Stadion - Pagina 398 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 396 397 398 399 400 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Stadion
Wel nog 1 item over dat cirkelredeneren hoe ik het graag wil noemen en de items die gaandeweg tussen de kern van de discussies sluipen...

En ik beschrijf het graag wit-zwart:

Op het moment dat zowel de VZW part 1 als de VZW new style van start zijn gegaan, is er altijd een oproep gedaan naar mensen om die groep te bevolken, en je moest daartoe zeker geen deel uitmaken van een bepaalde groep supporters - ik ben er zelf het bewijs van denk ik: integendeel, op een bepaald moment is er zelfs een "stop" gezet op mensen omdat de kandidaturen voornamelijk uit een en dezelfde supportersclub binnen kwamen, net om de stem van alle Iendrachters naar voor te kunnen brengen...

Dan vind ik het achteraf, na een jaar of zes zeker?, wel een beetje laag dat er dan wordt uitgehaald dat "we halstarrig weigeren iedereen te informeren"... Want dat druist net in tegen waar de vzw voor staat en wat ze altijd heeft gedaan... Dan vind ik zo'n uitspraken op zijn minst even betreurenswaardig als de persoonlijke aanvallen... En dat heeft helemaal niks vandoen met draagvlak en visibiliteit... Dat is gewoon de materie omdraaien...

Misschien is de conclusie van het vzw-verhaal wel datgene wat niemand echt onder ogen wil zien en wat allesaaneen fijntjes opmerkt: wie ligt er nog wakker van den Iendracht? En dan kunnen we blijven discussiëren over langs welke kanalen te benaderen, digitale platformen, ed.


07 Dec 2017, 16:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
Daarom dat ik vind dat de mensen van de VZW voor al hun inspanningen wel beloond mogen worden. Zelf zal ik bv de eerstvolgende jaren op zo een weekdag nooit aanwezig kunnen zijn op die vergadering, maar anderzijds hoop ik dat de VZW terug zal keren en wil ik deze ook op alle mogelijke manieren steunen.

Als bv. de optie er zou zijn om steunend lid te worden van de VZW dan zou dit geld gebruikt kunnen worden als enerzijds werkingsmiddelen en anderzijds om iets te doen voor de actieve leden van de VZW als blijk van waardering (gratis abo, bonnekes, ...)


07 Dec 2017, 17:34
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Stadion
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op dat gebied ook nogal een luie burger ben. Ik kom niet rap uit mijn zetel om naar een vergadering te gaan, niet alleen door werk- of familieomstandigheden maar om dat het niet echt in mijn persoontje zit. Daarvoor sla ik mea culpa. Maar ik vond het fantastisch dat de VZW er was en dat er mensen zijn die er hun tijd en energie in staken en de supporters informeerden. Die slapende reus is er nog altijd, maar de kerel is de laatste jaren door alle negatieve gebeurtenissen bijna in coma geraakt en alleen sportieve successen lijken hem te kunnen doen ontwaken. En dan is daar die vicieuze cirkel weer...
En geloof me vrij, er zijn nog heel veel mensen geïnteresseerd in onze club.


07 Dec 2017, 18:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
Still standing ! schreef:
ik heb lang niets gepost, en dan nog zelden tot nooit als reactie op iets over de vzw, maar puur uit respect voor de mensen vd vzw die met een aantal vragen zitten waar ik veel begrip voor heb, toch een kleine reactie waarbij ik alleen maar voor mezelf kan spreken.

ik vraag me af of een jarenlange té kritische (ik heb het eerste woord dat ik gebruikte hertypt) houding van vele die hard supps, zeker niet alleen naar Het Bestuur (en niet alleen het huidige) maar ook en zelfs vooral bvb op dit forum naar andere supporters met een 'afwijkende' mening een tamelijk grote rol speelt in deze. en ook de wanverhouding tussen sommigen die tijd en energie zat hebben om Hun Mening en hun mening alleen te blijven herhalen, en daar op terug te komen tot in den treure en oneindige, op den duur niet afstraalde voor de meer 'neutralen' (lees slechte supporters conform de gangbare normen op fora) op gans de vzw zelf...Het was bvb niet goed genoeg als Het Bestuur niet minstens gefileerd werd, dan was de vzw te braaf geweest. ik kan maar persoonlijk voor mezelf spreken en ben ongetwijfeld mis, niet te verstandig, ne geitenwollen sok en dergelijke maar bij momenten raak je gewoon gedegouteerd van wat je leest en hoort bvb aan persoonlijke verwijten, verdachtmakingen, de eeuwige 'onheil & verdoemenis' die blijkbaar verkondigd moet worden als je een échte EA-supp zou zijn... En dan heb je iets van 'daar blijf ik héél ver van tussen'.

daarnaast zijn het simpelweg ook meer asociale, individualistere tijden. zeker voor gemeenschapstoestanden als vzw's. Wil ik maar zeggen aan Tokkie & Co: daar kan je niets aan doen en moet je zeker niet persoonlijk gaan nemen. (y)

bij deze duik ik weer onder, mijn werkproductiviteit heeft de laatste tijd een merkelijk opwaartse tendens :D . Iendracht tot in men kist !


volledig mee eens .
de miserie is begonnen vanaf dat de deal met gv is afgesprongen.
ipv op dat moment gv te laten voor wat het is , is er een heksenjacht begonnen tegen plj en da.
als je als supporter ziet dat het niet goed komt tussen plj en gv ,moet er geen druk gezet worden op plj om toch maar tot een akkoord te komen , want we weten op voorhand dat de bom nadien toch barst .
dat er maanden na dat de deal niet is doorgegaan ,nog altijd over gv werd gesproken op de laatste vergadering zegt genoeg .


07 Dec 2017, 19:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Stadion
witteken schreef:
Still standing ! schreef:
ik heb lang niets gepost, en dan nog zelden tot nooit als reactie op iets over de vzw, maar puur uit respect voor de mensen vd vzw die met een aantal vragen zitten waar ik veel begrip voor heb, toch een kleine reactie waarbij ik alleen maar voor mezelf kan spreken.

ik vraag me af of een jarenlange té kritische (ik heb het eerste woord dat ik gebruikte hertypt) houding van vele die hard supps, zeker niet alleen naar Het Bestuur (en niet alleen het huidige) maar ook en zelfs vooral bvb op dit forum naar andere supporters met een 'afwijkende' mening een tamelijk grote rol speelt in deze. en ook de wanverhouding tussen sommigen die tijd en energie zat hebben om Hun Mening en hun mening alleen te blijven herhalen, en daar op terug te komen tot in den treure en oneindige, op den duur niet afstraalde voor de meer 'neutralen' (lees slechte supporters conform de gangbare normen op fora) op gans de vzw zelf...Het was bvb niet goed genoeg als Het Bestuur niet minstens gefileerd werd, dan was de vzw te braaf geweest. ik kan maar persoonlijk voor mezelf spreken en ben ongetwijfeld mis, niet te verstandig, ne geitenwollen sok en dergelijke maar bij momenten raak je gewoon gedegouteerd van wat je leest en hoort bvb aan persoonlijke verwijten, verdachtmakingen, de eeuwige 'onheil & verdoemenis' die blijkbaar verkondigd moet worden als je een échte EA-supp zou zijn... En dan heb je iets van 'daar blijf ik héél ver van tussen'.

daarnaast zijn het simpelweg ook meer asociale, individualistere tijden. zeker voor gemeenschapstoestanden als vzw's. Wil ik maar zeggen aan Tokkie & Co: daar kan je niets aan doen en moet je zeker niet persoonlijk gaan nemen. (y)

bij deze duik ik weer onder, mijn werkproductiviteit heeft de laatste tijd een merkelijk opwaartse tendens :D . Iendracht tot in men kist !


volledig mee eens .
de miserie is begonnen vanaf dat de deal met gv is afgesprongen.
ipv op dat moment gv te laten voor wat het is , is er een heksenjacht begonnen tegen plj en da.
als je als supporter ziet dat het niet goed komt tussen plj en gv ,moet er geen druk gezet worden op plj om toch maar tot een akkoord te komen , want we weten op voorhand dat de bom nadien toch barst .
dat er maanden na dat de deal niet is doorgegaan ,nog altijd over gv werd gesproken op de laatste vergadering zegt genoeg .


Toch enige nuance: De heksenjacht zeg je? Dat is je reinste onzin! Uiteraard waren we ontgoocheld dat er plots paar honderdduizend euro werd weggestemd MAAR...

-Het was uit ZIJN EIGEN ENTOURAGE dat we werden verwittigd over de plotse grootheidswaanzin van PLJ. Woorden als Paard van Troje en Zonnekoning zijn daar niet bij geschuwd! Hierbij zijn bij ons wat alarmen afgegaan en bevestigd door:

- de platte leugens naar de VZW toe, dus naar ons en jullie de supporters door het 51-49% verhaal...DAAR is de miserie begonnen, het vertrouwen zoek geraakt. Mede omdat wij alles wit op zwart hebben gelezen bij GV, het mailverkeer tussen beiden en Van Stallen!

- Een volgende leugen was de verbreding van het draagvlak voor zomer 2017...we zijn al winter 2017 en verder dan een bal zijn we niet geraakt hé...NOG een leugen. Hadden er plots wel investeerders geweest, dan had GV nooit meer ter sprake gekomen. Toen wij als VZW dat gesprek zijn aangegaan, waren we zelfs opnieuw zeer positief en hebben we gewoon afgewacht tot ... de zomer, uiteraard.

- Ten tweede werden onze twee afgevaardigden steeds meer en meer PERSOONLIJK aangevallen door PLJ, omdat de vragen in zijn ogen té kritisch werden, ongezond nieuwsgierig weet je nog...Als ik hoor wat bv. een Tom Meganck allemaal moeten horen heeft. Amai, die gast heeft het nog lang uitgezongen. Om een voorbeeldje te geven: bij het laatste mosselfestijn was er gemikt op 1000 eters, stil droomde ze van 1200. Het resultaat was 700+...mag je twee keer raden wie de sneer kreeg dat het 'ons' schuld was....kom hé zeg....PLJ werd veel te persoonlijk. Het was niet meer netjes. PLJ had er dan al lang zijn doel van gemaakt om de kritische stemmen te laten vervangen door de ja-knikkers.

- Na een directievergadering waar PLJ geen lid meer van was werden er bij het uiteindelijke verslag steeds punten opgezet/toegevoegd door PLJ, terwijl ze nooit aan bod kwamen. Als ONZE VZW daar op reageerde was het hek van de dam...

- Als het bestuur blijft pretenderen over een zeer degelijk budget te beschikken is dit ronduit gelogen. Men doet alsof men de centen van de groep rond GV niet nodig had. Terwijl er amper budget is. Zo zou je je toch de lijst van spelers moeten herinneren die PVDP afliep waarop maar liefst een kleine 30 (!!) spelers gewoonweg niet haalbaar waren! Al eens nagedacht wat het met de club gaat doen wanneer je eventueel degradeert én zeker nu al tot het kransje degradatie kandidaten behoort. DAT terwijl je weet met hoeveel CEO DA gaat lopen...

Weet je wat Luc Van Hauwermeiren na het verlies tegen Virton zei? "Onze vorige sportieve directeur heeft zijn werk goed gedaan voor tweede provinciale". Hij zat net achter mij op de zittribune. Ik heb wijselijk gezwegen...als je mijn laatste punt leest, weten we wel beter!

Kom, kom, kom witteken....Een heksenjacht is flauwekul. We zijn hem ook zeer dankbaar voor de redding, maar na de redding komt de toekomst...en die hangt alweer af van de grieven van 1 persoon DAT wouden we als vzw ten allen koste vermijden. Het is ons niet gelukt.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Dec 2017, 21:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Allé witteken, 't is weer aan u :D

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


08 Dec 2017, 9:45
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
anathema76 schreef:
Allé witteken, 't is weer aan u :D



Laat maar, als ik die zijn laatste post las, had ik gegeten en gedronken!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Dec 2017, 10:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Stadion
1,3 miljoen in de ploeg gestoken ,een nieuw veld en nieuwe tribune...ne slechte mens diene plj.


08 Dec 2017, 11:09
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Een gedeelte van wat witzwet hier postte wist ik al maar het andere deel (punt 4 en 5) niet. Als dit juist is zullen we toch onze mening tov PLJ moeten veranderen, om het zacht uit te drukken.

_________________
oilsjt, goi alien...


08 Dec 2017, 12:00
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
jammen schreef:
Een gedeelte van wat witzwet hier postte wist ik al maar het andere deel (punt 4 en 5) niet. Als dit juist is zullen we toch onze mening tov PLJ moeten veranderen, om het zacht uit te drukken.


Net daarom, Jammen, dat ik die post van Witteken er zwaar over vind. Zoals ik het daaruit begrijp is het net of de VZW deed aan stemmingmakerij t.o.v PLJ...en zo lijkt het wel dat die mannen de boel opruien. Die jongens hebben gewoon verteld wat er gaande is he, bovenskamers. Daarvoor is de VZW opgericht he, voor en door de supporters.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Dec 2017, 12:09
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
1,3 miljoen in de ploeg gestoken ,een nieuw veld en nieuwe tribune...ne slechte mens diene plj.


For the love of god....Dat is dankzij de VZW, het stadsbestuur en Van Cleemput die hem borg zette voor 45 000....jongens toch, doet gij erom of zo? Dat verhaal was anders voorbij en is door de vzw nief leven ingeblazen.

En als het fout loopt, wie gaat zijn centjes opeisen of denkt je dat hij Sinterklaas is? Wie gaat tegen dan misschien 2 miljoen euro investeren in alweer de terminale zieke koe dat Eendracht Aalst heet, met een vervallen stadion en teruglopende supportersaantallen, met een stadsbestuur die voetbal eigenlijk marginaal vindt en een geschiedenis om u tegen te zeggen...?

En hier, blinde mol: nog eentje vers van de pers: De leasing voor de BMW van YVA is voorbij, dus gingen ze nu naar Volvo. Zowel bij Volvo als leasingbedrijf zelf zijn ze GEWEIGERD !!! Vragen bij de financiële solvabiliteit heet het kind officieel. Ge zit in het zelfde vaarwater als FDR en nog, nog zijn er die het niet zien. Ge zijt goed op de hoogte, jongen

Vandaar ook het ontslag van de voltallige VZW, kom aub niet zeggen zoals de Duitsers na de tweede wereldoorlog: wir haben es nicht gewusst....

Maar we gaan positief eindigen:

Wat wel kan:
1. PLJ blijft blindelings geld inpompen (tot het op is...)
2. Er komen toch nog serieuze investeerders bij met bedragen met 5 nullen...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Dec 2017, 12:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Stadion
Waarom moet YVA een wagen van de club krijgen :wow:


08 Dec 2017, 12:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
De meeste mensen blijven hier weg,niet omdat er eens onbeschofte reacties komen :) ze blijven weg omdat er hier teveel dommeriken zitten op het forum den éénen is blind of heeft Katarakt
en sommige zijn doof als er iets verteld wordt op een vergadering.
Deze post zal ook weer te onbeschoft zijn zeker voor de blinde mollen :kiss:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Dec 2017, 12:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Stadion
Allez, de weddenschappen over de datum waarop de bom barst mogen beginnen...


08 Dec 2017, 12:43
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
De meeste mensen blijven hier weg,niet omdat er eens onbeschofte reacties komen :) ze blijven weg omdat er hier teveel dommeriken zitten op het forum den éénen is blind of heeft Katarakt
en sommige zijn doof als er iets verteld wordt op een vergadering.
Deze post zal ook weer te onbeschoft zijn zeker voor de blinde mollen :kiss:


Nee, valt best mee, je ziet, als je wil kan je wel beleefd blijven he! :D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Dec 2017, 12:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 396 397 398 399 400 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst