Transfers volgend seizoen - Pagina 301 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 299 300 301 302 303 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
Davy schreef:
filip.dhose schreef:

Mannekes, zijn kans gehad of zijn kans niet gehad, hoe kunnen wij daar in godsnaam over oordelen?
Gaan jullie dagelijks naar de trainingen?
Een trainer ziet elke dag zijn manschappen op het trainingsveld bezig, kent de kleinste details van hun conditie en lichamelijke gesteldheid, ziet hoe hard/verbeten/intensief ze trainen, ziet hoe ze tactische richtlijnen oppikken (of net niet) en op basis daarvan stelt hij een startelftal op.
Het is voor een coach altijd de vraag of bij een bepaalde speler zijn sterke punten opwegen tegen zijn zwakke punten. Het beste team is niet noodzakelijk de verzameling van de 11 beste spelers: complementariteit en evenwicht zijn de sleutelwoorden. Van dat principe zijn al heel veel schitterende spelers het slachtoffer geworden, hoor. En die kunnen het dan in een ander team plots veel beter doen, hé!


Klein detail over het hoofd gezien: het is in de matchen dat het moet gebeuren. Je mag dan verbeten oppikken op een training wat je wil, als je tijdens de wedstrijd geen bal raakt, of om de haverklap onder de voeten wordt gelopen of wanneer ge als toeschouwer achter een half uur plots ziet dat uwe nr 10 ook van de partij is...en dat elke keer weer.. dan weet je t wel zeker?! En dat op den tien... dat is bij heel veel ploegen alle moderne voetballooplijnenheatmapadepten ten spijt nog altijd een absolute sleutelpositie!!

Verder vînd ik dat vooral De Man en eigenlijk ook Ntika te weinig kansen hebben gekregen ivm andere spelers waaronder van tricht.

En toegegeven, het is niet evident en misschien geen leuke overweging, maar we hebben een jonge, goeie doelman die in de oefenpotten zelden of niet teleurstelt. Ik snap dat vdn een monument is binneen de club, maar men moet ook weten dat De vriendt allicht niet zal blijven als hij nooit eens een kans krijgt.

Tot slot ben ik eens zeer benieuwd of men în staat zal zijn om de sterkhouders uit de huidige kern volgend seizoen zal kunnen behouden. Ik hoop van wel maar mijn gevoel zegt helaas iets anders...


Goh ja, sterkhouders: ik zie buiten De Rock, Verstraeten en een gedreven De Coninck niet echt veel echte sterkhouders...Mitu als die zijn dagje heeft, maar ook al te lang geleden. De rest is vervangbaar, zo heb je er 13 in een dozijn.

De Rock kon al weg én zou zelfs meer verdienen. Die zie ik wel blijven, tenzij er natuurlijk een degradatie volgt.


Toch opletten hoor. Als de juiste club met de juiste verloning komt en Klaas ziet dat er niet veel progressie meer wordt gemaakt (sportief/financieel vlak dan) zou hij ook wel eens eieren voor zijn geld kunnen kiezen.


11 Jan 2018, 18:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
en dat van 13 in een dozijn,
dat hang dan af wie dat dozijn aanbrengt toch.

zeker met onze structuur en onze voorgeschiedenis, doe geen te zotte dingen. Je weet wat je hebt, maar amper wat komt er in de plaats ?

_________________
If you never try, you'll never know


12 Jan 2018, 17:25
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hebben ook diep gezeten tot in eerste prov. geloof ik en kijk waar ze nu staan!
Het zal daar zeker geen alleenheersers gedoe zijn zoals bij ons want o.a. Bouwbedrijf DCA gaat de komende vijf jaren miljoenen investeren in voetbalclub Beerschot Wilrijk en wordt vennoot bij de Antwerpse club.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Jan 2018, 18:10
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Hebben ook diep gezeten tot in eerste prov. geloof ik en kijk waar ze nu staan!
Het zal daar zeker geen alleenheersers gedoe zijn zoals bij ons want o.a. Bouwbedrijf DCA gaat de komende vijf jaren miljoenen investeren in voetbalclub Beerschot Wilrijk en wordt vennoot bij de Antwerpse club.


Ik weet het niet wat daar mooi aan is. Steile opgang gepaard met een fusie en that's it. Wég Beerschot. En ja, wie weet spelen ze volgend seizoen in 1A. Maar naar welke club kijk je dan als supporter :wadde: ?


12 Jan 2018, 21:11
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Hebben ook diep gezeten tot in eerste prov. geloof ik en kijk waar ze nu staan!
Het zal daar zeker geen alleenheersers gedoe zijn zoals bij ons want o.a. Bouwbedrijf DCA gaat de komende vijf jaren miljoenen investeren in voetbalclub Beerschot Wilrijk en wordt vennoot bij de Antwerpse club.


Zoiets heet dan: verbreding van het draagvlak. Het huidige bestuur blijft aan en wordt aangevuld met de nieuwe investeerders. Zo gaat dat met clubs die hogerop willen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


12 Jan 2018, 21:59
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
luque schreef:
Hugo schreef:
Hebben ook diep gezeten tot in eerste prov. geloof ik en kijk waar ze nu staan!
Het zal daar zeker geen alleenheersers gedoe zijn zoals bij ons want o.a. Bouwbedrijf DCA gaat de komende vijf jaren miljoenen investeren in voetbalclub Beerschot Wilrijk en wordt vennoot bij de Antwerpse club.


Ik weet het niet wat daar mooi aan is. Steile opgang gepaard met een fusie en that's it. Wég Beerschot. En ja, wie weet spelen ze volgend seizoen in 1A. Maar naar welke club kijk je dan als supporter :wadde: ?


Het gaat niet over fusies maar over het beleid , het kunnen aantrekken van sterke investeerders enz.. waar er op dit gebied bij ons niets gebeurt.
Binnen de vijf jaar hogerop als profploeg, hoe gaat JPL dat in zijn eentje klaar spelen, ge kunt nu nog geen enkele deftige transfer doen.
Hopelijk hebben ze nog wat centjes voor versterking en voor de rest is het wachten op een weldoener.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Jan 2018, 22:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
luque schreef:
Hugo schreef:
Hebben ook diep gezeten tot in eerste prov. geloof ik en kijk waar ze nu staan!
Het zal daar zeker geen alleenheersers gedoe zijn zoals bij ons want o.a. Bouwbedrijf DCA gaat de komende vijf jaren miljoenen investeren in voetbalclub Beerschot Wilrijk en wordt vennoot bij de Antwerpse club.


Ik weet het niet wat daar mooi aan is. Steile opgang gepaard met een fusie en that's it. Wég Beerschot. En ja, wie weet spelen ze volgend seizoen in 1A. Maar naar welke club kijk je dan als supporter :wadde: ?


Het gaat niet over fusies maar over het beleid , het kunnen aantrekken van sterke investeerders enz.. waar er op dit gebied bij ons niets gebeurt.
Binnen de vijf jaar hogerop als profploeg, hoe gaat JPL dat in zijn eentje klaar spelen, ge kunt nu nog geen enkele deftige transfer doen.
Hopelijk hebben ze nog wat centjes voor versterking en voor de rest is het wachten op een weldoener.


KFCO Beerschot-Wilrijk is geen fusie! Beerschot VAV (stamnummer 13) is in 1999 gefusioneerd met Germinal Ekeren (stamnummer 3530). De nieuwe fusieclub ging door onder het stamnummer van Germinal Ekeren, en onder de naam Germinal Beerschot (Antwerpen), en later Beerschot AC.
In 2013 is deze club failliet gegaan en gestopt. Met andere woorden: Beerschot (het echte, oorspronkelijke) is morsdood, of je dat nu graag hebt of niet.
Onder het motto "de één zijn dood is de ander zijn brood) rook het naburige KFCO Wilrijk (stamnummer 155) zijn kans om de verweesd achtergebleven supporters te recupereren: het veranderde zijn naam en verhuisde naar het leegstaande Olympisch Stadion.

Vergelijk het met E. Aalst dat failliet zou gaan, en TK Meldert verandert zijn naam naar TK Aalst-Meldert en komt naar het PC-stadion spelen. Interesse iemand? :crazy:


13 Jan 2018, 2:30
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Hugo schreef:
luque schreef:

Ik weet het niet wat daar mooi aan is. Steile opgang gepaard met een fusie en that's it. Wég Beerschot. En ja, wie weet spelen ze volgend seizoen in 1A. Maar naar welke club kijk je dan als supporter :wadde: ?


Het gaat niet over fusies maar over het beleid , het kunnen aantrekken van sterke investeerders enz.. waar er op dit gebied bij ons niets gebeurt.
Binnen de vijf jaar hogerop als profploeg, hoe gaat JPL dat in zijn eentje klaar spelen, ge kunt nu nog geen enkele deftige transfer doen.
Hopelijk hebben ze nog wat centjes voor versterking en voor de rest is het wachten op een weldoener.


KFCO Beerschot-Wilrijk is geen fusie! Beerschot VAV (stamnummer 13) is in 1999 gefusioneerd met Germinal Ekeren (stamnummer 3530). De nieuwe fusieclub ging door onder het stamnummer van Germinal Ekeren, en onder de naam Germinal Beerschot (Antwerpen), en later Beerschot AC.
In 2013 is deze club failliet gegaan en gestopt. Met andere woorden: Beerschot (het echte, oorspronkelijke) is morsdood, of je dat nu graag hebt of niet.
Onder het motto "de één zijn dood is de ander zijn brood) rook het naburige KFCO Wilrijk (stamnummer 155) zijn kans om de verweesd achtergebleven supporters te recupereren: het veranderde zijn naam en verhuisde naar het leegstaande Olympisch Stadion.

Vergelijk het met E. Aalst dat failliet zou gaan, en TK Meldert verandert zijn naam naar TK Aalst-Meldert en komt naar het PC-stadion spelen. Interesse iemand? :crazy:


Zeg slimzaad wie spreekt er hier van een fusie, nogmaals het gaat mij over het huidige beleid binnen onze club, ikke en niemand anders.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Jan 2018, 9:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Zou er nu nog versterking bijkomen, of blijft het bij Heymans ? Die jongen die van beloften naar A-kern komt moeten ze wat mij betreft niet in lijstje versterkingen opnemen (los van wat die jongen in zijn marge heeft).

Ik mag hopen dat onze sportieve cel nog bezig is met een paar transfers. Steek liever daar centen in dan in die nieuwe seats.


13 Jan 2018, 10:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
filip.dhose schreef:
Hugo schreef:

Het gaat niet over fusies maar over het beleid , het kunnen aantrekken van sterke investeerders enz.. waar er op dit gebied bij ons niets gebeurt.
Binnen de vijf jaar hogerop als profploeg, hoe gaat JPL dat in zijn eentje klaar spelen, ge kunt nu nog geen enkele deftige transfer doen.
Hopelijk hebben ze nog wat centjes voor versterking en voor de rest is het wachten op een weldoener.


KFCO Beerschot-Wilrijk is geen fusie! Beerschot VAV (stamnummer 13) is in 1999 gefusioneerd met Germinal Ekeren (stamnummer 3530). De nieuwe fusieclub ging door onder het stamnummer van Germinal Ekeren, en onder de naam Germinal Beerschot (Antwerpen), en later Beerschot AC.
In 2013 is deze club failliet gegaan en gestopt. Met andere woorden: Beerschot (het echte, oorspronkelijke) is morsdood, of je dat nu graag hebt of niet.
Onder het motto "de één zijn dood is de ander zijn brood) rook het naburige KFCO Wilrijk (stamnummer 155) zijn kans om de verweesd achtergebleven supporters te recupereren: het veranderde zijn naam en verhuisde naar het leegstaande Olympisch Stadion.

Vergelijk het met E. Aalst dat failliet zou gaan, en TK Meldert verandert zijn naam naar TK Aalst-Meldert en komt naar het PC-stadion spelen. Interesse iemand? :crazy:


Zeg slimzaad wie spreekt er hier van een fusie, nogmaals het gaat mij over het huidige beleid binnen onze club, ikke en niemand anders.


Ik regaeerde niet op jou, wel op de post waarop jij reageerde, in het bijzonder de passage waarin gesteld wordt dat Beerschot-Wilrijk een fusieclub zou zijn, quod non.


13 Jan 2018, 14:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
mag er nu spelers gehaald worden van ploegen uit uw eigen reeks ?
want iemand zoals een sam valcke zit bij lommel daar ook maar zijn tijd te verdoen .


13 Jan 2018, 14:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
witteken schreef:
mag er nu spelers gehaald worden van ploegen uit uw eigen reeks ?
want iemand zoals een sam valcke zit bij lommel daar ook maar zijn tijd te verdoen .


Als ze hun contract verbreken is dat geen probleem want dan zijn ze vrije speler.
Voor mij is het geen spits dat we nodig hebben maar een middenvelder, ons spel momenteel is de lange bal naar voor pompen en hopen dat hij goed valt, op ons middenveld zit veel te weinig voetballend vermogen voor dit niveau.
Als je met 2 verdedigende middenvelders speelt zie dan dat er 1 van de 2 kan voetballen, want een middenveld met spelers a la De Koker die enkel fouten kunnen maken en ballen recupereren ga je het in deze reeks niet redden volgens mij.
Want nu moeten onze verdedigers de bal wel naar voor trappen omdat er voor hun niemand staat die de bal komt vragen en hem dan ook even kan bijhouden en er iets goed met doen.
Ik had dit seizoen ook veel meer verwacht van een Diarra en Lusala, hopelijk kunnen die hun herpakken in de terugronde want voetballen konden ze vorig seizoen wel en nu niet meer?


ja klopt ,een verdedigende middenvelder moet er nog zeker bijkomen.
maar ter vervanging van van tricht zou valcke wel een serieuze versterking zijn vind ik .
is geen spits maar een aanvallende middenvelder.
ik herinner mij zijn 2 doelpunten nog tegen ons een paar jaar geleden, toen hij voor cercle brugge speelde .
stond niet in de spits ,maar in het midden .
zijn acties vanuit het middenveld heeft ons toen serieus pijn gedaan.


13 Jan 2018, 15:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Interview met Heyman in HLN. Rustig seizoen draaien dit jaar en volgend seizoen vol voor de prijzen. We zijn benieuwd.


13 Jan 2018, 17:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Gilles schreef:
Interview met Heyman in HLN. Rustig seizoen draaien dit jaar en volgend seizoen vol voor de prijzen. We zijn benieuwd.


Oei, wat hebben ze diene jongen wijs gemaakt??

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


13 Jan 2018, 17:50
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
Gilles schreef:
Interview met Heyman in HLN. Rustig seizoen draaien dit jaar en volgend seizoen vol voor de prijzen. We zijn benieuwd.


Oei, wat hebben ze diene jongen wijs gemaakt??


in dat interview met Heymans zegt die ook: "ik voel aan alles dat deze club hogerop wil". Dan heb ik gegeten en gedronken moet ik zeggen. We gaan het samen moeten doen, met z'n allen, binnen x jaar naar 1B.

En geen nagel om aan uw kl*t*n te krabben. Geen enkele deftige transfer, meer zelfs, een volledig verkeerd transferbeleid waar centrale middenvelders ergens anders worden gezet, hetzelfde met centrale verdedigers, waar contracten werden verlengd van jongens die hier eigenlijk nooit hadden mogen tekenen.

En daar een sausje bovenop van altijd dezelfde vijver van spelers, managers, en interne medewerkers waar men in vist.

Om misselijk van te worden eigenlijk.

Iendracht veroit :EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Jan 2018, 18:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 299 300 301 302 303 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst