de Dendertopic - Pagina 706 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 704 705 706 707 708 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: de Dendertopic
Dan plaats je toch liever gewoon niets online.
Misschien moeten ze eerst in de tribunes eens sfeer proberen maken alvorens zich te gaan richten op de verplaatsing op zich. Triestig publiek!

De facebookpost die aan de video voorafgaat is zo mogelijk nog lachwekkender ;
Voor de verplaatsing naar Oudenaarde zaterdag zijn er nog enkele plekken op onze partybus. Voor meer info: PM!


27 Mar 2018, 12:47
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: de Dendertopic
Virton - Dender: 0-1

Mits thuiswinst van Dender volgend weekend, alweer tegen Virton, lopen ze 6 punten uit op Virton en hebben we volgend seizoen weer 2 geladen derbymatchen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


01 Apr 2018, 6:17
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: de Dendertopic
Ik had liever 1 geladen begrafenis en daarna niets meer


01 Apr 2018, 7:47
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: de Dendertopic
fromfathertoson schreef:
Ik had liever 1 geladen begrafenis en daarna niets meer


(y)


01 Apr 2018, 14:29
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: de Dendertopic
door Nostradamus » Ma Apr 16, 2018 5:41 am

De pil teveel. Samenwerking mt Chris Janssens wordt stopgezet.
Rijkelijk laat weliswaar. Volgende 2 matchen zal blijken of het niet VEEL TE LAAT was. :shock:
En nu met de pamper in de broek tegen Heist en Webers...
Niet winnen is zakken!
Onvoorstelbaar dat het zo ver is kunnen komen.
Volgende week graag andere ploeg met jongens met een fris hoofd.
Nostradamus Berichten: 275Geregistreerd: Do Apr 09, 2015 11:45 am

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


16 Apr 2018, 7:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: de Dendertopic
https://sport.detik.com/sepakbola/liga- ... -indonesia

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


16 Apr 2018, 9:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: de Dendertopic
Jakarta - Ondernemers die ook voormalige leden van het uitvoerend comité van PSSI waren, Sihar Sitorus, beweerden een van de Belgische clubs van de derde divisie te hebben gekocht. Sihar wil Indonesische spelers naar zijn club brengen.

Sihar onthulde dat hij sinds drie jaar geleden de Belgische club van de derde divisie officieel heeft gekocht. Hij was echter terughoudend om de naam van zijn club te noemen.

"De club is semi-professioneel, vorig seizoen zitten ze in het midden van het bord, maar deze club heeft al een eigen stadionactiva. Als ik de naam van de club voorlopig niet wil onthullen, zal ik niet uitkijken voor Google mijn naam, omdat ik niet getoond wil worden, "zei Sihar.

Lees ook: Voormalig lid van Exco PSSI Het wil stadion bouwen zoals GBK in Noord-Sumatra

Sihar legde uit dat het koopproces van de club plaatsvond nadat hij meerderheidsaandeelhouder werd. Hij heeft ook een speciale reden om de Belgische club te kiezen in vergelijking met andere clubs zoals Spanje, Frankrijk of Engeland.

Sihar wil graag kansen bieden aan Indonesische spelers om carrière te maken in zijn club. Omdat de regels van buitenlandse spelers in België niet zo gecompliceerd zijn in andere Europese landen.

"Er is een regel voor buitenlandse spelers om losser te zijn, hoewel er een minimumbedrag aan salaris is voor een buitenlandse speler die rond de 70 duizend euro is, wat betekent dat ik gemakkelijker Indonesische spelers daarheen kan brengen omdat ik Indonesische spelers wil meenemen, maar natuurlijk ook kwaliteit heb , "legde hij uit.

Om de Belgische club van de derde divisie te kopen, gaf Sihar toe niet te veel te betalen, vooral in vergelijking met Pro Duta FC in League 2 vorig seizoen.

"Het is goedkoper een beetje, wanneer Pro Duta ongeveer 7-8 miljard Rp per jaar kost", zei de man die nu aan het hoofd staat van de vice-gouverneur van Noord-Sumatra.



(advertenties / mfi)
sihar sitorus


16 Apr 2018, 12:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: de Dendertopic
als C-fucking-J daar effectief buiten ligt, dan lijkt mij dit een kolfje naar de hand van dé meest geknipte trainer voor dergelijke uitdagingen: Marc Dillen !

_________________
may the FORCE be with you.


16 Apr 2018, 15:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: de Dendertopic
BERICHTGEVING CHRIS JANSSENS

Beste supporters, het bestuur van de club heeft met grote verbazing kennis genomen van de berichtgeving in de kranten omtrent het ontslag van coach Chris Janssens. Tot op dit ogenblik heeft het bestuur nog geen beslissing genomen in dit verband. Het zal via de website van de club communiceren zodra er nieuws in dit verband zou zijn. Jullie begrijpen dat deze gang van zaken voor alle betrokkenen (club, coach, supporters, spelers, bestuur,...) een slechte zaak is.

Namens de raad van bestuur

André Van Roy


16 Apr 2018, 17:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: de Dendertopic
Gilles schreef:
BERICHTGEVING CHRIS JANSSENS

Beste supporters, het bestuur van de club heeft met grote verbazing kennis genomen van de berichtgeving in de kranten omtrent het ontslag van coach Chris Janssens. Tot op dit ogenblik heeft het bestuur nog geen beslissing genomen in dit verband. Het zal via de website van de club communiceren zodra er nieuws in dit verband zou zijn. Jullie begrijpen dat deze gang van zaken voor alle betrokkenen (club, coach, supporters, spelers, bestuur,...) een slechte zaak is.

Namens de raad van bestuur

André Van Roy



whahahahah. ahoewel het lachen mij daarnet wel efkes verging toen mijn nikkel viel dat het allicht die 4 punten tegen ons gaan zijn dat die mannen dus in 1ste amateur gaan houden. :stom:

Koen-Koen & Co mogen er ons enen op geven :hmm:

_________________
may the FORCE be with you.


16 Apr 2018, 17:59
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: de Dendertopic
MEDEDELING VAN HET BESTUUR OVER T1 CHRIS JANSSENS
dinsdag 17 april 2018 om 18u10
Beste supporters,

De persberichten van gisteren, die wat het bestuur betreft, op niets waren gestoeld, hebben voor de club tot de pijnlijke situatie geleid, dat een samenwerking met onze hoofdcoach dhr. Chris Janssens in de gegeven omstandigheden, onmogelijk is geworden. Wij danken Chris voor zijn bijdrage aan onze club.

Twee cruciale wedstrijden voor het einde van de competitie, betreuren wij dat ten zeerste.

Onze T2, Peter Mommaerts en Tom Hofman, hebben aanvaard om in deze moeilijke omstandigheden de ploeg te leiden, waarvoor alvast onze oprechte dank.

Terzelfdertijd hopen wij dat alle gelederen van de club, supporters, spelers, trainers en bestuur van de jeugd en de eerste ploeg, zich eendrachtig achter onze ploeg zullen scharen om degradatie te vermijden.

Eerste Amateur verdient een ploeg als FCV Dender EH!

Tot zaterdag!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


17 Apr 2018, 20:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: de Dendertopic
zak es lekker door, zak es lekker door, ... bijna Karnaval in Lieje :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


18 Apr 2018, 7:19
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: de Dendertopic
Ze zijn bij de fusiehoeren nog dommer dan ik al dacht. Ze zijn bijna zeker gered en gooien dan hun trainer buiten zodat het nog wat geld kost ook.


18 Apr 2018, 7:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: de Dendertopic
De persberichten van gisteren, die wat het bestuur betreft, op niets waren gestoeld, hebben voor de club tot de pijnlijke situatie geleid, dat een samenwerking met onze hoofdcoach dhr. Chris Janssens in de gegeven omstandigheden, onmogelijk is geworden. :crazy:


18 Apr 2018, 9:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: de Dendertopic
DavidSeal schreef:
MEDEDELING VAN HET BESTUUR OVER T1 CHRIS JANSSENS
dinsdag 17 april 2018 om 18u10
Beste supporters,

De persberichten van gisteren, die wat het bestuur betreft, op niets waren gestoeld, hebben voor de club tot de pijnlijke situatie geleid, dat een samenwerking met onze hoofdcoach dhr. Chris Janssens in de gegeven omstandigheden, onmogelijk is geworden. Wij danken Chris voor zijn bijdrage aan onze club.

Twee cruciale wedstrijden voor het einde van de competitie, betreuren wij dat ten zeerste.

Onze T2, Peter Mommaerts en Tom Hofman, hebben aanvaard om in deze moeilijke omstandigheden de ploeg te leiden, waarvoor alvast onze oprechte dank.

Terzelfdertijd hopen wij dat alle gelederen van de club, supporters, spelers, trainers en bestuur van de jeugd en de eerste ploeg, zich eendrachtig achter onze ploeg zullen scharen om degradatie te vermijden.

Eerste Amateur verdient een ploeg als FCV Dender EH!

Tot zaterdag!


Hahaha! Ik heb Chris Janssens letterlijk horen zeggen: 'dat ze mij maar buitensmijten: kassa, kassa' :D


18 Apr 2018, 14:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 704 705 706 707 708 711


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst