Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde 
Auteur Bericht
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Davy schreef:
Timoilsjt schreef:
hans007 schreef:

Het is allemaal idd niet zo zwart/wit :EA: en ik kijk ook graag naar een match tussen Anderlecht en Brugge, maar mijn supportershart slaat juist wel zwart/wit. Elke supporter begrijpt het wel. Zweten, roepen, uit de bol gaan, .... dat doe ik enkel bij EA. Bij alle andere matchen ben ik toeschouwer die al dan niet geniet.
Bekijk het zo: De dag dat Anderlecht/Brugge/... tegen ons speelt (nog eens een bekermatch of vroeger), voor wie supporter je dan uit de grond van je hart? Dan begrijp ik het niet meer als dat "de anderen" zijn.


Het slapende potentieel waarover wij inderdaad zeker beschikken zijn veelal voetbalsupporters. Die mensen zien grag mooi voetbal; En in die zin is de keuze tussen een match Anderlecht-brugge of Eendracht-Virton snel gemaakt, als je geen vaste supporter bent van onze club.
velen volgen den iendracht in de rand en hopen op goeie resultaten omdat ze nog steeds sympathie hebben voor den iendracht, maar die sympathie is helaas niet sterk genoeg om ze naar het stadion te krijgen.

Laat ons volgend seizoen top 5 draaien met matchen tegen RWDM, Dender, carnavalsmatch, Luik/OL Charleroi,... en dat in een beter afgewerkte accomodatie, en ik zie heel wat van die supporters rapper de keuze maken voor 'hun' iendracht ipv 'hun' Anderlecht/Brugge...

't Zou tof zijn om opnieuw voor gemiddeld 1500man te spelen ipv 1000man.
Tot zaterdag ver de leste match van ONZEN Iendracht van 't seizoen!!! :EA:


Tzou natuurlijk helpen als ook de organisatie duidelijk of zichtbaar stappen în de juiste richtîng zet. Ik mis daar toch wel wat evolutie eerlijk gezegd. Maar t mooie aan voetbal is natuurljk dat je altijd kan hopen dat het op een dag allemaal kan...


Voila, en als we op die dag kunnen zeggen dat wij ook al langs de lijn stonden toen het allemaal wat minder ging is dat des te schoner, te beginnen komende zaterdag! :EA:

Hopelijk speelt het bestuur op bovenstaande omstandigheden (laatste speeldag, goede datum, afscheidswedstrijd Kevin) in door wat reclame te maken om zo toch eerder naar die 1500 te klimmen.


24 Apr 2018, 23:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
hans007 schreef:
Iedereen doet natuurlijk wat hij wil. Niet iedereen komt graag naar een voetbalstadion. Wat ik niet begrijp is dat er zoveel getogen Aalstenaars en streekgenoten supporteren voor Anderlecht, Brugge, Standard en nu ook al AA Gent.
Ik begrijp maar al te goed dat je als echte ket voor Anderlecht supportert of als West-Vlaming voor Club Brugge,.... maar wat heeft een Aalstenaar nu vandoen met die ploegen?
Moesten we massaler achter onze ploeg gaan staan, iets wat Aalstenaars anders zo goed kunnen als er een stadsgenoot meedoet aan een kook -of zangwedstrijd, dan zou de druk op de politiek automatisch stijgen om iets te doen voor de club.
Nu kan het de helft van voetbalminnend Land van Aalst geen moer schelen wat er met Eendracht Aalst gebeurt. Heel jammer. Al ben ik wel nog altijd zeker dat er een groot slapend potentieel bestaat voor EA.
Ik neem mijn kinderen elke thuismatch mee naar het PC stadion, ik vind het mijn voetbalplicht. Hun kamer hangt vol met EA shirts, spelers handtekeningen,... Prachtig toch?


Amen :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


25 Apr 2018, 10:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Is inderdaad een raar fenomeen, dat aanhangen van clubs waar men totaal geen binding (streekgebonden of door vader die al supporter was, enz...) mee heeft.
Opportuniteit ten top in de meeste gevallen...Ik snap ook niet dat men 'supporter' van een club kan zijn zonder ooit 1 keer een voet in het stadion van die club gezet te hebben. Alsof men getrouwd is met een dame en er nooit een vinger (of iets anders) naar uitsteekt. :D


25 Apr 2018, 14:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Mijn situatie:

Supporter van Club en EA.
Welke wedstrijden volg ik Live :
-EA 90% van de thuismatchen 20% van de uitmatchen
-Brugge : 1-3 wedstrijden per jaar (meestal enkel europees), wel veel via tv

Indien Brugge - EA speelt ben ik uiteraard voor EA.

Maakt mij dat dan een mindere EA supporter?

En ze maken het u wel ni makkelijk om met de klein mannen eens te gaan zien (wat inderdaad de beste manier is om de microbe door te geven, heb ze zo doorgekregen via mijn broer):
-In de K(aa) staan me klein mannen, ons stadion is daar toch ni echt ideaal voor.
-Oefenmatchen die ofwel vrij laat worden aangekondigd of op het allerlaatst worden afgelast. Anders had mijn 3-jarig zoontje zijn eerste EA match al meegemaakt.


Mocht den eendracht in eerste klasse spelen zou je dat fenomeen in de streek veel minder hebben.


25 Apr 2018, 14:49
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
kheiremans schreef:
Mijn situatie:

Supporter van Club en EA.
Welke wedstrijden volg ik Live :
-EA 90% van de thuismatchen 20% van de uitmatchen
-Brugge : 1-3 wedstrijden per jaar (meestal enkel europees), wel veel via tv

Indien Brugge - EA speelt ben ik uiteraard voor EA.

Maakt mij dat dan een mindere EA supporter?

En ze maken het u wel ni makkelijk om met de klein mannen eens te gaan zien (wat inderdaad de beste manier is om de microbe door te geven, heb ze zo doorgekregen via mijn broer):
-In de K(aa) staan me klein mannen, ons stadion is daar toch ni echt ideaal voor.
-Oefenmatchen die ofwel vrij laat worden aangekondigd of op het allerlaatst worden afgelast. Anders had mijn 3-jarig zoontje zijn eerste EA match al meegemaakt.


Mocht den eendracht in eerste klasse spelen zou je dat fenomeen in de streek veel minder hebben.



Dat maakt van jou geen mindere Eendracht supporter. Symphatieën links en rechts heeft iedereen.


25 Apr 2018, 15:19
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
hans007 schreef:
kheiremans schreef:
Mijn situatie:

Supporter van Club en EA.
Welke wedstrijden volg ik Live :
-EA 90% van de thuismatchen 20% van de uitmatchen
-Brugge : 1-3 wedstrijden per jaar (meestal enkel europees), wel veel via tv

Indien Brugge - EA speelt ben ik uiteraard voor EA.

Maakt mij dat dan een mindere EA supporter?

En ze maken het u wel ni makkelijk om met de klein mannen eens te gaan zien (wat inderdaad de beste manier is om de microbe door te geven, heb ze zo doorgekregen via mijn broer):
-In de K(aa) staan me klein mannen, ons stadion is daar toch ni echt ideaal voor.
-Oefenmatchen die ofwel vrij laat worden aangekondigd of op het allerlaatst worden afgelast. Anders had mijn 3-jarig zoontje zijn eerste EA match al meegemaakt.


Mocht den eendracht in eerste klasse spelen zou je dat fenomeen in de streek veel minder hebben.



Dat maakt van jou geen mindere Eendracht supporter. Symphatieën links en rechts heeft iedereen.


Juist, ik kan ook genieten van boeiende matchen tussen ploegen, Belgische of Europese, die, op één of andere manier een gevoelige snaar bij mij raken. Maar de band die ik heb met Den Iendracht is zoveel malen groter en dat in vele opzichten, zoals beleving, geschiedenis, kameraadschap, m.a.w. het totaalpakket. Den Iendracht loopt al 45 jaar als een rode draad door mijn leven, en in die tijd heb ik al alles meegemaakt, maar de liefde voor mijn club pak ik mee in mijn graf.

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Apr 2018, 19:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
ge kijkt eerst naar een wedstrijd van de engelse kompetitie en daarna naar een belgische .na 30 minuten is mijn goesting over.


25 Apr 2018, 20:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
.


Laatst gewijzigd door Davy op 25 Apr 2018, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.



25 Apr 2018, 21:35
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
waly 2 schreef:
ge kijkt eerst naar een wedstrijd van de engelse kompetitie en daarna naar een belgische .na 30 minuten is mijn goesting over.


Voor mij zijn de knock out fases van de cl en euroleague wel interessant. Premier league volg ik ook graag gezien dat nog wel goe lukt zonder zo n betaald abonnement op kuttelenet of kutproximus. Maar dat oeverloos gerek in europese poulefases is dan weer vaker slaapverwekkend. Pro league is soms wel tof om eens te volgen zo doorheen het seizoen... maar dan is het plots die eindronde met doorgaans ongeveer dezelfde 4 of 5 ploeg met her en der ne sleutelhanger ertussen voor spek en bonen. Voor de duizendste keer gent standard of genk anderlecht pffff da zegt me niets.

Vroeger primeerde het sportieve,was het logisch duidelijk en betekende het iets... nu moet het vooral het meeste geld opleveren..

Het liefst zie ik nog live voetbal en dan maakt het niveau niet zoveel uit. Een mooi verlicht veld op zaterdagavond, matchke met ineet de geur van gekalkte lijnen vermengd met hamburgerkot....Veel kans dat ik na afloop van het regulier seizoen ergens een eindrondematchke meepik.. maar dan moet het wel over iets gaan. Ook de eindrondes in lagere klassen hebben ze inmiddels al kapot gekregen, want vaak weïg of amper betekenis nog.

Niets gaat boven deze club uiteraard. Nooit een andere club dan deze... weinig zaken zo zeker als dat. Ook in mijn geval een constante in mijn leven en ik laat het ni los


25 Apr 2018, 21:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Ik begrijp ze ook niet die 'topclub'-supporters. Zowel Brugge als Anderlecht zijn echte toeristenclubs geworden. Ik hoorde in een reportage onlangs dat 70% van de Anderlecht-supporters niet uit het Brusselse komen. In Brugge komen supportersclubs uit godbetert Limburg toe. Uiteraard is zo een wedstrijd in PO1 comfortabeler, spannender,... dan in het koude Aalst maar het doet me echt niets, het is allemaal zo opgeklopt en fake.


27 Apr 2018, 11:39
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Morgen afscheid van een clubicoon, :EA: Kevin :EA: VDN. :EA:

Voor mij een steengoede doelman die ze veel te makkelijk hebben laten gaan. Hun vervangers torsen een zware erfenis en moeten alles nog bewijzen.

Ook al was het dit jaar misschien soms wat minder bij Kevin, de pleitbezorgers hebben hun slag thuis gehaald, hij heeft enorme verdiensten voor de club. Werd ook een paar keer man van het seizoen, en dat is niet evident voor een doelman.

Pakte in heel veel seizoenen een pak punten.

Bedankt Kevin! (y)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


27 Apr 2018, 21:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
El Corredor (Light) schreef:
Morgen afscheid van een clubicoon, :EA: Kevin :EA: VDN. :EA:

Voor mij een steengoede doelman die ze veel te makkelijk hebben laten gaan. Hun vervangers torsen een zware erfenis en moeten alles nog bewijzen.

Ook al was het dit jaar misschien soms wat minder bij Kevin, de pleitbezorgers hebben hun slag thuis gehaald, hij heeft enorme verdiensten voor de club. Werd ook een paar keer man van het seizoen, en dat is niet evident voor een doelman.

Pakte in heel veel seizoenen een pak punten.

Bedankt Kevin! (y)


(y)


27 Apr 2018, 22:04
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Eén van de momenten die me altijd zal bij blijven is hoe Kevin als enige achterbleef op het veld na het débacle tegen La Louviere. Hopelijk kan hij vanavond een laatste keer de gezangen inzetten.


28 Apr 2018, 12:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Er viel iets te beleven vanavond. Er waren er achteraan bij oudenaarde een paar bij wie t licht uitging. Die 5 die kan gewoon helemaal niet voetballen.. hahaha en dan had hij nog de grootste bakkes na t eindsignaal. Maar manneken toch ge kunt niks.

Fijn einde van een mooi seizoen. Mooi resultaat. Eerste helft was qua spel wel ondermaats. Maar in tweede helft toch wa beterschap. Uiteindelijk weinig weggegeven. Wat een speler die Mbaye... Mitu, De Coninck,De Man... ook goed.


28 Apr 2018, 23:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
En uiteindelijk stranden we maar op 6 punten van de vierde plaats...
Toch wel een knap seizoen van deze groep!


28 Apr 2018, 23:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst