VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 147 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 145 146 147 148 149 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
filip.dhose schreef:
witteken schreef:
sportief gaan we volgend seizoen van een kern van 26 spelers naar 20-21, kwaliteit boven kwantiteit.
23% van ons sportief budget wordt gebruikt aan spelers die in de tribune zitten of met moeite op de bank geraken omdat ze niet goed genoeg zijn.

de vraag aan de voorzitter of het de bedoeling is om eendracht te verkopen vanaf we overgeschakeld zijn naar cvba was duidelijk nee.
in het begin was het de bedoeling om niet lang bij eendracht te blijven , maar nu is hij hier graag in aalst, bij eendracht aalst met zijn supporters en wil hij nog een lange tijd voorzitter blijven .
het is ook de bedoeling om die cvba uit te breiden van 3 naar 6 leden . of er mensen klaarstaan om in te stappen of ze nog moeten zoeken is niet duidelijk.

ze hebben ook in die 2 jaar heel wat moeten investeren op de zandberg en in het pierre cornelisstadion omdat alles rot en versleten was . van de stad moeten we niet veel verwachten voor hen zijn dat kosten voor het sterfhuis . langs de andere kant hoor je dan van jowwan dat er geen grond is gevonden door de stad voor een nieuw stadion . het wordt tijd dat de stad kleur bekent, ofwel een nieuw stadion ofwel het huidige renoveren . misschien dat jowwan daar meer kan over zeggen?

filipovic had een naam van een speler doorgegeven aan pvdp , die volgens pvdp te duur bleek te zijn.filipovic heeft zelf naar die speler gebeld en die zei dat hij nog met niemand van aalst had gesproken.


Van onze huidige kern liggen er volgend seizoen nog 15 onder contract.
VDNoortgaete vertrekt, Bangoura keert terug naar Union. Claeys, Ntika en Amazou zijn al weg op huurbasis, en hun contract loopt sowieso af..
Einde contract zijn: Yala-Lusala, Jan Mertens, Van Gysegem, De Man, De Wit, Joran Van Belle en de gebroeders Geenens.
De Wit moet je verlengen, of je hebt geen deftige tweede keeper.
Van Belle zou ik als eigen jeugdproduct zeker houden, er zit ook heel wat potentieel in die kerel.
Falko en Jellle moeten wat mij betreft blijven. De Man ook, want die heeft dit seizoen weinig speelgelegenheid gekregen, maar hij kan het niveau zeker aan: hij valt ook telkens prima in.
Jan Mertens is een twijfelgeval: de laatste tijd kan hij me wel bekoren.
Yala-Lusala en Van Gysegem mogen beschikken.


van die 15 zullen er ook een paar moeten vertrekken . ik denk dan bv aan een van tricht, diarra, gyselinck ?


24 Feb 2018, 16:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
witteken schreef:
filip.dhose schreef:
witteken schreef:
sportief gaan we volgend seizoen van een kern van 26 spelers naar 20-21, kwaliteit boven kwantiteit.
23% van ons sportief budget wordt gebruikt aan spelers die in de tribune zitten of met moeite op de bank geraken omdat ze niet goed genoeg zijn.

de vraag aan de voorzitter of het de bedoeling is om eendracht te verkopen vanaf we overgeschakeld zijn naar cvba was duidelijk nee.
in het begin was het de bedoeling om niet lang bij eendracht te blijven , maar nu is hij hier graag in aalst, bij eendracht aalst met zijn supporters en wil hij nog een lange tijd voorzitter blijven .
het is ook de bedoeling om die cvba uit te breiden van 3 naar 6 leden . of er mensen klaarstaan om in te stappen of ze nog moeten zoeken is niet duidelijk.

ze hebben ook in die 2 jaar heel wat moeten investeren op de zandberg en in het pierre cornelisstadion omdat alles rot en versleten was . van de stad moeten we niet veel verwachten voor hen zijn dat kosten voor het sterfhuis . langs de andere kant hoor je dan van jowwan dat er geen grond is gevonden door de stad voor een nieuw stadion . het wordt tijd dat de stad kleur bekent, ofwel een nieuw stadion ofwel het huidige renoveren . misschien dat jowwan daar meer kan over zeggen?

filipovic had een naam van een speler doorgegeven aan pvdp , die volgens pvdp te duur bleek te zijn.filipovic heeft zelf naar die speler gebeld en die zei dat hij nog met niemand van aalst had gesproken.


Van onze huidige kern liggen er volgend seizoen nog 15 onder contract.
VDNoortgaete vertrekt, Bangoura keert terug naar Union. Claeys, Ntika en Amazou zijn al weg op huurbasis, en hun contract loopt sowieso af..
Einde contract zijn: Yala-Lusala, Jan Mertens, Van Gysegem, De Man, De Wit, Joran Van Belle en de gebroeders Geenens.
De Wit moet je verlengen, of je hebt geen deftige tweede keeper.
Van Belle zou ik als eigen jeugdproduct zeker houden, er zit ook heel wat potentieel in die kerel.
Falko en Jellle moeten wat mij betreft blijven. De Man ook, want die heeft dit seizoen weinig speelgelegenheid gekregen, maar hij kan het niveau zeker aan: hij valt ook telkens prima in.
Jan Mertens is een twijfelgeval: de laatste tijd kan hij me wel bekoren.
Yala-Lusala en Van Gysegem mogen beschikken.


van die 15 zullen er ook een paar moeten vertrekken . ik denk dan bv aan een van tricht, diarra, gyselinck ?


Waarom zouden ze moeten vertrekken? Je kunt hen alleszins niet dwingen, ze hebben een contract. Pact sunt servanda! :cool:
Het enige wat je in dat geval kunt doen, is hen uit de A-kern gooien of hen quasi geen speelgelegenheid bieden, zodat ze zelf vragende vragende partij worden om getransfereerd of uitgeleend worden, net zoals ze dit seizoen vakkundig met Claeys gedaan hebben.


24 Feb 2018, 20:57
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bedankt gasten voor de info!

't Zal vandaag van moetens zijn, en dat in een ijskoude K met een zeer gure noorderwind. Doe eir skivest mor al oan

En den achterkant dichtmaken tot aan de bovenste trede is ook te belachelijk voor woorden. De mensen die lager staan emmen nog altijd nen trok in hunnen nek.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Feb 2018, 6:12
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Timoilsjt schreef:
Bedankt gasten voor de info!

't Zal vandaag van moetens zijn, en dat in een ijskoude K met een zeer gure noorderwind. Doe eir skivest mor al oan

En den achterkant dichtmaken tot aan de bovenste trede is ook te belachelijk voor woorden. De mensen die lager staan emmen nog altijd nen trok in hunnen nek.


Als je graag de een of andere ziekte wilt opdoen moet je daar zeker gaan staan.
Zo lang dat ze er niets aan doen zien ze ons niet, ze hebben al genoeg met ons .....gespeeld. :fuck:
Als troost voor het trotseren van de ijskoude wind, wens ik jullie alvast een hartverwarmende driepunter toe.
Het is van moeten vandaag altijd gevaarlijk voor ons, maar allez als het een troost mag wezen FC Dender kan ons nog niet bijhalen na hun fameuze rammeling (4-0). :lol: (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Feb 2018, 10:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
iendrachter schreef:
Nog iets straf is toch wel dat Gyselinck de duurste speler van onze kern is, terwijl die volgens PVDP ook zwaar ingeleverd had om voor EA te tekenen.


Toch wel wraakroepend zoiets als dit klopt. En moest je nu nog zeggen dat hij er elke week met kop en schouders bovenuit steekt. Brengt niets bij. Zo snel als mogelijk lozen indien mogelijk.


25 Feb 2018, 11:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Hugo schreef:
'T is nog altijd dezelfde shit, geen nieuwe sponsors, geen vooruitgang in het stadiondossier dus vergeet het maar van hogerop te spelen als profploeg, 1ste amateur zal het hoogst haalbare zijn.
Waarvoor moet je dan een vergadering houden als er toch niets nieuws te melden is, om te aanhoren hoe goed ze werken binnen de club zeker. :kots:


Juist daarom was er zo weinig volk op de vergadering. Ik dacht ook te gaan maar bij nader inzien heb ik gepast want het is steeds een goed nieuws show!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


25 Feb 2018, 11:43
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Hugo schreef:
Timoilsjt schreef:
Bedankt gasten voor de info!

't Zal vandaag van moetens zijn, en dat in een ijskoude K met een zeer gure noorderwind. Doe eir skivest mor al oan

En den achterkant dichtmaken tot aan de bovenste trede is ook te belachelijk voor woorden. De mensen die lager staan emmen nog altijd nen trok in hunnen nek.


Als je graag de een of andere ziekte wilt opdoen moet je daar zeker gaan staan.
Zo lang dat ze er niets aan doen zien ze ons niet, ze hebben al genoeg met ons .....gespeeld. :fuck:
Als troost voor het trotseren van de ijskoude wind, wens ik jullie alvast een hartverwarmende driepunter toe.
Het is van moeten vandaag altijd gevaarlijk voor ons, maar allez als het een troost mag wezen FC Dender kan ons nog niet bijhalen na hun fameuze rammeling (4-0). :lol: (y)


Ik begrijp je volledig Hugo, ik ook heb getwijfeld om vandaag te gaan omdat het bestuur de supporters van vak K, letterlijk en figuurlijk, in de kou laat staan. Eerst zeggen ze dat de achterkant dichtgemaakt is net voor de carnavalsmatch, resultaat: er is een boordje van ochierenochot ne kleine meter aangebracht aan de bovenzijde. Nu zeggen ze dat ze de achterkant gaan dichtmaken tot aan de bovenste trede, dan zit je nog met een horizontaal gat van +/- anderhalve meter. Dit gaat voor een trekgat zorgen van jewelste.
Bij deze nodig ik het bestuur en alle sponsors uit om deze namiddag de VOLLEDIGE match in de K(aa) te komen staan.

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Feb 2018, 12:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
iendrachter schreef:
De laatste vergadering van de vzw kwam PVDP uitleg geven over dat er geen budget was voor goede transfers en dat iedereen voor een peulschil voor EA zou spelen.
Nu hoor je gisteren de versie van Filipovic en daar hoor je net het tegenovergestelde,
spelers die Filipovic aanprees, ik dacht de namen van Lars Wantens en Tom Raes gehoord te hebben maar die waren volgens PVDP niet goed genoeg of hij had er zelf betere alternatieven voor.
Nog iets straf is toch wel dat Gyselinck de duurste speler van onze kern is, terwijl die volgens PVDP ook zwaar ingeleverd had om voor EA te tekenen.
Filipovic heeft volgens eigen zeggen veel gevraagd naar een overleg met PVDP maar dat is er nooit gekomen, hij wou alles zelf regelen en hierdoor zou Filipovic ook gestopt zijn als scout omdat hij daarmee niet overweg kon.
Ik weet niet wie zijn versie de waarheid is, en achteraf is het altijd makkelijk praten.
Maar ik weet wel dat Lars Godart op de bank zit bij Wetteren,
Mattis Adem in 3de provinciale speelt bij Kerksken, Ntika en Amazou bij Ninove spelen en Van Gysegem bij EA niet verder komt dan de beloften, en daar nog Gyselinck bij als duurste speler die niet verder komt dan de bank. Dan gaan we nog zwijgen over Curier en Camara.
PVDP is nu sportief manager bij St Denderleeuw en die beloftencoach Vanderheyden die is daar trainer in 3de provinciale,dat zegt ook iets.
Hopelijk gaan ze bij het bestuur nu eindelijk is de daad bij het woord voegen en kiezen voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Over het financiële is het simpel, we zijn volledig afhankelijk van PLJ en hopelijk gaat hij zijn beloftes van investeerders aan te trekken nu wel waarmaken bij de omvorming naar CVBA.
Veel werk aan de winkel, zowel sportief als financieel, te beginnen met de wedstrijd van morgen,
een nieuwe nederlaag en ik zie TDC zijn kop ook rollen....



Hoewel het verhaal van die andere scout wel het verhaal van PVDP bevestigt en niet dat van Pedrag...maar ja, zo gaat dat altijd hé. Dat zijn van die welles-nietes spelletjes. Het enige wat ik weet is dat ze op de zandberg graag hadden doorgedaan met PVDP en NIET met PF. Zegt genoeg volgens mij.

Dat van Gyselick, ik kan mis zijn, maar was dat niet de speler die zijn makelaar ontslagen had omdat hij naar Aalst zou kunnen komen en daardoor de prijs kon drukken? Of was dat een andere speler, ik twijfel met Verstraeten...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


25 Feb 2018, 12:57
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
iendrachter schreef:
Mij maakt het niet uit wie gelijk heeft, ik zie enkel dat van al de versterkingen die er gekomen zijn toen ge met bijna niemand iets kunt doen.


Dat is jammer genoeg de waarheid.


25 Feb 2018, 15:28
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Jaren geleden dat ik een thuismatch mis, maar vandaag nee sorry in die K(aa) en trekgat vergeet het. Dus bestuur en sponsors idd zoals hier eerder aangehaald. Kom er eens staan.


25 Feb 2018, 15:40
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Vandaag ook thuisgebleven, naar aanleiding van al met een kou te zitten en in de wetenschap dat ik in dat trokgat moest gaan staan. Ten was ons zo vergruisde tent toch wat warmer.


25 Feb 2018, 19:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
tigers schreef:
Jaren geleden dat ik een thuismatch mis, maar vandaag nee sorry in die K(aa) en trekgat vergeet het. Dus bestuur en sponsors idd zoals hier eerder aangehaald. Kom er eens staan.


Idem voor mij en mijn schoonbroer. De K winddicht gemaakt... Ni mé ons zelle :fuck:


25 Feb 2018, 20:49
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Gilles schreef:
iendrachter schreef:
Nog iets straf is toch wel dat Gyselinck de duurste speler van onze kern is, terwijl die volgens PVDP ook zwaar ingeleverd had om voor EA te tekenen.


Toch wel wraakroepend zoiets als dit klopt. En moest je nu nog zeggen dat hij er elke week met kop en schouders bovenuit steekt. Brengt niets bij. Zo snel als mogelijk lozen indien mogelijk.


Los van het feit of dit nu klopt of niet: hoe kan dit ter sprake komen op een supportersvergadering uitgeschreven door de club vraag ik mij af?

Wat is er gezegd geweest over de impact op het beschikbare budget van afgelopen zomer door het willen behouden van een aantal spelers voor dit seizoen?


26 Feb 2018, 10:55

Lid geworden op: 26 Feb 2018, 12:04
Berichten: 2
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Even ter verduidelijking ,
Madam Plastiek zoals Bakkie het zo mooi verwoord is helemaal geen voorzitster van de Ladys en heeft hier totaal niks mee te maken .
Mevr Marleen Duwe is wel voorzitster van de VZW VEA die pas opgericht is in november met als doel talrijke goede doelen te steunen .
Onlangs werd een bedrag geschonken aan de VZW de Caspers .
Dit weekend is er een moorddiner waarvan de opbrengst zal gaan naar de VZW Bijeva .
, een organisatie voor kansarme kinderen .
Dus informeer eerst alvorens onterechte kritiek te spuyen .
Dit ter Info
Regine


Laatst gewijzigd door Regine op 26 Feb 2018, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.



26 Feb 2018, 12:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Gilles schreef:
iendrachter schreef:
Nog iets straf is toch wel dat Gyselinck de duurste speler van onze kern is, terwijl die volgens PVDP ook zwaar ingeleverd had om voor EA te tekenen.


Toch wel wraakroepend zoiets als dit klopt. En moest je nu nog zeggen dat hij er elke week met kop en schouders bovenuit steekt. Brengt niets bij. Zo snel als mogelijk lozen indien mogelijk.


Twee opmerkingen:
1) in onze kern heb je 2 soorten spelers: de deeltijds professionelen en de "pure" amateurs, al moet je je bij die benaming natuurlijk niet te veel illusies maken, natuurlijk. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Gyselinck de duurste deeltijdse prof zou zijn. Misschien de duurste amateur?
2) Niet akkoord dat Ridwan niets bij brengt. Hij speelde al 971 minuten, en steeds deed hij dat meer dan behoorlijk. Hij depanneerde al een paar keer op linksback. Voor de positie centraal achterin ligt hij in balans met Verstraeten en Mertens. Als Jordi fit is, is die onbetwiste titularis. Door de komst van Van Hoevelen en Heymans valt Ridwan momenteel uit de boot, maar hij is een speler die je over een gans seizoen bekeken best wel in je kern kunt gebruiken, hoor!


26 Feb 2018, 12:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 145 146 147 148 149 152


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst