Eendracht Aalst - Chatelet - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Chatelet 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
kheiremans schreef:
tympanum2 schreef:
Hij scoort zijn doelpunten, maar speel met een echt goede spits en we hebben wss meer punten. Maar ja, dat is praat voor de vaak. Achterin is het bijwijlen ook een zeef, dus iedereen heeft boter op het hoofd.


? hij staat vaak op de flank hoor. En Klaas is toch een goede spits voor deze reeks?
Zoals je aangeeft lijkt het probleem eerder daarachter te liggen. De opbouw is onzorgvuldig. Getuige ook ons doelpunt. Half verloren diepe bal en een werkende Bangoura maakt daar dan nog een goal uit.


Klaas is een goeie spits maar was gisteren toch ook bijzonder bleek hoor.


04 Dec 2017, 21:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
mitu,bangoura en de rock hebben gisteren geen enkel duel gewonnen.


04 Dec 2017, 21:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
AlostanA schreef:
De wedstrijd zelf was inderdaad niet om aan te zien, ik denk niet dat er vanuit onze verdediging vijf goed passes verstuurd zijn. Maar de tweede helft van die scheidsrechter was ook wel onwaarschijnlijk slecht. De fout op Mitu is donkerrood, het tweede doelpunt eerst afkeuren, dan goedkeuren en vervolgens in de 91 ste minuut midden in een aanval afblazen terwijl de tweede helft minutenlang heeft stilgelegen. Il faut le faire.


Komaan hé, wel wat correct blijven aub. Hoe kan je dat nu zeggen?
Na 90 minuten was het 16.18u (ik heb speciaal op mijn horloge gekeken om te zien hoe lang er ging overgespeeld worden). Scheids fluit de wedstrijd af om 16.24u. Da's dus 6 minuten extra tijd, en niet één minuut, zoals jij beweert.

Dat van die rode kaart op Mitu, daar zijn we het wel over eens. Die gast mocht inderdaad direct gaan douchen.


04 Dec 2017, 22:37
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
luque schreef:
AlostanA schreef:
De wedstrijd zelf was inderdaad niet om aan te zien, ik denk niet dat er vanuit onze verdediging vijf goed passes verstuurd zijn. Maar de tweede helft van die scheidsrechter was ook wel onwaarschijnlijk slecht. De fout op Mitu is donkerrood, het tweede doelpunt eerst afkeuren, dan goedkeuren en vervolgens in de 91 ste minuut midden in een aanval afblazen terwijl de tweede helft minutenlang heeft stilgelegen. Il faut le faire.


Komaan hé, wel wat correct blijven aub. Hoe kan je dat nu zeggen?
Na 90 minuten was het 16.18u (ik heb speciaal op mijn horloge gekeken om te zien hoe lang er ging overgespeeld worden). Scheids fluit de wedstrijd af om 16.24u. Da's dus 6 minuten extra tijd, en niet één minuut, zoals jij beweert.

Dat van die rode kaart op Mitu, daar zijn we het wel over eens. Die gast mocht inderdaad direct gaan douchen.

Wat betreft die rode kaart op Mitu, indien dit zich in tegenovergestelde richting voordoet blijft de speler liggen en kermen tot de arbiter een rode kaart trekt.
Mitu springt direct recht en gaat naar de speler verhaal halen, dat is het verschil tussen ervaring hé!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


05 Dec 2017, 10:45
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
iendrachter schreef:
Bangoura heeft al goede wedstrijden gespeeld, maar de laatste weken is het toch om te janken.
Hij doet mij bij momenten aan Bokila denken, een ganse match onzichtbaar maar wel scoren.
Ook De Rock al enkele weken enorm zwak, mss toch beter met De Rock voorin blijven spelen ipv altijd dat wisselen met Bangoura, die volgende week trouwens geschorst is.
En wanneer gaat Mitu eens wakker worden? Nog geen enkele goede match dit seizoen.
Van Tricht brengen tegen zo een ploeg snap ik ook niet, tis niet dat die jongen 1 duel wint.
Met nieuwjaar van Van Tricht,Claeys,Amazou en voor mijn part zelf Mertens afgeraken en hiervoor 2 echte versterkingen halen.
En onze keeper mag zich ook eens herpakken, op hoeveel corners hebben we nu al goals binnengekregen omdat hij gewoon op zijn lijn blijft staan? Constant slechte uittrappen, pisballen die hij niet kan klemmen....
Niet dat het aan hem lag vandaag maar is toch niet meer de keeper van vroeger.


Weinig ana toe te voegen behalve: we spelen al weken zwak, hé gasten:
Oudenaarde, op dat moment de slechtste match van 't seizoen, en misschien wel in jaren.
Patro Eisden Maasmechelen: terecht gewonnen, doch eerder door de zwakte van de tegenstander dan door onze eigen sterkte
Chatelet: Op alle vlakken waren we te plat, zowel op voetbaltechnisch vlak als op vlak van mentaliteit.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Dec 2017, 11:18
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
allesaaneen schreef:
DT schreef:
allesaaneen schreef:

Het is een feit dat die mannen zich perfect van hun taak gekweten hebben. Maar als je weet dat die taak enkel bestaat uit tijdrekken, spel vertragen, faken en vuile fouten maken - kortom uit anti-voetbal - dan verdien je de 3 punten niet.



Als ze niet op voorsprong geraken, kunnen ze dat spel niet spelen hé... Iedereen wist vooraf dat je tegen dat soort ploegen uw start niet mag missen, en dan wordt er blijkbaar - opnieuw - lamentabel aan de wedstrijd begonnen. Zou wel willen weten waaraan dat ligt: een van de grote verdienstes van deze kern was vorig seizoen toch dat ze er altijd en overal voor gingen maar blijkbaar is dat dit seizoen niet meer het geval als ik de commentaren er hier na de wedstrijden op nalees...

Aan het strijdplan van de coach zal het niet liggen - die weet maar al te goed hoe je NIET tegen Chatelet moet spelen... Maar dat je van deze tegenstander verliest (de ex-ploegen van die spelers zeggen bijv. heel veel), dat zal er wel inhakken (en is misschien geeneens zo slecht).


Tenzij ze content zijn met 0-0, natuurlijk... ;) Die ploeg 'wordt' niet anti-voetbal van zodra ze voorstaan hé, die 'is' anti-voetbal en verschijnt met die ingesteldheid ook op het veld. Is een soort van overlevingsreflex hé, hun manier van vechten tegen de degradatie.


Die mannen 'vechten' tenminste. Iets wat onze spelers dit seizoen veel te weinig doen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Dec 2017, 11:21
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Timoilsjt schreef:
allesaaneen schreef:
DT schreef:

Als ze niet op voorsprong geraken, kunnen ze dat spel niet spelen hé... Iedereen wist vooraf dat je tegen dat soort ploegen uw start niet mag missen, en dan wordt er blijkbaar - opnieuw - lamentabel aan de wedstrijd begonnen. Zou wel willen weten waaraan dat ligt: een van de grote verdienstes van deze kern was vorig seizoen toch dat ze er altijd en overal voor gingen maar blijkbaar is dat dit seizoen niet meer het geval als ik de commentaren er hier na de wedstrijden op nalees...

Aan het strijdplan van de coach zal het niet liggen - die weet maar al te goed hoe je NIET tegen Chatelet moet spelen... Maar dat je van deze tegenstander verliest (de ex-ploegen van die spelers zeggen bijv. heel veel), dat zal er wel inhakken (en is misschien geeneens zo slecht).


Tenzij ze content zijn met 0-0, natuurlijk... ;) Die ploeg 'wordt' niet anti-voetbal van zodra ze voorstaan hé, die 'is' anti-voetbal en verschijnt met die ingesteldheid ook op het veld. Is een soort van overlevingsreflex hé, hun manier van vechten tegen de degradatie.


Die mannen 'vechten' tenminste. Iets wat onze spelers dit seizoen veel te weinig doen.


Volledig akkoord!


05 Dec 2017, 11:28
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
kheiremans schreef:
tympanum2 schreef:
Kritiek op Yilke en Wannes is idd wat overdreven. Je kon er 10 spelers afpakken bij de rust.
Maar wat er toch in Bangoura gezien wordt, dat weet ik echt niet. Ok, hij scoort alweer, maar die man loopt en loopt, herovert nauwelijks de bal en als hij dat dan toch doet is hij het lederen ding meteen weer kwijt aan de tegenstander. Op inzet alleen wint men geen voetbalwedstrijden.


Bangoura tja ik zie hem ook niet supergraag spelen maar zonder hadden we wel een pak punten minder. Als je alle belangrijke doelpunten bij elkaar legt die hij al gemaakt heeft... Zou dus zeker daar de oorzaak niet leggen.


Dat klopt, maar dan kan Wannes - zeker vorig seizoen - betere statistieken voorleggen dan Bangoura... Dus op basis van statistieken allen iemand opstellen, is wat gevaarlijk. In een match zoals zondag had TDC misschien beter nen De Koker opgebracht, ipv Van Tricht. Ik ben (nog) geen grote fan van De Koker want moet nog wat verder groeien, maar is wel een bijterke, die ge tegen zo 'n ploegen best wel kunt gebruiken. Een mentaliteit die ge miste (wel met 't risico op (rode) kaarten). En waar zit ne Marmitte trouwens?

En zoals nog al aangehaald, De Rock haalt zijn niveau ook niet meer, maar zou dat niet zijn omdat hij op een andere positie speelt dan in 't begin van 't seizoen?

1 opsteker aan het lage niveau: we zullen met de winterstop bepaalde spelers waarvoor we schrik hadden ze te verliezen, niet kwijt zijn... ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Dec 2017, 11:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
luque schreef:
AlostanA schreef:
De wedstrijd zelf was inderdaad niet om aan te zien, ik denk niet dat er vanuit onze verdediging vijf goed passes verstuurd zijn. Maar de tweede helft van die scheidsrechter was ook wel onwaarschijnlijk slecht. De fout op Mitu is donkerrood, het tweede doelpunt eerst afkeuren, dan goedkeuren en vervolgens in de 91 ste minuut midden in een aanval afblazen terwijl de tweede helft minutenlang heeft stilgelegen. Il faut le faire.


Komaan hé, wel wat correct blijven aub. Hoe kan je dat nu zeggen?
Na 90 minuten was het 16.18u (ik heb speciaal op mijn horloge gekeken om te zien hoe lang er ging overgespeeld worden). Scheids fluit de wedstrijd af om 16.24u. Da's dus 6 minuten extra tijd, en niet één minuut, zoals jij beweert.

Dat van die rode kaart op Mitu, daar zijn we het wel over eens. Die gast mocht inderdaad direct gaan douchen.


Ok, ik had mss iets te veel bongskes verbruikt waardoor mijn tijdsbesef wat in de war was :D . Neemt wel niet weg dat hij midden in een aanval afblaast terwijl de affaire met de coach van Chatelet wel minutenlang duurde. Al zijn het inderdaad allemaal bijzaken als je zelf totaal niet tot voetballen komt.


05 Dec 2017, 12:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
iendracht mèn 2de vraa schreef:
luque schreef:
AlostanA schreef:
De wedstrijd zelf was inderdaad niet om aan te zien, ik denk niet dat er vanuit onze verdediging vijf goed passes verstuurd zijn. Maar de tweede helft van die scheidsrechter was ook wel onwaarschijnlijk slecht. De fout op Mitu is donkerrood, het tweede doelpunt eerst afkeuren, dan goedkeuren en vervolgens in de 91 ste minuut midden in een aanval afblazen terwijl de tweede helft minutenlang heeft stilgelegen. Il faut le faire.


Komaan hé, wel wat correct blijven aub. Hoe kan je dat nu zeggen?
Na 90 minuten was het 16.18u (ik heb speciaal op mijn horloge gekeken om te zien hoe lang er ging overgespeeld worden). Scheids fluit de wedstrijd af om 16.24u. Da's dus 6 minuten extra tijd, en niet één minuut, zoals jij beweert.

Dat van die rode kaart op Mitu, daar zijn we het wel over eens. Die gast mocht inderdaad direct gaan douchen.

Wat betreft die rode kaart op Mitu, indien dit zich in tegenovergestelde richting voordoet blijft de speler liggen en kermen tot de arbiter een rode kaart trekt.
Mitu springt direct recht en gaat naar de speler verhaal halen, dat is het verschil tussen ervaring hé!!!!


Of Mitu nu voor dood blijft liggen of meteen recht springt is niet relevant. Bekijk die tackle gerust nog eens. Er is geen enkele intentie om de bal te raken (was ook onmogelijk). Die gast zet zijn tackle in met één enkele bedoeling en dat is de speler onderuit maaien, en dan nog langs achter.
De fysieke integriteit van de speler(s) dient ten allen tijde beschermd te worden door de scheidsrechter. Aan dergelijke tackles is maar 1 gevolg te geven, ongeacht de plaats waar het gebeurt: rood.


05 Dec 2017, 14:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
luque schreef:
allesaaneen schreef:
luque schreef:
Gezien de klassering van die mannen vind ik het niet onbegrijpelijk dat ze naar alle mogelijke middelen grijpen om die voorsprong te verdedigen. Hun ergerlijk tijdrekken en geveinsde blessures buiten beschouwing gelaten kunnen wij toch niet anders dan stellen dat zij het meest aanspraak maakten op de drie punten, al was het maar op basis van hun oeverloze inzet, hun topmentaliteit én het pak kansen die ze toch afdwongen.



Het is een feit dat die mannen zich perfect van hun taak gekweten hebben. Maar als je weet dat die taak enkel bestaat uit tijdrekken, spel vertragen, faken en vuile fouten maken - kortom uit anti-voetbal - dan verdien je de 3 punten niet.

Ik noem dat geen topmentaliteit, maar straatvechtersmentaliteit. Uiteraard hun enige optie, bij gebrek aan beter en het is ook hun goed recht, maar dat betekent níet dat ze verdienden te winnen.

1-1 leek mij een redelijke uitslag voor deze vertoning zonder sportieve winnaars.


Buiten die schandalige tackle op Mitu heb ik anders toch geen ellebogen, knie- of kopstoten gezien van Chatelet. Dus straatvechtersmentaliteit? Ze mogen een beetje van die mentaliteit aan die van ons geven, en graag zelfs.

Ik blijf er bij, als je de afgedwongen kansen optelt van hen en die van ons (geen? ééntje?) kan je niet anders dan stellen dat zij de drie punten verdienen.


voila, dat vind ik ook. En dan hebben die mannen 0,0 % kans om hier iets te rapen. We hebben de rode loper uitgerold, deed zeer aan de ogen en de mentaliteit was héél frustrerend

_________________
www.spionkoplede.com


05 Dec 2017, 15:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
AlostanA schreef:
luque schreef:
AlostanA schreef:
De wedstrijd zelf was inderdaad niet om aan te zien, ik denk niet dat er vanuit onze verdediging vijf goed passes verstuurd zijn. Maar de tweede helft van die scheidsrechter was ook wel onwaarschijnlijk slecht. De fout op Mitu is donkerrood, het tweede doelpunt eerst afkeuren, dan goedkeuren en vervolgens in de 91 ste minuut midden in een aanval afblazen terwijl de tweede helft minutenlang heeft stilgelegen. Il faut le faire.


Komaan hé, wel wat correct blijven aub. Hoe kan je dat nu zeggen?
Na 90 minuten was het 16.18u (ik heb speciaal op mijn horloge gekeken om te zien hoe lang er ging overgespeeld worden). Scheids fluit de wedstrijd af om 16.24u. Da's dus 6 minuten extra tijd, en niet één minuut, zoals jij beweert.

Dat van die rode kaart op Mitu, daar zijn we het wel over eens. Die gast mocht inderdaad direct gaan douchen.


Ok, ik had mss iets te veel bongskes verbruikt waardoor mijn tijdsbesef wat in de war was :D . Neemt wel niet weg dat hij midden in een aanval afblaast terwijl de affaire met de coach van Chatelet wel minutenlang duurde. Al zijn het inderdaad allemaal bijzaken als je zelf totaal niet tot voetballen komt.




t is misschien aangewezen om de klok op het scorebord eens aan te passen zodat die niet stopt op 90 minuten maar gewoon doorloopt? dan kan je effectief zien hoe lang de helft bezig is....nu stopt het op 45 of 90min en weet je ook niet hoe lang of kort er al extra tijd gespeeld word....


05 Dec 2017, 16:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
supersossis schreef:
AlostanA schreef:
luque schreef:

Komaan hé, wel wat correct blijven aub. Hoe kan je dat nu zeggen?
Na 90 minuten was het 16.18u (ik heb speciaal op mijn horloge gekeken om te zien hoe lang er ging overgespeeld worden). Scheids fluit de wedstrijd af om 16.24u. Da's dus 6 minuten extra tijd, en niet één minuut, zoals jij beweert.

Dat van die rode kaart op Mitu, daar zijn we het wel over eens. Die gast mocht inderdaad direct gaan douchen.


Ok, ik had mss iets te veel bongskes verbruikt waardoor mijn tijdsbesef wat in de war was :D . Neemt wel niet weg dat hij midden in een aanval afblaast terwijl de affaire met de coach van Chatelet wel minutenlang duurde. Al zijn het inderdaad allemaal bijzaken als je zelf totaal niet tot voetballen komt.




t is misschien aangewezen om de klok op het scorebord eens aan te passen zodat die niet stopt op 90 minuten maar gewoon doorloopt? dan kan je effectief zien hoe lang de helft bezig is....nu stopt het op 45 of 90min en weet je ook niet hoe lang of kort er al extra tijd gespeeld word....


Dat mag niet. (naar 't schijnt) Waar is de stadionomroeper wanneer ge hem nodig hebt? ;) (das eentje inside voor de Chris)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


05 Dec 2017, 18:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
witzwet schreef:
supersossis schreef:
AlostanA schreef:

Ok, ik had mss iets te veel bongskes verbruikt waardoor mijn tijdsbesef wat in de war was :D . Neemt wel niet weg dat hij midden in een aanval afblaast terwijl de affaire met de coach van Chatelet wel minutenlang duurde. Al zijn het inderdaad allemaal bijzaken als je zelf totaal niet tot voetballen komt.




t is misschien aangewezen om de klok op het scorebord eens aan te passen zodat die niet stopt op 90 minuten maar gewoon doorloopt? dan kan je effectief zien hoe lang de helft bezig is....nu stopt het op 45 of 90min en weet je ook niet hoe lang of kort er al extra tijd gespeeld word....


Dat mag niet. (naar 't schijnt) Waar is de stadionomroeper wanneer ge hem nodig hebt? ;) (das eentje inside voor de Chris)


Er is nog een andere en heel simpele oplossing om dit ziekelijk toneel dat tijdrekken is, voor eens en altijd te laten ophouden: klok stoppen als het spel stil ligt en negentig minuten zuivere speeltijd. Zal rap gedaan zijn met die kinderachtigheid op en naast het terrein want eerlijk gezegd hangt dat al langer mijn voeten uit, op alle niveaus :kots: !


05 Dec 2017, 20:42
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Nog even iets over die pipo van Châtelet die naar de tribune gestuurd is;

1) In 1A en 1B krijgen de clubs hiervoor vanaf dit seizoen een boete van 5.000 euro bovenop de schorsing en financiële sanctie die eventueel nog door de Geschillencommissie gegeven wordt. Iemand een idee van de sanctie in 1e amateur?

2) Is het niet logischer dat die naar de bezoekerstribune (H) wordt gebracht ipv. naar de EA-hoofdtribune (C) met 5 stewards rond hem?


06 Dec 2017, 14:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst