Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18 - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17
 Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
het moet zeer doen voor een klaas de rock,als je de eerste helft ziet
dat hij op een bepaald moment alleen druk zet op die verdedigers en de rest
gewoon op de middellijn blijven staan;dan vraag ik mij af hoelang hij nog
bij ons zal spelen en tja onze doelman heeft ook al betere momenten gehad
dan bij het tweede doelpunt,te weinig kwaliteit moet je toch proberen te compenseren
door inzet en tot over mijn lijk,zeker thuis tegen dender en voor volle tribunes
zwaar ontgooheld zoals de meerderheid denk ik :x


23 Dec 2017, 9:02
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Allez 't was weer de moeite precies, opnieuw een wanvertoning voor je eigen publiek en weer tegen een ploeg die onderaan geklasseerd stond ik zou me toch stillekes aan beginnen ongerust maken.
Een echte schande, je laten afslachten door de fusiekampioen, met een gelijkspel zou je nog kunnen leven maar zo een afgang!! :fuck:
Onze klungels beseffen niet dat hiermee voor veel supporters het seizoen compleet naar de kl... is.
Ikzelf ben niet gaan kijken want ik hou het efkes voor bekeken na het chatelet debacle, maar ik moet toegeven dat ik er toch ook ni goe van was toen ik de uitslag vernam. :kots:
Als we met deze bende kleuters op een degradatieplaats terechtkomen vrees ik voor het ergste, er moet dringend meer dan degelijke versterking bijkomen, een meerwaarde voor de ploeg en onmiddellijk inzetbaar gienen Mpenza a.u.b.?
Allez heren van 't bestuur "nu zijn jullie aan zet". :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Dec 2017, 10:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Nog twee dingen die opvielen gisteren.

1) Den Iéndracht leeft nog bij de gratie van zijn schitterende achterban, daar waar FCVEH-en-nog-iet door middel van infusies door mysterieuze geldschieters in een kunstmatige coma wordt gehouden.
2) Dender slaagt er in om met het dubbel aantal van hun thuissupporters bij een uitwedstrijd aanwezig te zijn :wow: , da's iets wat wij écht niet kunnen!

Wel een verdiende overwinning. En Hias hopelijk ne schup tegen zijn kl...ten bij de terugwedstrijd aub. Als er beelden zijn van zijn 'actie', doorspelen aan de Bond. Volgens mij laten ze zo een dingen niet blauw-blauw.


23 Dec 2017, 10:15
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Die Hias plant die vlag in de middenstip en die 11 van ons staan er op te kijken. In den tijd van Van Cleemput had het geen waar geweest.

Lamentabel in en na de match. Bende watjes.

90 minuten lange ballen pompen en in de omschakeling spelen. Dat is ons voetbal. Triestig!


23 Dec 2017, 10:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Hugo schreef:
Allez 't was weer de moeite precies, opnieuw een wanvertoning voor je eigen publiek en weer tegen een ploeg die onderaan geklasseerd stond ik zou me toch stillekes aan beginnen ongerust maken.
Een echte schande, je laten afslachten door de fusiekampioen, met een gelijkspel zou je nog kunnen leven maar zo een afgang!! :fuck:
Onze klungels beseffen niet dat hiermee voor veel supporters het seizoen compleet naar de kl... is.
Ikzelf ben niet gaan kijken want ik hou het efkes voor bekeken na het chatelet debacle, maar ik moet toegeven dat ik er toch ook ni goe van was toen ik de uitslag vernam. :kots:
Als we met deze bende kleuters op een degradatieplaats terechtkomen vrees ik voor het ergste, er moet dringend meer dan degelijke versterking bijkomen, een meerwaarde voor de ploeg en onmiddellijk inzetbaar gienen Mpenza a.u.b.?
Allez heren van 't bestuur "nu zijn jullie aan zet". :EA:

--
Juiste conclusie. Schrijnend vertoon... en dit voor een uitverkocht stadion.
Tweede keer thuis, tegen degradatiekandidaten.
Als er nu nog geen reactie komt ;;;;voor de nodige versterking....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


23 Dec 2017, 10:28
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Kantelpunt zijn de twee tegengoals op evenveel minuten tijd net voor de rust. Je gaat daar ineens van een voorsprong naar een achterstand.
Met een mannetje minder trekt Dender zich dan uiteraard terug en dan werd weer een serieus pijnpunt blootgelegd. Wij kunnen het spel niet maken! Tegen een gesloten defensie slagen wij er gewoon niet in om ook maar één kans bij mekaar te spelen! En dat was niet enkel zo in deze match maar ook al in een aantal voorgaande.
Wij zijn enkel gevaarlijk in de omschakeling en af en toe eens op een stilstaande fase. Voor de rest worden de ballen gewoon naar voor gepompt in de hoop dat ze eens goed zullen vallen.
Het is niet aan mij om te oordelen wat er moet gebeuren om dit euvel op te lossen. Daarvoor zijn bepaalde mensen aangesteld. Maar ik hoop wel dat ze er snel werk van maken!

PS: Weet iemand hoe het met Jelle gaat?


23 Dec 2017, 10:38
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
El Corredor (Light) schreef:
Schie'dj oit! schreef:
Ik denk dat we vandaag nogmaals bewezen hebben dat we niet de kwaliteiten hebben om een middenmotor te zijn in eerste amateur. Onze 1-0 valt uit een corner die er feitelijk geen was. In elke linie komen we te kort. Sorry maar ook onze keeper (en dat gaan hier niet graag lezen) is aan vervanging toe. Zoals onze CEO tijdens de rust vermelde "Kevin stond weer eens de grond geplekt bij een vrij trap, tis precies of ze er lijm onder spuiten" Natuurlijk weet elke tegenstander dat ze de bal scherp moeten brengen in de kleine carré want hij komt toch niet.

In de tweede helft zagen we zelfs niet dat Dender met 10 man speelde. Ik zal tevreden zijn met een plaats net boven de degradatie en hopelijk wat gerichte versterkingen met nieuwjaar...

1 man kunnen we niets verwijten en dat is onze trainer. Die man kan maar brengen wat hij op de bank zitten heeft.

Proficiat voor de mannen van de sfeertribune! Prachtig gedaan!!


Zou die CEO niet beter zijn bakkes houden? :fuck:

En je trainer heeft evenzeer boter op het hoofd. (n) Zet je ploeg anders nog wat lager dan hij vandaag deed. Wie bang is krijgt slaag.

En ik lees hier een verdiende 1-0. Dender dicteerde de wet, en dit 90 minuten, wij hebben 90 minuten ballen naar voor gepompt. Het gebrek aan voetballend vermogen is dit jaar echt wel schrijnend! Op een gegeven moment loopt Tarfi met 5 !!! man rond hem, en nog kapt hij ze allemaal uit. Derde doelpunt gezien, echt schrijnend.

En als je persé met ne mandekker wil spelen op Tarfi, doe dat dan goed alstublieft. Doorstroming van de jeugd, voor je jeugdwerking ongetwijfeld een zege. Voor je eerste ploeg weet ik het zo direct nog niet.

En dat je verliest, no problem, maar de manier waarop is er los over. Niks van strijd, over mijn lijk mentaliteit. Tweede bal altijd voor Dender. En dat in zo een match.

Ik lees dat we met 2 à 3 gerichte versterkingen gerust naar boven mogen kijken, en we gaan van kwantiteit naar kwaliteit. Een jaartje naar onder kijken gaat het nog worden.

Maar ach, er was een bal van de voorzitter, YVA belt nog altijd dat het een lieve lust is tijdens de match, en onze CEO is ook content met zijn pré, en ze zijn van de vzw vanaf.

Iendracht Veroit!


(y) Niks, maar dan ook niks aan toe te voegen!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


23 Dec 2017, 10:39
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Scorebord is trouwens vernield door Dendersupporters...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


23 Dec 2017, 10:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
falco zou beter een andere sport kiezen.hetzelfde met mertens en bangoura.waarom brengt onze trainer preben niet in de plaats van die "strijkplank "mertens?


23 Dec 2017, 10:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
iendrachter schreef:
Er moest voor de verplaatsing naar Dender niemand meegaan, een boycot is toch wel het minste dat deze sukkelaars verdienen zeker na wederom een wanprestatie?
Dat ze die carnavalsmatch ook maar zo laten, we zijn al genoeg belachelijk gemaakt.
Als Devriendt nu zijn kans niet gaat krijgen in de goal zal hij ze nooit krijgen vrees ik.
Moeten weg met winterstop: Ntika,Claeys,Van Tricht en Amazou
Wat ik ook niet begrijp is waarom een Marmitte of De Man 90 minuten op de bank moeten blijven,
Jelle Geenens wordt geblesseerd vervangen maar dan moet Gyselinck wel op links gaan spelen en Mertens centraal, terwijl Mertens toch aangetrokken is als pure linksback, hallo transferbeleid?
Je brengt dan Van Tricht, terwijl je geen voet aan de grond krijgt en je hem enkel kan gebruiken in juist de tegenovergestelde omstandigheden.
Heeft de trainer fouten gemaakt? Ja, maar voor mij zijn het toch nog altijd de spelers die het moeten doen.
Wij hebben ervaren spelers nodig met karakter, als een De Castro,Van Cleemput,Verheyden van vroeger.
Van deze ploeg steekt enkel een Verstraeten en De Rock er voor mij bovenuit, van al de rest ben ik niet overtuigd dat ze in 1ste amateur op hun plaats zitten.
Mitu,Lusala en Diarra zijn zeer wisselvallig en Bangoura ligt niet goed in de groep.
Werk aan de winkel voor onze sportieve cel!


Sorry zelle, maar aan een potje spelers afbreken doe ik deze keer niet mee (al ben ik dikwijls de eerste om kritisch te zijn).
We zijn gisteren -alweer- gebotst op onze sportieve limieten. Dat heeft niets met een gebrek aan inzet te maken. Of dacht je dat de onzen er gisteren niet alles aan gedaan hebben om een beter resultaat te halen? En om dan meteen over een boycot te beginnen :hmm: ...
Ik begrijp de ontgoocheling en was er gisteren net na de match ook ni goe van. Maar vandaag overheerst bij mij een soort berusting in die zin dat ik het al een prestatie zal vinden als we ons handhaven, nota bene met een ploeg die zo goed als onveranderd is t.o.v. vorig seizoen.
Soit, het moet voor de sportief verantwoordelijke(n) al langer dan gisteren duidelijk zijn wat er aan schort, en op welke posities. Aan hen om oplossingen te zoeken.

En om met een positieve noot af te sluiten, we hebben er een nieuwe supporter bij. Drie van mijn maten waren er gisteren uitzonderlijk eens bij en waren unaniem: de sfeer in het stadion was uitzonderlijk, in vele stadions in eerste zelfs niet aanwezig met deze intensiteit. Voor ene viel het zelfs zo goed mee dat hij regelmatig ging komen kijken. Ge ziet, het is niet allemaal kommer en kwel :D .

En in plaats van nen boycot, met 2000 naar 't Stinkkot in januari miljaar en hopen op revanche :banana: !


23 Dec 2017, 12:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Niet dat het er nog toe deed, maar van tricht brengen ipv preben? Ook een schoon signaal naar de laatste. Er stonden op dat moment nog niet genoeg communicanten op het veld ofzo?

We missen in dit soort wedstrijden op hoger niveau met een intensere beleving toch echt wel ne leider en wa meer smeerlapkes hoor. Gelijk ze zich gisteren in de tweede helft als makke lammetjes naar de slachtbank lieten leiden tegen 10 man.

Kdacht dat het vandaag al wa beter ging zijn, met de ontgoocheling, maar helaas


23 Dec 2017, 12:16
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Dinnen Mertens was echt het slechtste dat ik in jaren bij den Iendracht heb gezien. Die speelt precies op 50%, zonde dat De Man geen minuten kreeg. VDN gruwelijk in de fout bij de 2de goal, het is niet den eerste keer. Hoe goed hij ook was... je moet den 2de keeper een kans geven nu.

_________________
Afbeelding


23 Dec 2017, 12:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Die goalen die we tegen krijgen :crazy:

Zonde, echt een gemiste kans en het zal tot de laatste match bikkelen worden om er in te blijven. In de huidige kern zijn er toch redelijk wat die gewoon véél te plat zijn hoor...


23 Dec 2017, 12:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
Mertens en kvdn (wééral eens, voor elk punt dat hij pakt ben je er èlk seizoen -al paar jaren trouwens, check de stats- 2x zoveel kwijt) de zwaksten op het plein. maar ook Lusala, Mitu, Diarra,.. als ik de reactie van Diarra na de match zie (vingertje op de mond tgn onze supps als teken da we moeten zwijgen dan zit er bij die mannen duidelijk iets niet goed inzake mentaliteit). De trainer heeft dit seizoen al een aantal spelers ronduit en in hoogst eigen persoon 'verbrand' (Ntika, Claeys, Marmitte, Van Tricht, De Man,...) maar of hij gelijk heeft ? nen Mitu doe je volgens mij op deze moment een plezier met hem er eens naast te zetten, en als hij écht zou selecteren op basis van prestaties zou kvdn ook al een tijdje op de bank zitten. Mag voor mij ook serieus voor de spiegel beginnen staan ! We hebben geen voetballend middenveld ? Stel er dan eens een op misschien ! voor mij mag de spelersgroep een serieuse bolwassing krijgen, straftraining inbegrepen :cool: Er lopen er een paar waar het niet meer goed tussen de oren zit. en als je nu niet ingrijpt dan krijg je de rekening in de terugronde.

_________________
may the FORCE be with you.


23 Dec 2017, 12:36
Miniem

Lid geworden op: 04 Aug 2011, 22:08
Berichten: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
niks van inzet en dat heeft niks met talent te maken het is een echte schande wat we gisteren gezien hebben


23 Dec 2017, 12:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst