Licentie 2018-2019 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Licentie 2018-2019 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Licentie 2018-2019
Kalisj schreef:
PLJ wil zo snel mogelijk naar 1B om dan langs kassa te gaan mbt de televisierechten, om zo het geïnvesteerde bedrag te recupereren (trouwens niet zijn persoonlijke inbreng) en nadien zal de club waarschijnlijk te koop worden aangeboden.


Tja... et alors ? is ook niet echt een geheim, denk ik.

Als hem dat zou lukken, in den draai inhoudelijk onze club gezond(er) gemaakt hebbende & naar een hoger (sportief) niveau getild hebbende, zou ik daar persoonlijk 0,0 probleem mee hebben hoor. veel hangt dan af wie of wat de club zou kopen, maar dat kan je uiteraard nog niet beoordelen. realiteit in deze tijden is trouwens dat je daar nooit garanties of zekerheden over gaat hebben. zelfs bij nen Anderlecht bvb niet. of een traditieclub als het grote fcv denjer :D

Wie weet trouwens wat er in de toekomst nog allemaal gaat gebeuren inzake externe factoren op een ander (competitiehervormingen 1B, faillissementen boven ons,...) ? In the meantime is het zeker geen slechte visie om een poging te wagen om de financies en het budget bij onze geliefde club onder controle te brengen.

"the lovers gonna love, the haters gonna hate" maar je kan niet ontkennen dat van de laatste twee decennia de laatste twee seizoenen al bij al twee mooie waren op sportief vlak en waarin er vooruitgang geboekt is naast het veld. er is tenminste op deze moment (ik heb ook geen kristallen bol) nog hoop voor onze club...

allez, laat weeral maar weer komen. dat hierboven zijn het soort dingen dat je op dees forum niet mag stellen zonder een karrevracht verwijten en verdachtmakingen te incasseren. je-m'en-fous.

_________________
may the FORCE be with you.


09 Mei 2018, 11:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Licentie 2018-2019
wat nutteloos volk buiten kan geen kwaad.


09 Mei 2018, 11:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Licentie 2018-2019
wevege schreef:
Kalisj schreef:
PLJ wil zo snel mogelijk naar 1B om dan langs kassa te gaan mbt de televisierechten, om zo het geïnvesteerde bedrag te recupereren (trouwens niet zijn persoonlijke inbreng) en nadien zal de club waarschijnlijk te koop worden aangeboden.


Als ik hier alle commentaren lees dan kom ik tot de conclusie dat je als investeerder of bestuurslid GEK moet zijn om 1 eurocent in Eendracht Aalst te spenderen.
Het is toch nooit goed genoeg en op alles is er commentaar.
't zal typerend zijn zeker voor deze tijden want overal is dat het geval, niet alleen in de sport, in de media, op bedrijf, enz.
Ja als men langs de kant staat en bekijkt alles op afstand is dat makkelijk hé, veel makkelijker dan zelf iets positiefs te ondernemen


En wie iets positief wou ondernemen lag er snel buitengepest uit hé, susken....lees VZW supporters.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Mei 2018, 11:35
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Licentie 2018-2019
Citeer:
Ik vraag mij wel af hoe ze dit op korte termijn gaan oplossen qua vrijwilligers-medewerkers. Als je ziet dat het grootste deel ervan 55+ zijn , dan heb je toch wel een probleem. Het is niet zo evident om "vrijwilligers" te vinden , en van "een aantrekkelijke vergoeding" gaan we hier niet te veel over tateren. 't Zal allemaal snel moeten gaan onder andere ivm abonnementen verkoop.


Het liep na de laatste match op Oudenaarde al behoorlijk mank op het secretariaat.
Ik had online 2 abonnementen besteld maar ze vonden het niet terug op hun pc. Één van mijn maten die naast mij stond hadden ze een blanco ingangsticket gegeven als bewijs dat hij betaald had, op dat ticket stond echter zijn voornaam en mijn familienaam. Ok, iedereen maakt al eens een fout maar toont toch aan dat dergelijke feiten wijzen op een gebrek aan organisatie/professionaliteit.

_________________
oilsjt, goi alien...


09 Mei 2018, 11:37
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Licentie 2018-2019
wevege schreef:
Kalisj schreef:
PLJ wil zo snel mogelijk naar 1B om dan langs kassa te gaan mbt de televisierechten, om zo het geïnvesteerde bedrag te recupereren (trouwens niet zijn persoonlijke inbreng) en nadien zal de club waarschijnlijk te koop worden aangeboden.


Als ik hier alle commentaren lees dan kom ik tot de conclusie dat je als investeerder of bestuurslid GEK moet zijn om 1 eurocent in Eendracht Aalst te spenderen.
Het is toch nooit goed genoeg en op alles is er commentaar.
't zal typerend zijn zeker voor deze tijden want overal is dat het geval, niet alleen in de sport, in de media, op bedrijf, enz.
Ja als men langs de kant staat en bekijkt alles op afstand is dat makkelijk hé, veel makkelijker dan zelf iets positiefs te ondernemen


U slaat nagels met koppen!!!!


09 Mei 2018, 11:38
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Licentie 2018-2019
Jean schreef:
wevege schreef:
Kalisj schreef:
PLJ wil zo snel mogelijk naar 1B om dan langs kassa te gaan mbt de televisierechten, om zo het geïnvesteerde bedrag te recupereren (trouwens niet zijn persoonlijke inbreng) en nadien zal de club waarschijnlijk te koop worden aangeboden.


Als ik hier alle commentaren lees dan kom ik tot de conclusie dat je als investeerder of bestuurslid GEK moet zijn om 1 eurocent in Eendracht Aalst te spenderen.
Het is toch nooit goed genoeg en op alles is er commentaar.
't zal typerend zijn zeker voor deze tijden want overal is dat het geval, niet alleen in de sport, in de media, op bedrijf, enz.
Ja als men langs de kant staat en bekijkt alles op afstand is dat makkelijk hé, veel makkelijker dan zelf iets positiefs te ondernemen


U slaat nagels met koppen!!!!


Vindt u dat? Ik niet. Mensen die met hart en ziel werkten zijn buitengepest. Mensen die mee inspraak willen en met voldoende middelen kunnen komen worden buiten gekeken omdat men de eigen positie verliezen kan. Mensen die aan de alarmbel trokken werden omzien als verraders, tegenwerkers en vijanden van de voorzitter...kom seg.

Zolang je een bestuur hebt die zichzelf belangrijk vindt, ga je nooit deftige mensen meekrijgen. Want al wie het probeert komt gewoon niet in het clubje.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Mei 2018, 11:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Licentie 2018-2019
waly 2 schreef:
wat nutteloos volk buiten kan geen kwaad.


Als je ze niet nodig meer hebt om je doel te bereiken is het inderdaad nutteloos volk,wel raar dat hij ze 2 seizoenen lang wel nodig had :)
Net zoals hij een café baas nodig had toen hij zijn intrede deed op Aalst :) toen er een blauwe kaart moest getekend worden.
Eens je doel bereikt te hebben laat je u natuurlijk liever met mensen omringen die je geen strobreed in de weg leggen ;) en is de rest nutteloos volk.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Mei 2018, 11:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Licentie 2018-2019
DT schreef:
filip.dhose schreef:

De webmaster ligt helemaal niet buiten. Zo zie je maar dat je niet alles moet geloven wat je leest of hoort.


Dat is een feit. Maar datgene wat jij had gehoord over het opstappen in de financiële/operationele cel, klopte dan blijkbaar ook wel niet...

Wat er dus ook van aan is: communicatie blijft een probleem, zoveel is zeker...

--
DT heeft gelijk: Correcte, instant communicatie is al héél lange tijd het probleem bij EA.
Zwijgzaamheid van het bestuur, of onduidelijke of troebele mededelingen, veroorzaken onder de supporters loze gissingen, onjuiste veronderstellingen, of foute interpretaties...
Daar bovenop is het bekend dat de EA-supporters ook nog eens zéér kritisch van aard zijn.
Niet verwonderlijk dus...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Mei 2018, 14:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Licentie 2018-2019
Die uiterst kritische eigenschap komt dan ook niet uit het niets ...

_________________
OB17


09 Mei 2018, 15:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Licentie 2018-2019
Tokkie schreef:
Die uiterst kritische eigenschap komt dan ook niet uit het niets ...


Nagels met koppen (y)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Mei 2018, 15:53
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Licentie 2018-2019
Benieuwd naar de reactie van onze NIEUWE supportersverantwoordelijke !!
Michel was tot einde van het seizoen ‘17-‘18 en voor komend seizoen zou het de voorzitter van De Spionkop zijn als ik me niet vergis.

Ik begrijp dat er bespaard moet en kan worden.

Toen de VZW nog in het DC zat was dit reeds een agendapunt. Alleen was het toen de bedoeling dat de besparingsmaatregelen in het ‘administratieve compartiment’ gebruikt gingen worden om te investeren in het ‘sportieve compartiment’. De komende weken zullen bepalen of dit realiteit wordt of dat de bespaarde gelden terug zullen vloeien naar onze (hoofd)investeerder(s).

Onze voorzitter is nu zijn 3de transferperiode aan het bewind en steeds heeft hij het over ambitie, promotie naar 1B, aantrekken van smaakmakers, verbreden van het draagvlak...
Al deze punten kunnen we alleen maar toejuichen. Alleen geldt nog steeds: geen woorden maar daden !

Alvorens ik de wind van voren krijg nog een persoonlijke visie mbt het Lierse scenario : ik kan volledig begrijpen dat je als investeerder / bestuurder eerst de club financieel gezond wil maken. Maar communiceer dat dan ook zo naar je achterban !

Nu we niet meer in het DC zetelen als VZW en het huidige bestuur toch meeleest heb ik nog een kleine, maar voor velen een belangrijke, vraag : wanneer gaat onze K Tribune winddicht gemaakt worden ??
Een antwoord hierop zou misschien kunnen helpen om de abbo verkoop aldaar wat aan te zwengelen ;)


09 Mei 2018, 21:02
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Licentie 2018-2019
4life schreef:
Benieuwd naar de reactie van onze NIEUWE supportersverantwoordelijke !!
Michel was tot einde van het seizoen ‘17-‘18 en voor komend seizoen zou het de voorzitter van De Spionkop zijn als ik me niet vergis.

Ik begrijp dat er bespaard moet en kan worden.

Toen de VZW nog in het DC zat was dit reeds een agendapunt. Alleen was het toen de bedoeling dat de besparingsmaatregelen in het ‘administratieve compartiment’ gebruikt gingen worden om te investeren in het ‘sportieve compartiment’. De komende weken zullen bepalen of dit realiteit wordt of dat de bespaarde gelden terug zullen vloeien naar onze (hoofd)investeerder(s).

Onze voorzitter is nu zijn 3de transferperiode aan het bewind en steeds heeft hij het over ambitie, promotie naar 1B, aantrekken van smaakmakers, verbreden van het draagvlak...
Al deze punten kunnen we alleen maar toejuichen. Alleen geldt nog steeds: geen woorden maar daden !

Alvorens ik de wind van voren krijg nog een persoonlijke visie mbt het Lierse scenario : ik kan volledig begrijpen dat je als investeerder / bestuurder eerst de club financieel gezond wil maken. Maar communiceer dat dan ook zo naar je achterban !

Nu we niet meer in het DC zetelen als VZW en het huidige bestuur toch meeleest heb ik nog een kleine, maar voor velen een belangrijke, vraag : wanneer gaat onze K Tribune winddicht gemaakt worden ??
Een antwoord hierop zou misschien kunnen helpen om de abbo verkoop aldaar wat aan te zwengelen ;)


Mooie post (y)

Btw: idd voor mij geen abo zolang de K niet dichtgemaakt is. K zal dan wel wat meer matchen op verplaatsing meepikken, in deftige agfesloten tribunes, ipv thuismatchen waar ge naar huis gaat met een longontsteking. Er is ne supporter die een knap plan heeft en hierin wil investeren.
Alleen is ons bestuur hier blijkbaar doof of blind voor.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Mei 2018, 11:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Licentie 2018-2019
Timoilsjt schreef:
4life schreef:
Benieuwd naar de reactie van onze NIEUWE supportersverantwoordelijke !!
Michel was tot einde van het seizoen ‘17-‘18 en voor komend seizoen zou het de voorzitter van De Spionkop zijn als ik me niet vergis.

Ik begrijp dat er bespaard moet en kan worden.

Toen de VZW nog in het DC zat was dit reeds een agendapunt. Alleen was het toen de bedoeling dat de besparingsmaatregelen in het ‘administratieve compartiment’ gebruikt gingen worden om te investeren in het ‘sportieve compartiment’. De komende weken zullen bepalen of dit realiteit wordt of dat de bespaarde gelden terug zullen vloeien naar onze (hoofd)investeerder(s).

Onze voorzitter is nu zijn 3de transferperiode aan het bewind en steeds heeft hij het over ambitie, promotie naar 1B, aantrekken van smaakmakers, verbreden van het draagvlak...
Al deze punten kunnen we alleen maar toejuichen. Alleen geldt nog steeds: geen woorden maar daden !

Alvorens ik de wind van voren krijg nog een persoonlijke visie mbt het Lierse scenario : ik kan volledig begrijpen dat je als investeerder / bestuurder eerst de club financieel gezond wil maken. Maar communiceer dat dan ook zo naar je achterban !

Nu we niet meer in het DC zetelen als VZW en het huidige bestuur toch meeleest heb ik nog een kleine, maar voor velen een belangrijke, vraag : wanneer gaat onze K Tribune winddicht gemaakt worden ??
Een antwoord hierop zou misschien kunnen helpen om de abbo verkoop aldaar wat aan te zwengelen ;)


Mooie post (y)

Btw: idd voor mij geen abo zolang de K niet dichtgemaakt is. K zal dan wel wat meer matchen op verplaatsing meepikken, in deftige agfesloten tribunes, ipv thuismatchen waar ge naar huis gaat met een longontsteking. Er is ne supporter die een knap plan heeft en hierin wil investeren.
Alleen is ons bestuur hier blijkbaar doof of blind voor.


Eveneens voor mij, ik heb er mijn goesting van en zo ken ik er nog wel die op dezelfde manier denken. Voor mij ook meer verplaatsingen volgend jaar in dit geval.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


11 Mei 2018, 13:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Licentie 2018-2019
.... De nieuwe staantribune.... was gepland en beloofd tegen de eerste competitie-wedstrijd tegen dender....
We zijn nu intussen al ... éen seizoen verder....
En de K is nog steeds ....nog niet volledig voltooid...
Want, niet-winddicht gemaakt, kan je nooit "voltooid' noemen...
Is dat niet een beetje schandalig aan t worden ....??
De supporters zouden massaal een communiqué moeten doen dat de abonnementen niet worden gekocht voor de werkzaamheden aan de K beeindigd zijn.

En toch maar de abonnementen promoten......
Waar blijft het respect naar de supporters?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


11 Mei 2018, 17:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Licentie 2018-2019
We zullen die vraag maar eens in een poll smijten zeker?

https://www.facebook.com/OnionBoys17/po ... 4503145551

_________________
OB17


14 Mei 2018, 10:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst