Transfers volgend seizoen - Pagina 317 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7646 berichten ]  Ga naar pagina 1 315 316 317 318 319 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Gilles schreef:
DT schreef:
Jean schreef:

Waarom zouden we niet met twee jonge keepers verder kunnen; Julien vertrouwen geven en blijven geven en hij komt er wel!


Omdat afwisseling van wacht in het Eendracht-doel nooit gepaard gaat met logische elementen alleen... Er mogen nog 5 keepers aangetrokken worden, degene die na VDN komt, gaat dubbel zijn best moeten doen... Of het nu Julien blijft, Van Gerven wordt of De Vroe is die komt... Je hoeft daarom zeker uw hoofd niet in het zand te steken naar tekortkomingen toe, maar je moet ze wel objectief kunnen plaatsen... En de speler zelf ook - en dat is wel een ander gegeven als je 3 jonge keepers hebt, dan als er iemand van de drie is die al jaren meedraait...

Realisaties uit het verleden schemeren altijd heel lang door in het krediet geven van iemand tov zijn opvolger... 1 gestopte penalty zorgde er bijvoorbeeld voor dat we een (veel) betere, betrouwbare keeper hebben moeten laten gaan destijds... Sulmon werd ook uitgespuwd na zijn blunder tegen Cappellen, De Veirman ook, enz. En dat is geen verwijt hé, enkel een vaststelling...


Dat was nu ook echt wel geen goeie keeper e. :D


Bij ons misschien niet, maar toen hij bij Diegem zat waar we hem haalden algemeen bekeken als de beste van de reeks... Toont nog maar eens aan dat het in Aalst moeilijk is om keeper te zijn. Mojovic heeft nooit Kujovic kunnen doen vergeten en nadien was het met De Vlaemynck en Wouters ook niks...


17 Apr 2018, 23:01
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Veirman heeft bij ons zijn bijnaam als "vliegenvanger" dan ook alle eer aangedaan. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Apr 2018, 11:34

Lid geworden op: 19 Apr 2018, 17:05
Berichten: 1
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik schat eerlijk gezegd Van Gerven hoger in dan Julien. Van Gerven is iets kleiner dan Julien maar lijkt mij een meer complete keeper. Is ook sterk met zijn voeten. Lijkt me ook meer matuur te zijn. Gisteren op zandberg is me vooral opgevallen dat Julien, ondanks zijn gestalte, geen uitstraling heeft en geen vertrouwen uitstraalt. Dat zal volgens mij zijn grootste werkpunt zijn. Want een balleken pakken lukt hem wel vrij goed. Ik snap wel de bezorgdheid over 2 jonge keepers voor de kritische ogen en tongen van eendracht supporters te gooien. Je moet mentaal sterk in het kopke zijn. En je weet dat in een goal een foutje op dat niveau meestal cash wordt betaald.

De Vroe is voor mij geen waardige vervanger voor VDN, toch niet meer. Is voor mij ook al over zijn top, vond hem in Wetteren al niet meer wow. Maar om een keeper af te schrijven op 34, dat is jong hoor. Als je dan toch een keeper gaat halen, probeer een type Moris van Mechelen te huren. 28 jaar, ervaring op het hoogste niveau, ...


19 Apr 2018, 17:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jelle geenens via de krant vernomen dat hij de club moet verlaten... Ik vind dat echt jammer, jonge gast, eigen jeugd, band met de supporters! Ze laten dan uitschijnen dat hij een dure vogel zou zijn, terwijl dat zeker niet zo is. Er zijn er andere ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


19 Apr 2018, 22:33
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3865
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Jelle geenens via de krant vernomen dat hij de club moet verlaten... Ik vind dat echt jammer, jonge gast, eigen jeugd, band met de supporters! Ze laten dan uitschijnen dat hij een dure vogel zou zijn, terwijl dat zeker niet zo is. Er zijn er andere ;)


Misschien duur ten opzichte van zijn speelminuten de voorbije seizoenen, want we moeten toch kunnen toegeven dat de man meer gekwetst is dan dat hij speelt. Dan zit je natuurlijk in een slechte onderhandelingspositie. Ik kan me voorstellen dat een geldwolf als DA daar wel punt zal van maken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Apr 2018, 9:52
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
hansken schreef:
Jelle geenens via de krant vernomen dat hij de club moet verlaten... Ik vind dat echt jammer, jonge gast, eigen jeugd, band met de supporters! Ze laten dan uitschijnen dat hij een dure vogel zou zijn, terwijl dat zeker niet zo is. Er zijn er andere ;)


Misschien duur ten opzichte van zijn speelminuten de voorbije seizoenen, want we moeten toch kunnen toegeven dat de man meer gekwetst is dan dat hij speelt. Dan zit je natuurlijk in een slechte onderhandelingspositie. Ik kan me voorstellen dat een geldwolf als DA daar wel punt zal van maken.


Dat is inderdaad jammer want voetballend is hij minstens de evenknie van zijn broer, qua karakter en ingesteldheid verschillen ze wel een beetje...


20 Apr 2018, 9:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De manier waarop is alleszins schandalig en toont nogmaals de werkwijze vh bestuur aan ...

_________________
OB17


20 Apr 2018, 10:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2570
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Wat stond er dan juist in de krant?
In die van mij stond er dat zijn contract zo goed als zeker niet zal verlengd worden omdat beide partijen niet tot een financiële overeenkomst komen.
Dat is toch iets anders dan dat ze zeggen dat hij weg MOET.
Hij zal een aanbod gekregen hebben waar hij zich niet kan in vinden vermoed ik. Als het bestuur dan niet van hun aanbod afwijkt (wat ook hun goed recht is) en Jelle blijft zelf ook bij zijn eisen (wat ook zijn goed recht is)... dan kom je natuurlijk in een situatie als deze terecht.


20 Apr 2018, 13:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Het ziet er naar uit dat het contract van Jelle Geenens niet wordt verlengd.De club en de verdediger komen op financieel vlak niet tot een akkoord.Er is interesse van een aantal ploegen.hln.


20 Apr 2018, 13:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Als een speler plots een groter contractaanbod krijgt bij een andere club, en daardoor zijn eisen bij Eendracht ook hoger stelt ...die dan buitenmaats worden tov zijn medespelers. Dan vertrekt die best.
Men moet dan maar een gelijkwaardige vervanger zoeken die wél wil spelen aan de huidige simultane vergoeding.
Eendracht is geen melkkoe, en moet als club ook overleven.
Dat Jelle dan vlug daar gaat spelen , en zich daar dan gelukkiger probeert te voelen......
...geld...geld...geld.... het belangrijkste dat altijd telt....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Apr 2018, 14:05
Miniem

Lid geworden op: 15 Mei 2017, 11:16
Berichten: 66
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
Als een speler plots een groter contractaanbod krijgt bij een andere club, en daardoor zijn eisen bij Eendracht ook hoger stelt ...die dan buitenmaats worden tov zijn medespelers. Dan vertrekt die best.
Men moet dan maar een gelijkwaardige vervanger zoeken die wél wil spelen aan de huidige simultane vergoeding.
Eendracht is geen melkkoe, en moet als club ook overleven.
Dat Jelle dan vlug daar gaat spelen , en zich daar dan gelukkiger probeert te voelen......
...geld...geld...geld.... het belangrijkste dat altijd telt....


:worship: :worship:


20 Apr 2018, 15:41
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 09 Feb 2017, 19:54
Berichten: 10
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
Als een speler plots een groter contractaanbod krijgt bij een andere club, en daardoor zijn eisen bij Eendracht ook hoger stelt ...die dan buitenmaats worden tov zijn medespelers. Dan vertrekt die best.
Men moet dan maar een gelijkwaardige vervanger zoeken die wél wil spelen aan de huidige simultane vergoeding.
Eendracht is geen melkkoe, en moet als club ook overleven.
Dat Jelle dan vlug daar gaat spelen , en zich daar dan gelukkiger probeert te voelen......
...geld...geld...geld.... het belangrijkste dat altijd telt....


Misschien moeten ze dan ook DA zijn loon eens bekijken.


20 Apr 2018, 16:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Sommigen zijn content met wat ze thans verdienen.
Sommigen zijn dat nooit, ....
Het is 1ste amateur niveau, en geen champions league....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Apr 2018, 17:02
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 09 Feb 2017, 19:54
Berichten: 10
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
Sommigen zijn content met wat ze thans verdienen.
Sommigen zijn dat nooit, ....
Het is 1ste amateur niveau, en geen champions league....


Dat moet je aan onze CEO vertellen op een volgende vergadering.


20 Apr 2018, 17:19

Lid geworden op: 21 Apr 2018, 5:19
Berichten: 1
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Idd want ik vraag me af of de brave man wel weet wat er allemaal in zijn/onze club omgaat.
In geval van Jelle vind ik het spijtig dat die gast het op die manier moet vernemen. Vooral omdat ik weet (zo'n dingen bespreek je beter niet in een cantine waar iedere passant kan meeluisteren) dat er op Deinze een mondeling akkoord was met zowel Sven als Filipo. En het ging hem om een "symbolische bijdrage van 50€".
En dan is er nog het geval Brian die god weet waarom naar de B-kern verwezen wordt.
Nog een aantal spelers lopen er ongelukkig bij en hebben nog geen zekerheid naar volgend jaar...
Jammer dat ze deze toch wel jonge en potentiële ploeg uit elkaar aan het halen zijn. Ben benieuwd naar volgend seizoen.


21 Apr 2018, 5:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7646 berichten ]  Ga naar pagina 1 315 316 317 318 319 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 84 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst