Eendracht Aalst - Dessel - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - Dessel 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Mooi geschreven wedstrijdverslag op de website van Dessel ook.


26 Mar 2018, 11:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
DT schreef:
Mooi geschreven wedstrijdverslag op de website van Dessel ook.


ja, zo constateer je soms ook nog eens wat 'buitenstaanders' opmerken aan spelers hetgeen je zelf al lang normaal vindt omdat je het gewoon bent (cfr de inworp'corners' van Falco). Ook Mitu is zo enen waarvan je pas merkt hoeveel dreiging er van uitgaat, zelfs in mindere matchen, als hij er niet (meer) bijloopt...

nu, dien Breughelmans, dat is wel een puntgaaf techniekertje.

_________________
may the FORCE be with you.


26 Mar 2018, 12:06
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Sterke match van De Man en Mbaye.
Onze keeper is zeker niet top en over zijn uittrappen zullen we maar zwijgen.
Maar zoals gezegd, hij is nog maar 19. En beter uittrappen moet je volgens mij rap kunnen leren.

Wel moet Kevin zeker een afscheidsmatch krijgen! De laatste, thuis tegen Oudenaarde?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Mar 2018, 12:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Timoilsjt schreef:
Sterke match van De Man en Mbaye.
Onze keeper is zeker niet top en over zijn uittrappen zullen we maar zwijgen.
Maar zoals gezegd, hij is nog maar 19. En beter uittrappen moet je volgens mij rap kunnen leren.

Wel moet Kevin zeker een afscheidsmatch krijgen! De laatste, thuis tegen Oudenaarde?


Laatste match gaat Kevin in doel staan en terecht!


26 Mar 2018, 12:52
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
iendrachter schreef:
Fanatix schreef:
filip.dhose schreef:

Volledig NIET akkoord (behalve wat die afscheidsmatch voor KVDN betreft!). Julien doet mij een beetje denken aan de jonge Courtois, een lange, soms ietwat onhandige slungel die in het begin ook met heel wat scepsis moest afrekenen. Julien wordt door onze keeperstrainer beschouwd als een groot talent, er is ook een reden dat hij een monument als KVDN uit de ploeg heeft gespeeld.
Julien is nauwelijks 19. Het zal wel dat hij nog werkpunten heeft! En dat vertrouwen is iets wat langzaam opgebouwd wordt: vertrouwen komt te voet en gaat te paard! :lol:


Ik heb nu wel nog maar één match van De Vriendt gezien maar een keeper van 19 nu al afschrijven vind ik wat kort door de bocht. Geef hem nog wat tijd. De rest van het seizoen doet er sowieso niet meer toe en naar volgend seizoen toe de voorbereiding meemaken met vertrouwen zal hem goed doen.


Er is niemand die Devriendt hier afschrijft, er is een verschil tussen iemand afschrijven en zeggen dat hij nog niet klaar is om 1ste doelman te zijn.
Ik was vol lof over hem in de voorbereidingsmatchen die ik al gezien had, en daar vond ik dat hij veel zekerder was en wel vertrouwen uitstraalde tegenover nu.
Door de mindere periode van KVDN kreeg die jongen dan voor mij terecht zijn kans,
maar heeft hij mij enkel de match tegen Châtelet weten te overtuigen.
Er waren gisteren enkele corners na elkaar voor Dessel, allemaal ter hoogte van waar de keeper ze gewoon uit de lucht moet plukken, zeker met zijn lengte, maar hij bleef gewoon staan.
Ook de simpelste ballen lost hij soms, zal wel te maken hebben met vertrouwen ook maar of dit gaat beteren naarmate hij meer matchen gaat spelen zal enkel de toekomst uitwijzen.
Om nu zoals de sportieve cel al te zeggen, hij wordt volgend seizoen zeker 1ste doelman is een (te) groot risico volgens mij.


Hiermee ga ik volledig akkoord. Devriendt heeft wellicht het potentieel om hier een vaste waarde te worden. Maar hij moet nog enkele stappen zetten indien je de ambities van volgend seizoen (in een nota bene wellicht zwaardere competitie met de aankomende promovendi) wilt inlossen.

Heymans legde er gisteren ook weer letterlijk zijn kop voor. Na dat duel (Met lelijke Mike als ik mij niet vergis?) langs de K-zijde stond er een kast van een ei op zijn voorhoofd te blinken. Maar je moet niet denken dat (h)Eimans 5 minuten later een gelijkaardig duel zou schuwen. Toch ook wreed content dat we die in de rangen hebben lopen!


26 Mar 2018, 13:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Proficiat aan het bestuur, de scouting en de technische staf omdat wij als supporters het team volwassener zien spelen en verder evolueren. Dit mag ook eens gezegd worden na alle negatieve zaken die hier de voorbije maanden gepost zijn!!!! :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


26 Mar 2018, 15:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Proficiat aan het bestuur, de scouting en de technische staf omdat wij als supporters het team volwassener zien spelen en verder evolueren. Dit mag ook eens gezegd worden na alle negatieve zaken die hier de voorbije maanden gepost zijn!!!! :EA:

--
Zeerzeker, ook de goeie dingen moeten gezegd worden, zeker met toch, met een beperkt budget..
Ook de prestaties van de trainer niet vergeten. Daarbij niet zijn volmaaktheid verwachten . We spelen in amateurklasse. Er lopen daar grotere "brokkelpakken" van trainers rond dan Tom...Eer aan wie ere toekomt.
...en het bestuur verder aanmoedigen om deze weg verder te volgen.
Ook niet te vergeten , het keepersprobleem aanpakken... in de juiste richting.

Last but not least : ook leuk en amuzant wedstrijdverslag op de website van Dessel Sport, Eerlijk en objectief!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


26 Mar 2018, 16:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
pattaboem schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Proficiat aan het bestuur, de scouting en de technische staf omdat wij als supporters het team volwassener zien spelen en verder evolueren. Dit mag ook eens gezegd worden na alle negatieve zaken die hier de voorbije maanden gepost zijn!!!! :EA:

--
Zeerzeker, ook de goeie dingen moeten gezegd worden, zeker met toch, met een beperkt budget..
Ook de prestaties van de trainer niet vergeten. Daarbij niet zijn volmaaktheid verwachten . We spelen in amateurklasse. Er lopen daar grotere "brokkelpakken" van trainers rond dan Tom...Eer aan wie ere toekomt.
...en het bestuur verder aanmoedigen om deze weg verder te volgen.
Ook niet te vergeten , het keepersprobleem aanpakken... in de juiste richting.

Last but not least : ook leuk en amuzant wedstrijdverslag op de website van Dessel Sport, Eerlijk en objectief!


Keepersprobleem aanpakken... :hmm:
Een jongen, amper 19 jaar, uit uw eigen jeugd (waar we -terecht- met zijn allen zo om zitten te roepen), die om waarschijnlijk goeie redenen zijn kans krijgt, ga je na pakweg 10 wedstrijden afserveren? Steirk!

Die gast, en Ronny (keeperstrainer) weten ook wel dat er nog werkpunten aan zijn. Wel, hij heeft een heel tussenseizoen om daar aan te werken. Te beginnen met te trainen op zijn traptechniek, zowel links als rechts. Gaat hij vroeg of laat nog eens de mist in gaan? Vaneigens, dat overkomt zelfs de beste keepers. Laat hem wat mij betreft dus maar staan. Hij kan alleen beter worden.


26 Mar 2018, 19:22
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Ik stoor mij ook aan de negatieve houding aan het adres van Julien.
Die kerel is amper 19 en een aankomend talent uit de eigen jeugd. Zoals hierboven aangehaald doet hij mij ook wat denken aan een jonge Courtois. Er zijn zeker nog werkpunten, en daar zal vertrouwen opbouwen een van de grootste zijn, maar ik ben tot dusver wel fan.

Het was nu de moment om hem te brengen. De redding zou normaal gesproken niet echt een probleem mogen vormen hebben en verder was er niets meer te winnen. Dit op een moment dat VDN toch aan een mindere reeks bezig was en er bovendien interesse was in Julien door clubs uit een hogere reeks. Dan zou het zonde zijn een talent uit eigen jeugd te verliezen.

VDN tenslotte moet zijn afscheid krijgen, hij is een clubicoon zoals er tegenwoordig nog maar weinig zijn.
Niets dan respect voor Kevin! Anderzijds zit die in de herfst van zijn loopbaan volgens mij en was de tijd gekomen voor een nieuwe nr1.


26 Mar 2018, 19:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
pattaboem schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Proficiat aan het bestuur, de scouting en de technische staf omdat wij als supporters het team volwassener zien spelen en verder evolueren. Dit mag ook eens gezegd worden na alle negatieve zaken die hier de voorbije maanden gepost zijn!!!! :EA:

--
Zeerzeker, ook de goeie dingen moeten gezegd worden, zeker met toch, met een beperkt budget..
Ook de prestaties van de trainer niet vergeten. Daarbij niet zijn volmaaktheid verwachten . We spelen in amateurklasse. Er lopen daar grotere "brokkelpakken" van trainers rond dan Tom...Eer aan wie ere toekomt.
...en het bestuur verder aanmoedigen om deze weg verder te volgen.
Ook niet te vergeten , het keepersprobleem aanpakken... in de juiste richting.

Last but not least : ook leuk en amuzant wedstrijdverslag op de website van Dessel Sport, Eerlijk en objectief!


euh... ik denk dat jullie eerder hard je best aan het doen zijn om er een van te maken dan dat er een is.

_________________
may the FORCE be with you.


26 Mar 2018, 23:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Still standing ! schreef:
pattaboem schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Proficiat aan het bestuur, de scouting en de technische staf omdat wij als supporters het team volwassener zien spelen en verder evolueren. Dit mag ook eens gezegd worden na alle negatieve zaken die hier de voorbije maanden gepost zijn!!!! :EA:

--
Zeerzeker, ook de goeie dingen moeten gezegd worden, zeker met toch, met een beperkt budget..
Ook de prestaties van de trainer niet vergeten. Daarbij niet zijn volmaaktheid verwachten . We spelen in amateurklasse. Er lopen daar grotere "brokkelpakken" van trainers rond dan Tom...Eer aan wie ere toekomt.
...en het bestuur verder aanmoedigen om deze weg verder te volgen.
Ook niet te vergeten , het keepersprobleem aanpakken... in de juiste richting.

Last but not least : ook leuk en amuzant wedstrijdverslag op de website van Dessel Sport, Eerlijk en objectief!

euh... ik denk dat jullie eerder hard je best aan het doen zijn om er een van te maken dan dat er een is.

--
Mijn post niet verkeerd begrijpen:
Met keepersprobleem bedoel ik dat iedereen wel duidelijk ziet,
dat we met Julien momenteel (nog) niet de keeper in huis hebben zoals VDN in zijn beste dagen.
- dat hier moet aan gewerkt worden (uiteraard kan hij nog meer groeien....)
- of- als daar de wachttijd nodig voor is, - dat we tussentijds nog een stevige keeper moeten in huis halen

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


27 Mar 2018, 18:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
pattaboem schreef:

Mijn post niet verkeerd begrijpen:
Met keepersprobleem bedoel ik dat iedereen wel duidelijk ziet,
dat we met Julien momenteel (nog) niet de keeper in huis hebben zoals VDN in zijn beste dagen.
- dat hier moet aan gewerkt worden (uiteraard kan hij nog meer groeien....)
- of- als daar de wachttijd nodig voor is, - dat we tussentijds nog een stevige keeper moeten in huis halen


Ik treed Stillstanding bij, is problemen zoeken waar er geen zijn. Iedereen heeft hier de mond vol dat het kwaliteit ipv kwantiteit moet zijn, maar voor de doelman gaan we uitzonderingen maken? Je kan immers niet zeggen dat Julien geen kwaliteiten heeft en hij gaat enkel beter worden door competitiewedstrijden te spelen. Is ook niet zoals met een veldspeler dat je die eventjes gaat uitlenen om dan weer terug te halen. Als een keeper geproefd heeft van het nummer 1-schap, wil hij dat immers blijven: zie naar Gert-Jan Verhoeven in een recent verleden.

Wat kan helpen, is een ervaren doelman ja erbij, type De Vroe, als back-up en ook dat duidelijk signaal naar Julien geven dat hij eerste doelman blijft.

Iedereen vergeet precies de momenten dat VDN het vuur aan de schenen werd gelegd door Kempeneer en puur op prestaties misschien Kempeneer wel de voorkeur had moeten krijgen in bepaalde fases... Dat VDN toen ook mocht blijven staan, is iets wat we nu met Julien ook moeten doen. Maar (veel) geld investeren in een doelman nu van 24/25 jaar is Julien buitenjagen...


28 Mar 2018, 7:11
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
(y)
DT schreef:
pattaboem schreef:

Mijn post niet verkeerd begrijpen:
Met keepersprobleem bedoel ik dat iedereen wel duidelijk ziet,
dat we met Julien momenteel (nog) niet de keeper in huis hebben zoals VDN in zijn beste dagen.
- dat hier moet aan gewerkt worden (uiteraard kan hij nog meer groeien....)
- of- als daar de wachttijd nodig voor is, - dat we tussentijds nog een stevige keeper moeten in huis halen


Ik treed Stillstanding bij, is problemen zoeken waar er geen zijn. Iedereen heeft hier de mond vol dat het kwaliteit ipv kwantiteit moet zijn, maar voor de doelman gaan we uitzonderingen maken? Je kan immers niet zeggen dat Julien geen kwaliteiten heeft en hij gaat enkel beter worden door competitiewedstrijden te spelen. Is ook niet zoals met een veldspeler dat je die eventjes gaat uitlenen om dan weer terug te halen. Als een keeper geproefd heeft van het nummer 1-schap, wil hij dat immers blijven: zie naar Gert-Jan Verhoeven in een recent verleden.

Wat kan helpen, is een ervaren doelman ja erbij, type De Vroe, als back-up en ook dat duidelijk signaal naar Julien geven dat hij eerste doelman blijft.

Iedereen vergeet precies de momenten dat VDN het vuur aan de schenen werd gelegd door Kempeneer en puur op prestaties misschien Kempeneer wel de voorkeur had moeten krijgen in bepaalde fases... Dat VDN toen ook mocht blijven staan, is iets wat we nu met Julien ook moeten doen. Maar (veel) geld investeren in een doelman nu van 24/25 jaar is Julien buitenjagen...


(y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


28 Mar 2018, 7:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Volledig akkoord met DT.
Er zijn wel andere posities waar we versterking kunnen gebruiken als we volgend seizoen onze ambities naar omhoog willen bijstellen.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


28 Mar 2018, 8:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
anathema76 schreef:
Volledig akkoord met DT.
Er zijn wel andere posities waar we versterking kunnen gebruiken als we volgend seizoen onze ambities naar omhoog willen bijstellen.

--
Ook volledig akkoord, als we om budget-redenen en morele redenen voluit best gaan voor Julien.
Maar in dat geval, moet er thans intensiever gewerkt worden aan zijn vertrouwen, zijn uittrappen, gepast uitkomen en andere te verbeteren werkpunten.

Ik vrees alleen voor het zeer kritisch supporterspubliek, .... wat we gewoon zijn bij den Iendracht.
En het gemor op het forum als we TE veel punten zouden verliezen, vanwege huidige beperkingen bij Julien.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


28 Mar 2018, 9:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst