Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
tympanum2 schreef:
De Neve was zeker niet slecht vandaag, terwijl hij al een paar keer echt dramatisch gespeeld heeft. Bangoura heeft weer veel gelopen en 1 keer kunnen dreigen met een prima actie en schot. De rest van de tijd denkt de man toch teveel dat hij Messi is.
Vond ons de tweede helft heel flauw spelen. En waarom een Amazou eens niet wat speelminuten gunnen?


En zijn goal vergeten we te vermelden :-)

Misschien moeten we als supporters ook eens het goede durven zien: een middenveld dat er wel stond gisteren met zowel De Coninck, Diarra als Lusala in goeie doen. Ook de verdediging heeft op 1 kans na, niks weggegeven - VDN heeft geen bal moeten pakken.

Wat ik bovendien onthoud, is dat er de vorige weken hier gezegd is geweest dat het team te weinig of niet meer voetbalde: dat hebben ze gisteren wel gedaan. Dat Bangoura zich dan naast zijn sleurwerk af en toe een folieke permitteert, vergeef ik hem graag. Dat hij het de tegenstander de eerste 60 min heel moeilijk maakte door zowel aanvallend en verdedigend heel nuttig te zijn, dat wordt blijkbaar niet gezien. Voetbal is meer dan enkel wat er zich aan de bal afspeelt hé: daar ligt meteen het grootste probleem van Patro zelfs.

Wat de niet overtuigende prestaties betreft voor sommigen: De Neve speelt gisteren zonder meer zijn beste match van het seizoen, punt. Mitu was wel opnieuw in grote delen van de match aanwezig en dook als vanouds de hoeken in (en zijn directe tegenstander bij momenten sterretjes liet zien). Was uit een fout op hem dat Verstraeten de vrije trap gaf die de 1-0 inleidde. En ok, Ridwane had twee slechte inspeelpasses maar voor de rest was hij wel secuur in verdedigend opzicht. Sta me dan toe even de wenkbrauwen te fronsen als mensen op basis van 3 stevige blocks, De Man meteen in de basis willen zien.

Conclusie: dik verdiende overwinning tegen een weliswaar heel matige tegenstander en nog steeds op schema...


20 Nov 2017, 8:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
DT schreef:
tympanum2 schreef:
De Neve was zeker niet slecht vandaag, terwijl hij al een paar keer echt dramatisch gespeeld heeft. Bangoura heeft weer veel gelopen en 1 keer kunnen dreigen met een prima actie en schot. De rest van de tijd denkt de man toch teveel dat hij Messi is.
Vond ons de tweede helft heel flauw spelen. En waarom een Amazou eens niet wat speelminuten gunnen?


En zijn goal vergeten we te vermelden :-)

Misschien moeten we als supporters ook eens het goede durven zien: een middenveld dat er wel stond gisteren met zowel De Coninck, Diarra als Lusala in goeie doen. Ook de verdediging heeft op 1 kans na, niks weggegeven - VDN heeft geen bal moeten pakken.

Wat ik bovendien onthoud, is dat er de vorige weken hier gezegd is geweest dat het team te weinig of niet meer voetbalde: dat hebben ze gisteren wel gedaan. Dat Bangoura zich dan naast zijn sleurwerk af en toe een folieke permitteert, vergeef ik hem graag. Dat hij het de tegenstander de eerste 60 min heel moeilijk maakte door zowel aanvallend en verdedigend heel nuttig te zijn, dat wordt blijkbaar niet gezien. Voetbal is meer dan enkel wat er zich aan de bal afspeelt hé: daar ligt meteen het grootste probleem van Patro zelfs.

Wat de niet overtuigende prestaties betreft voor sommigen: De Neve speelt gisteren zonder meer zijn beste match van het seizoen, punt. Mitu was wel opnieuw in grote delen van de match aanwezig en dook als vanouds de hoeken in (en zijn directe tegenstander bij momenten sterretjes liet zien). Was uit een fout op hem dat Verstraeten de vrije trap gaf die de 1-0 inleidde. En ok, Ridwane had twee slechte inspeelpasses maar voor de rest was hij wel secuur in verdedigend opzicht. Sta me dan toe even de wenkbrauwen te fronsen als mensen op basis van 3 stevige blocks, De Man meteen in de basis willen zien.

Conclusie: dik verdiende overwinning tegen een weliswaar heel matige tegenstander en nog steeds op schema...


De 2 slechte passes van Gyselinck kunnen tegen een betere tegenstander 2 tegengoalen betekenen. Patro was echter zo zwak dat ze er niets mee konden aanvangen.

Vooral de prestatie van Biggen doet mij 't beste verhopen. Hij klimt terug naar zijn beste niveau.

OPC: ik begrijp de actie maar communiceer dat eens voor de match. Leuke spandoek trouwens ;-).

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Nov 2017, 8:26
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
-


20 Nov 2017, 9:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
Timoilsjt schreef:

De 2 slechte passes van Gyselinck kunnen tegen een betere tegenstander 2 tegengoalen betekenen. Patro was echter zo zwak dat ze er niets mee konden aanvangen.

Vooral de prestatie van Biggen doet mij 't beste verhopen. Hij klimt terug naar zijn beste niveau.

OPC: ik begrijp de actie maar communiceer dat eens voor de match. Leuke spandoek trouwens ;-).


Blijft ook voetbal natuurlijk...

En Patro zo zwak - mja, maar aan hun opstelling te zien dachten ze van ons misschien hetzelfde hé...
Tegenstanders zijn wat ze zijn... Ik blijf erbij: met onze kern kunnen we in deze reeks veel ploegen aan maar iedereen die op het veld staat, moet er dan wel zijn kop voor leggen.


20 Nov 2017, 11:06
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
DT schreef:
Timoilsjt schreef:

De 2 slechte passes van Gyselinck kunnen tegen een betere tegenstander 2 tegengoalen betekenen. Patro was echter zo zwak dat ze er niets mee konden aanvangen.

Vooral de prestatie van Biggen doet mij 't beste verhopen. Hij klimt terug naar zijn beste niveau.

OPC: ik begrijp de actie maar communiceer dat eens voor de match. Leuke spandoek trouwens ;-).


Blijft ook voetbal natuurlijk...

En Patro zo zwak - mja, maar aan hun opstelling te zien dachten ze van ons misschien hetzelfde hé...
Tegenstanders zijn wat ze zijn... Ik blijf erbij: met onze kern kunnen we in deze reeks veel ploegen aan maar iedereen die op het veld staat, moet er dan wel zijn kop voor leggen.


(y)


20 Nov 2017, 11:27
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
Akkoord met de conclusie 'dik verdiende overwinning tegen een weliswaar heel matige tegenstander en nog steeds op schema...'.


20 Nov 2017, 11:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
anubis schreef:
Ghyselinck, De Neve & Mitu opnieuw niet echt overtuigend.
"De Neve niet overtuigend"zeg wat moet die nog meer doen. 3 goalen per match maken???????????,
Trainer begint vandaag met een driemans verdediging, De Neve moet vandaag zijn positie verlaten om centraal bij te springen, en schoort nog eens ook, was er zelfs nog een paar keer dicht ook . Blijkkbaar kunnen bepaalde spelers niks goed doen.
Swat ik zal wel geen verstand van de zaak hebben zeker.

---
Wij hebben nu eenmaal niet de kwaliteit in onze ploeg om een topploeg te zijn in 1 amateur.
We moeten ons voorlopig tevreden stellen, met spelers die inderdaad de meeste wedstrijden niet altijd sterk kunnen overtuigen, Maar in groep resultaten zullen moeten halen, of flitsen tegen ploegen van hetzelfde gehalte.
Het is niet anders....Kritiek op onze spelers is zinloos, als het over hun technische beperkte mogelijkheden gaat. Deze beperkte mogelijkheden, zijn van" middenmoot gehalte"
Maar kritiek is wel aan de orde , als het over hun inzet, en hun over-'mijn-lijk'-attitudes, hetzij over de al dan niet juiste of verkeerde taktiek gaat...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Nov 2017, 13:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
Diarra voor mij beste man op het veld. Was echt wel de patron op dat middenveld. Aanvallend goed, veel ballen recupereren, regelmatig zelfs de defensie uit de nood moeten halen.
Bigen was verdedigend sterk. Aanvallend moet hij nog wat ritme opdoen lijkt me maar gaat in stijgende lijn.

Wel een serieus minpunt: De voetballende kwaliteiten van onze verdedigers was bij momenten toch wel pijnlijk. Verschillende passes gezien die ofwel niet aankwamen of die de medemaat in problemen bracht. (En het waren geen moeilijke passes, maar 5 meter breedleggen)

En veel begrip voor OPC. Was de beste manier om eens te tonen hoe groot het verschil is in sfeer met of zonder.


20 Nov 2017, 14:26
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
kheiremans schreef:
Diarra voor mij beste man op het veld. Was echt wel de patron op dat middenveld.


Ga ik volledig mee akkoord. Na de ontknoping van vorig seizoen had ik het gevoel dat Diarra zich zou ontpoppen tot de spilfiguur van de ploeg. Jammer genoeg heeft hij dat vooralsnog niet kunnen waarmaken. Hopelijk neemt hij de draad nu terug op, en kunnen we zijn povere seizoensbegin verwijten aan een gebrek aan zelfvertrouwen, met de wedstrijd van gisteren als ommekeer.

Neemt natuurlijk niet weg dat het, zeker op zijn positie, een pak makkelijker voetballen is tegen een ploeg die als los zand aan elkaar hangt dan tegen een goed tactisch blok. Benieuwd welk vervolg hij hier aan knoopt.


20 Nov 2017, 15:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
GDS schreef:
kheiremans schreef:
Diarra voor mij beste man op het veld. Was echt wel de patron op dat middenveld.


Ga ik volledig mee akkoord. Na de ontknoping van vorig seizoen had ik het gevoel dat Diarra zich zou ontpoppen tot de spilfiguur van de ploeg. Jammer genoeg heeft hij dat vooralsnog niet kunnen waarmaken. Hopelijk neemt hij de draad nu terug op, en kunnen we zijn povere seizoensbegin verwijten aan een gebrek aan zelfvertrouwen, met de wedstrijd van gisteren als ommekeer.

Neemt natuurlijk niet weg dat het, zeker op zijn positie, een pak makkelijker voetballen is tegen een ploeg die als los zand aan elkaar hangt dan tegen een goed tactisch blok. Benieuwd welk vervolg hij hier aan knoopt.


En misschien was een weekje bank wel de prikkel die hij nodig had. Nu vooral hopen dat we bv een Klaas of Yilke niet kwijtraken met de winterstop. Als je ziet dat je quasi overal elders meer kan verdienen en ze nu toch al 2 seizoenen een vrij hoog niveau halen zal er vrees ik wel wat interesse zijn.


20 Nov 2017, 18:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
Jean schreef:
waly 2 schreef:
18/11 19:30 Dessel Sport 3-2 Seraing
18/11 20:00 ASV Geel 4-0 Chatelet SC
18/11 20:00 Oosterzonen 2-2 SV Oudenaarde
18/11 20:00 SK Deinze 1-0 Knokke
18/11 20:0 KSK Heist 2-1 FCV Dender EH


Virton heeft gewonnen tegen Lommel en zal snel naar boven klimmen.


Is er bij Virton iets speciaals gebeurd dat die ineens beginnen te winnen?


20 Nov 2017, 18:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Jean schreef:
ajoin_bart schreef:
Of OPC lanceert e 'nief' lieken: wij hebben schijt aan het beleid!
of "kreeg je een half miljoen,wat zou jij dan doen? Het ni aanvaarden want kem et ni vandoen"


"Het orgie van Geel"

Kan er nu eens iemand duidelijk zijn wat er daar in Geel gebeurd is?????

Ik heb zondag de mail van het bestuur van Geel kunnen lezen, net zoals verschillende andere supporters die op het forum zitten.
Het bestuur van Geel had 4 kritieken op onze club in deze mail:
- EA heeft geen stewards willen sturen ( uitleg die ik gekregen heb: Geel wou ze niet betalen)
- De Aalsterse supporters hebben Bengaals vuurwerk aangestoken, wat verboden is.
- De Aalsterse supporters hebben schade aangericht ( een stoeltje is afgebroken)
- De Mascotte van EA ( onze Zwawi) heeft zich zowel in hoofdtribune als in de kantine te enthousiast gedragen. Zijn gedrag kwam op het bestuur van Geel provocerend over.

Dit is dus een heel ander verhaal dan hierboven werd geïnsinueerd. Ik vind de houding van het bestuur van Geel kleinzielig. Als ze nog niet tegen het enthousiast gedrag van Zwawi kunnen, is het ver gekomen. :wadde:


20 Nov 2017, 18:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
parol schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Jean schreef:

"Het orgie van Geel"

Kan er nu eens iemand duidelijk zijn wat er daar in Geel gebeurd is?????

Ik heb zondag de mail van het bestuur van Geel kunnen lezen, net zoals verschillende andere supporters die op het forum zitten.
Het bestuur van Geel had 4 kritieken op onze club in deze mail:
- EA heeft geen stewards willen sturen ( uitleg die ik gekregen heb: Geel wou ze niet betalen)
- De Aalsterse supporters hebben Bengaals vuurwerk aangestoken, wat verboden is.
- De Aalsterse supporters hebben schade aangericht ( een stoeltje is afgebroken)
- De Mascotte van EA ( onze Zwawi) heeft zich zowel in hoofdtribune als in de kantine te enthousiast gedragen. Zijn gedrag kwam op het bestuur van Geel provocerend over.

Dit is dus een heel ander verhaal dan hierboven werd geïnsinueerd. Ik vind de houding van het bestuur van Geel kleinzielig. Als ze nog niet tegen het enthousiast gedrag van Zwawi kunnen, is het ver gekomen. :wadde:


Vergeten te vermelden dat het in het restaurant was in bijzijn van PLJ en het andere gevolg en dat er zelfs mensen in het restaurant de zaal verlaten hebben.
En stewards niet willen sturen?? er is zelfs geen budget voor de mensen te betalen,net zoals er op Oudenaarde amper stewards waren.(Verkeerde uitleg gekregen ;) )

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Nov 2017, 19:02
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
Bakkie schreef:
parol schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Kan er nu eens iemand duidelijk zijn wat er daar in Geel gebeurd is?????

Ik heb zondag de mail van het bestuur van Geel kunnen lezen, net zoals verschillende andere supporters die op het forum zitten.
Het bestuur van Geel had 4 kritieken op onze club in deze mail:
- EA heeft geen stewards willen sturen ( uitleg die ik gekregen heb: Geel wou ze niet betalen)
- De Aalsterse supporters hebben Bengaals vuurwerk aangestoken, wat verboden is.
- De Aalsterse supporters hebben schade aangericht ( een stoeltje is afgebroken)
- De Mascotte van EA ( onze Zwawi) heeft zich zowel in hoofdtribune als in de kantine te enthousiast gedragen. Zijn gedrag kwam op het bestuur van Geel provocerend over.

Dit is dus een heel ander verhaal dan hierboven werd geïnsinueerd. Ik vind de houding van het bestuur van Geel kleinzielig. Als ze nog niet tegen het enthousiast gedrag van Zwawi kunnen, is het ver gekomen. :wadde:


Vergeten te vermelden dat het in het restaurant was in bijzijn van PLJ en het andere gevolg en dat er zelfs mensen in het restaurant de zaal verlaten hebben.
En stewards niet willen sturen?? er is zelfs geen budget voor de mensen te betalen,net zoals er op Oudenaarde amper stewards waren.(Verkeerde uitleg gekregen ;) )



Wat baten kaars en bril... :hmm:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


20 Nov 2017, 19:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Patro Eisden Maasmechelen
Bomber schreef:
parol schreef:
- De Aalsterse supporters hebben Bengaals vuurwerk aangestoken, wat verboden is.



Maar wel een foto van het uitvak (met bengaals vuur) op hun officiele fb pagina zetten en iets in de zin van
"wat een sfeer in het uitvak"

Het is het ene of het andere he...


en zwawi, ja,...nen brave mens he...


Tja de Zwawi de mascotte van de club,ons uithangbord die meer zat op het plein staat te paraderen dan nuchter :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Nov 2017, 19:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst