Lommel - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Lommel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
witteken schreef:
Jean schreef:
Wie verstuurde gisteren altijd lange ballen? Wie speelde een vijftal ballen gewoon naar Lommel?
Juist Verstraeten, ik heb het al dikwijls aangehaald, dat is geen centrale verdediger!!!!
Hij is snel en kan redelijk ballen maar haal hem uit dat centrum weg!!
Eén of twee centrale verdedigers heb je nodig, al de rest zit in deze kern om een rustig siezoen te spelen!!!


je mag nog zoveel verdedigers kopen dat je wil , zolang ons middenveld wekelijks wordt overlopen, zal ons verdediging onder druk komen te staan . en zal er niets anders opzitten dan spelen met lange ballen .
als je op de beelden de eerste goal ziet , hoe ons centraal middenveld (de coninck-marmitte) weer wordt voorbij geslalomd. zo gemakkelijk en kinderachtig , daar erger ik mij nu al jaren aan. het is bijna een kopie van de eerste goal van dender .het blijft gelijk wie onze trainer daar centraal zet de coninck - diarra - de koker - marmitte allemaal te plat .


Als je de match zou gezien hebben zou je weten dat het Mitu is die zijn man laat lopen waardoor Lommel een man meer krijgt.


14 Jan 2018, 16:01
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Jean schreef:
witteken schreef:
Jean schreef:
Wie verstuurde gisteren altijd lange ballen? Wie speelde een vijftal ballen gewoon naar Lommel?
Juist Verstraeten, ik heb het al dikwijls aangehaald, dat is geen centrale verdediger!!!!
Hij is snel en kan redelijk ballen maar haal hem uit dat centrum weg!!
Eén of twee centrale verdedigers heb je nodig, al de rest zit in deze kern om een rustig siezoen te spelen!!!


je mag nog zoveel verdedigers kopen dat je wil , zolang ons middenveld wekelijks wordt overlopen, zal ons verdediging onder druk komen te staan . en zal er niets anders opzitten dan spelen met lange ballen .
als je op de beelden de eerste goal ziet , hoe ons centraal middenveld (de coninck-marmitte) weer wordt voorbij geslalomd. zo gemakkelijk en kinderachtig , daar erger ik mij nu al jaren aan. het is bijna een kopie van de eerste goal van dender .het blijft gelijk wie onze trainer daar centraal zet de coninck - diarra - de koker - marmitte allemaal te plat .


Als je de match zou gezien hebben zou je weten dat het Mitu is die zijn man laat lopen waardoor Lommel een man meer krijgt.

ik weet niet hoe dit mitu zijn fout kan zijn, mitu komt van den andere kant vant plein en wil mee helpen verdedigen. dat zie je op de beelden op facebook .
de coninck laat hem eerst door een 1-2 uitkappen en nadien staan we zelf 3 tegen 2 de coninck- mitu- marmitte en nog lopen ze er los door. marmitte loopt zelf van de bal weg, als dat ook al verdedigen is . ze hadden alle tijd om een klein foutje te maken , hadden ze ook moeten doen tegen bogaerts .
zelf in 2de amateur vorig seizoen kwamen we dit wekelijks tegen.


14 Jan 2018, 16:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Jean schreef:
Wie verstuurde gisteren altijd lange ballen? Wie speelde een vijftal ballen gewoon naar Lommel?
Juist Verstraeten, ik heb het al dikwijls aangehaald, dat is geen centrale verdediger!!!!
Hij is snel en kan redelijk ballen maar haal hem uit dat centrum weg!!
Eén of twee centrale verdedigers heb je nodig, al de rest zit in deze kern om een rustig siezoen te spelen!!!

Je kan het zo bekijken, maar wie van de andere verdedigers geeft anders die bal vooruit ?
En aan wie moeten ze hem afspelen ?
Dat is dit jaar juist het grote probleem... geen enkele van onze verdedigers zou een lange bal naar voor moeten sturen, maar doordat uw middenveld ofwel zich wegsteekt ofwel al lang verzopen is moet je uit armoede als verdediger wel die lange bal sturen.

Tegen Dender kreeg Falco zo regelmatig de "eer" om het te mogen oplossen vanachter uit, dat dat dan niet de perfecte passes of lange ballen zijn moet niemand verbazen hé. Maar dan blindweg naar de verdediger wijzen die die lange bal verstuurd, dat is wel zeer kortzichtig.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Jan 2018, 19:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Als je geen kans bij elkaar voetbalt en uw verdediging staat constant onder druk dan ligt het toch aan het middenveld zeker?


14 Jan 2018, 19:37
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Jean schreef:
Wie verstuurde gisteren altijd lange ballen? Wie speelde een vijftal ballen gewoon naar Lommel?
Juist Verstraeten, ik heb het al dikwijls aangehaald, dat is geen centrale verdediger!!!!
Hij is snel en kan redelijk ballen maar haal hem uit dat centrum weg!!
Eén of twee centrale verdedigers heb je nodig, al de rest zit in deze kern om een rustig siezoen te spelen!!!

Je kan het zo bekijken, maar wie van de andere verdedigers geeft anders die bal vooruit ?
En aan wie moeten ze hem afspelen ?
Dat is dit jaar juist het grote probleem... geen enkele van onze verdedigers zou een lange bal naar voor moeten sturen, maar doordat uw middenveld ofwel zich wegsteekt ofwel al lang verzopen is moet je uit armoede als verdediger wel die lange bal sturen.

Tegen Dender kreeg Falco zo regelmatig de "eer" om het te mogen oplossen vanachter uit, dat dat dan niet de perfecte passes of lange ballen zijn moet niemand verbazen hé. Maar dan blindweg naar de verdediger wijzen die die lange bal verstuurd, dat is wel zeer kortzichtig.


Waarom vond Jonas dan wel de voetballende oplossing bij Brian, Wannes of Gianni?


14 Jan 2018, 19:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
De beelden nog eens bekeken, en da's toch wel een serieuze flater om je eerste match mee af te sluiten.
Nu ja, elke doelman heeft dit wel eens voor, dus dat hebben we al gehad.
Spijtig van dat toch wel verdiende punt. En Lommel....tja, past qua sfeer en publiek in het rijtje van triestige ploegen aan de top van onze rangschikking. Heist, Dessel, Knokke, enz...
Ik lees hier ook ergens dat het van kwaad naar erger gaat met Bangoura. Maar slechter kan niet, hoop ik.
Dat is het niveau dat de heren bestuurders als 'versterking' poneren.


14 Jan 2018, 21:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
Als je geen kans bij elkaar voetbalt en uw verdediging staat constant onder druk dan ligt het toch aan het middenveld zeker?

---
Dat ons middenveld te zwak is tegen de betere ploegen uit onze reeks, is al eerder duidelijk gebleken.
Dan moet je bij zo'n tegenstanders, over gans de match hopen dat je kan stand houden tegen de overmacht.
En is een gelijkspel ...het hoogste dat je kan verwachten.
Als we toch een doelpuntje kunnen meepakken laat dit ons soms dromen op puntenwinst.
Maar zoals in deze match, zijn 2 tegendoelpunten helaas te veel.
Het is heel duidelijk waar de versterking nodig is: ....het middenveld...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


14 Jan 2018, 23:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
De beelden nog eens bekeken, en da's toch wel een serieuze flater om je eerste match mee af te sluiten.
Nu ja, elke doelman heeft dit wel eens voor, dus dat hebben we al gehad.
Spijtig van dat toch wel verdiende punt. En Lommel....tja, past qua sfeer en publiek in het rijtje van triestige ploegen aan de top van onze rangschikking. Heist, Dessel, Knokke, enz...
Ik lees hier ook ergens dat het van kwaad naar erger gaat met Bangoura. Maar slechter kan niet, hoop ik.
Dat is het niveau dat de heren bestuurders als 'versterking' poneren.


Bangoura is in min 89 ingevallen...

Wat de keuze voor Julien betreft - daar ga je altijd voor-en tegenstanders in hebben, maar als hij zaterdag die fout niet maakt, is het 1-1 op Lommel en kan je dat in uw zak steken en op bouwen. En gaat iedereen met de redding vóór de 2-1 gaan slapen... Ook al is het heel zuur, maar beter daar dan in een zespuntenmatch op Berchem of zo. Op Berchem gaat de ambiance rond het veld immers veel heviger zijn dan op Lommel, dus ook in die optiek was het in mijn ogen een goeie keuze om hem daar zijn kans te geven.

En stellen dat je een keeper "in volle degradatiestrijd wisselt" vind ik een brug te ver... Je kan voorzichtig zijn, maar je moet het ook niet te zwart gaan bekijken. In deze reeks kan alles en in deze reeks gaat het dan ook tot op het einde zijn dat er iets zal worden beslist... Dus er zal altijd wel een argument zijn om een keuze niet goed te vinden.

Bovendien is "wachten tot op het eind" om iemand te laten debuteren ook geen geschenk: de riem is eraf bij "de gevestigde waarden" en je gaat vaak de boot in, in matchen zonder belang... Zijn dan veredelde oefenmatchen waarin je geen punten kan scoren. En trouwens: onze laatste vier tegenstanders zijn (op) Deinze, Oosterzonen, (op) Patro en tegen Oudenaarde... Matchen die er nog gaan toe doen, dus ook daar heb je geen glazen bol wat dan wel het "ideale" moment had geweest om hem te brengen.

Als je twee goeie doelmannen hebt, moet je soms een keuze maken en nu begon je aan de terugronde met een verse lei... Niks tegen in te brengen, op basis wat je zag in de heenronde.


Laatst gewijzigd door DT op 15 Jan 2018, 11:27, 3 keer totaal gewijzigd.



15 Jan 2018, 10:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Over die ene minuut (alhoewel) gaat het niet...


15 Jan 2018, 10:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Over die ene minuut (alhoewel) gaat het niet...


Neen, maar dan vind ik ook niet dat een sneer in een "nabeschouwing" op een match gepast is. Dat je er geen fan van bent, heb je al meermaals duidelijk gemaakt, maar iemand toch nog eens beschimpen terwijl hij in min 89 is ingevallen, hoeft niet in mijn ogen. Als iedereen hier trouwens elke match zijn persoonlijke pispaal bovenhaalt, mag iedereen van de kern afgevoerd worden eind dit seizoen... En dat mag dan als muziek in de oren klinken van velen, heel realistisch is dat niet...


15 Jan 2018, 11:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Op Lommel horen vallen dat Mitu in de belangstelling staat/stond van OHL. Hij zal dan toch serieus moeten werken aan zen afwerking, wil hij daar wat aan spelen toekomen. Ik weet nu wel niet of dat na vorig seizoen was, of op dit moment nog steeds?

Ik hoop vooral dat Klaas blijft, zonder hem vooraan stond je dit seizoen op een degradatie plaats! Is hij nog altijd topschutter van de reeks? Of is daar al iemand over gegaan?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


15 Jan 2018, 13:39
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Op Lommel horen vallen dat Mitu in de belangstelling staat/stond van OHL. Hij zal dan toch serieus moeten werken aan zen afwerking, wil hij daar wat aan spelen toekomen. Ik weet nu wel niet of dat na vorig seizoen was, of op dit moment nog steeds?

Ik hoop vooral dat Klaas blijft, zonder hem vooraan stond je dit seizoen op een degradatie plaats! Is hij nog altijd topschutter van de reeks? Of is daar al iemand over gegaan?


Dat zal dan toch niet geen waar meer zijn zelle, hoe diejen dit jaar speelt...
Klaas is op dit moment topschutter met 12 stuks, daaronder Staelens die aan 11 zit. Op de derde plaats staan Van Aerschot, Verstraete en Sula met elk 9 stuks.

Voor mij mag er naast een centrale verdediger en/of verdedigende middenvelder eigenlijk nog een flankaanvaller bij... ofwel Preben zijn kans eens wat vaker geven.


15 Jan 2018, 14:17
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
DT schreef:
tympanum2 schreef:
Over die ene minuut (alhoewel) gaat het niet...


Neen, maar dan vind ik ook niet dat een sneer in een "nabeschouwing" op een match gepast is. Dat je er geen fan van bent, heb je al meermaals duidelijk gemaakt, maar iemand toch nog eens beschimpen terwijl hij in min 89 is ingevallen, hoeft niet in mijn ogen. Als iedereen hier trouwens elke match zijn persoonlijke pispaal bovenhaalt, mag iedereen van de kern afgevoerd worden eind dit seizoen... En dat mag dan als muziek in de oren klinken van velen, heel realistisch is dat niet...


Sorry hoor, maar op die ene minuut heeft hij wel de tegenaanval in gang gezet voor de 2-1 in plaats van de bal wat vast te houden in de hoek. Stel je voor dat hij daar doet wat hij moet doen dan heb je ofwel een corner, fout of inworp mee en win je een dikke minuut. Nu trapt hij vanuit een onmogelijk hoek naar doel en die bal komt zelfs niet in de buurt van het doel terecht. Ballenjongen doet zijn werk uitsteken waardoor Clepkens direct kan trappen en hopsakee 2-1. De opstapeling aan fouten bij die goal begint door zijn egoïsme en had hij zijn werk gewoon gedaan hadden we nooit over die blunder gesproken en waren we allemaal lyrisch over de getoonde inzet op het veld. Bangoura ligt trouwens ook ontzettend slecht in de groep...

Contractje verbreken en terugsturen naar Union + geef alle minuten die we maar kunnen geven aan Klaas in plaats van aan dit leeghoofd. In het begin was ik er toch fan van, maar hij degouteert me met de week meer en meer.


15 Jan 2018, 14:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Het is inderdaad mijn favoriete speler niet. Je kan hem prijzen voor zijn inzet, dat wel. Maar daar stopt het voor mij. Het is gewoon een heel beperkte voetballer.


15 Jan 2018, 15:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Tienj en tander schreef:
DT schreef:
tympanum2 schreef:
Over die ene minuut (alhoewel) gaat het niet...


Neen, maar dan vind ik ook niet dat een sneer in een "nabeschouwing" op een match gepast is. Dat je er geen fan van bent, heb je al meermaals duidelijk gemaakt, maar iemand toch nog eens beschimpen terwijl hij in min 89 is ingevallen, hoeft niet in mijn ogen. Als iedereen hier trouwens elke match zijn persoonlijke pispaal bovenhaalt, mag iedereen van de kern afgevoerd worden eind dit seizoen... En dat mag dan als muziek in de oren klinken van velen, heel realistisch is dat niet...


Sorry hoor, maar op die ene minuut heeft hij wel de tegenaanval in gang gezet voor de 2-1 in plaats van de bal wat vast te houden in de hoek. Stel je voor dat hij daar doet wat hij moet doen dan heb je ofwel een corner, fout of inworp mee en win je een dikke minuut. Nu trapt hij vanuit een onmogelijk hoek naar doel en die bal komt zelfs niet in de buurt van het doel terecht. Ballenjongen doet zijn werk uitsteken waardoor Clepkens direct kan trappen en hopsakee 2-1. De opstapeling aan fouten bij die goal begint door zijn egoïsme en had hij zijn werk gewoon gedaan hadden we nooit over die blunder gesproken en waren we allemaal lyrisch over de getoonde inzet op het veld. Bangoura ligt trouwens ook ontzettend slecht in de groep...

Contractje verbreken en terugsturen naar Union + geef alle minuten die we maar kunnen geven aan Klaas in plaats van aan dit leeghoofd. In het begin was ik er toch fan van, maar hij degouteert me met de week meer en meer.


Kan best dat hij daar niet doet wat moet, maar hem de zwarte piet doorschuiven bij de laatste goal is er toch ook over... Zo krijg je alles uitgelegd natuurlijk, maar het komt er op neer dat Julien gewoon de bal mist.

Dat "slecht in de groep liggen" is ook zo iets: als ze hem niet nodig hebben, moeten ze als "groep" dan maar eens twee matchen na elkaar tonen dat ze hem niet nodig hebben en ze het ook zonder hem kunnen. Anderzijds kun je ook goed liggen bij (een deel van) de groep en toch ook de boel verzieken...

Prestaties op het veld zijn het belangrijkste en zal dus ook wel redenen hebben waarom hij tegen Dender en zaterdag op de bank zat... Maar uw laatste zin toont zelf hoe het kan verkeren... Gyselinck was na de voorbereiding ook de grote aanwinst hier en kan nu ook niks meer...


15 Jan 2018, 15:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst