Châtelet - EA ! - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Châtelet - EA ! 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Châtelet - EA !
TDC mag dan geen Mourinho zijn, de waarden die de man hanteert zijn (y) .
Zeker in een voetbalwereldje waarin achterbaks gedrag de kortste weg naar succes is.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Mar 2018, 21:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Châtelet - EA !
Je kan er idd misschien af en toe iets van zeggen. Maar van welke trainer niet. Tzou raar zijn die altijd iedereen zijn keuzes zou volgen... maar daarbuiten: voor mij een zeer goeie trainer waar weinig op aan te merken valt. Integendeel.

Ik heb ook de indruk dat hij er goed in slaagt een gemotiveerde groep te smeden die voor mekaar vecht.

Als ge ziet en hoort hoeveel we moeten passen voor spelers die andere clubs wel kunnen binnenhalen dan denk ik dat hij er al veel kan uit halen. Het moet vooral op het veld gebeuren ook he!

Dat ze maar lessen trekken uit de black out van vorige zomer en zich daar op concentreren


Laatst gewijzigd door Davy op 06 Mar 2018, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Mar 2018, 21:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Châtelet - EA !
Ik snap de kritiek op de trainer soms toch ook niet. Vind hem nog altijd een heel geschikte trainer voor ons. Ook altijd eerlijk en correct in zijn analyses en interviews. Geen excuses zoeken en ook de fout bij zichzelf durven zoeken.


06 Mar 2018, 21:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Châtelet - EA !
Smetje schreef:
Ik snap de kritiek op de trainer soms toch ook niet. Vind hem nog altijd een heel geschikte trainer voor ons. Ook altijd eerlijk en correct in zijn analyses en interviews. Geen excuses zoeken en ook de fout bij zichzelf durven zoeken.


(y)


06 Mar 2018, 21:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Châtelet - EA !
iendrachter schreef:
allesaaneen schreef:
kheiremans schreef:

En waarom? Naast De Rock is dat 1 van onze beste transfers de laatste jaren.


(y)


Ik hoor van sommige supporters ook dat TDC ne slechten trainer is, maar je kan zeveren over tactiek zoveel je wil maar wat ik weet is dat hij vorig seizoen met een groep die zeer jong was en hij zelf niet samengesteld had onverhoopt de eindronde gewonnen heeft, en dat hij dit seizoen ook weer in zijn doelstelling zal slagen,
het behoud. Voor mij is dat het belangrijkste bij een trainer en moet je hem daarop beoordelen.
Ik zou ook soms veel rapper wisselen, maar om daarom nu onzen trainer te staan uitschijten (zoals sommige supporters deden) na een zeer belangrijke 0-3 overwinning is mij toch een brug te ver.
Laat die man hier toch op zijn minst zijn contract is uitdoen en kies voor stabiliteit ipv weer nog een jaar ontslagvergoedingen te moeten betalen.....
En geef hem vooral wat betere (flank)spelers als je meer voetbal wil zien, want het is zijn fout niet dat bvb een Mitu,Diarra en Lusala nog maar een schim zijn van vorig seizoen.
Ik herinner mij vorig seizoen nog hoe iedereen zo enthousiast was int begin vant seizoen want we hadden eindelijk echt goeie offensieve flankspelers....


Die (sommige) supporters zijn met niets tevreden, misschien ook niet met hun zelf, dus laat ze maar zeveren!!!! :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


06 Mar 2018, 22:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Châtelet - EA !
Ons bestuur wou nochtans TDC buitenzwieren bij minder dan 4op6 de laatste 2 wedstrijden, mooie resultaten dan om mee te antwoorden! (y)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Mar 2018, 22:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Châtelet - EA !
Jawadde
Dat ze eerst voor eigen deur vegen en bekijken waar het wél beter kan. Als ze wa onnozel gaan doen met de trainer twijfel ik zeer sterk aan een abo volgend jaar... een strijdbare eerste ploeg is zowat het meest waardevolle binnen de club momenteel


06 Mar 2018, 22:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Châtelet - EA !
TDC buitenzwieren ? Wiens hersenkronkel was dat ? En om welke gegronde reden?

-Is TDC een gerenomeerde toptrainer ? neen.
-Is TDC een dure trainer vergeleken met de topploegen in amateur1 ? neen
-Doet TDC wat van hem verwacht wordt ? na 2 seizoenen EA? ja, resultaatgericht.
-Zijn we tijdens dit seizoen al in acuut degradatiegevaar verzelld geraakt ? Neen
-Zijn de spelers mistevreden van hem ? Neen.
-Behoudt de spelerskernhet vertrouwen in de coach? ja
-Heeft deze trainer nog progressiemarge door zijn jeugdige carriere, als trainer? Ja.

Wat is er dan aan de hand, dat sommigen TDC buiten willen ????

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Mar 2018, 0:49
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Châtelet - EA !
pattaboem schreef:
TDC buitenzwieren ? Wiens hersenkronkel was dat ? En om welke gegronde reden?

-Is TDC een gerenomeerde toptrainer ? neen.
-Is TDC een dure trainer vergeleken met de topploegen in amateur1 ? neen
-Doet TDC wat van hem verwacht wordt ? na 2 seizoenen EA? ja, resultaatgericht.
-Zijn we tijdens dit seizoen al in acuut degradatiegevaar verzelld geraakt ? Neen
-Zijn de spelers mistevreden van hem ? Neen.
-Behoudt de spelerskernhet vertrouwen in de coach? ja
-Heeft deze trainer nog progressiemarge door zijn jeugdige carriere, als trainer? Ja.

Wat is er dan aan de hand, dat sommigen TDC buiten willen ????


Misschien omdat ze liever een vriendje uit hun eigen entourage daar placeren. Vriendjespolitiek ten top en niemand die durft tegen spreken. Gemakkelijk toch?

TDC is een heel goede trainer die ze moeten houden. Niet altijd akkoord met zijn ploegopstelling, zijn wissels of het moment van zijn wissels? Volledig akkoord mee MAAR... noem mij eens 1 trainer waar je wel 100% akkoord mee was? Dat bestaat niet en kan ook niet hé, want als ge met een groepke van 4 man op de tribune staat naar de match te kijken kom je meestal al niet overeen qua startopstelling. En als er ne wissel komt ontstaan er enkel tussen die 4 supporters alleen al, ook meningsverschillen.
Tja, hoe kan je dan voor iedereen goed doen? Onmogelijk gewoon! Den trainer beslist en globaal gezien denk ik dat het merendeel van de supporters zijn ploegopstelling, en (moment van) wissels grotendeels volgt. Als je dan ook nog eens in uw doelstelling slaagt (=behoud) dan doe je als trainer goed uw werk.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


07 Mar 2018, 6:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Châtelet - EA !
pattaboem schreef:
TDC buitenzwieren ? Wiens hersenkronkel was dat ? En om welke gegronde reden?

-Is TDC een gerenomeerde toptrainer ? neen.
-Is TDC een dure trainer vergeleken met de topploegen in amateur1 ? neen
-Doet TDC wat van hem verwacht wordt ? na 2 seizoenen EA? ja, resultaatgericht.
-Zijn we tijdens dit seizoen al in acuut degradatiegevaar verzelld geraakt ? Neen
-Zijn de spelers mistevreden van hem ? Neen.
-Behoudt de spelerskernhet vertrouwen in de coach? ja
-Heeft deze trainer nog progressiemarge door zijn jeugdige carriere, als trainer? Ja.

Wat is er dan aan de hand, dat sommigen TDC buiten willen ????


Even ter verduidelijking, ik sta 100% achter de trainer he!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Mar 2018, 8:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Châtelet - EA !
Een item moet van TDC niet gemaakt worden vind ik, trainer is nog altijd een passant, en wanneer we volgend jaar starten met 2 op 18 wil ik de aanhangers wel nog eens horen. :D

Maar inderdaad, je kan van TDC, buiten zijn vestimentaire keuzes :D , weinig zeggen.

Zijn keuzes, opstellingen en wissels kan je verdedigen. En wat zijn communicatie betreft is het wel totaal iets anders dan enkele van zijn illustere voorgangers (Geeraerd, Janssens, Van Acker), durft de hand in eigen boezem te steken, zelfs bij verliesmatchen. Dus puur naar uithangbord van de club, meer dan ok. (y)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


07 Mar 2018, 9:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Châtelet - EA !
Hoor ook zelden of nooit een bankzitter klagen.
Dus ook op menselijk/psychologisch vlak lijkt hij het zeer goed te doen. Neem daar bij dat hij hier in een Anderlecht scenario zit : "Geen geld, maar we verwachten wel resultaten." Ook daar klaagt hij (toch naar buiten toe) amper over.
Dus eerlijk gezegd denk ik dat het bestuur hun pollekes mag kussen met TDC.


07 Mar 2018, 10:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Châtelet - EA !
Ik ben ook fan van onze trainer, alleen die baard, Tom, da's toch niet mooi meer eh! :D
Nee, serieus, ik wil het veel 'toptrainers' wel eens zien doen : met bijna dezelfde ploeg als in het jaar van je promotie er inblijven. Er zullen er veel sneuvelen...


07 Mar 2018, 13:07
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Châtelet - EA !
iendrachter schreef:
Met Van Hoevelen, Heymans en Mbaye zijn we toch wel versterkt, als we voor volgend seizoen nog een vervanger voor Van Tricht halen, 1 of 2 goede flankspelers met een actie en een centrale verdediger zodat Verstraeten op rechts back kan komen, en een keeper is volgens mij het huiswerk af.
Lusala zijn contract loopt af en zal denk ik niet verlengd worden, Mitu en Diarra brengen ook veel te weinig dit seizoen maar liggen nog onder contract, net als WVT.
De broers Geenens hun contract loopt ook af, Falko zou ik houden maar Jelle is toch echt wel al veel geblesseerd geweest, al zullen dat natuurlijk geen grootverdieners zijn en moet je toch wat degelijke invallers hebben ook.


Een vervanger voor Van Tricht? Ga je de meest rendabele speler wegdoen of wat?


07 Mar 2018, 14:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Châtelet - EA !
Jean schreef:
iendrachter schreef:
Met Van Hoevelen, Heymans en Mbaye zijn we toch wel versterkt, als we voor volgend seizoen nog een vervanger voor Van Tricht halen, 1 of 2 goede flankspelers met een actie en een centrale verdediger zodat Verstraeten op rechts back kan komen, en een keeper is volgens mij het huiswerk af.
Lusala zijn contract loopt af en zal denk ik niet verlengd worden, Mitu en Diarra brengen ook veel te weinig dit seizoen maar liggen nog onder contract, net als WVT.
De broers Geenens hun contract loopt ook af, Falko zou ik houden maar Jelle is toch echt wel al veel geblesseerd geweest, al zullen dat natuurlijk geen grootverdieners zijn en moet je toch wat degelijke invallers hebben ook.


Een vervanger voor Van Tricht? Ga je de meest rendabele speler wegdoen of wat?


Ik denk als je echt je selectie serieus versterkt zodat je 80% van de wedstrijden verwacht de dominante ploeg te zijn (m.a.w. veel balbezit te hebben). Dan zou ik WVT houden, want dan zal hij renderen (meer balbezit, meer voetbal op helft tegenstander, minder lopen, meer stilstaande fases).

Maar nog zo'n seizoen als dees waarbij we toch redelijk vaak op de counter / lange bal spelen. Dan heb je inderdaad meer aan een ander soort 10.


07 Mar 2018, 18:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst