Eerste klasse - Pagina 494 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 492 493 494 495 496 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eerste klasse
Davy schreef:
Die tegengoals van moeskroen.... :crazy: :crazy: :crazy:
Idd wie gelooft dit nog?!


Ik snap de commentaren, maar we zien natuurlijk ook maar wat we mogen zien in de samenvattingen die gisteren zijn getoond. En de goals zijn inderdaad slecht verdedigd, maar die derde goal bijvoorbeeld zie je ongeveer elk weekend wel ergens vallen: de grote mannen van beide ploegen staan in de eerste zone waar die bal meestal niet doorgeraakt. Nu dus wel en dat er dan geen bewaking staat op iemand die nog geen match heeft meegedaan en nu 30 min mocht meedoen, gebeurt wel vaker...

Als Mechelen zijn kansen erin trapt, Rits zijn penalty een paar speeldagen geleden ook en ze niet met drie trainers (ik tel Caluwé dan nog niet mee) hadden uitgepakt dit seizoen, had het er anders uitgezien...

Ik vind het vooral straf dat een aantal ploegen vorige week niet eens wisten wat de criteria waren om ofwel Play-Off 1 te spelen of om te degraderen... Die gasten van Antwerp waren aan het zeggen dat ze niet wisten dat ze met doelsaldo nog kans hadden gemaakt... En bij die penalty die Coosemans stopte, wisten ze bij KVM pas na de match hoe belangrijk die wel was geweest...


12 Mar 2018, 14:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Eerste klasse
Davy schreef:
Die tegengoals van moeskroen.... :crazy: :crazy: :crazy:
Idd wie gelooft dit nog?!

bij kv moeten ze niet teveel zagen hee,zeker nicolas verdier niet,hij zegt op tv dat het een schande is van eupen da ze 3 goals maken op 6 minuten,had hij zijn grote kansen afgewerkt bleven zij in eerste klasse,dus als ge iemand anders beschuldigd eerst naar jezelf kijken hee :lol:


12 Mar 2018, 14:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eerste klasse
Hugo schreef:
waly 2 schreef:
Hugo schreef:

Inderdaad, allemaal met onzen t-shirt voor de operatie redding, van die tijd herinner ik mij nog de verplaatsing naar Lommel met 't liefst een dertigtal bussen ongelooflijk.


En een stukje door nederland moeten rijden omdat we niet dezelde weg terug mochten. :lol: peter lassen heet daar gelijk gemaakt ,geloof ik.


Miljaar, dan zaten we misschien op dezelfde bus 't was in ieder geval een serieuze reis. :lol:
Inderdaad gelijkmaker van Lässen, ik heb na de match nog mijne sjaal naar hem geworpen. :EA:


spionkop?


12 Mar 2018, 14:59
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eerste klasse
waly 2 schreef:
Hugo schreef:
waly 2 schreef:

En een stukje door nederland moeten rijden omdat we niet dezelde weg terug mochten. :lol: peter lassen heet daar gelijk gemaakt ,geloof ik.


Miljaar, dan zaten we misschien op dezelfde bus 't was in ieder geval een serieuze reis. :lol:
Inderdaad gelijkmaker van Lässen, ik heb na de match nog mijne sjaal naar hem geworpen. :EA:


spionkop?




We zijn met zoveel supportersbussen mee geweest maar ik weet het niet meer juist, maar ik geloof dat het met de mascotte was, den tijd dat Elsie en Raul uit Lede voor den drank en pistolekes zorgden. :drank: :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Mar 2018, 19:46
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eerste klasse
Hugo schreef:
DavidSeal schreef:
Hugo schreef:
In seizoen 1996-97 geloof ik stond onzen Iendracht zes speeldagen voor het einde op de voorlaatste plaats, 8 punten achter KV Mechelen.
Drie wedstrijden later stond Eendracht naast KV Mechelen :lol: ,5-0 tegen Ekeren, waartegen het later de halve finale van de beker moest spelen (0-0 op Germinal, 3-3 thuis, Germinal geplaatst), 2-3 op Charleroi, 3-1 tegen Mechelen vervolgens nog met 2-0 van Lokeren, allez de redding was een feit. :banana:
Ik herinner mij nog dat we van een verplaatsing kwamen die we gewonnen hadden en onderweg kwamen we toevallig een supportersbus tegen van KV Mechelen, wij aan het zingen en dansen en die mannen maar obscene gebaren maken naar ons en bankbiljetten plakken aan hun vensterraam. :lol:
Toen begon het spel er volgde toen ook een klacht van KV Mechelen, Heylens (de zak) was daar toen trainer en dienen gaf ook serieus gas tegen ons ploeg van omkoperij enz..
Het bondsparket daagde de leiding van Eendracht Aalst voor de Controlecommissie, en vorderde de degradatie van de club en één jaar schorsing voor manager Patrick Orlans.
De Jonghe en Orlans ontkenden in alle talen, en bij gebrek aan bewijzen werden club en manager vrijgesproken, voorzitter Dejonghe is daar al bleitend buiten gekomen. :angel:
Het seizoen nadien geloof ik kreeg Orlans absolute volmacht van onze voorzitter :stom: met de gekende gevolgen.


Foert Michiel, red den Iendracht, Peter Doole :D , gisteren ook nog verteld er was inderdaad toen ook reukje aan.


Inderdaad, allemaal met onzen t-shirt voor de operatie redding, van die tijd herinner ik mij nog de verplaatsing naar Lommel met 't liefst een dertigtal bussen ongelooflijk.


We zijn daar de " Kamiel-Spiesens-hit" beginnen zingen: het is nie moeilijk, het is gemakkelijk...die van Lommel werden zot :D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Mar 2018, 19:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eerste klasse
Rechter verwijst KV Mechelen naar 1B, ‘Malinwa’ hervat trainingen mét 70 fans en een opvallende Coosemans


11 Jun 2018, 15:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eerste klasse
De Algemene Vergadering van de voetbalbond stemde gisteravond met 61,75% tegen de beslissing van het Uitvoerend Comité om Gérard Linard (75) als bondsvoorzitter te handhaven boven de leeftijdsgrens van 75 jaar. Ondanks die motie van wantrouwen blijft Linard aan.

Elf kleine clubs zorgden voor flink wat opschudding tijdens de jaarlijkse Algemene Vergadering van de voetbalbond: Eendracht Aalst, Spouwen Mopertingen, Leopoldsburg, White Star Schoonbeek-Beverst, Sporting Haren, White Star Desselgem, Zandvliet Sport, Racing Peer, Lindeboys Leut, Zepperen-Brustem en SK Aalst stelden in de figuur van meester Guy Lambeets een raadsman aan. Lambeets vocht de beslissing van het Uitvoerend Comité van 29 maart aan, waarbij bondsvoorzitter Gérard Linard over de leeftijdsgrens van 75 jaar getild werd. Linard was in juni 2017 voor twee jaar verkozen, maar die ambtstermijn was strijdig met de leeftijdsgrens. Het Uitvoerend Comité deed daarom beroep op een uitzonderingsregel, waarbij Linard gehandhaafd werd om ‘de stabiliteit en de continuïteit van de bondswerking te verzekeren’.


17 Jun 2018, 9:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eerste klasse
Is dat niet de schoonvader van Wilmots ?

_________________
If you never try, you'll never know


17 Jun 2018, 13:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eerste klasse
'Kleine' clubs??? :D


18 Jun 2018, 10:00
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eerste klasse
tympanum2 schreef:
'Kleine' clubs??? :D


Ik snap toch niet goed waarom onze club in dit geval op de wagen is gesprongen hoor...


18 Jun 2018, 12:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eerste klasse
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... /#comments

Een bom die barst of een losse flodder?


10 Okt 2018, 11:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eerste klasse
tympanum2 schreef:
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/alles-wat-u-moet-weten-over-federaal-onderzoek-in-belgisch-voetbal-ivan-leko-ondervraagd-mogi-bayat-opgepakt~add2a270/#comments

Een bom die barst of een losse flodder?


Financieel gefoefel is 1 zaak (en kan niet voor alle duidelijkheid, maar laten we wel wezen. Wie vermoedde dat niet bij al die makelaars) maar matchfixing is toch nog een stapke erger. Benieuwd wat het gaat geven.


10 Okt 2018, 12:58
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eerste klasse
Even een bommetje ontploft maar alles zal wel weer met de mandel der liefde toegedekt worden doro de corrupte (en machtige) voetbalbond en al even corrupte gerecht.
Er zullen hier en daar misschien een paar koppen rollen, maar de clubs zelf zullen wel gespaard blijven.
Zo is dat toch altijd in dit corrupte land...
Of denkt er iemand nu echt als er bewijzen zijn inzake de matchen van Moeskroen en Eupen dat ze ineens die ploegen X afdelingen gaan laten zakken (midden in 't seizoen) en de gedupeerder (oa. KV Mechelen) terug gaan plaatsen? :zzz:
Dat gaan ze nooit doen. Een paar geldboetes en de kous is af. En ploegen gelijk KVM zullen wel de mond gesnoerd worden door de KBVB op 't moment dat ze eraan denken om hun plaats in eerste terug op te eisen.

Veel bla-bla, weinig boem-boem (als het tov zware jongens is).

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


11 Okt 2018, 13:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eerste klasse
Euh, ik denk net dat KVM niet zo onschuldig is al ze zelf beweerden... Ik ben in elk geval benieuwd... Naast een ex-speler van Aalst, zit er ook al een Aalsterse garagist tussen,...


11 Okt 2018, 15:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Eerste klasse
een nieve alosje, nen nieven otto ? , kom eerst gerust eens langs bij M B, steeds resultaat verzekerd :kots:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


11 Okt 2018, 18:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 492 493 494 495 496 500


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst