Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171112_03181440

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171112_03181590

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171112_03181583

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


13 Nov 2017, 12:14
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst



Flink speurwerk, Sherlock!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


13 Nov 2017, 12:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Onze CEO doet daar weer een misselijkmakende duit in het zakje.
De ego's bij het bestuur groeien met de dag...


13 Nov 2017, 13:03
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Onze CEO doet daar weer een misselijkmakende duit in het zakje.
De ego's bij het bestuur groeien met de dag...


Hoogmoed komt voor de val...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Nov 2017, 14:37
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Ik heb lang getwijfeld om hier te reageren, maar ga het hier toch doen. Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik helemaal niets heb uitgestoken wat strafbaar is op Oudenaarde. Het was niet de eerste keer dat we Grimsby op bezoek hadden, vorige keer was het zonder problemen verlopen. Daarom ook dat ik er van uitging, of liever, hoopte dat alles zonder problemen zou verlopen.
Wij hebben vooraf een leuk feestje gehad met die mannen, de herdenkingsceremonie op het vredeplein was prachtig en 2 kransen waren ook voorzien door hen. mooi gebaar toch?

Tijdens de wedstrijd waren er inderdaad enkele die (door overmatig drankgebruik) over de omheining zijn gegaan. Toen er rechts van de tribune ene vertrok ben ik naar daar gegaan en gaan vragen om het niet meer te doen, op die moment vertrok er weer iemand van ergens anders in de tribune. Ook naar daar ben ik gegaan en heb ik hetzelfde gedaan. Ik kon dat ook niet blijven doen he. Toen de wedstrijd werd stilgelegd ben ik niet meer in "de kop" blijven staan maar ben ik mij apart gaan zetten om de wedstrijd te volgen. Dit kan pauwken trouwens bevestigen ik stond naast hem! Ik vond het doodjammer dat dit gebeurd was, maar je hebt in elke groep wel enkele mensen die het "verpesten" voor de rest. Meerdere Engelsmannen hebben hun nadien komen verontschuldigen. Maar waarom ik hier dan met naam en al beschuldigt moet worden? Ik moet toch niet instaan of mij verantwoorden voor wat enkele zatte engelsen uitsteken op de voetbal? Achteraf trouwens nog een heerlijke afterparty gehad in een bomvolle promille, engelsen en iendrachters onder elkaar, zonder incidenten. Daarover word natuurlijk niets gezegd.

Ik ben wel content da ik ondertussen al heel veel berichten heb gekregen van deze kritiek te laten passeren en mij er niets van aan te trekken. Ik probeer dat, maar zoiets lezen als: "jij hebt de spirit niet van een echte iendrachter?" Aub seg, hoeveel tijd ik al niet in OPC heb gestoken en het voorbereiden van sfeeracties, al 10 jaar lang he! Ook in de beginjaren van de VZW gezeten, kaarten voor eetfestijnen verkocht, geholpen op fandagen, gaan supporteren voor de jeugd, plein sneeuwvrij maken wanneer nodig, ....

Opc opdoeken, ik zou niet weten waarom. We zullen het er eens over hebben intern over de kritiek. Zullen tegen Zondag wel iets naar buiten brengen dan.

Groetjes Pipo


OPC levert al jaren prachtig werk. Laat dat niet kapot gaan als gevolg van de reacties van enkelingen hier op het forum. :worship:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Nov 2017, 14:46

Lid geworden op: 05 Nov 2017, 17:08
Berichten: 3
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
BDS schreef:
jodrus schreef:
iendrachter schreef:
Hoe dom kan je zijn, in plaats van er direct af te gaan als ge zo iets voor hebt.
Mertens is gehaald als nieuwe linksback, maar werd de eerste wedstrijd zo belachelijk gemaakt dat ze hem met de rust moesten wisselen, nu heeft hij enkele keren mogen depanneren centraal maar daar vond ik hem ook allesbehalve goed. Een geluk dat veel van die nieuwkomers maar een contract van 1 jaar hebben.
En dan is het maar te hopen dat ze eindelijk in de sportieve cel hun verstand gaan krijgen en zulke spelers hun contract niet gaan verlengen, zie naar Van Tricht,zwaar contract en speelt geen minuut meer.


Wat me steeds opvalt is dat je altijd Van Tricht viseert, die jongen wil maar al te graag spelen maar krijgt gewoon geen kansen meer van de trainer.
Waarom niet? Dat is voor mij een groot raadsel, we kunnen niet rustig opbouwen bij de aanval omdat we een speler van zijn kaliber missen die de ruimte's ziet en de bal ook daar kan leggen.
We zijn vorig jaar gepromoveerd met een goed elftal en nu we een reeks hoger spelen, gooit de trainer heel de ploeg om.
Ik zit nog met veel vraagtekens in dit seizoen.


beste vriend, we hebben vorig jaar de eindronde gevonden zonder Van Tricht en met een uitmuntende Lusala op de 10.

Dit jaar heeft WVT enkele kansen gekregen, maar die jongen mist loopvermogen, body, snelheid, duelkracht. Heb je al matchen gezien dit jaar en gezien wat je nodig hebt in je middenveld om wedstrijden te winnen? Als je al met een 10 speelt, ga je er eentje moeten hebben die body, loopvermogen en snelheid moet hebben. En hij bezit geen enkel van die kwaliteiten.

Hadden die jongen zijn contract nooit mogen verlengen.


Man man man, wat jij kansen noemt. Invallen als je 3-0 achterstaat en nog 15 of 10min te gaan hebt, noem ik allesbehalve een kans. Als de ploeg er niet meer in gelooft kan je ook niet op je eentje presteren. Hij bezit inderdaad geen body of snelheid maar zijn inzicht van het spel vind ik persoonlijk uitmuntend.

En zijn contract niet verlengen? Ik denk dat je zijn statistieken eens moet bekijken van vorig seizoen, namelijk 9 goals en een aantal assists.


13 Nov 2017, 21:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
kerel, ge doet Wannes hier geen plezier mee.

_________________
If you never try, you'll never know


13 Nov 2017, 21:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
WVT is hier al uitvoerig besproken.

Is een meerwaarde in 2 gevallen :
-Je bent als ploeg duidelijk beter en hebt het meeste balbezit (zal dit jaar niet te vaak gebeuren denk ik). Dan is er minder werkkracht nodig, veel voetbal op kleinere ruimte en veel meer stilstaande fases.
-Je laat de ploeg volledig in functie van hem spelen (werkers in het midden rond hem die hem de bal geven, lopende mensen voor zich)

Daarnaast (en ik geef toe dat ikzelf van WVT zeer hoge verwachtingen had toen hij hier getekend had) hadden we wel gehoopt/verwacht dat WVT hard aan zijn mindere punten zou werken. Een krachtpatser zal het nooit worden, maar bv. zijn startsnelheid is bij momenten dramatisch en dat zijn toch punten waar je kan aan werken. Op dat vlak lijkt hij weinig progressie te maken en indien hij op een deftig niveau wil blijven voetballen zal dat toch nodig zijn. De tijd dat je als 10 amper fysieke kwaliteiten nodig hebt is al lang gepasseerd.

Los daarvan blijf ik vinden dat je daar als coach toch meer zou moeten kunnen uithalen. Het blijft een vrij uniek profiel met een enorme technische baggage. Doe je dat niet dan had je zijn contract niet mogen verlengen. Hopelijk laat TDC ooit wel eens weten waarom hij WVT absoluut wou behouden. Maar ik vermoed dat het vooral was uit angst dat er niks in de plaats ging komen (en je kan hem moeilijk ongelijk geven).


14 Nov 2017, 17:26
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst

Ze zouden daar beter is een railing zetten of die bussen laten parkeren op straat in plaats van naast de vaart! Levensgevaarlijk is dat daar al jaren! (n)


14 Nov 2017, 18:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst


In Oudenaarde bleek het dan ook nog heel gemakkelijk om over de tribune heen te stappen.

Als ik die artikels in Het Nieuwsblad lees, vind ik het zinnetje van hierboven toch wel een straffere stoot dan met een fakkel het veld op te lopen. Of komt dit door het niveau van de journalist? ;)

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


15 Nov 2017, 0:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Het clubbestuur zat samen met de bevoegde instanties en met vertegenwoordigers van de supporters, naar aanleiding van de gebeurtenissen in Oudenaarde. Beide vergaderingen verliepen in een constructieve sfeer. Alvorens concrete beslissingen of mogelijke maatregelen aan te kondigen, wordt er niet over één nacht ijs gaan en worden de resultaten van het onderzoek afgewacht. Tot zolang onthoudt de club zich van verdere commentaar.


15 Nov 2017, 17:50
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Vanop de officiële site:

Woensdagnamiddag werd het clubbestuur opgevorderd door het bondsparket om de strafmaat uit te spreken over de incidenten in Oudenaarde. Het dient vermeld dat alle elementen correct naar voor werden gebracht en het scheidsrechterverslag onder meer liet verstaan dat er geen intimidatie van spelers en officials had plaatsgevonden, noch dat er schade werd aangebracht. Het bestuur kon ook aantonen dat de Eendracht-supportersfederatie wel degelijk zijn verantwoordelijkheid vooraf had genomen door formeel te wijzen op rechten en plichten. Ook de stewards, ordediensten en onze stadionomroeper hadden zich correct van hun taak gekweten. De scheidsrechter was dus mede van oordeel dat de club in al zijn geledingen weinig te verwijten viel. Bovendien is het onderzoek nog hangende en kon de voetbalbond, desgevraagd, info bekomen bij de politieinstanties te Aalst.

Toch werd de club veroordeeld tot een geldboete van 1.000 euro, waarvan 500 euro voorwaardelijk tot midden december 2018. Deze wordt dus kwijtgescholden indien zich geen nieuwe incidenten meer voordoen tussen nu en midden december 2018. Belangrijk argument om toch een boete op te leggen was het moeten onderbreken van de wedstrijd en de historiek van de club, waarbij de thuiswedstrijd tegen Bornem uiteraard werd geciteerd en uitdrukkelijk werd gevraagd om die toestanden te vermijden.


Strafmaat valt best wel mee.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Nov 2017, 10:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Valt zeker mee. Die wedstrijd tegen Bornem, tja...


30 Nov 2017, 10:48
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Vanop de officiële site:

Woensdagnamiddag werd het clubbestuur opgevorderd door het bondsparket om de strafmaat uit te spreken over de incidenten in Oudenaarde. Het dient vermeld dat alle elementen correct naar voor werden gebracht en het scheidsrechterverslag onder meer liet verstaan dat er geen intimidatie van spelers en officials had plaatsgevonden, noch dat er schade werd aangebracht. Het bestuur kon ook aantonen dat de Eendracht-supportersfederatie wel degelijk zijn verantwoordelijkheid vooraf had genomen door formeel te wijzen op rechten en plichten. Ook de stewards, ordediensten en onze stadionomroeper hadden zich correct van hun taak gekweten. De scheidsrechter was dus mede van oordeel dat de club in al zijn geledingen weinig te verwijten viel. Bovendien is het onderzoek nog hangende en kon de voetbalbond, desgevraagd, info bekomen bij de politieinstanties te Aalst.

Toch werd de club veroordeeld tot een geldboete van 1.000 euro, waarvan 500 euro voorwaardelijk tot midden december 2018. Deze wordt dus kwijtgescholden indien zich geen nieuwe incidenten meer voordoen tussen nu en midden december 2018. Belangrijk argument om toch een boete op te leggen was het moeten onderbreken van de wedstrijd en de historiek van de club, waarbij de thuiswedstrijd tegen Bornem uiteraard werd geciteerd en uitdrukkelijk werd gevraagd om die toestanden te vermijden.


Strafmaat valt best wel mee.

Met andere woorden, er werd een objectief verslag opgemaakt op basis van de feiten en de subjectieve media (en onze CEO) hebben alles serieus opgeklopt


30 Nov 2017, 13:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Inderdaad, daar zijn de media goed in...Van een muizenscheet wordt tegenwoordig een dikke hoop olifantenstront gemaakt.


30 Nov 2017, 15:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst