Eendracht Aalst - ASV Geel - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - ASV Geel 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
filip.dhose schreef:
De Neve geschorst, De Rock en Verstraeten gekwetst, dat wordt weer puzzelen voor TDC.

Voor mij mag het de volgende opstelling zijn:

De Vriendt
Falko / Van Hoevelen / Gyselinck of Mertens / Heymans
De Neve / Marmitte
De Man / De Coninck / Van Tricht
Mitu of Egerickx / Yala-Lusala



PAS UW OPSTELLING AAN

De Neve en Heymans beide geschorst, ge kunt dan Jelle Geenens op back links zetten, en dan zal Diarra in de plaats van De Neve komen zeker?


31 Jan 2018, 6:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
filip.dhose schreef:
Ik ga hier in op een discussie die op een verkeerde plaats op het forum gevoerd wordt.
ASV Geel niet onderschatten, want ze wonnen tegen VW Hamme, akkoord. Maar tegen een halve belofteploeg thuis spelen moet altijd een zege opleveren! :EA:


Tegen Chatelet gingen we ook winnen thuis, Oudenaarde was ook van ons niveau en zelfs Dender zouden we thuis wel even pakken...

Dat van die "beloftenploeg" maakt niet uit - trouwens qua leeftijd zullen beide ploegen elkaar niet veel ontlopen...


31 Jan 2018, 9:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Blijft een moeilijke wedstrijd tegen Geel, ....net zoals alle overige wedstrijden.
Voor ons bestaat er geen thuisvoordeel. ... Net zomin als een uit-nadeel.
Gewoon élke match alles geven met maximale concentratie ! Iedereen kan van iedereen winnen of verliezen.
Zelfs tegen Lommel was alles mogelijk...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


31 Jan 2018, 10:37
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
DT schreef:
filip.dhose schreef:
Ik ga hier in op een discussie die op een verkeerde plaats op het forum gevoerd wordt.
ASV Geel niet onderschatten, want ze wonnen tegen VW Hamme, akkoord. Maar tegen een halve belofteploeg thuis spelen moet altijd een zege opleveren! :EA:


Tegen Chatelet gingen we ook winnen thuis, Oudenaarde was ook van ons niveau en zelfs Dender zouden we thuis wel even pakken...

Dat van die "beloftenploeg" maakt niet uit - trouwens qua leeftijd zullen beide ploegen elkaar niet veel ontlopen...



Dat klopt, we moeten heel bescheiden zijn,hard werken en tevreden zijn met elk puntje dat we kunnen sprokkelen met één doel : niet terug naar af!


31 Jan 2018, 10:55
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
De drie punten en niets minder want als we zondag verliezen zie ik ons nog zwaar in de problemen komen, dus geen chateletken a.u.b.. :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Feb 2018, 13:50
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Tegen Chatelet was het zo absurd slecht, dat ik niet geloof dat ze dat nog eens gaan herhalen. Mitu moet nu toch ook geprikkeld zijn met die nieuwe spits. Ik geloof erin.
Het is een kans voor sommige gasten om zich te tonen.


02 Feb 2018, 15:23
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
hans007 schreef:
Tegen Chatelet was het zo absurd slecht, dat ik niet geloof dat ze dat nog eens gaan herhalen. Mitu moet nu toch ook geprikkeld zijn met die nieuwe spits. Ik geloof erin.
Het is een kans voor sommige gasten om zich te tonen.


2 op 12 uit de laatste 4 wedstrijden zijn cijfers om je ongerust te mogen maken, die jonge gasten van Geel zullen zich ook willen bewijzen, 100% inzet en waakzaamheid is de boodschap.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Feb 2018, 15:35
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Langs de andere kant jongens. Vorig jaar was je met 32 punten gered. dat zijn nog 9 punten. 9/36 is wel niet veel hé. neem nu nog een marge van 3 punten. 12/36 is nog niet veel hé.
Hamme was 10de met 35 ptn.


02 Feb 2018, 15:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
hans007 schreef:
Langs de andere kant jongens. Vorig jaar was je met 32 punten gered. dat zijn nog 9 punten. 9/36 is wel niet veel hé. neem nu nog een marge van 3 punten. 12/36 is nog niet veel hé.
Hamme was 10de met 35 ptn.


Compleet akkoord.. maar wel een kanttekening: in de heenronde was het alles of niks, nu hebben we twee draws op 3 matchen wat puntengewijs slechter is dan 2 verliesmatchen en 1 winstmatch... Om dat gevoel van die 12 op 36 achter de hand te willen houden, knoop je dus best weer aan met een 3-punter, ipv weer "maar" een puntje erbij... Een reeksje van 9 op 9 zoals in de herfst zou ons nu ook goed uitkomen, wetende dat er in lagere klassen eind maart/april nog al eens rare dingen plegen te gebeuren...


02 Feb 2018, 16:19
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Wij hebben wel het voordeel dat ze ons allemaal graag in de reeks hebben. Voor sommigen is dat een extra thuismatch aan inkomen extra. Voor dienen teppen van Denjer zijn dat zelfs 4 thuismatchen meer.
Als het dus raar gaat doen op het einde......


02 Feb 2018, 16:41
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Hugo schreef:
hans007 schreef:
Tegen Chatelet was het zo absurd slecht, dat ik niet geloof dat ze dat nog eens gaan herhalen. Mitu moet nu toch ook geprikkeld zijn met die nieuwe spits. Ik geloof erin.
Het is een kans voor sommige gasten om zich te tonen.


2 op 12 uit de laatste 4 wedstrijden zijn cijfers om je ongerust te mogen maken, die jonge gasten van Geel zullen zich ook willen bewijzen, 100% inzet en waakzaamheid is de boodschap.


Ma allez... we speelden 2x tegen een -in alle eerlijkheid- ondergeklasserd denjer (1/6), op den eersten (op 10 seconden van 1/3) en thuis tegen den toenmalige tweede (1/3). Als je Hamme net voor de winterstop erbij neemt heb je 5/15, indien we dit weekend winnen van Geel heb je 8/18 en doe je beter dan int begin van het seizoen (6/18). Tkon altijd beter, maar je moet ook een beetje realist blijven... Lommel en Heist zijn niet de ploegen waar we van gaan winnen hé.


02 Feb 2018, 16:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Tienj en tander schreef:
Hugo schreef:
hans007 schreef:
Tegen Chatelet was het zo absurd slecht, dat ik niet geloof dat ze dat nog eens gaan herhalen. Mitu moet nu toch ook geprikkeld zijn met die nieuwe spits. Ik geloof erin.
Het is een kans voor sommige gasten om zich te tonen.


2 op 12 uit de laatste 4 wedstrijden zijn cijfers om je ongerust te mogen maken, die jonge gasten van Geel zullen zich ook willen bewijzen, 100% inzet en waakzaamheid is de boodschap.


Ma allez... we speelden 2x tegen een -in alle eerlijkheid- ondergeklasserd denjer (1/6), op den eersten (op 10 seconden van 1/3) en thuis tegen den toenmalige tweede (1/3). Als je Hamme net voor de winterstop erbij neemt heb je 5/15, indien we dit weekend winnen van Geel heb je 8/18 en doe je beter dan int begin van het seizoen (6/18). Tkon altijd beter, maar je moet ook een beetje realist blijven... Lommel en Heist zijn niet de ploegen waar we van gaan winnen hé.


Klopt, maar als dat de instelling is, dan gaan we het wel moeten doen op Seraing, op Berchem, op Chatelet, op Patro, thuis tegen Oosterzonen en thuis tegen Virton... Laat ons zeggen dat ergens nog een paar driepuntertjes scoren (tegen Geel, Oudenaarde?, Knokke misschien) en een aantal puntjes in de ontmoetingen met Deinze niet slecht zouden zijn...Virton ging winnen op Deinze, Chatelet wint van Deinze... dus om goed te zijn volgende week... :-)


02 Feb 2018, 17:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Fusiegesprekken met Oosterzonen? Ervaren spelers die transfervrij vertrekken? Maanden niet betaald? Het fel verjongde Geel laat het allemaal niet aan zijn hart komen en blijft knap presteren. Een week na de 2-1 zege tegen Hamme, hoopt het ook in Aalst te oogsten.
“Vooral na de rust konden we tegen Hamme aanspraak maken op winst”, zegt trainer Patrick Van Houdt. “Die zege deed deugd, omdat ik de laatste weken liefst acht nieuwe spelers moest inpassen. Ik ben ervan overtuigd dat de jongens die hier nu zijn tot het einde van het seizoen zullen blijven. Zij kunnen zich in de kijker spelen met het oog op een contract voor volgend seizoen. Of de sfeer nog goed is? Zeker. Er wordt wel gesproken over de huidige situatie, maar iedereen toont gretigheid en inzet. Al hopen we natuurlijk dat we op een bepaald moment onze centen zullen zien. We zijn niet in detail op de hoogte van de gesprekken, al kregen we wel het bericht dat de onderhandelingen met Oosterzonen optimaal verlopen.”De Gelenaars staan voor een moeilijke verplaatsing naar Aalst. Wat verwacht Van Houdt van die trip? “Er zal veel volk zijn, dat geeft iets extra’s. Voor mij is deze verplaatsing speciaal. Ik zal heel wat oude bekenden zien uit mijn periode bij Lokeren en KV Mechelen. We hopen opnieuw op een knap resultaat, al besef ik dat het ooit wel eens kan tegenzitten.”hnb.


03 Feb 2018, 11:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
waly 2 schreef:
Fusiegesprekken met Oosterzonen? Ervaren spelers die transfervrij vertrekken? Maanden niet betaald? Het fel verjongde Geel laat het allemaal niet aan zijn hart komen en blijft knap presteren. Een week na de 2-1 zege tegen Hamme, hoopt het ook in Aalst te oogsten.
“Vooral na de rust konden we tegen Hamme aanspraak maken op winst”, zegt trainer Patrick Van Houdt. “Die zege deed deugd, omdat ik de laatste weken liefst acht nieuwe spelers moest inpassen. Ik ben ervan overtuigd dat de jongens die hier nu zijn tot het einde van het seizoen zullen blijven. Zij kunnen zich in de kijker spelen met het oog op een contract voor volgend seizoen. Of de sfeer nog goed is? Zeker. Er wordt wel gesproken over de huidige situatie, maar iedereen toont gretigheid en inzet. Al hopen we natuurlijk dat we op een bepaald moment onze centen zullen zien. We zijn niet in detail op de hoogte van de gesprekken, al kregen we wel het bericht dat de onderhandelingen met Oosterzonen optimaal verlopen.”De Gelenaars staan voor een moeilijke verplaatsing naar Aalst. Wat verwacht Van Houdt van die trip? “Er zal veel volk zijn, dat geeft iets extra’s. Voor mij is deze verplaatsing speciaal. Ik zal heel wat oude bekenden zien uit mijn periode bij Lokeren en KV Mechelen. We hopen opnieuw op een knap resultaat, al besef ik dat het ooit wel eens kan tegenzitten.”hnb.


Hij moet ook niet overdrijven, hé.
Keeper Lenaerts is gestopt, maar blijkbaar was hij al geen eerste keus meer (of gekwetst?).
Verder vertrokken Haagen, Zaidi, Karadyi en Christiaens.
Nelissen is al een tijdje out met een zware blessure.

Blijft een sterke ploeg, hé, met Carrasco (broer van) en Vanaken (broer van).
Ik blijf het wel verbazend vinden dat die nog geen andere ploeg gevonden hebben.


03 Feb 2018, 11:27
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
In het HLN staat dat Bangoura ook gekwetst is?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


03 Feb 2018, 14:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst