Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 9
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
Bakkie schreef:
zwawi schreef:
Das reageren zoals de kindjes doen Bakkie. Jullie hebben dat gedaan, dus mogen wij dat ook doen.

Wat er in Geel voorgevallen is, weet ik niet maar dat van in Oudenaarde kan absoluut niet door de beugel. Als ons bestuur zich misdraagt, moeten zij de gevolgen maar dragen en dat geldt eveneens voor die zogenaamde supporters van gisteren. Het zijn zij die deze boete zouden moeten betalen!

Je komt hier dikwijls vanalles posten he Bakkie en vaak heb je gelijk. Omdat je het beste voor hebt met de club dacht ik. Maar als je het gedrag van gisteren niet veroordeelt en zelfs normaal lijkt te vinden, dan stel ik mij daar toch serieus wat vragen bij.


Dan moet ge na de wedstrijd in Oudenaarde ook niet met het ganse bestuur de schijnheilige komen uithangen.
Steek eerst je hand in eigen boezem voor je een ander de les gaat spellen ;) das pas kinderachtig.
Wat moeten ze dan in Brugge,Antwerp en noem maar op dan wel niet zeggen en daar zijn ze ook zo gedegouteerd,maar het kot zit wel alle weken vol.
Er zijn er daar in Oudenaarde een paar over de omheining gegaan en het is hier moord en brand :hmm: Zolang we maar niet beginnen met auto's in brand te steken en geen winkels plunderen,zoals gisteren in Brussel :D
Soit ieder zijn mening mor mijn avondje van gisteren is en blijft er eentje om in te kaderen :banana: :banana:


proficiat manneken, steek je bananen waar de zon niet schijnt


Misschien hadden we toch beter in provinciale gaan spelen,daar kunde aan de venster van de kantine nor de voetbal kijken met een zjat kaffe,als ge mij ziet moogde gij er de bananen terug proberen uithalen :love: de verpleegster is a zeker vergeten te komen wassen deze morgen :banana: :banana:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Nov 2017, 11:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
ze hadden misschien beter hun geld in versterking gestoken dan in die 2e handse tribune. :hmm:


12 Nov 2017, 11:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
zwetzat schreef:
Bakkie schreef:

Dan moet ge na de wedstrijd in Oudenaarde ook niet met het ganse bestuur de schijnheilige komen uithangen.
Steek eerst je hand in eigen boezem voor je een ander de les gaat spellen ;) das pas kinderachtig.
Wat moeten ze dan in Brugge,Antwerp en noem maar op dan wel niet zeggen en daar zijn ze ook zo gedegouteerd,maar het kot zit wel alle weken vol.
Er zijn er daar in Oudenaarde een paar over de omheining gegaan en het is hier moord en brand :hmm: Zolang we maar niet beginnen met auto's in brand te steken en geen winkels plunderen,zoals gisteren in Brussel :D
Soit ieder zijn mening mor mijn avondje van gisteren is en blijft er eentje om in te kaderen :banana: :banana:


proficiat manneken, steek je bananen waar de zon niet schijnt


Misschien hadden we toch beter in provinciale gaan spelen,daar kunde aan de venster van de kantine nor de voetbal kijken met een zjat kaffe,als ge mij ziet moogde gij er de bananen terug proberen uithalen :love: de verpleegster is a zeker vergeten te komen wassen deze morgen :banana: :banana:


Oilsjt is Brussel ni é. Ginder is dat normaal, leve den Belziek. :lol:

Ik zal aa zeker ni tegenkomen want ik ga al 2 seizoenen niet meer naar den Iendracht. :wave:

Sommigen denken dat ze nog altijd in Eerste spelen ipv in eerste amateur en vinden het nodig om Hooliganisme een normale zaak te vinden, verbroedering met buitenlandse clubkes nuttig vinden. Get alive, t'es mor derde klasse hé, :crazy: Ik bekijk het idd van op afstand, en het is dit seizoen weer dik in orde, als ik hier allemaal lees wat er in het bestuur gebeurt, amaai, daar gaan we weer. De veaudeville met de "nieuwe" tribune, de anti transferpolitiek, Flipo, 100.00 in de ene zak en 100.000 in de andere zak, ... oude wijn in oude zakken, nog niks veranderd. :banana:

Maar geen nood, ga met zen allen op 24 November naar het galabal en steek je vol met oesters en champagne en lach die onnozele supporters maar eens goed uit, dat lucht op. (y)

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


Laatst gewijzigd door zwetzat op 12 Nov 2017, 11:43, 2 keer totaal gewijzigd.



12 Nov 2017, 11:24
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
BDS schreef:
Persoonlijk snap ik Bakkie wel eigenlijk. Ik keur alle geweld af, maar het is nu niet dat er mensen vermoord zijn. Eerlijk gezegd heb ik in die 35 jaar dat ik kom kijken al meer schade gezien aangericht door onze eigen supporters, maar soit. Er zal waarschijnlijk een boete volgen, mja das dubbel jammer. Net zoals het feit dat die hypocriet van een Adriaenssens 100.000 euro krijgt als CEO van een 1e amateurploeg. Maar dit uiteraard in de kantlijn.

Wat er in Geel gebeurd is, dit graag dan concreet op tafel.

Ik heb me eerlijk gezegd meer geërgerd aan ons ploeg dan aan die kerels die over de omheining kropen, zowaar iets waar ik wakker van werd.

Slecht spelen is absoluut geen ramp, maar je kan je tegenstander dan wel bekampen met mentaliteit. Zoals DT schreef na de wedstrijd van vorige week tegen Lommel. Die ploeg was beter maar je kan wel met het mes tussen je tanden spelen.

Het voetbal dat we gisteren opdissen was van dezelfde kwaliteit als tegen Lommel EN Geel. Op Geel hebben we 90 minuten de bal in de tribune gekeild en voor de goal gelegen, maar toen vond iedereen dat prima.

Het probleem is dat je centraal op je middenveld twee erg slechte voetballers hebt, De Koker en De Neve. Die kunnen niet voetballen waardoor je centrale verdedigers Verstraeten en Gyselinck de bal constant naar voor moeten pompen. Al dan niet op instructie van TDC.

De Coninck loopt zich nog wel de ziel uit het lijf, maar daar komt ook weinig van, heeft dan wel nog de verdienste dat hij zich niet wegsteekt.

En een goede raad voor TDC, de enige man die een goal kan maken, zet die vooraan in t punt, en niet slag om slinger op de kant.

En Mitu vond iedereen een topper. Jongen heeft snelheid, maar daar stopt het. En heeft weinig vernuft in zijn bagage.

En wat de scouting van de tegenstander betreft, de kwaliteiten van Coulibaly zijn genoeg gekend, snij dan misschien de paslijn af, richting Couli. Op een enkeling na zijn de transfers bij ons echt van een bijzonder matige kwaliteit.

De trainer is ook natuurlijk niet geholpen met het feit dat er een pak uit vorm zijn (Diarra, Lusala, Mitu, ...)

Slecht spelen geeft niet, maar je kan wel meer doen dan gisteren.


(y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Nov 2017, 11:31
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
ze hadden misschien beter hun geld in versterking gestoken dan in die 2e handse tribune. :hmm:


Euh, als ge diene clown van ne CEO ni zo n belachelijk hoog loon zou betalen, kunt ge morgen 5 tribunes zetten, bij wijze van spreken.

De tribune is een noodzaak, onze CEO die hier enkel rondloopt om zn zakken te vullen op de kap van een noodlijdende amateurclub, kunnen we missen als kiespijn.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Nov 2017, 11:34
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
Bakkie schreef:
zwetzat schreef:

proficiat manneken, steek je bananen waar de zon niet schijnt


Misschien hadden we toch beter in provinciale gaan spelen,daar kunde aan de venster van de kantine nor de voetbal kijken met een zjat kaffe,als ge mij ziet moogde gij er de bananen terug proberen uithalen :love: de verpleegster is a zeker vergeten te komen wassen deze morgen :banana: :banana:


Oilsjt is Brussel ni é


Duidelijk ni... in brussel mogen ze na een kwalificatie autos in brand steken en winkels leegplunderen, maar dat mag blijkbaar allemal van de moraalridders hier op het forum.

Maar ja, Marokko is Engeland ni é...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Nov 2017, 11:38
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
zwetzat schreef:
Bakkie schreef:

Misschien hadden we toch beter in provinciale gaan spelen,daar kunde aan de venster van de kantine nor de voetbal kijken met een zjat kaffe,als ge mij ziet moogde gij er de bananen terug proberen uithalen :love: de verpleegster is a zeker vergeten te komen wassen deze morgen :banana: :banana:


Oilsjt is Brussel ni é


Duidelijk ni... in brussel mogen ze na een kwalificatie autos in brand steken en winkels leegplunderen, maar dat mag blijkbaar allemal van de moraalridders hier op het forum.

Maar ja, Marokko is Engeland ni é...



(y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Nov 2017, 11:50
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
Salva schreef:
hansken schreef:
Ge meegt gerest zen ;)


Proficiat Pipo !!! Inderdaad met grote P !
Twas idd in orde jullie support !
F.....ng shit ja !!
Ik ben al 35 jaar iendracht supporter met hart en ziel en ben er van overtuigd dat ons ploeg toestanden van vandaag serieus kan missen.
Wat komt dat Engels gespuis hier eigenlijk doen? Verbroedering met dat opc-gepeupel aangevoerd door hun pseudo leider(tje) Hansken aka hansbiance !!
Weg er mee met dat sfeergroepje ,jullie hebben de spirit niet van nen echten iendrachtsupporter!!!!

Een gedegouterde supporter
:EA:


Hansken, het is nu het ideale moment om je clubje op te doeken, genoeg is genoeg, hou de eer aan jezelf en stop ermee, wij kunnen je engelse vriendjes best missen


Mag ik vragen over welk 'clubje' je het hebt ?
De sfeergroep steekt telkens veel werk in sfeeracties en tracht elke wedstrijd een goede sfeer te brengen. Ik denk niet dat deze mensen zelf wouden dat de Engelse supporters het veld op liepen. Wat kunnen zij hier in godsnaam aan doen ?!

Die twee reacties uit mijn quote zijn minstens even debiel als diegene die het veld opliepen. :kots:


12 Nov 2017, 12:03
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
zwetzat schreef:
Bakkie schreef:

Misschien hadden we toch beter in provinciale gaan spelen,daar kunde aan de venster van de kantine nor de voetbal kijken met een zjat kaffe,als ge mij ziet moogde gij er de bananen terug proberen uithalen :love: de verpleegster is a zeker vergeten te komen wassen deze morgen :banana: :banana:


Oilsjt is Brussel ni é


Duidelijk ni... in brussel mogen ze na een kwalificatie autos in brand steken en winkels leegplunderen, maar dat mag blijkbaar allemal van de moraalridders hier op het forum.

Maar ja, Marokko is Engeland ni é...


Beetje naief om net die vergelijking te maken hé, natuurlijk keurt niemand dat wat in Brussel en Oudenaarde gebeurd is goed, ook niet wat er in het verleden en toekomst gebeurd is/zal gebeuren.
Maar ja, eerst 's morgens hulde brengen aan hun gevallen landgenoten tijdens WOI en WOII geeft je blijkbaar krediet om 's avonds zelf een "oorlogje" te beginnen.

_________________
oilsjt, goi alien...


12 Nov 2017, 12:08
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Wie iets uitsteekt, moet de gevolgen zelf dragen. Zowel ons bestuur als die debielen die gisteren hun nummertje moesten opvoeren als die zwette soep die gisteren Brussel op stelten zette.
Dit laatste vind ik ook veel erger dan hetgeen in Oudenaarde voorgevallen is maar het keurt het ook niet goed he.
We staan nog met een voorwaardelijke straf van die match tegen Bornem en een match achter gesloten deuren dreigt. Om nog maar te zwijgen van de boete die er zal bij zijn. En dan vragen sommigen hier welke schade er geleden wordt :stom:
Als gij bij uwe gebuur op bezoek gaat en ge pakt kameraden mee en die zetten daar de boel op stelten waardoor er zaken moeten vergoed worden... Vinden jullie het dan echt normaal dat jij dat moet betalen voor diene kameraad?


12 Nov 2017, 12:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Kan er hier iemand eens zeggen welke schade er aangericht is ? Waarschijnlijk zijn er twee vissen dood want er is iemand in het water gevallen en dan nog met een stuk in zijn voeten,een echte schanne jongens ze moesten ze 5 jaar stadion verbod geven :hmm: zucht......

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Nov 2017, 12:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Wat naast het veld gebeurde stond in de sterren geschreven uiteindelijk. Op het moment dat ik een weddenschap ging beginnen in welke minuut er ééne opt plein ging lopen was het al te laat en ging er al iemand 4 stewards in de wind zetten.

Meteen ook de beste rush van de match. Want voorts was het tot de 88e minuut wachten op de eerste kans van den Eendracht.... triestig

Dus TDC doe je zelf een plezier en doe deze ploeg terug voetballen!!!
Nog 2 weken van dit soort "blok vormen" en je krijgt deze ploeg niet maar aan het voetballen. Alles wat je vorig jaar opbouwde ben je je dit seizoen steen per steen aan het afbreken met letterlijk afbraakvoetbal. Stop ermee! Deze ploeg kon vorig jaar geen blok zetten en een resultaat verdedigen, ze gaan het ook dit jaar met nog minder ervaring in de ploeg niet kunnen.

Veel te veel aanpassen op basis van een tegenstander, tegenstanders die trouwens veel te hoog ingeschat worden. Je krijgt dan wel 4-0 rond uw oren, maar een werveldende ploeg was dit Oudenaarde nu ook weer niet.

Lichtpuntjes: Lusalla terug een frisse invalbeurt, als die zich fit voelt mag die van mij gerust terug starten. De Concink wat ongelukkig met momenten maar een loopvermogen en inzet die ik bij iedereen zou willen zien.

Tip: zoveel mogelijk teruggrijpen naar die eindronde instelling & opstelling.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Nov 2017, 12:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
zwetzat schreef:
Bakkie schreef:

Misschien hadden we toch beter in provinciale gaan spelen,daar kunde aan de venster van de kantine nor de voetbal kijken met een zjat kaffe,als ge mij ziet moogde gij er de bananen terug proberen uithalen :love: de verpleegster is a zeker vergeten te komen wassen deze morgen :banana: :banana:


Oilsjt is Brussel ni é


Duidelijk ni... in brussel mogen ze na een kwalificatie autos in brand steken en winkels leegplunderen, maar dat mag blijkbaar allemal van de moraalrhttps://nieuws.vtm.be/binnenland ... puulidders hier op het forum.

Maar ja, Marokko is Engeland ni é..

.
https://nieuws.vtm.be/binnenland/winkelier-ik-hou-het-niet-vol-met-dat-krapuul

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Nov 2017, 12:26
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
Kan er hier iemand eens zeggen welke schade er aangericht is ? Waarschijnlijk zijn er twee vissen dood want er is iemand in het water gevallen en dan nog met een stuk in zijn voeten,een echte schanne jongens ze moesten ze 5 jaar stadion verbod geven :hmm: zucht......


Materieële schade zal er misschien niet zijn, morele des te meer, de naam Eendracht Aalst zal de komende dagen weer uitgebreid in het nieuws komen, spijtig genoeg in negatieve zin (alweer).

_________________
oilsjt, goi alien...


12 Nov 2017, 12:42
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
Zwawi,wat er naast het veld gebeurde dat zijn dingen die met carnaval 3 dagen gebeuren,toch kijkt iedereen er een jaar lang naar uit om het varken eens uit te hangen ;)
Er is iemand op het veld gelopen,ja en daar gaan ze een boete voor krijgen is dat zo een ramp jongens.
Ze kunnen het betalen van de gelden die de vzw in de club hebben gestoken ;)

De herstelkosten van de looppiste mag je ook niet vergeten ( brandvlekken, en ze zijn er zeker. niet afkomen dat dat geen waar is). en Carnaval heeft niets met voetbal te maken. Er zijn regels die moeten gerespecteerd worden. die grappige Engelsen zullen het ginder niet doen. Proberen jullie het ginder eens als jullie gaan kijken. Het zal veel minder zijn. :nieje:


12 Nov 2017, 12:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst