Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Als de situatie niet goed is met nieuwjaar zal de kern uitgedund worden en versterkingen komen. Dat waren de woorden van de voorzitter die in de pers eens zijn verschenen. Of zou het opnieuw een loze belofte zijn?? We kijken er met zijn allen naar uit.

Voor wie twijfelt aan het loon van CEO DA, wel het is aan de toenmalige vzw leden bevestigd door iemand in de directe werking van E.Aalst.

Voor de feiten in Geel, moet ons bestuur zich achteraf zo onbeschoft en zat gedragen hebben dat het bestuur van Geel een mail stuurde naar E.Aalst om dit aan te kaarten. Dus zijn ze wel zeer slecht geplaatst om nu commentaar te geven.

Ik heb nog één boodschap voor onze voorzitter: Peter Garré ging ook 'from hero to zero'....

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


12 Nov 2017, 20:06
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Hoe hypocriet kan een bestuur zijn zeg.

Men misdraagt zich als bestuur in Geel en nu de supporters de les wat komen spellen. :crazy: :crazy: :crazy:


12 Nov 2017, 20:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Wat een ontgoochelende wedstrijd gisteren. Al na 5 minuten wist je dat het niets ging worden. Oudenaarde met veel meer honger en power. De onzen precies nog in slaap. Collectieve wanprestatie. Ik ben het niet van deze ploeg gewoon dat ze zo weinig geconcentreerd en zo slap/gelaten spelen. Oudenaarde is misschien geen hoogvlieger in de reeks... maar gisteren waren die gebrand om er echt iets van te maken. De Rock had een zeer moeilijke avond, De Coninck duidelijk een mindere dag. Mitu was dramatisch gisteren, net als bangoura. gyselinck ook zwak gisteren. De Neve daarvan hoop ik dat hij volgende week niet meer in de ploeg komt. Die heeft in al die latchen nog helemaal niets klaargedpeeld. Enorm slechte passing gezien. Middenveld volledig overpowered. Die nr 6 van oudenaarde rolde soms letterlijk ons heel middenveld op, en later op de match ook ons verdediging. Hoe sterk was die zeg!


12 Nov 2017, 21:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Wat een ontgoochelende wedstrijd gisteren. Al na 5 minuten wist je dat het niets ging worden. Oudenaarde met veel meer honger en power. De onzen precies nog in slaap. Collectieve wanprestatie. Ik ben het niet van deze ploeg gewoon dat ze zo weinig geconcentreerd en zo slap/gelaten spelen. Oudenaarde is misschien geen hoogvlieger in de reeks... maar gisteren waren die gebrand om er echt iets van te maken. De Rock had een zeer moeilijke avond, De Coninck duidelijk een mindere dag. Mitu was dramatisch gisteren, net als bangoura. gyselinck ook zwak gisteren. De Neve daarvan hoop ik dat hij volgende week niet meer in de ploeg komt. Die heeft in al die latchen nog helemaal niets klaargedpeeld. Enorm slechte passing gezien. Middenveld volledig overpowered. Die nr 6 van oudenaarde rolde soms letterlijk ons heel middenveld op, en later op de match ook ons verdediging. Hoe sterk was die zeg!


12 Nov 2017, 21:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
witteken schreef:
https://www.tvoost.be/nieuws/wedstrijd-eendracht-aalst-stilgelegd-na-wangedrag-supporters-51657


Ik was niet aanwezig door werkverplichtingen maar ik zie hier het probleem niet in.

Voor de ene persoon was dit een hoogdag en plezant en voor anderen is het een schande en onaanvaardbaar. Ieder zijn mening natuurlijk (ook al wordt niet elke mening gerespecteerd of getolereerd door een ander op dit forum :D )

Het is duidelijk op de beelden: als de voetbalwet (die na het laatste fluitsignaal ook van kracht is) gerespecteerd wordt zullen de betrokkenen wel geïdentificeerd worden en eerstdaags een stadionverbod aan hun been hebben, ook al zullen ze weer "niks misdaan" hebben. Ook de schade aan de atletiekpiste (remember Waregem?) zal ook nog een staartje (lees: factuur) krijgen. Wie zijn gat verbrand met bengaals moet op de blaren zitten. Punt.

Tja en de redenering dat wangedrag van ons bestuur in Geel deze situatie moet minimaliseren is ook kort door den bocht en kinderachtig. Het is niet omdat er enen in de Schelde springt dat we dat allemaal moeten doen hé, wat voor een paar wel het geval was in Oudenaarde mo bref. :D

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


12 Nov 2017, 21:25
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Blijkbaar moeten we beginnen op te letten met hetgeen gezegd, gedaan en geschreven wordt want vanaf nu gaat er repressief opgetreden worden door het bestuur naar de supporters toe.
Ik hoop echter dat we niet in een dictatuur terecht komen...
De Aalst supporters hebben gisteren het veld niet betreden maar wel de inzet van hun ploeg openlijk in vraag gesteld met een SHAME ON YOU
Hopelijk ligt het bestuur hier even wakker van als van de Engelsen die het veld betreden hebben. Iets wat ze inderdaad niet hadden moeten doen.


12 Nov 2017, 22:08
Online
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Ik heb lang getwijfeld om hier te reageren, maar ga het hier toch doen. Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik helemaal niets heb uitgestoken wat strafbaar is op Oudenaarde. Het was niet de eerste keer dat we Grimsby op bezoek hadden, vorige keer was het zonder problemen verlopen. Daarom ook dat ik er van uitging, of liever, hoopte dat alles zonder problemen zou verlopen.
Wij hebben vooraf een leuk feestje gehad met die mannen, de herdenkingsceremonie op het vredeplein was prachtig en 2 kransen waren ook voorzien door hen. mooi gebaar toch?

Tijdens de wedstrijd waren er inderdaad enkele die (door overmatig drankgebruik) over de omheining zijn gegaan. Toen er rechts van de tribune ene vertrok ben ik naar daar gegaan en gaan vragen om het niet meer te doen, op die moment vertrok er weer iemand van ergens anders in de tribune. Ook naar daar ben ik gegaan en heb ik hetzelfde gedaan. Ik kon dat ook niet blijven doen he. Toen de wedstrijd werd stilgelegd ben ik niet meer in "de kop" blijven staan maar ben ik mij apart gaan zetten om de wedstrijd te volgen. Dit kan pauwken trouwens bevestigen ik stond naast hem! Ik vond het doodjammer dat dit gebeurd was, maar je hebt in elke groep wel enkele mensen die het "verpesten" voor de rest. Meerdere Engelsmannen hebben hun nadien komen verontschuldigen. Maar waarom ik hier dan met naam en al beschuldigt moet worden? Ik moet toch niet instaan of mij verantwoorden voor wat enkele zatte engelsen uitsteken op de voetbal? Achteraf trouwens nog een heerlijke afterparty gehad in een bomvolle promille, engelsen en iendrachters onder elkaar, zonder incidenten. Daarover word natuurlijk niets gezegd.

Ik ben wel content da ik ondertussen al heel veel berichten heb gekregen van deze kritiek te laten passeren en mij er niets van aan te trekken. Ik probeer dat, maar zoiets lezen als: "jij hebt de spirit niet van een echte iendrachter?" Aub seg, hoeveel tijd ik al niet in OPC heb gestoken en het voorbereiden van sfeeracties, al 10 jaar lang he! Ook in de beginjaren van de VZW gezeten, kaarten voor eetfestijnen verkocht, geholpen op fandagen, gaan supporteren voor de jeugd, plein sneeuwvrij maken wanneer nodig, ....

Opc opdoeken, ik zou niet weten waarom. We zullen het er eens over hebben intern over de kritiek. Zullen tegen Zondag wel iets naar buiten brengen dan.

Groetjes Pipo

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


12 Nov 2017, 22:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Hans uitleg is overbodig, ik denk dat de meeste hier wel weten dat die band met grimsby al jaren aan de gang is en dat er nog nooit iets gebeurd is, tot gisteren dan... Wat kan jij of iemand anders daar aan doen, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden! Integendeel er werd gevraagd om hun pyro als ze er bij hadden niet op het veld of de piste te gooien, meer kan je toch niet doen! 2 de helft idd zien vragen om hun kalm te houden en daar stopt het dan ook voor ons. Opc heeft hier niks mee te maken en dikke chapeau wat jullie op het vrede plein gedaan hebben, maar daar zal niet over gepraat worden wss! Verder doen opc en hopelijk nog vele mooie acties!


12 Nov 2017, 22:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Dat interview met DA zeg, hoe zeer "disconnected" kan je als bestuur zijn van je club en zijn supporters ?
T.o.v. buitenstaanders zoals de voetbalbond moet je misschien inderdaad gaan uitleggen dat dit voorval na Bornem komt, en ik kan me goed voorstellen dat dat vrij zuur is.
Maar dat ge dat dan als bestuurder zelf in één adem aan elkaar linkt toont toch dat de voeling er absoluut niet is? Geen woord in heel het interview over die engelsen ?

_________________
If you never try, you'll never know


12 Nov 2017, 23:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Na lange tijd zal ik hier ook eens een reactie willen plaatsen , ik heb vandaag al veel dingen gelezen op fb en hier op tforum , kmoet eerlijk bekennen dat het begint lachwekkend te worden , volgens sommigen is er een 2de Heizel drama gebeurd . Zijn er echt zo schandalige dingen gebeurd in Oudenaarde? Een beker bier naar een steward smijten keur ik idd af en is niet zo beleefd naar diene mens toe , enkele zatte Engelsen dat een sprintje loopt rond de piste vond ik al wat leuker en was om eerlijk te zijn het enigste lichtpunt van de wedstrijd want de rest was toch om te janken .... was dat nodig ? Belange niet maar om dan iedereen te beschuldigen van rotte vis en marginalen is er echt dik over , kdenk dat de sfeergroep OPC en de rest al genoeg hebben gedaan om onze eendracht WEL op een positieve manier op de kaart te zetten naar de buitenwereld toe! Kunnen die gasten daar nu aandoen, moesten ze ( de Engelsen) hun handjes mss vasthouden tijdens de wedstrijd? Over de herdenking op tvredeplein , geen woord in de media verschenen , ik kan benadrukken dat die mannen alleen al voor dit men uiterste respect krijgen van mij , iemand de krans gezien van Grimsby en de Aalst supporters ? Ik durf ervoor wedden dat die mensen met hun overdreven reakties dat niet gezien hebben , de afterparty nadien , zeer gezellig , niks van misere . Besluit van mij en kga er niet verder over discuteren , de dingen hoefden niet te gebeuren maar laten we nu ook niet dramatiseren , volgens mij zijn we allemaal vrij snel op den bus gestapt , geen enkel probleem geweest buiten , vriendelijke gasten aan tstation EN in tstadion , tis gebeurd punt uit ... kdenk dat er op da moment 70km verderop ergere dingen plaatsvonden ..... Amen


12 Nov 2017, 23:49
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
tsjoep schreef:
Na lange tijd zal ik hier ook eens een reactie willen plaatsen , ik heb vandaag al veel dingen gelezen op fb en hier op tforum , kmoet eerlijk bekennen dat het begint lachwekkend te worden , volgens sommigen is er een 2de Heizel drama gebeurd . Zijn er echt zo schandalige dingen gebeurd in Oudenaarde? Een beker bier naar een steward smijten keur ik idd af en is niet zo beleefd naar diene mens toe , enkele zatte Engelsen dat een sprintje loopt rond de piste vond ik al wat leuker en was om eerlijk te zijn het enigste lichtpunt van de wedstrijd want de rest was toch om te janken .... was dat nodig ? Belange niet maar om dan iedereen te beschuldigen van rotte vis en marginalen is er echt dik over , kdenk dat de sfeergroep OPC en de rest al genoeg hebben gedaan om onze eendracht WEL op een positieve manier op de kaart te zetten naar de buitenwereld toe! Kunnen die gasten daar nu aandoen, moesten ze ( de Engelsen) hun handjes mss vasthouden tijdens de wedstrijd? Over de herdenking op tvredeplein , geen woord in de media verschenen , ik kan benadrukken dat die mannen alleen al voor dit men uiterste respect krijgen van mij , iemand de krans gezien van Grimsby en de Aalst supporters ? Ik durf ervoor wedden dat die mensen met hun overdreven reakties dat niet gezien hebben , de afterparty nadien , zeer gezellig , niks van misere . Besluit van mij en kga er niet verder over discuteren , de dingen hoefden niet te gebeuren maar laten we nu ook niet dramatiseren , volgens mij zijn we allemaal vrij snel op den bus gestapt , geen enkel probleem geweest buiten , vriendelijke gasten aan tstation EN in tstadion , tis gebeurd punt uit ... kdenk dat er op da moment 70km verderop ergere dingen plaatsvonden ..... Amen


Zo staan de gebeurtenissen in hun ware perspectief. Ik was ook blij met de fantastische sfeer in het uitvak!


Laatst gewijzigd door Jean op 13 Nov 2017, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Nov 2017, 7:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Voetbalsupporters worden hier altijd zwaarder aangepakt dan het echte uitschot blijkbaar.


13 Nov 2017, 8:02
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Blijkbaar komen er meer reactie's op het gooien van een bekerke bier of ene die eens over de omheining kruipt,dan over het ontslag van onze VZW supportersdelegatie. Velen hebben het hier over die boete die eraan komt, maar er wordt met geen word meer gerept dat de club, de broodnodige financiele inbreng misloopt, door een voorzittter die zich god de vader waant!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


13 Nov 2017, 8:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:

Nr 6 van Oudenaarde Verstraeten is het resultaat van goed scoutingswerk, speelde vorige 2 seizoenen bij Izegem en was me toen ook al opgevallen, denk niet da die lang bij Oudenaarde zal spelen, is nog zeer jong en is ginder nu al elke week hun beste speler, heeft ons gisteren bij momenten belachelijk gemaakt.


Even wat Verstraete (zonder "n") betreft: speelde vorig seizoen ook al (goed) bij Oudenaarde hoor, maar het klopt dat hij bij Izegem al top was. Ere wie ere toekomt, Filipovic heeft die bij zijn eerste matchen bij Izegem in de terugronde van het seizoen 2013-2014 al getipt (was al gespot bij de -19 van Kortrijk) maar EA/RVA had toen ene Philippe Janssens op het oog voor die positie voor het seizoen 2014-2015, die uiteindelijk ook kwam. Hadden op dat moment ook Donjet Shkodra nog lopen hier...

Toen Olivier's prestaties in stijgende lijn gingen in het seizoen 2015-2016 (met PJ nog steeds onder contract bij ons) en DG nam over van RVA kwam de naam opnieuw op tafel maar toen werd onze club overgenomen. Op het moment dat er werk kon worden gemaakt van de versterkingen voor het seizoen 2016-2017 was het wat Olivier betrof al veel te laat want had in december 2015 (toen onze club dus vollen bak in de overname zat) al getekend bij Oudenaarde voor 2 seizoenen (dus voor 2016-2017 en 2017-2018)...

Conclusie: of je nu 10 of 20 scouts rondlopen hebt, maakt uiteindelijk niet het grootste verschil hoor (kijk naar Anderlecht), een beetje stabiliteit op clubniveau daarentegen... Kijk eens naar de historiek van Oudenaarde - zowel qua voorzitter, technische staf, enz. Leleu is daar trainer van 2008 - ter vergelijking: BVR begon bij ons in het seizoen 2010-2011... En die stabiliteit geldt niet alleen naar interne werking waarbij je kan opbouwen, maar ook naar het beeld dat spelers hebben van een club waarom ze dus voor die specifieke club zouden moeten kiezen...


Laatst gewijzigd door DT op 13 Nov 2017, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Nov 2017, 10:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
[quote="DT"][quote="iendrachter"]

Nr 6 van Oudenaarde Verstraeten is het resultaat van goed scoutingswerk, speelde vorige 2 seizoenen bij Izegem en was me toen ook al opgevallen, denk niet da die lang bij Oudenaarde zal spelen, is nog zeer jong en is ginder nu al elke week hun beste speler, heeft ons gisteren bij momenten belachelijk gemaakt.
[/quote]

Even wat Verstraete betreft: speelde vorig seizoen ook al bij Oudenaarde hoor, maar het klopt dat hij bij Izegem al top was. Ere wie ere toekomt, Filipovic heeft die bij zijn eerste matchen bij Izegem in de terugronde van het seizoen 2013-2014 al getipt (was al gespot bij de -19 van Kortrijk) maar EA/RVA had toen ene Philippe Janssens op het oog voor die positie voor het seizoen 2014-2015, die uiteindelijk ook kwam.

Toen Olivier's prestaties in stijgende lijn gingen in het seizoen 2015-2016 (met PJ nog steeds onder contract bij ons) en DG nam over van RVA kwam de naam opnieuw op tafel maar toen werd onze club overgenomen. Op het moment dat er werk kon worden gemaakt van de versterkingen voor het seizoen 2016-2017 was het wat Olivier betreft al veel te laat want had in december 2015 (toen onze club dus vollen bak in de overname zat) al getekend bij Oudenaarde voor 2 seizoenen (dus voor 2016-2017 en 2017-2018)...

Conclusie: of je nu 10 of 20 scouts rondlopen hebt, maakt uiteindelijk niet het grootste verschil hoor (kijk naar Anderlecht), een beetje stabiliteit op clubniveau daarentegen... Kijk eens naar de historiek van Oudenaarde - zowel qua voorzitter, technische staf, enz. Leleu is daar trainer van 2008 - ter vergelijking: BVR begon bij ons in het seizoen 2010-2011...[/quote]

Makes sense, bedankt voor de toelichting. Neemt uiteraard niet weg dat ik ferm onder de indruk was over zijn prestatie zaterdag: goeie balaanname, snel, technisch vaardig, zeer sterk ik de duels, wat een inzet ook. Zeer sterke speler en een profiel dat we goeden zouden kunnen gebruiken. Maar goed... te duur allicht, zoals zowat de meeste spelers die bij de tegenstanders rondlopen...


13 Nov 2017, 11:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst