Transfers volgend seizoen - Pagina 325 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 323 324 325 326 327 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Gaan ze eigenlijk met nog iets deftig op de proppen komen ivm die ambitie voor top 5. Of gaan we verder klooien met van tricht? En gaat DA in het kader van de centralisatie ook deel uitmaken van de a-kern?

Onze kern is vandaag verzwakt ipv versterkt... just sayin'

De zoveelste déjà vu, trouwens.


Verzwakt? In de breedte wel, ja. Je moet de kern eens bekijken van alle spelers die dit seizoen gespeeld hebben, en dan gaan kijken wie er al weg is, of wie er nog weg moet:
8ste plaats qua speelminuten: Diarra
9. Van Den Noortgaete
12. Yala-Lusala
13. Jelle Geenens
14. Bangoura
16. Gyselinck
18. Marmitte
Ntika, Amazou en Claeys waren al weg met de winterstop.

We kunnen hieruit besluiten dat ALLE vaste waarden blijven, en dat Van Den Noortgaete, Bangoura en Gyselinck deftig vervangen werden door respectievelijk Van Gerven, Dekuyper en Lievens. Dus geen kwalitatieve verzwakking!

Wat we wel moeten beseffen, is dat we de voorbije 8 seizoenen 25, 21, 25, 26, 23, 23, 24 en 25 spelers nodig gehad hebben om het seizoen vol te maken: dat is een gemiddelde van exact 24!

Ook is het zo dat er met de huidige kern niet te veel mag gebeuren op de linksbuiten, de rechtsbuiten en in het middenveld.
Ik hoop dus dat De Man blijft, en dat er eerstdaags een "6" met een directe meerwaarde wordt gevonden, zoals de voorzitter overigens beloofd had.


13 Mei 2018, 14:39
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Gaan ze eigenlijk met nog iets deftig op de proppen komen ivm die ambitie voor top 5. Of gaan we verder klooien met van tricht? En gaat DA in het kader van de centralisatie ook deel uitmaken van de a-kern?

Onze kern is vandaag verzwakt ipv versterkt... just sayin'

De zoveelste déjà vu, trouwens.


Verzwakt? In de breedte wel, ja. Je moet de kern eens bekijken van alle spelers die dit seizoen gespeeld hebben, en dan gaan kijken wie er al weg is, of wie er nog weg moet:
8ste plaats qua speelminuten: Diarra
9. Van Den Noortgaete
12. Yala-Lusala
13. Jelle Geenens
14. Bangoura
16. Gyselinck
18. Marmitte
Ntika, Amazou en Claeys waren al weg met de winterstop.

We kunnen hieruit besluiten dat ALLE vaste waarden blijven, en dat Van Den Noortgaete, Bangoura en Gyselinck deftig vervangen werden door respectievelijk Van Gerven, Dekuyper en Lievens. Dus geen kwalitatieve verzwakking!

Wat we wel moeten beseffen, is dat we de voorbije 8 seizoenen 25, 21, 25, 26, 23, 23, 24 en 25 spelers nodig gehad hebben om het seizoen vol te maken: dat is een gemiddelde van exact 24!

Ook is het zo dat er met de huidige kern niet te veel mag gebeuren op de linksbuiten, de rechtsbuiten en in het middenveld.
Ik hoop dus dat De Man blijft, en dat er eerstdaags een "6" met een directe meerwaarde wordt gevonden, zoals de voorzitter overigens beloofd had.


Van die onnozel statistieken trek ik mij geen kloten aan. Het enige zinnige in uw post is die laatste paragraaf en dat bevestigt exact wat ik zei. Op het midden vallen diarra lusala en marmitte weg. Met vandaag niets in de plaats....


13 Mei 2018, 18:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Gaan ze eigenlijk met nog iets deftig op de proppen komen ivm die ambitie voor top 5. Of gaan we verder klooien met van tricht? En gaat DA in het kader van de centralisatie ook deel uitmaken van de a-kern?

Onze kern is vandaag verzwakt ipv versterkt... just sayin'

De zoveelste déjà vu, trouwens.


Verzwakt? In de breedte wel, ja. Je moet de kern eens bekijken van alle spelers die dit seizoen gespeeld hebben, en dan gaan kijken wie er al weg is, of wie er nog weg moet:
8ste plaats qua speelminuten: Diarra
9. Van Den Noortgaete
12. Yala-Lusala
13. Jelle Geenens
14. Bangoura
16. Gyselinck
18. Marmitte
Ntika, Amazou en Claeys waren al weg met de winterstop.

We kunnen hieruit besluiten dat ALLE vaste waarden blijven, en dat Van Den Noortgaete, Bangoura en Gyselinck deftig vervangen werden door respectievelijk Van Gerven, Dekuyper en Lievens. Dus geen kwalitatieve verzwakking!

Wat we wel moeten beseffen, is dat we de voorbije 8 seizoenen 25, 21, 25, 26, 23, 23, 24 en 25 spelers nodig gehad hebben om het seizoen vol te maken: dat is een gemiddelde van exact 24!

Ook is het zo dat er met de huidige kern niet te veel mag gebeuren op de linksbuiten, de rechtsbuiten en in het middenveld.
Ik hoop dus dat De Man blijft, en dat er eerstdaags een "6" met een directe meerwaarde wordt gevonden, zoals de voorzitter overigens beloofd had.


Van die onnozel statistieken trek ik mij geen kloten aan. Het enige zinnige in uw post is die laatste paragraaf en dat bevestigt exact wat ik zei. Op het midden vallen diarra lusala en marmitte weg. Met vandaag niets in de plaats....


(y) nagels met koppen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Mei 2018, 22:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:

Van die onnozel statistieken trek ik mij geen kloten aan. Het enige zinnige in uw post is die laatste paragraaf en dat bevestigt exact wat ik zei. Op het midden vallen diarra lusala en marmitte weg. Met vandaag niets in de plaats....
Helemaal, en je zag het eigenlijk zo aankomen toen ze die abonnementenverkoop plots wouden pushen. De overlopende rekeningen zullen weer oplopen.

Uit het verleden kan men enkel leren zeggen ze dan :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


15 Mei 2018, 9:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Nog iemand van de beloften die vertrekt, Jarne Vanderpoorten trekt naar Heist.
Is de zoon van Patrick Vanderpoorten die hier sportief manager was.
Is toch wel opmerkelijk die leegloop bij de beloften.....


Dit bevestigt wat Tien en Tander hier eerder al postte hé. Emhandi zou ook al weg zijn.
Nu: er is 1 statistiek van FDH die toch wel iets zegt: ik denk dat we in de vorige twee seizoenen telkens de volledige A-kern hebben benut en het effectief blijkt afgelopen seizoen 24 te zijn geweest. Als we nu zouden terugvallen op een kern van pakweg 20 man (het beschikbare materiaal + die 6 waar men nog naar op zoek is en gezien de gesprekken met Verstraete, Tarfi en Joye dus ook nog een 10), aan te vullen met beloftes, dan moet je natuurlijk wel beloftes hebben ook... En kijk naar Hamme wat blessures bij een krappe kern kunnen doen...

Als ik goed kan tellen en rekening houdend met het feit dat er blijkbaar nog een aantal moeten vertrekken zoals hierboven aangegeven, zitten we momenteel met 18 spelers waarvan al 3 keepers en 4 aanvallers (waarbij ik Mitu al als middenvelder heb gerekend). Bevestigt dus ook nog maar eens Davy's punt waar het momenteel (en bij uitbreiding de laatste pakweg 5 jaar) schort... Bovendien staan er op het lijstje van "moeten vertrekken" nog een paar met een doorlopend contract, dus ook daar is er nog werk aan de winkel...


16 Mei 2018, 7:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
als ze Van Tricht dan toch niet naar een andere ploeg laten uitkijken lijkt het mij zot om nog ne nummer 10 binnen te halen, ook al komt WVT zwaar tekort op dit niveau.


In principe had je bij aanvang van dit seizoen dezelfde situatie met 2 "tienen" hé want met Lusala had je uw startende tien gevonden tijdens de eindronde...

Het zou mijns insziens veel zotter zijn om ver te gaan in de gesprekken met Tarfi en nu die zijn gestaakt, plots weer voluit voor Wannes te gaan... Het feit dat Wannes nog een doorlopend contract heeft, doet weinig terzake me dunkt want dat was ook al zo toen er met Mehdi en consoorten werd geklapt hé... Wat natuurlijk ook kan, is dat er plots geen (haalbare) kandidaten meer zouden zijn en dat je daardoor Wannes opnieuw belangrijk moet maken... In elk geval blijft Wannes in een sterke positie zitten: komt er toch nog een klepper op de tien, kan hij alsnog verkassen indien hij het niet meer ziet zitten want zal altijd andere opties hebben; komt er niemand, zal hij opnieuw zijn kans krijgen wegens geen alternatief; en komt er alsnog een alternatief waarbij hij zich sterk genoeg voelt om de concurrentie aan te gaan, kan hij simpelweg blijven en de challenge aangaan want ligt toch nog onder contract...

De zoektocht naar een echte zes kan ook kaderen in het feit dat ze alsnog met Wannes als spelverdeler in het hoofd zitten.


Laatst gewijzigd door DT op 16 Mei 2018, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Mei 2018, 13:28
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Als ik het zo een beetje goed verstond is het ook de bedoeling van maar een kern van 18 spelers te hebben (in hun zin van meer kwaliteit en minder kwantiteit) en alles problemen op te vangen met de beloften. Nu... er blijven er nog amper over :lol: wat is hun plan nu dan? Want ik denk niet dat we nen transfer of 5 moesten verwachten zelle.

Persoonlijk vind ik Lievens wel een meerwaarde als je ziet wat voor een niveau Van Hoevelen brengt sinds hij terug is, wat das is nu toch ook ver van geweldig. Nu nog een goeie middenvelder om naast Gianni te zetten (Vanborm/De Schutter/...) en een flankmiddenvelder want met alleen Preben (ALS hij verlengt) en Mitu gaan we het zeker niet doen (Vanborm 2/Vlietinckx van Brugge die er weg mag/...).


16 Mei 2018, 13:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ik weet ook niet wat dat met de beloften is, maar je kan het gegeven dat je daar zo goed als van op '0' moet herbeginnen ook omdraaien ten goede he:

gezien ze in de 1ste ploeg de kern krapper willen maken kan dat de speelkans voor beloftevolle spelers die dicht bij het niveau Amateur 1 staan op bepaalde posities verhogen, hetgeen een sterk argument kan zijn om een paar van dergelijke gasten waar je anders niet aan kan aan te trekken...

soms is tabula rasa (moeten) maken trouwens nog zo slecht niet, zie begin verleden seizoen na het La Lou-debacle.

enfin, 3/4de van ons ploeg ligt vast. en zelfs als het met WVT is heb je een 10 die beter moet kunnen dan afgelopen seizoen. dus erg negatief worden is op dit moment inderdaad niet gepast...

_________________
may the FORCE be with you.


16 Mei 2018, 14:53
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:
ik weet ook niet wat dat met de beloften is, maar je kan het gegeven dat je daar zo goed als van op '0' moet herbeginnen ook omdraaien ten goede he:

gezien ze in de 1ste ploeg de kern krapper willen maken kan dat de speelkans voor beloftevolle spelers die dicht bij het niveau Amateur 1 staan op bepaalde posities verhogen, hetgeen een sterk argument kan zijn om een paar van dergelijke gasten waar je anders niet aan kan aan te trekken...

soms is tabula rasa (moeten) maken trouwens nog zo slecht niet, zie begin verleden seizoen na het La Lou-debacle.

enfin, 3/4de van ons ploeg ligt vast. en zelfs als het met WVT is heb je een 10 die beter moet kunnen dan afgelopen seizoen. dus erg negatief worden is op dit moment inderdaad niet gepast...


True maar er schuilen wel 2 grote "maar"'s in uw post: je geeft net zelf aan dat er na het La Lou-debacle van 0 werd begonnen... Dan is het op zijn minst eigenaardig te noemen dat je aan de start van het derde seizoen volgend op dat debacle, opnieuw voor een tabula rasa zou kiezen, bij uw beloften dan nog. Een kern die in het La Lou seizoen knap tweede eindigde, vorig jaar (met extra versterking) kampioen werd en dit jaar tot de winterstop ook in de hoogste regionen kampeerde... Zo'n krotters zullen het dan wel niet geweest zijn denk ik...

En gelinkt aan uw eerste argument: misschien had je wel al beloften die bij dat niveau aanleunden, waarom dan gewoon gaan voor "ander" ipv kerels over te hevelen? Als er inderdaad profielen zijn bij andere clubs die kort bij het niveau aanleunen, waarom zouden ze dan kiezen om voor niks bij een beloftenploeg te komen spelen terwijl ze evengoed als contractspeler bij een eerste (amateur)ploeg zouden kunnen geraken? En het kan toch niet de bedoeling zijn dat we kosten gaan doen voor een beloftenploeg mag ik hopen?


16 Mei 2018, 15:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Still standing ! schreef:
ik weet ook niet wat dat met de beloften is, maar je kan het gegeven dat je daar zo goed als van op '0' moet herbeginnen ook omdraaien ten goede he:

gezien ze in de 1ste ploeg de kern krapper willen maken kan dat de speelkans voor beloftevolle spelers die dicht bij het niveau Amateur 1 staan op bepaalde posities verhogen, hetgeen een sterk argument kan zijn om een paar van dergelijke gasten waar je anders niet aan kan aan te trekken...

soms is tabula rasa (moeten) maken trouwens nog zo slecht niet, zie begin verleden seizoen na het La Lou-debacle.

enfin, 3/4de van ons ploeg ligt vast. en zelfs als het met WVT is heb je een 10 die beter moet kunnen dan afgelopen seizoen. dus erg negatief worden is op dit moment inderdaad niet gepast...


True maar er schuilen wel 2 grote "maar"'s in uw post: je geeft net zelf aan dat er na het La Lou-debacle van 0 werd begonnen... Dan is het op zijn minst eigenaardig te noemen dat je aan de start van het derde seizoen volgend op dat debacle, opnieuw voor een tabula rasa zou kiezen, bij uw beloften dan nog. Een kern die in het La Lou seizoen knap tweede eindigde, vorig jaar (met extra versterking) kampioen werd en dit jaar tot de winterstop ook in de hoogste regionen kampeerde... Zo'n krotters zullen het dan wel niet geweest zijn denk ik...

En gelinkt aan uw eerste argument: misschien had je wel al beloften die bij dat niveau aanleunden, waarom dan gewoon gaan voor "ander" ipv kerels over te hevelen? Als er inderdaad profielen zijn bij andere clubs die kort bij het niveau aanleunen, waarom zouden ze dan kiezen om voor niks bij een beloftenploeg te komen spelen terwijl ze evengoed als contractspeler bij een eerste (amateur)ploeg zouden kunnen geraken? En het kan toch niet de bedoeling zijn dat we kosten gaan doen voor een beloftenploeg mag ik hopen?


hog, zoals ik het begrepen heb trappen die mannen het hier zelf af om een of andere reden he... ik vermoed niet dat dit 'het plan' was.

_________________
may the FORCE be with you.


16 Mei 2018, 15:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:

hog, zoals ik het begrepen heb trappen die mannen het hier zelf af om een of andere reden he... ik vermoed niet dat dit 'het plan' was.


Neen, maar als IEDEREEN vertrekt, zal daar toch wel een specifieke reden voor zijn... of is dat weer te kritisch gedacht :D ..

En dat is net mijn punt: ik ga akkoord dat er van de nood een deugd kan worden gemaakt, maar het is toch in het belang van de club om te weten te komen waarom iedereen nu plots vertrekt me dunkt en wat aan de grondslag van die beslissing ligt?

Als alle spelers bij hun beoordeling te horen hebben gekregen dat ze te min zijn, zou dat al makkelijker te verklaren zijn... Maar als je anderhalf jaar top speelt, na Nieuwjaar niks meer en je bolt het allemaal af, zijn er ontegensprekenlijk ook andere factoren die je best niet te lang meesleept...

Laat ons zeggen dat dit soort collectieve acties niet bevorderlijk zijn voor een community club...


16 Mei 2018, 17:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Still standing ! schreef:

hog, zoals ik het begrepen heb trappen die mannen het hier zelf af om een of andere reden he... ik vermoed niet dat dit 'het plan' was.


Neen, maar als IEDEREEN vertrekt, zal daar toch wel een specifieke reden voor zijn... of is dat weer te kritisch gedacht :D ..

En dat is net mijn punt: ik ga akkoord dat er van de nood een deugd kan worden gemaakt, maar het is toch in het belang van de club om te weten te komen waarom iedereen nu plots vertrekt me dunkt en wat aan de grondslag van die beslissing ligt?

Als alle spelers bij hun beoordeling te horen hebben gekregen dat ze te min zijn, zou dat al makkelijker te verklaren zijn... Maar als je anderhalf jaar top speelt, na Nieuwjaar niks meer en je bolt het allemaal af, zijn er ontegensprekenlijk ook andere factoren die je best niet te lang meesleept...
Laat ons zeggen dat dit soort collectieve acties niet bevorderlijk zijn voor een community club...


(y)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Mei 2018, 20:29
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Jan 2009, 14:06
Berichten: 112
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
edit

_________________
Iendracht Oilsjt, vedrom nor Twiede


18 Mei 2018, 19:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Misschien verkeerde topic maar deze leest men hier het meest,er zijn vanavond een paar ontslagen gevallen en gegeven op de jeugd,waaronder een man die zich al jaar en dag inzet voor de jeugd,shame on you PLJ.
Hij is zich zodanig in de stront aan het werken,maar heb de indruk dat hij het niet goed beseft dat hij met Aalst bezig is ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Mei 2018, 21:43
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bakkie schreef:
Misschien verkeerde topic maar deze leest men hier het meest,er zijn vanavond een paar ontslagen gevallen en gegeven op de jeugd,waaronder een man die zich al jaar en dag inzet voor de jeugd,shame on you PLJ.
Hij is zich zodanig in de stront aan het werken,maar heb de indruk dat hij het niet goed beseft dat hij met Aalst bezig is ;)


goh weet niet wat er aan de hand is, of wat de reden is. En wie is de brave man die mag opkrassen? Maar de Zandberg hadden ze jaren geleden al eens grondig moeten opkuisen. Als het in de Bredestraat begint te branden, komt het meestal van uit de Zandberg.

Ook dat is na al die jaren en die karrevracht voorzitters nog niet veranderd. :wow: :hmm:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


18 Mei 2018, 23:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 323 324 325 326 327 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst