EA - Heist - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 EA - Heist 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA - Heist
DT schreef:
allesaaneen schreef:
Qua combinatievoetbal en inzet één van de betere matchen van het seizoen. Heist was een stuk minder indrukwekkend dan thuis, Aalst was beter dan de laatste weken. De 3 punten zaten er zeker in, maar uiteindelijk moet je je tevreden stellen met 1 (terecht) punt.

Sterke match van Jonas Heymans, je ziet nu al dat dat absoluut een aanwinst is voor deze ploeg... een kerel met karakter, juiste mentaliteit én een goeie pass. Aan de andere kant was het daarentegen weer huilen met de pet op...Falko, jongen, wat steek jij allemaal uit...



Match van gisteren toont gewoon ook weer aan dat als de "toppers" in onze reeks ook met geschorsten/geblesseerden kampen, dat het dan ook flink puzzelen wordt en dat het niet alleen bij onze club is dat er dan kwaliteit wegvalt. Webers geschorst, hun regisseur Englebert geblesseerd, Kabeya en Napoleone die op de bank startten, Orye en Wijns ook pas terug na blessures... Dat scheelt een slok op een borrel... En geeft ook nog maar eens aan dat wij niet moeten panikeren omdat we voorlopig weinig extra volk hebben...

Ik ga wel niet helemaal akkoord met de zwart-wit vergelijking tussen Jonas en Falko: akkoord, Falko gaat tweemaal in de fout (oa bij het tegendoelpunt) verdedigend en laat 1 keer de kaas van zijn brood eten bij de opbouw in de eerste helft, maar heeft daarnaast een degelijke match gespeeld: hield zowel Troonbeeckx als Kabeya uit de match verdedigend gezien, ruimde twee keer heel gevaarlijk balverlies van Lusala op (oa. tackle tegen de middenlijn in de laatste 5 min waarbij anders Heist met 4 tegen 2 kwam) en knokte als geen ander.

Bracht aanvallend ook meer dan Heymans (onder andere met een Zidane-beweging en een panna in de eerste helft, een paar goeie voorzetten in de tweede helft ook). Heymans pakte bovendien opnieuw een domme gele kaart (2 matchen, 2 keer geel)... Heymans liet in het eerste kwartier ongeveer zijn hele kant vrij en het was doordat Heist de bal er niet deftig kreeg, dat het niet werd afgestraft. Heymans gaat ook moeten leren dat dit België is en niet Nederland, waar je niet te pas en te onpas uw mond moet gaan opentrekken tegen de scheids. Doet hij dat volgende week met geel achter zijn naam (zoals na het opstootje tussen Mitu en Napoleone waarbij hij zelf net een minuut eerder geel-geboekt was), ligt hij eruit... Ik ga wel akkoord dat hij iets toevoegt aan deze kern en dat we hem goed gaan kunnen gebruiken, maar zo'n groot verschil als hoe je het hier stelt na gisteren, dat vond ik nu ook weer niet.

En Bangoura - als dit inderdaad is, wat hij de laatste maanden brengt, dan snap ik de reacties hier wel. Maar het blijft vreemd: zijn eerste balcontact gisteren legt hij een onmogelijke bal van achteruit dood met de borst, om dan verkeerd af te spelen. Hij leidt het tegendoelpunt in door een bal op De Coninck op 4 meter totaal verkeerd in te spelen maar na de center uit de 0-1 zet hij met 2 tikken in de draai Mitu wel alleen voor doel waaruit de penalty komt (zie je goed in de samenvatting van Vantjen)... Schakelt daar op rechts dan ook nog even zijn tegenstander uit met een hakbal, maar een seconde later, trapt hij die bal dan plomp verloren naar achter in de voeten van de tegenstander... Dat iedereen rond u dan zot wordt van u, dat is goed te begrijpen...

Snap wel de blessure van Klaas aan de lies niet: tastte verschillende keren naar de onderrug/ribben dus ik dacht dat het probleem eerder daar lag...


Wat helpt het dat hij een 'goede wedstrijd' speelt als hij voortdurend op cruciale fases de mist ingaat. Ik vind zijn inzet ook bewonderenswaardig maar het lijstje tegendoelpunten door mistasten van Falko is lang aan het worden.


22 Jan 2018, 17:07
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Heist
AlostanA schreef:

Wat helpt het dat hij een 'goede wedstrijd' speelt als hij voortdurend op cruciale fases de mist ingaat. Ik vind zijn inzet ook bewonderenswaardig maar het lijstje tegendoelpunten door mistasten van Falko is lang aan het worden.


Daarin verschillen we van mening dan, moet kunnen. Maar ik vind de kritiek redelijk zwaar overtrokken, zeker als je dit seizoen in detail gaat bekijken.Ik sta graag open voor de feiten waar hij dan dit seizoen "voortdurend op cruciale fases de mist ingaat". Moet dan niet moeilijk zijn om voorbeelden te geven...


22 Jan 2018, 17:40
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EA - Heist
edit


22 Jan 2018, 23:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - Heist
allesaaneen schreef:
edit


waarom Edith er weer bijhalen ? ok, das een proper madam maar je reply mag je gerust posten hoor, zeker niet onterecht.

ik ben persoonlijk wel een 'believer' (Bakkies, Zeehonden en andere gaan weer met hun ogen rollen bij dat principe) waarmee ik niet bedoel dat ik Falco bij FC Barcelona zie eindigen maar wel dat ik vind dat je niet mag vergeten dat Falco (nog altijd) een jonge speler is. die gaat eens een fout maken. belangrijker is dat je bij Falco wel degelijk progressiemarge hebt. de fysiek (toch belangrijk) is er, de mentaliteit heeft hij, durft al eens een goal maken, snel genoeg en zelfs nog niet zo slecht wat techniek betreft. hij zal nog slechte matchen spelen, hij zal nog fouten maken, maar zolang hij er zijn kop voor legt (en als je hem nu 1 ding niet kan verwijten is het dat wel) is Falco ne beloftevolle rechtsachter. :oooh:

_________________
may the FORCE be with you.


22 Jan 2018, 23:50
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: EA - Heist
Still standing ! schreef:
allesaaneen schreef:
edit


waarom Edith er weer bijhalen ? ok, das een proper madam maar je reply mag je gerust posten hoor, zeker niet onterecht.

ik ben persoonlijk wel een 'believer' (Bakkies, Zeehonden en andere gaan weer met hun ogen rollen bij dat principe) waarmee ik niet bedoel dat ik Falco bij FC Barcelona zie eindigen maar wel dat ik vind dat je niet mag vergeten dat Falco (nog altijd) een jonge speler is. die gaat eens een fout maken. belangrijker is dat je bij Falco wel degelijk progressiemarge hebt. de fysiek (toch belangrijk) is er, de mentaliteit heeft hij, durft al eens een goal maken, snel genoeg en zelfs nog niet zo slecht wat techniek betreft. hij zal nog slechte matchen spelen, hij zal nog fouten maken, maar zolang hij er zijn kop voor legt (en als je hem nu 1 ding niet kan verwijten is het dat wel) is Falco ne beloftevolle rechtsachter. :oooh:


Eerst en vooral, uwe sneer is nergens voor nodig, uw commentaren mogen dan een schuchtere poging zijn om wat komisch over te komen, ik vind het eerder zielig want zeg mij (liefst met een post of deftig antwoord) waar ik Falco of andere speler(s) viseer?!! Of zelfs geviseerd heb! Over het bestuur dat is een andere zaak...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


23 Jan 2018, 8:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - Heist
Still standing ! schreef:
allesaaneen schreef:
edit


waarom Edith er weer bijhalen ? ok, das een proper madam maar je reply mag je gerust posten hoor, zeker niet onterecht.

ik ben persoonlijk wel een 'believer' (Bakkies, Zeehonden en andere gaan weer met hun ogen rollen bij dat principe) waarmee ik niet bedoel dat ik Falco bij FC Barcelona zie eindigen maar wel dat ik vind dat je niet mag vergeten dat Falco (nog altijd) een jonge speler is. die gaat eens een fout maken. belangrijker is dat je bij Falco wel degelijk progressiemarge hebt. de fysiek (toch belangrijk) is er, de mentaliteit heeft hij, durft al eens een goal maken, snel genoeg en zelfs nog niet zo slecht wat techniek betreft. hij zal nog slechte matchen spelen, hij zal nog fouten maken, maar zolang hij er zijn kop voor legt (en als je hem nu 1 ding niet kan verwijten is het dat wel) is Falco ne beloftevolle rechtsachter. :oooh:

:cry: mama ze zitten weer op mijn kap,maar jongen toch ziet ge nu waarom er veel niet meer op het forum komen. :cry: :cry: altijd met hun schunnige opmerkingen :plat: bleiters

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Jan 2018, 9:07
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA - Heist
Still standing ! schreef:
allesaaneen schreef:
edit


waarom Edith er weer bijhalen ? ok, das een proper madam maar je reply mag je gerust posten hoor, zeker niet onterecht.

ik ben persoonlijk wel een 'believer' (Bakkies, Zeehonden en andere gaan weer met hun ogen rollen bij dat principe) waarmee ik niet bedoel dat ik Falco bij FC Barcelona zie eindigen maar wel dat ik vind dat je niet mag vergeten dat Falco (nog altijd) een jonge speler is. die gaat eens een fout maken. belangrijker is dat je bij Falco wel degelijk progressiemarge hebt. de fysiek (toch belangrijk) is er, de mentaliteit heeft hij, durft al eens een goal maken, snel genoeg en zelfs nog niet zo slecht wat techniek betreft. hij zal nog slechte matchen spelen, hij zal nog fouten maken, maar zolang hij er zijn kop voor legt (en als je hem nu 1 ding niet kan verwijten is het dat wel) is Falco ne beloftevolle rechtsachter. :oooh:


Ik geloof ook in ne falco; Als iedereen zijn mentaliteit zou hebben, we stonden al een pak verder.
En net zoals we bij Mitu zeggen dat hij al lang in een hogere reeks zou spelen als hij vlotter zou scoren, zou volgens mij ook Falco hoger spelen mocht hij geen fouten meer maken.

Met het uitvallen van Klaas zit je komende weken met een serieus spitsenprobleem.
Mitu speelt opnieuw wat beter op zijn flank, dus hem daar laten staan zou een goeie keuze kunnen zijn. Anderzijds zou je hem ook - zoals hier reeds gepost - in de spits kunnen zetten. Als verrassingseffect zal dat wel tellen want geen enkele scout zal dat verwachten. De man dan op de linkerflank is een waardige vervanger.
Of je kan Mitu ook laten staan, en waarom dan niet starten met Egerickx? Een jeugdproduct is volgens mij altijd meer geprikkeld in een derby tov een andere speler. Als ge met Bangoura start als diepe spits speel je Russian Roulette: ofwel alles ofwel niets. De laatste weken is 't vooral dat laatste...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Jan 2018, 11:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA - Heist
Bangoura mag zich aan een gesprek verwachten met trainer De Cock. De spits was woedend na zijn wissel en duwde in de kleedkamer een tafel omver. Een sanctie zou er nog niet meteen aan zitten te komen.

Bron: HLN.


23 Jan 2018, 11:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA - Heist
Raar baasje toch, die Bangoura. Maar dit voorval is evenzeer de fout van onze trainer. Stel die kerel dan gewoon niet meer op, dan moet je hem er 5 minuten voor tijd ook niet weer afhalen...en geef Egerickx een kans.


23 Jan 2018, 11:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Heist
Gilles schreef:
Bangoura mag zich aan een gesprek verwachten met trainer De Cock. De spits was woedend na zijn wissel en duwde in de kleedkamer een tafel omver. Een sanctie zou er nog niet meteen aan zitten te komen.

Bron: HLN.


Ola Pola, zo'n vergrijp: brandstapel op zenne!


23 Jan 2018, 12:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA - Heist
DT schreef:
AlostanA schreef:

Wat helpt het dat hij een 'goede wedstrijd' speelt als hij voortdurend op cruciale fases de mist ingaat. Ik vind zijn inzet ook bewonderenswaardig maar het lijstje tegendoelpunten door mistasten van Falko is lang aan het worden.


Daarin verschillen we van mening dan, moet kunnen. Maar ik vind de kritiek redelijk zwaar overtrokken, zeker als je dit seizoen in detail gaat bekijken.Ik sta graag open voor de feiten waar hij dan dit seizoen "voortdurend op cruciale fases de mist ingaat". Moet dan niet moeilijk zijn om voorbeelden te geven...


Thuis tegen Club Luik, thuis tegen Hamme twee keer te zwak verdedigd, derde goal van Dender moet hij harder inkomen, nu mistasten tegen Heist. Hij doet ook goede dingen hoor, dat ontken ik niet, maar ik vind hem verdedigend echt niet betrouwbaar genoeg.


23 Jan 2018, 12:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA - Heist
AlostanA schreef:

Thuis tegen Club Luik, thuis tegen Hamme twee keer te zwak verdedigd, derde goal van Dender moet hij harder inkomen, nu mistasten tegen Heist. Hij doet ook goede dingen hoor, dat ontken ik niet, maar ik vind hem verdedigend echt niet betrouwbaar genoeg.


Vind ik ook. Maakt ook veel 'domme' fouten. Je ziet het vaak van mijlenver aankomen dat hij er (te) onbesuisd in komt.


23 Jan 2018, 13:31
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Heist
Gilles schreef:
AlostanA schreef:

Thuis tegen Club Luik, thuis tegen Hamme twee keer te zwak verdedigd, derde goal van Dender moet hij harder inkomen, nu mistasten tegen Heist. Hij doet ook goede dingen hoor, dat ontken ik niet, maar ik vind hem verdedigend echt niet betrouwbaar genoeg.


Vind ik ook. Maakt ook veel 'domme' fouten. Je ziet het vaak van mijlenver aankomen dat hij er (te) onbesuisd in komt.


Tegen Hamme ga ik akkoord maar tegen Luik? Tegen Hamme legt hij bij 0-0 overigens wel 2 ballen panklaar aan de overkant die altijd doelpunt hadden moeten zijn. En de derde goal tegen Dender, ga je toch niet aan Falko toeschrijven? Wat moet hij doen: als laatste man Ndoumbou omver kegelen? Dat zou pas onbesuisd zijn geweest en dan had hij dat weer mogen horen... Als je Verstraeten ziet verdedigen in die match bij het eerste en het laatste doelpunt, wat moet je daar dan van zeggen? Ook den hof af? Of mogen we niet zo kritisch zijn voor Jordy? Ik blijf erbij, beetje veel vooroordelen allemaal... Waar er voor bepaalde van onze spelers meteen positieve superlatieven worden bovengehaald (ik lees dat Mitu een gesel was op de live - op het moment dat dat werd geschreven, had hij net zijn tweede geslaagde actie achter de rug terwijl hij al tien gevaarlijke acties had kunnen opzetten als hij iets pro-actiever had geweest), zijn anderen altijd de gebeten hond achteraf. En ik heb daar geen probleem mee, maar iets consequenter zou wel mogen. Als Falko een slechte pass geeft van achteruit, is het omdat hij niet kan voetballen, doet Jordy dat, is het omdat er geen afspeelmogelijkheden zijn voor hem...

Een De Castro maakte tien keer meer domme fouten (zowel positioneel als in man op man), en dat was dan wel ne goeien... Soit, ik zie een rechtsback die nog 23 moet worden en die sinds het seizoen 2014-2015, 104 matchen (!) op zijn teller staan heeft in de eerste ploeg bij ons en perfect weet wat hij kan en niet kan. Heeft bovendien een van de beste inworpen van de gehele reeks en elk seizoen in die hoofdmacht zet hij stappen zodanig dat die zwakke punten steeds minder zichtbaar worden... . In mijn ogen zit er ook een verschil tussen "te zwak" verdedigen en de mist ingaan zoals afgelopen zondag en die momenten worden alsmaar minder...

Ik ga zelfs een stap verder: noem mij vijf rechtsbacks in onze reeks die beter zijn en zet er dan eens hun leeftijd naast?

Slotsom: ja er is nog werk aan, maar als je zijn evolutie wil/durft te bekijken, moet je vaststellen dat het echt wel in stijgende lijn gaat... En sommige spelers slagen erin om zijn pijnpunten bloot te leggen ja, maar dat (proberen) de onze ook bij hun tegenstanders te doen. Zit ook niet ver meer af van het niveau dat pakweg een Niels De Schutter haalde op die positie onder Limpens... Is zoals Still Standing zegt: Barcelona gaat hem niet komen halen, maar als hij die progressie blijft maken, gaat hij wel een mooie carrière kunnen uitbouwen in deze reeks.


23 Jan 2018, 13:56
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EA - Heist
J'hebt gelijk, Falko is den beste rechtsback uit de reeks. En zal volgend seizoen nóg beter zijn. Kassa kassa voor ons dus, eens de 1A- en 1B-scouts uw inzichten verwerven!

(y)


23 Jan 2018, 14:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: EA - Heist
allesaaneen schreef:
J'hebt gelijk, Falko is den beste rechtsback uit de reeks. En zal volgend seizoen nóg beter zijn. Kassa kassa voor ons dus, eens de 1A- en 1B-scouts uw inzichten verwerven!

(y)

:plat: :plat:
De eerste match op Dessel kopt hij in de slotminuten die bal ook klungelig nr achter waardoor we nog verliezen.. maar goed, ieder zijn mening. Iedereen mag zich spiegelen aan zijn mentaliteit maar voor mij heeft die jongen te weinig kwaliteit voor de top van deze reeks (wat het bestuur toch hoopt te spelen volgend jaar :lol: ) oke hij is nog jong, maar ik heb dan liever een goeie verdediger van 28 dan enen van 22 met progressiemarge die elk seizoen x aantal goals op zijnen buik kan schrijven...
Anderzijds, op dit moment heb je gewoon niet beter in uw kern dus moet hij spelen. Ook zelden geblesseerd dus je weet wel wat je er aan hebt natuurlijk


23 Jan 2018, 14:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst