Lommel - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Lommel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Lommel - Eendracht Aalst
Zaterdag op bezoek bij de tweede in de stand. Zou 'op een diefje gaan winnen' nog eens meereizen?


10 Jan 2018, 17:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Zaterdag op bezoek bij de tweede in de stand. Zou 'op een diefje gaan winnen' nog eens meereizen?


Mé e poentj zennek oejk content heeft alvast zijn plaatske op de bus al gereserveerd.


10 Jan 2018, 18:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
"Alles wat we kunnen meepakken is gewonnen, tzou niet onze eerste hold up zijn" komt ook met den otto


10 Jan 2018, 22:36
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
'We gaan ze van 't kaske naar de muur spelen' is nog aan het overwegen of hij mee gaat.


10 Jan 2018, 23:13
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
"Grote teleurstelling" blijft astemblief thuis hé!


11 Jan 2018, 10:46
Miniem

Lid geworden op: 15 Mei 2017, 11:16
Berichten: 66
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Een punt gaan halen in Lommel zou al een overwinning zijn.
We zijn thuis volledig weg gespeeld door een toch wel zeer volwassen Lommel.
Aangezien de nodige versterking op het middenveld bij ons niet aanwezig is zal ons aanvallend spel uit tennisvoetbal bestaan.


11 Jan 2018, 10:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Schie'dj oit! schreef:
Een punt gaan halen in Lommel zou al een overwinning zijn.
We zijn thuis volledig weg gespeeld door een toch wel zeer volwassen Lommel.
Aangezien de nodige versterking op het middenveld bij ons niet aanwezig is zal ons aanvallend spel uit tennisvoetbal bestaan.


Hopen dat onze jongens de heenmatch niet vergeten zijn en misschien wat onderschatting bij Lommel.


11 Jan 2018, 12:14
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
2-1 in de laatste minuut en naar het schijnt flatertje van Devriendt....

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


13 Jan 2018, 22:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
2-1 in de laatste minuut en naar het schijnt flatertje van Devriendt....

Keepersprobleem :(


13 Jan 2018, 23:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Patro verliest, alsook Oosterzonen. Dender komt tegen Chatelet niet verder dan een gelijkspel. Dus het verschil met nummer 13, wordt 4 punten. We zakken wel één plaatsje nadat Seraing wint van Virton.

We staan nu 10de. :(

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


13 Jan 2018, 23:38
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Heel zure nederlaag, die niet hoefde.

Bleke leider, maar ons spel was ook niet echt om duimen en vingers van af te likken. We deden heel weinig met de toch wel geboden ruimte van Lommel.

Ook een heel andere invulling van het wedstrijdblad. Systeem hetzelfde maar met Heymans, Marmitte, Van Tricht, Devriendt.

Wat Heymans deed kan in mijn ogen Preben De Man evengoed. Marmitte en Van Tricht moeten verhuurd worden maar komen nu plots in de startopstelling piepen. Lieten zien waarom ze zo weinig speelde in de heenronde.

En een geluk dat Verstraeten nog achteraan staat, want wat die Gyselinck weer op de mat toverde. Iedere bal keilt die mijlenver weg. Triestig om zien.

En dat onze nieuwe jonge keeper een flater begaat was eigenlijk nog niet eens zo erg, hij acteerde een ganse match twijfelachtig. Klemde geen enkele bal, ging 1x vol naast een corner, en 1x kwam hij niet. En liet op het laatst een bal buiten gaan in corner die hij kon pakken. Pakte op het laatst wel een mooie bal, maar verwerkte dan 2x een schot toch maar slecht.

Ik snap dan vooral de keuze voor Marmitte en Van Tricht niet. Maar goed, de wegen van ons technisch hart van de club zijn ondoorgrondelijk.

Met matchen tegen Heist, Dender, Deinze, Seraing in het verschiet, gaan we half februari weten hoe laat het is...

:EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Jan 2018, 1:31
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Heel zure nederlaag, die niet hoefde.

Bleke leider, maar ons spel was ook niet echt om duimen en vingers van af te likken. We deden heel weinig met de toch wel geboden ruimte van Lommel.

Ook een heel andere invulling van het wedstrijdblad. Systeem hetzelfde maar met Heymans, Marmitte, Van Tricht, Devriendt.

Wat Heymans deed kan in mijn ogen Preben De Man evengoed. Marmitte en Van Tricht moeten verhuurd worden maar komen nu plots in de startopstelling piepen. Lieten zien waarom ze zo weinig speelde in de heenronde.

En een geluk dat Verstraeten nog achteraan staat, want wat die Gyselinck weer op de mat toverde. Iedere bal keilt die mijlenver weg. Triestig om zien.

En dat onze nieuwe jonge keeper een flater begaat was eigenlijk nog niet eens zo erg, hij acteerde een ganse match twijfelachtig. Klemde geen enkele bal, ging 1x vol naast een corner, en 1x kwam hij niet. En liet op het laatst een bal buiten gaan in corner die hij kon pakken. Pakte op het laatst wel een mooie bal, maar verwerkte dan 2x een schot toch maar slecht.

Ik snap dan vooral de keuze voor Marmitte en Van Tricht niet. Maar goed, de wegen van ons technisch hart van de club zijn ondoorgrondelijk.

Met matchen tegen Heist, Dender, Deinze, Seraing in het verschiet, gaan we half februari weten hoe laat het is...

:EA:


Man toch, Marmitte was den beste op het veld bij ons!
En Heymans speelde ook meer dan degelijk + coachte (als enige) de hele achterlijn goed, net alsof hier hier al jaren speelt. Hier en daar wat schoonheidsfouten maar met nog meer wedstrijdritme komt dat wel oké want zijn laatste wedstrijd was ook al een poosje geleden. Preben reikt (als linksback) niet aan zijn enkelt beste vriend... De kritiek die je op hen geeft is gewoon kritiek om kritiek te geven :crazy:
Met de rest ben ik wel akkoord :drank:


14 Jan 2018, 2:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
champagne schreef:
witzwet schreef:
2-1 in de laatste minuut en naar het schijnt flatertje van Devriendt....

Keepersprobleem :(
Dat valt nog te bezien,ik zou de wissel nooit gedaan hebben maar soit, nu de coach deze keuze heeft gemaakt moet hij ook mans genoeg zijn om hem een paar wedstrijden te laten staan.


14 Jan 2018, 7:43
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Tienj en tander schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Heel zure nederlaag, die niet hoefde.

Bleke leider, maar ons spel was ook niet echt om duimen en vingers van af te likken. We deden heel weinig met de toch wel geboden ruimte van Lommel.

Ook een heel andere invulling van het wedstrijdblad. Systeem hetzelfde maar met Heymans, Marmitte, Van Tricht, Devriendt.

Wat Heymans deed kan in mijn ogen Preben De Man evengoed. Marmitte en Van Tricht moeten verhuurd worden maar komen nu plots in de startopstelling piepen. Lieten zien waarom ze zo weinig speelde in de heenronde.

En een geluk dat Verstraeten nog achteraan staat, want wat die Gyselinck weer op de mat toverde. Iedere bal keilt die mijlenver weg. Triestig om zien.

En dat onze nieuwe jonge keeper een flater begaat was eigenlijk nog niet eens zo erg, hij acteerde een ganse match twijfelachtig. Klemde geen enkele bal, ging 1x vol naast een corner, en 1x kwam hij niet. En liet op het laatst een bal buiten gaan in corner die hij kon pakken. Pakte op het laatst wel een mooie bal, maar verwerkte dan 2x een schot toch maar slecht.

Ik snap dan vooral de keuze voor Marmitte en Van Tricht niet. Maar goed, de wegen van ons technisch hart van de club zijn ondoorgrondelijk.

Met matchen tegen Heist, Dender, Deinze, Seraing in het verschiet, gaan we half februari weten hoe laat het is...

:EA:


Man toch, Marmitte was den beste op het veld bij ons!
En Heymans speelde ook meer dan degelijk + coachte (als enige) de hele achterlijn goed, net alsof hier hier al jaren speelt. Hier en daar wat schoonheidsfouten maar met nog meer wedstrijdritme komt dat wel oké want zijn laatste wedstrijd was ook al een poosje geleden. Preben reikt (als linksback) niet aan zijn enkelt beste vriend... De kritiek die je op hen geeft is gewoon kritiek om kritiek te geven :crazy:
Met de rest ben ik wel akkoord :drank:


Daar verschillen we dus van mening. Geeft niet. Waar ik mij vooral aan stoor bij ons (en een Marmitte bijvoorbeeld) is het gebrek aan leepheid, voetbalintellect. Met 0 druk op bepaalde situaties worden ballen gewoon weggekeild, terwijl er wel kan gevoetbald of omgeschakeld worden. Ik vind dat daar de positie van een Gyselinck, Marmitte, De Neve cruciaal voor is. Daar moet je iemand hebben die daar coacht, de ploeg bij de hand neemt.

Ons voetbal was gisteren weer, ballen vooruit keilen en hopen dat hij eens goed valt. Ik vind dat jammer om naar te zien. Dan kan je wel zeggen dat we op Lommel de punten niet moeten gaan halen, gisteren was het wel dé moment.

En ik weet ook eigenlijk niet of we met de startopstelling van gisteren dominant kunnen spelen tegen een ploeg die wel inzakt voor hun zestien meter. Dan komt ons gebrek aan voetballintellect, of kwaliteit toch redelijk ernstig naar voor.

Wel wederom knap doelpunt van Klaas. Topafwerking.
Dat we verliezen op Lommel is geen ramp, maar ons voetbal moet gewoon dringend beter. Dat kick en rush brengt niets op.

Bij Lommel zaten Valcke, Gaethofs, Santermans, Henkens op de bank zeg. :wow: :wow:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Jan 2018, 9:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Zeer pijnlijke wedstrijd. Tegen een onstellend zwak Lommel keer je bijna naar huis met een onverhoopt punt. Maar het mocht niet zijn. Gegokt en verloren. Zelf ook amper anderhalve kans bijeengevoetbald. Men heeft hard gewerkt maar te weinoig getoond om echt aanspraak te maken op meer. Lommel op het einde dan toch met de drang naar voor en meest aanspraak makend op de overwinning. Maar eigenlijk moeten we met de rust altijd voor staan. Wat lommel daar liet zien was het zwakste wat ik dit seizoen zag eerlijk gezegd (ik heb niet alle matchen gezien natuurlijk). De rock werd vooral met hoge ballen aangespeeld en had dus een heel moeilijke avond. Mitu kon zich ook amper doorzetten. Voor mij was De Coninck andermaal de uitblinker. Verstraeten heeft veel opgekuist maar die zijn uitvoetballen is ook niets hoor...minstens 5 keer de bal direct terug aan lommel gegeven. Een stunt (qua uitslag) was bijna in de maak. Toen lommel sam valcke inbracht moesten we plooien. We kwamen een paar keer goed weg, maar uiteindelijk moesten we ons toch gewonnen geven na mistasten van de vriendt. Moet enorm rot zijn geweest, hij was er zichtbaar kapot van. Sport kan heel hard zijn . Speelde idd te nerveus en liet eerder wel al eens een bal los. Leergeld... maar de nederlaag bij hem leggen zou veel te makkelijk zijn... we hebben zelf ook bitterweinig klaargemaakt als we eerlijk zijn.

Voor 10 euro uitstekende zitplaats met uitstekend zicht, maar wel amper volk voor de favoriet in deze reeks. Ik vrees dat het nationaal voetbal stilaan morsdood is. Het enige indrukwekkende was het aftellen van de stadionspeaker bin de aftrap. Precies wembley.


14 Jan 2018, 10:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst