anders!

_________________
If you never try, you'll never know


11 Okt 2017, 8:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Tokkie schreef:
allesaaneen schreef:
Bram schreef:
momentum dat ze gecreeerd hebben ? Ze hebben nooit beseft dat een momentum interessant zou zijn geweest, nooit op gefocust trouwens. Even ter herinnering op dat vlak ook; we hebben het er moeten uit trekken! dat PLJ de man achter het project was. Er was hier eerst een CEO en dergelijke (ook stil daarrond trouwens).

Het is maar door een geweldige portie geluk en en een karaktervol team (op het moment dat het nodig was) te hebben in de eindronde dat je eens een paar weken momentum gehad hebt. Maar zelfs dat was al snel over, de eindronde was gewonnen en we zijn op verlof gegaan. Zelfs de voorbereiding op het niveau seizoen moest dan nog georganiseerd beginnen worden. Er zijn op zich zelfs amper festiviteiten geweest.

Ik kan mij dikwijls vinden in jouw posts, maar kom echt niet vertellen dat dit bestuur momentum creëerde hé zeg.


Je bevestigt zelf dat er momentum was, maar zonder dit bestuur - zonder de overname door PLJ, tout court - hadden we dat 'karaktervolle team' toch niet, in 2e amateur? :)

Dan zaten we waarschijnlijk in 4e provinciale, tussen karaktervolle ploegen als Rangers Merelbeke, Edeboys B en Schroevers Moorsel... ;)

Ere wie ere toekomt, PLJ heeft EA gered, heeft budget voorzien voor een kern die een gans seizoen mooi voetbal bracht en op de koop toe nog een eindronde won. De grasmat is vernieuwd, er zijn meer abonnementen verkocht en binnenkort staat er een eerste klasse-tribune. Draai het of keer het, die combinatie heeft voor een (korte) heropleving gezorgd. En als er iets meer budget/aandacht was besteed aan versterking, was dat momentum er nu nog.

Soit, ieder z'n mening, maakt ook weinig uit, wie ervoor gezorgd heeft.


De 2 zaken in het vet zijn realisaties van de VZW, niet van PLJ.


En wie moet het betalen ? De verkeerde ipv het stadsbestuur en op kop onze burgemeester , die de tribune heeft afgebroken en er een tent in de plaats heeft gezet is het eendracht aalst (PLJ)die het mag betalen .
Het moest weer PLJ zijn fout zijn,want hij had het beloofd .
Wat heeft het stadsbestuur ons allemaal niet beloofd , das iedereen plots vergeten. Ik heb hier nooit gelezen dat FDR die tribune moest betalen altijd het stadsbestuur , hij heeft ons ook veel beloofd en ons een pakje schulden van 2.6 miljoen euro achtergelaten .


11 Okt 2017, 8:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Niet altijd op die nagel van het stadsbestuur kloppen...ons bestuur heeft evenveel 'schuld'. Als het van hen had afgehangen stonden we nog altijd mooi onder dat onding. Ik ben heel benieuwd wat ons bestuur gaat doen als het stadion effectief eigendom van de club wordt...


11 Okt 2017, 9:17
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
tympanum2 schreef:
Niet altijd op die nagel van het stadsbestuur kloppen...ons bestuur heeft evenveel 'schuld'. Als het van hen had afgehangen stonden we nog altijd mooi onder dat onding. Ik ben heel benieuwd wat ons bestuur gaat doen als het stadion effectief eigendom van de club wordt...


Hoe concreet is dat?


11 Okt 2017, 9:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
@ Witteken,hoeveel schulden denk je dat er nu nog zijn,wat er blijkbaar niet veel snappen,is dat de schulden nog gestegen zijn onder PLJ.
Wat PLJ wel gedaan heeft en eer wie eer toekomt,dat is de leveranciers en een paar andere schuldeisers betaald,als club zijnde zit je nog steeds tot over je oren in de poef,je zit met een rekening courant die nog nooit zo groot was.
Was het niet de bedoeling om niet hetzelfde voor te hebben zoals onder FDR??

Denken jullie nu echt dat PLJ gratis werkt :plat: als hij morgen zijn centen opeist wel dan staan wij als supp en club zijnde met de rug tegen de muur en is een faisement onafwendbaar.

En wat de tribune betreft niet vergeten dat PLJ er zelfs geen wou zetten,ik denk dat hier alle lof naar de vzw gaat zeker,of ge stond nog tot aan uw knieën in de modder.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Okt 2017, 9:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Bakkie schreef:
@ Witteken,hoeveel schulden denk je dat er nu nog zijn,wat er blijkbaar niet veel snappen,is dat de schulden nog gestegen zijn onder PLJ.
Wat PLJ wel gedaan heeft en eer wie eer toekomt,dat is de leveranciers en een paar andere schuldeisers betaald,als club zijnde zit je nog steeds tot over je oren in de poef,je zit met een rekening courant die nog nooit zo groot was.
Was het niet de bedoeling om niet hetzelfde voor te hebben zoals onder FDR??

Denken jullie nu echt dat PLJ gratis werkt :plat: als hij morgen zijn centen opeist wel dan staan wij als supp en club zijnde met de rug tegen de muur en is een faisement onafwendbaar.

En wat de tribune betreft niet vergeten dat PLJ er zelfs geen wou zetten,ik denk dat hier alle lof naar de vzw gaat zeker,of ge stond nog tot aan uw knieën in de modder.


Als morgen coucke of lambrechts het afstappen zullen ze ook hun centen terug willen of verkopen aan buitenlanders, denk je dat die het gratis doen .
Dat is bij alle ploegen zo , of denk je dat valckenier wel ging gratis werken :lol: .
Ik had gerust nog een jaar of 2 in die tent willen staan , als ik wist dat door die nieuwe tribune we ons financieel pijn gingen doen.
Waarom hebben we 4 jaar geleden een mars gehouden om nu alles op PLJ te steken ? Hij was hier zelf nog niet.


11 Okt 2017, 10:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
allesaaneen schreef:
Bakkie schreef:
In 2013 was er nog zo een ploeg die met een ander stamnummer is begonnen in eerste provinciale en nu spelen ze in Eerste klasse B ;)
Waarschijnlijk had provinciaal voetbal voor ons iets gezonder geweest en sleurde je geen schuldenberg mee in uwe rugzak ;)


Een vergelijkbare situatie zou in onze regio dan zijn dat - ik zeg maar iets - Koninklijke Eendracht Appelterre-Eichem, uit eerste provinciale Oost-Vlaanderen, na lang onderhandelen beslist om 'de identiteit van' het failliete SC Eendracht Aalst over te nemen door haar eigen identiteit op te geven, om vanaf dan verder te gaan als (Koninklijke) Eendracht Aalst Appelterre, met kleuren rood, geel, wit en zwart... in het PC-stadion, mits een onmiddellijke aanhang van 4.000 supporters, ofwel in stadion Molenveld, bij een ietwat lagere opkomst.

En dan lachen met FC Azerty... :crazy: Misschien kunnen al die eerste provincialers dan met ne gesponsorden Renault rondrijden... wa denkte, Bakkie? ;)

Ik weet trouwens niet met welke zaakjes voorzitter Roef van 'die ploeg die je bedoelt' zich bezighoudt, maar ze zijn blijkbaar lucratiever dan die van PLJ :) en daar draait het dikwijls eens om hé... ;) dus zelfs als je al op die manier wilt herbeginnen in 1e provinciale, dan kan het geld evengoed op zijn tegen dat je 5 jaar later kan aankloppen aan de poorten van 1B.


Ja, natuurlijk lachen met FC Azerty, da's een club zonder ziel. Gefabriceerd met een eindeloos aantal fusies, te zot om los te lopen

_________________
www.spionkoplede.com


11 Okt 2017, 10:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
En ook ik steun TDC 100%, als ge ziet dat de spelers zondag vechten voor 3-3 en 4-4 weet ge dat uw trainer niet ter discussie kan staan. Hij heeft ons door een fantastische eindronde geleid vorig jaar, dan kunde hem nu nie plots laten vallen :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


11 Okt 2017, 10:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
uw ziel verkopen om toch maar in 1b te spelen.dan speel ik liever in 2e amateur als eendracht aalst. :?


11 Okt 2017, 10:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Mariner schreef:
En ook ik steun TDC 100%, als ge ziet dat de spelers zondag vechten voor 3-3 en 4-4 weet ge dat uw trainer niet ter discussie kan staan. Hij heeft ons door een fantastische eindronde geleid vorig jaar, dan kunde hem nu nie plots laten vallen :EA:

(y) (y) (y) :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


11 Okt 2017, 10:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Mariner schreef:
En ook ik steun TDC 100%, als ge ziet dat de spelers zondag vechten voor 3-3 en 4-4 weet ge dat uw trainer niet ter discussie kan staan. Hij heeft ons door een fantastische eindronde geleid vorig jaar, dan kunde hem nu nie plots laten vallen :EA:

:EA: (y) (y) (y) :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


11 Okt 2017, 10:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Ik vind zelfs dat we tijdens de vergadering onze uitdrukkelijke steun naar onze trainer mogen tonen daarmee weet het bestuur dat de supporters achter hem staan!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


11 Okt 2017, 10:35
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst- VW Hamme
Mariner schreef:
En ook ik steun TDC 100%, als ge ziet dat de spelers zondag vechten voor 3-3 en 4-4 weet ge dat uw trainer niet ter discussie kan staan. Hij heeft ons door een fantastische eindronde geleid vorig jaar, dan kunde hem nu nie plots laten vallen :EA:


Zondag eens onze steun betuigen aan den Tom.

We gaan het samen moeten doen.


11 Okt 2017, 10:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst