Stadion - Pagina 388 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 386 387 388 389 390 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
Zonder stadsbestuur kon je ook dit seizoen in de oude kut tent gaan staan,of waren er andere kandidaten die de centen voor de aankoop op tafel gingen gooien??
En waarom was die borgstelling nodig ??
Ik ga er hier mijnen tijd niet meer insteken,op de volgende vergadering zal er wel weer een en ander aan het licht komen.


Klopt Bakkie. Als de stad die 90.000Euro niet voorgeschoten had, hadden we geen nieuwe tribune, want van ons clubbestuur ging het niet komen.
Het was de vzw die met de stad onderhandeld heeft wat geleid heeft tot de aankoop van de tribune. Van het clubbestuur was niemand aanwezig op dat overleg. Niet interessant genoeg voor onze bestuurders zeker...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Sep 2017, 11:16
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Stadion
Los Beldos schreef:
witteken schreef:
Smetje schreef:
Die 500.000 hebben we toch niet gekregen? Is toch borgstelling?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


inderdaad , de stad zal daar nooit geen euro moeten van betalen ,heeft de burgemeester zelf gezegd.

En van die 90.000 euro voor die tribune betaald eendracht aalst 45 000 euro terug en betalen zo ook nog eens de afbraakwerken voor die tent . was 60 of 70.000 euro ?
de stad moet dus zogezegd 45.000 betalen ,maar krijgt die tent terug die ze dan kunnen verkopen of verhuren.
de stad zal aan heel die zaak misschien geen euro moeten voor betalen ,en den iendracht 100.000 euro.
goede zaak , bedankt stadsbestuur? nee nen dikke fuck you aan heel het stadsbestuur.


Inderdaad het stadsbestuur hoeft helemaal geen dikke merci te krijgen, t'is procentueel de grootste schuldenaar dat we in 2017 nog steeds in deze verloederde accomodatie vertoeven !!! :x En los van al de rest heeft PLJ in mijn ogen toch wel goed werk geleverd door die sponsor de tribune te laten afbetalen aan t'stad ?! Stap per stap, je kan niet verwachten dat zijn beloofde sponsors op het niveau waar we nu operen van het kaliber van een 1ste klasser zijn hé ? :wadde: Alles op zijn tijd vind ik ...


Voor mij betekent 'garant staan' dat diene sponsor die 45.000Euro aan de stad zal betalen als de club zijn betalingsverplichtingen niet kan nakomen. Ik lees nergens dat de sponsor die 45.000Euro gaat betalen. Ik hoop van wel uiteraard, en dan mag hij heel de tribune vol hangen met zijn reclamepanelen ;-)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Sep 2017, 11:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
Bakkie schreef:
Zonder stadsbestuur kon je ook dit seizoen in de oude kut tent gaan staan,of waren er andere kandidaten die de centen voor de aankoop op tafel gingen gooien??
En waarom was die borgstelling nodig ??
Ik ga er hier mijnen tijd niet meer insteken,op de volgende vergadering zal er wel weer een en ander aan het licht komen.


Klopt Bakkie. Als de stad die 90.000Euro niet voorgeschoten had, hadden we geen nieuwe tribune, want van ons clubbestuur ging het niet komen.
Het was de vzw die met de stad onderhandeld heeft wat geleid heeft tot de aankoop van de tribune. Van het clubbestuur was niemand aanwezig op dat overleg. Niet interessant genoeg voor onze bestuurders zeker...



Afbraakwerken tent 60 000 euro betaald de club, plus nog eens 45 000 euro op 5 jaar terug.
De stad betaald in totaal 45 000 euro , waarvan ze die tent terug krijgen die ze kunnen doorverkopen.
Dus da kost hun geen euro.

De stad heeft onderhandeld met de vzw omdat de week nadien een gemeenteraad ging zijn over die tribune, en dan gingen de maskers afvallen bij sommige politiekers hier.
De vzw is gewoon misbruikt door het stadsbestuur , en dan nog denken dat de stad iets voor den iendracht heeft gedaan


15 Sep 2017, 11:34
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Stadion
witteken schreef:
Timoilsjt schreef:
Bakkie schreef:
Zonder stadsbestuur kon je ook dit seizoen in de oude kut tent gaan staan,of waren er andere kandidaten die de centen voor de aankoop op tafel gingen gooien??
En waarom was die borgstelling nodig ??
Ik ga er hier mijnen tijd niet meer insteken,op de volgende vergadering zal er wel weer een en ander aan het licht komen.


Klopt Bakkie. Als de stad die 90.000Euro niet voorgeschoten had, hadden we geen nieuwe tribune, want van ons clubbestuur ging het niet komen.
Het was de vzw die met de stad onderhandeld heeft wat geleid heeft tot de aankoop van de tribune. Van het clubbestuur was niemand aanwezig op dat overleg. Niet interessant genoeg voor onze bestuurders zeker...



Afbraakwerken tent 60 000 euro betaald de club, plus nog eens 45 000 euro op 5 jaar terug.
De stad betaald in totaal 45 000 euro , waarvan ze die tent terug krijgen die ze kunnen doorverkopen.
Dus da kost hun geen euro.

De stad heeft onderhandeld met de vzw omdat de week nadien een gemeenteraad ging zijn over die tribune, en dan gingen de maskers afvallen bij sommige politiekers hier.
De vzw is gewoon misbruikt door het stadsbestuur , en dan nog denken dat de stad iets voor den iendracht heeft gedaan


Ik zeg niet dat de stad veel gedaan heeft, maar ze hebben effectief 45.000Euro o hun genomen.
Als gij denkt dat ge dat gedrocht dat er vorig seizoen stond voor 45.000Euro kunt verlappen, dan moet ge uitermate dringend als veregenwoordiger aan de slag en zult ge tot de wereldtop behoren.

Uw melding dat de stad de vzw misbruikt heeft, snap ik niet. De vzw wou voor de supporters een nieuwe tribune, en ze komt er. Ik zie daar geen misbruik in. Mogelijks was binnen 't stad de beslissing al genomen dat de tribune er zou komen, maar dan is de vzw niet misbruikt want deze heeft bekomen wat ze wou. Verder blijf ik erbij: had het overleg tussen de stad en de vzw niet plaatsgevonden, dan was er geen nieuwe tribune. De maskers zijn afgevallen tijdens dat overleg. Wie aanwezig was zal dat kunnen bevestigen. Is in dit dossier en meer bepaald op dat overleg (vuil) politiek spel gespeeld. Wat mij betreft wel, maar daar lig ik niet wakker van. Dat is politiek; Wij hebben onze tribune, die een stuk beter moet zijn dan die kermistent, dus ons doel is bereikt.

Als de club van oordeel is dat ze te diep in de geldbuidel moeten tasten en de stad meer had moeten betalen, dan was het meer dan raadzaam geweest dat 1 van onze bestuurders daar aanwezig was, om over dta financiële luik te onderhandelen. Blijkbaar was dit echter geen proriteit op dat moment.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Sep 2017, 14:59
Knaap

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 21:53
Berichten: 87
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
Ik zeg niet dat de stad veel gedaan heeft, maar ze hebben effectief 45.000Euro o hun genomen.
Als gij denkt dat ge dat gedrocht dat er vorig seizoen stond voor 45.000Euro kunt verlappen, dan moet ge uitermate dringend als veregenwoordiger aan de slag en zult ge tot de wereldtop behoren.

Even een kleine kanttekening: de stad heeft 4 jaar geleden "dat gedrocht" aangekocht voor €200.000

Dus enerzijds kunt ge wel beweren dat de stad er wel al een smak geld ingestoken heeft, anderzijds is 't niet echt op een efficiënte en duurzame manier. :)


15 Sep 2017, 20:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Didjeeken schreef:
Timoilsjt schreef:
Ik zeg niet dat de stad veel gedaan heeft, maar ze hebben effectief 45.000Euro o hun genomen.
Als gij denkt dat ge dat gedrocht dat er vorig seizoen stond voor 45.000Euro kunt verlappen, dan moet ge uitermate dringend als veregenwoordiger aan de slag en zult ge tot de wereldtop behoren.

Even een kleine kanttekening: de stad heeft 4 jaar geleden "dat gedrocht" aangekocht voor €200.000

Dus enerzijds kunt ge wel beweren dat de stad er wel al een smak geld ingestoken heeft, anderzijds is 't niet echt op een efficiënte en duurzame manier. :)


Gaan we nu ook al een discussie voeren wat die kut tent nog waard is? Iedereen wou een andere tribune dan dat gedrocht.
We hebben een nieuwe tribune met dank aan de vzw en het stadsbestuur ;) want als het van ons eigen bestuur had afgehangen dan had je terug onder dat zeil kunnnen gaan staan. :wadde:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Sep 2017, 20:40
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
Didjeeken schreef:
Timoilsjt schreef:
Ik zeg niet dat de stad veel gedaan heeft, maar ze hebben effectief 45.000Euro o hun genomen.
Als gij denkt dat ge dat gedrocht dat er vorig seizoen stond voor 45.000Euro kunt verlappen, dan moet ge uitermate dringend als veregenwoordiger aan de slag en zult ge tot de wereldtop behoren.

Even een kleine kanttekening: de stad heeft 4 jaar geleden "dat gedrocht" aangekocht voor €200.000

Dus enerzijds kunt ge wel beweren dat de stad er wel al een smak geld ingestoken heeft, anderzijds is 't niet echt op een efficiënte en duurzame manier. :)


Gaan we nu ook al een discussie voeren wat die kut tent nog waard is? Iedereen wou een andere tribune dan dat gedrocht.
We hebben een nieuwe tribune met dank aan de vzw en het stadsbestuur ;) want als het van ons eigen bestuur had afgehangen dan had je terug onder dat zeil kunnnen gaan staan. :wadde:



Laat het man, ze willen het precies niet snappen...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


16 Sep 2017, 9:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Stadion
Iedereen snapt het denk ik maar tenzij we zelf 1;5 miljoen in handen hebben zullen we verder moeten. Het verschil is nu dat de schulden niet meer levensbedreigend zijn en onder FDR wel . Over het beleid kan men discussieren maar er is geen alternatief dan afwchten hoe dit uitdraait alweer.


16 Sep 2017, 15:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Neutralboy schreef:
Iedereen snapt het denk ik maar tenzij we zelf 1;5 miljoen in handen hebben zullen we verder moeten. Het verschil is nu dat de schulden niet meer levensbedreigend zijn en onder FDR wel . Over het beleid kan men discussieren maar er is geen alternatief dan afwchten hoe dit uitdraait alweer.


Tuurlijk is er op deze moment geen alternatief,alles wat het draagvlak kan verbreden,word vakkundig door PLJ naar de prullenbak verwezen :) DA doet dan wel een oproep op 17 Juni naar de VZW leden om massaal achter sponsors te zoeken :plat:

"Aarzel intussen zeker niet om potentiële sponsors aan te brengen want die kan onze club EA, zoals steeds goed gebruiken en ten slotte is het welzijn van die club, behoudens vergissing van mijnentwege, toch het finaal doel van onze VZW en de reden van ons lidmaatschap."

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Sep 2017, 17:49
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
De stad heeft een grote verantwoordelijkheid in het stadiondossier, maar vergeet de onkunde van onze besturen (ja, zeker ook het huidige) niet. Ik zou wel eens willen zien hoe ons bestuur de zaken zou aanpakken mocht de club op een dag zelf eigenaar worden van het stadion...


18 Sep 2017, 11:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Allez, de nieuwe 'fietsenstalling' van 150000 euro is klaar. Volgens Casaer zal de Aalstenaar ook dit 'kunstwerk' in de armen sluiten, zoals hij met het 'Neuzeke' gedaan heeft. Tja, als ze de Aalstenaar dingen in de maag splitsen moet hij ze wel aanvaarden natuurlijk...
Voeten omhoog, het Aalsters politiek niveau passeert! :fuck:


04 Okt 2017, 12:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
Allez, de nieuwe 'fietsenstalling' van 150000 euro is klaar. Volgens Casaer zal de Aalstenaar ook dit 'kunstwerk' in de armen sluiten, zoals hij met het 'Neuzeke' gedaan heeft. Tja, als ze de Aalstenaar dingen in de maag splitsen moet hij ze wel aanvaarden natuurlijk...
Voeten omhoog, het Aalsters politiek niveau passeert! :fuck:


Dat ze de volgende keer crowd funding organiseren hé seg voor hunnen brol. Dat is wat de meeste verenigingen toch te horen krijgen als ze achter iets vragen. Dan zullen ze zien of de Aalstenaar het echt wil of niet.


04 Okt 2017, 15:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Dat hebben ze van ons gezien! ;)
https://www.hln.be/sport/voetbal/buiten ... ~ae09135a/


05 Okt 2017, 15:26
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02
Berichten: 172
Locatie: 400 m van de PC tempel
Bericht Re: Stadion
zandbergske schreef:
Rond 18 oktober mogen ze dan beginnen bouwen? 30 dagen +5 dagen of zie ik dat verkeerd? :EA:


Nog 1 week he jongens :-)


12 Okt 2017, 15:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
Volgende week mag de opbouw van de nieuwe staantribune van start gaan. Alles zal in het werk worden gesteld om de oplevering te laten gebeuren voor de wedstrijd tegen Patro Eisden op 19 november. De grondsonderingen zijn reeds achter de rug. Via onze website en Facebookpagina zullen we opnieuw updates geven van op de werf.


17 Okt 2017, 7:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 386 387 388 389 390 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst