Eendracht Aalst - Dessel - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - Dessel 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
er moet toch een doelman bijkomen om de concurrentie aan te scherpen.wie gaat op de bank zitten als kevin weg is?


28 Mar 2018, 9:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
waly 2 schreef:
er moet toch een doelman bijkomen om de concurrentie aan te scherpen.wie gaat op de bank zitten als kevin weg is?


Die gaat er komen hé tenzij ze Gillian willen houden/doorschuiven.

@Pattaboem: wat die opmerkingen betreft over dat bijschaven - Kevin komt quasi pertinent niet op hoge ballen in de kleine carré en dat al zijn hele carrière lang... Is dus ook altijd een werkpunt geweest en gebleven, maar heeft hem er toch ook niet van weerhouden om hier een mooie carrière uit te bouwen...

Waarom dat er nu op basis van 10 matchen zo op uw keeper wordt gefocust, is me dan ook niet geheel duidelijk. Omdat er op den duur (te) kritisch naar de prestaties van Kevin werd gekeken, moet die trend doorgetrokken worden naar Julien?


Laatst gewijzigd door DT op 28 Mar 2018, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.



28 Mar 2018, 10:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
pattaboem schreef:
anathema76 schreef:
Volledig akkoord met DT.
Er zijn wel andere posities waar we versterking kunnen gebruiken als we volgend seizoen onze ambities naar omhoog willen bijstellen.

--
Ook volledig akkoord, als we om budget-redenen en morele redenen voluit best gaan voor Julien.
Maar in dat geval, moet er thans intensiever gewerkt worden aan zijn vertrouwen, zijn uittrappen, gepast uitkomen en andere te verbeteren werkpunten.

Ik vrees alleen voor het zeer kritisch supporterspubliek, .... wat we gewoon zijn bij den Iendracht.
En het gemor op het forum als we TE veel punten zouden verliezen, vanwege huidige beperkingen bij Julien.


tja, dat ga je ook hebben bij een keeper die wel ervaren is hoor. en die durven ook al eens een bal laten glippen... voor een stuk dient er een klein beetje een mentaliteitswijziging te komen bij een deel vd supps ten voordele van jeugdspelers die gebracht worden. dat is ook de enige manier voor onze club om het op termijn financieel te kunnen volhouden, dat er ook een stevige bron aan 'intern' talent is én je ze dan gebruikt ook. Als blijkt ze niet meekunnen gaat dat gezegd mogen zijn maar ze moeten wel een eerlijke kans gekregen hebben, dat houdt bij jonge spelers dus ook de kans tot spelen in.

trouwens, kijk eens (alleen maar recent) naar ne Smet, Pietermaat, Lievens, De Neve (is hier in zijn eerste passage ook met een paar troetelnaampjes bedacht), Sander Van Eyck,... ik wil gewoon maar zeggen dat er soms te weinig naar het potentieel van een speler gekeken wordt en men te rap het beulszwaard laat vallen in de tribunes... ok, er zijn er ook andere te noemen.

enfin, elk zal wel zo zijn eigen stokpaardjes (blijven) hebben he ?

_________________
may the FORCE be with you.


28 Mar 2018, 10:35
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Ik herinner me Nico Vaesen nog, kreeg hier bakken kritiek maar keepte de pannen van het dak in Engeland!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


28 Mar 2018, 12:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Still standing ! schreef:
pattaboem schreef:
anathema76 schreef:
Volledig akkoord met DT.
Er zijn wel andere posities waar we versterking kunnen gebruiken als we volgend seizoen onze ambities naar omhoog willen bijstellen.

--
Ook volledig akkoord, als we om budget-redenen en morele redenen voluit best gaan voor Julien.
Maar in dat geval, moet er thans intensiever gewerkt worden aan zijn vertrouwen, zijn uittrappen, gepast uitkomen en andere te verbeteren werkpunten.

Ik vrees alleen voor het zeer kritisch supporterspubliek, .... wat we gewoon zijn bij den Iendracht.
En het gemor op het forum als we TE veel punten zouden verliezen, vanwege huidige beperkingen bij Julien.


tja, dat ga je ook hebben bij een keeper die wel ervaren is hoor. en die durven ook al eens een bal laten glippen... voor een stuk dient er een klein beetje een mentaliteitswijziging te komen bij een deel vd supps ten voordele van jeugdspelers die gebracht worden. dat is ook de enige manier voor onze club om het op termijn financieel te kunnen volhouden, dat er ook een stevige bron aan 'intern' talent is én je ze dan gebruikt ook. Als blijkt ze niet meekunnen gaat dat gezegd mogen zijn maar ze moeten wel een eerlijke kans gekregen hebben, dat houdt bij jonge spelers dus ook de kans tot spelen in.

trouwens, kijk eens (alleen maar recent) naar ne Smet, Pietermaat, Lievens, De Neve (is hier in zijn eerste passage ook met een paar troetelnaampjes bedacht), Sander Van Eyck,... ik wil gewoon maar zeggen dat er soms te weinig naar het potentieel van een speler gekeken wordt en men te rap het beulszwaard laat vallen in de tribunes... ok, er zijn er ook andere te noemen.

enfin, elk zal wel zo zijn eigen stokpaardjes (blijven) hebben he ?


Klopt een stuk maar kregen vaak ook geen kans vond ik (misschien terecht, dat kan je uiteraard niet inschatten als ze niet spelen). Blanckaert bv heb ik amper zien spelen. Hoorde ik goede dingen van. Egerickx ook amper gezien (terwijl we op een bepaald moment echt wel spitsenprobleem hadden).


28 Mar 2018, 12:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
iendrachter schreef:
DT schreef:
pattaboem schreef:

Mijn post niet verkeerd begrijpen:
Met keepersprobleem bedoel ik dat iedereen wel duidelijk ziet,
dat we met Julien momenteel (nog) niet de keeper in huis hebben zoals VDN in zijn beste dagen.
- dat hier moet aan gewerkt worden (uiteraard kan hij nog meer groeien....)
- of- als daar de wachttijd nodig voor is, - dat we tussentijds nog een stevige keeper moeten in huis halen


Ik treed Stillstanding bij, is problemen zoeken waar er geen zijn. Iedereen heeft hier de mond vol dat het kwaliteit ipv kwantiteit moet zijn, maar voor de doelman gaan we uitzonderingen maken? Je kan immers niet zeggen dat Julien geen kwaliteiten heeft en hij gaat enkel beter worden door competitiewedstrijden te spelen. Is ook niet zoals met een veldspeler dat je die eventjes gaat uitlenen om dan weer terug te halen. Als een keeper geproefd heeft van het nummer 1-schap, wil hij dat immers blijven: zie naar Gert-Jan Verhoeven in een recent verleden.

Wat kan helpen, is een ervaren doelman ja erbij, type De Vroe, als back-up en ook dat duidelijk signaal naar Julien geven dat hij eerste doelman blijft.

Iedereen vergeet precies de momenten dat VDN het vuur aan de schenen werd gelegd door Kempeneer en puur op prestaties misschien Kempeneer wel de voorkeur had moeten krijgen in bepaalde fases... Dat VDN toen ook mocht blijven staan, is iets wat we nu met Julien ook moeten doen. Maar (veel) geld investeren in een doelman nu van 24/25 jaar is Julien buitenjagen...


Een doelman als De Vroe heeft ook mijn voorkeur, maar waarom zou die veranderen van ploeg als je hier toch op voorhand weet dat je 2de keeper bent en hij bij Hamme zeker 1ste keeper is?
Er staat daar nu bij Hamme ook ne jonge keeper in de goal omdat De Vroe geblesseerd is trouwens.
Ik vind het niet slim van de sportieve cel om nu al te gaan verkondigen tegen iedereen dat Devriendt zeker 1ste keeper zal zijn, probeer maar eens een ervaren keeper naar hier te halen die op voorhand weet dat hij 2de keeper is,buiten voor het geld, en dat hebben we niet, gaat dat niet simpel zijn om zo iemand te vinden.


Denk dat er dan maar 1 manier is. Iemand als 2de keeper aantrekken die tegelijk ook keeperstrainer is. Dat wordt soms gedaan met oude ervaren keepers.


28 Mar 2018, 12:55
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
DT schreef:
waly 2 schreef:
er moet toch een doelman bijkomen om de concurrentie aan te scherpen.wie gaat op de bank zitten als kevin weg is?


Die gaat er komen hé tenzij ze Gillian willen houden/doorschuiven.

@Pattaboem: wat die opmerkingen betreft over dat bijschaven - Kevin komt quasi pertinent niet op hoge ballen in de kleine carré en dat al zijn hele carrière lang... Is dus ook altijd een werkpunt geweest en gebleven, maar heeft hem er toch ook niet van weerhouden om hier een mooie carrière uit te bouwen...

Waarom dat er nu op basis van 10 matchen zo op uw keeper wordt gefocust, is me dan ook niet geheel duidelijk. Omdat er op den duur (te) kritisch naar de prestaties van Kevin werd gekeken, moet die trend doorgetrokken worden naar Julien?


Gilian mag beschikken en Fabio wordt 3de doelman... voor tweede doelman zijn/waren er 2 opties (ene van Hamme en ene van denjer) hoorde ik.


28 Mar 2018, 14:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Tienj en tander schreef:
DT schreef:
waly 2 schreef:
er moet toch een doelman bijkomen om de concurrentie aan te scherpen.wie gaat op de bank zitten als kevin weg is?


Die gaat er komen hé tenzij ze Gillian willen houden/doorschuiven.

@Pattaboem: wat die opmerkingen betreft over dat bijschaven - Kevin komt quasi pertinent niet op hoge ballen in de kleine carré en dat al zijn hele carrière lang... Is dus ook altijd een werkpunt geweest en gebleven, maar heeft hem er toch ook niet van weerhouden om hier een mooie carrière uit te bouwen...

Waarom dat er nu op basis van 10 matchen zo op uw keeper wordt gefocust, is me dan ook niet geheel duidelijk. Omdat er op den duur (te) kritisch naar de prestaties van Kevin werd gekeken, moet die trend doorgetrokken worden naar Julien?


Gilian mag beschikken en Fabio wordt 3de doelman... voor tweede doelman zijn/waren er 2 opties (ene van Hamme en ene van denjer) hoorde ik.


Zeb van gerven ? Denk dat die al veel verder staat in zijn ontwikkeling voor eerste keeper te worden den devriendt. Die jongen gaat hem denk ik niet neerleggen om 2 de keeper te worden en terecht. De beste speelt


28 Mar 2018, 14:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Zeb is inderdaad al mee gesproken geweest, die van Hamme wist ik niet. Zeb is inderdaad ook ne goeie, ook wel nog jong! Onderschat Fabio ook maar niet, vorig jaar (wel door omstandigheden) nog op de bank gezeten bij kv Mechelen in de wedstrijd op Brugge!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


28 Mar 2018, 17:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Indien Zeb het zou worden zit je met 3 keepers van onder de 20 jaar, en geen enkele met veel ervaring als eerste keeper. Dus ik volg u wel, ze zouden beter een oudere meer ervaren doelman halen. Alleen kosten die wat meer dan zo ne jonge gast, ik denk dat het ook daarmee te maken zal hebben!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


29 Mar 2018, 7:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
hansken schreef:
Indien Zeb het zou worden zit je met 3 keepers van onder de 20 jaar, en geen enkele met veel ervaring als eerste keeper. Dus ik volg u wel, ze zouden beter een oudere meer ervaren doelman halen. Alleen kosten die wat meer dan zo ne jonge gast, ik denk dat het ook daarmee te maken zal hebben!


ik vind Stefan Deloose van Temse wel ne goeie . Bij Bornem destijds ook wel sterke matchen gekeept en was daar vaak uitblinker is 28 maar ik weet ni of die hier op de bank wil zitten.
enfin:; ik snap dat men gewoon met de vriendt wil doorgaan en een degelijke doublure zoekt... op zich kan ik me daar ook in vinden.


29 Mar 2018, 7:59
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
hansken schreef:
Indien Zeb het zou worden zit je met 3 keepers van onder de 20 jaar, en geen enkele met veel ervaring als eerste keeper. Dus ik volg u wel, ze zouden beter een oudere meer ervaren doelman halen. Alleen kosten die wat meer dan zo ne jonge gast, ik denk dat het ook daarmee te maken zal hebben!


Van Gerven wordt binnen 2 weken 21 & speelde hier jaren in de jeugd alvorens hij naar AA Gent vertrok. In dat geval heb je twee jonge, talentvolle keepers uit de eigen jeugd die het onder elkaar kunnen uitvechten en niet bijzonder zwaar op het budget wegen. Lijkt mij een prima optie.


29 Mar 2018, 15:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Davy schreef:
hansken schreef:
Indien Zeb het zou worden zit je met 3 keepers van onder de 20 jaar, en geen enkele met veel ervaring als eerste keeper. Dus ik volg u wel, ze zouden beter een oudere meer ervaren doelman halen. Alleen kosten die wat meer dan zo ne jonge gast, ik denk dat het ook daarmee te maken zal hebben!


ik vind Stefan Deloose van Temse wel ne goeie . Bij Bornem destijds ook wel sterke matchen gekeept en was daar vaak uitblinker is 28 maar ik weet ni of die hier op de bank wil zitten.
enfin:; ik snap dat men gewoon met de vriendt wil doorgaan en een degelijke doublure zoekt... op zich kan ik me daar ook in vinden.


Bijgetekend bij Temse dacht ik en die gaat echt niet komen om op de bank te zitten. Anders Kempi nog eens terughalen? Nooit een doelman gezien met zo'n positieve attitude, zelfs al moest hij met de reserven die half zo oud waren als hem spelen... Coachte die gasten als was het in de eerste ploeg...

Doet niks af aan het standpunt van GDS bijvoorbeeld dat dat ook kan werken, maar iemand die twintig wordt laten duelleren met iemand die 21 wordt, wordt je daar als elftal veel beter van? Gaan allebei fouten maken en dan kan je de enen eens voor den andere zetten... Maar brengt dat op lange termijn iets op? Hebben dat met Wouters en De Vlaemynck ook ooit gehad, waardoor we in de winter De Corte moesten gaan halen. Trouwens, Gillian speelde hier ook in de jeugd he dus zitten in feite al in die situatie nu.


29 Mar 2018, 15:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Ze hadden beter vdn gehouden.


29 Mar 2018, 16:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
waly 2 schreef:
Ze hadden beter vdn gehouden.

---
...héél moeilijke situatie, met een 1ste keeper die een stap moet terugzetten, geen reservekeeper wil worden, maar altijd wil spelen.
En stilaan voelt ....dat hij vervangen zal worden ....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


29 Mar 2018, 18:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst