Verslag AV van 28/05/2018 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Verslag AV van 28/05/2018 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Verslag AV van 28/05/2018
Gisterenavond is een buitengewone AV van EA waarop al mijn op voorhand verzonden vragen werden besproken. Ik was aanwezig als vertegenwoordiger van de supporters.
Op de agenda stond:
1. Toelichting rationalisering
2 Stand van zaken sportieve opbouw
3.Varia.

Hier volgt reeds een kort verslag van mij. Later op de week zal een meer uitgebreid verslag volgen dat is opgemaakt door DA.

1.Rationalisering.


Er zijn 7 mensen ontslagen. Met één van deze personen wordt nog een dading ivm een verbrekingsvergoeding onderhandeld. Eens hierover een akkoord, zal het bestuur over het geheel van de herstructurering communiceren.
De bedoeling van de rationaliseringsoperatie is kosten besparen en efficiënter werken. Dit wordt mogelijk gemaakt door een volledige digitalisering. De invoering van een geïnformatiseerd boekhoudprogramma zal o.a een grote vooruitgang betekenen. Hiervoor werd er alleen met excel gewerkt.
Deze herstructurering en rationalisering leidt tot een kostenbesparing van 70 % in het operationele luik.

2. Stand van zaken sportieve luik.
- Er is kwalitatieve versterking op het middenveld op komst. Er is o.a.reeds een mondeling akkoord met een sterke middenvelder. Er wordt gewacht op zijn terugkeer uit vakantie in het buitenland om zijn handtekening te laten zetten.
- Voor de oefenwedstrijden tegen eersteklassers heeft de burgemeester enkel toestemming gegeven voor wedstrijden tegen Zulte Waregem en Eupen. Dit wordt door het bestuur erg betreurd.
Er wordt nu onderhandeld met 2 Nederlandse en 1 Franse club, maar voorlopig blijft de gevraagde vergoeding van die clubs te hoog. Deze onderhandelingen gaan voort. De fandag zal alleszins gekoppeld worden aan een wedstrijd tegen een club van hoger niveau.
Indien er geen andere hoger geplaatste club kan gevonden om tegen te spelen, zal de fandag gekoppeld worden aan de wedstrijd tegen OHL. OHL komt met een gemengde ploeg van kern- en beloftenspelers.

3.Varia.
Afdekking van staantribune K
Op de vergadering werd meegedeeld dat de werken tot afdekking van de tribune K begonnen waren. Op de vergadering werd een bericht gestuurd naar de webmaster om hierover op de website te berichten.
Er komt ook op vraag van supporter Gert-Jan Arijs een groot spandoek over de ganse lengte van de K waarop de namen van alle supportersclubs en OPC op vermeld zullen staan samen met zijn biermerk SENSALOST. Hij zal dit spandoek sponsoren. Gert-Jan had dit idee enkele weken geleden samen met Timoiljst uitgewerkt en voorgesteld aan het bestuur.


29 Mei 2018, 11:19
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Hopelijk snel meer nieuws ivm die versterking op het middenveld.

Is Joye of Verboom momenteel op congé :p ?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Mei 2018, 11:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Timoilsjt schreef:
Hopelijk snel meer nieuws ivm die versterking op het middenveld.

Is Joye of Verboom momenteel op congé :p ?


Alé...facebook afschuimen of er één van die kerels op congé is... :D

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Mei 2018, 12:09
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Timoilsjt schreef:
Hopelijk snel meer nieuws ivm die versterking op het middenveld.

Is Joye of Verboom momenteel op congé :p ?


Verboom?


29 Mei 2018, 12:18
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
iendrachter schreef:
Jean schreef:
Timoilsjt schreef:
Hopelijk snel meer nieuws ivm die versterking op het middenveld.

Is Joye of Verboom momenteel op congé :p ?


Verboom?


Ik denk dat bij Vanborm van Sparta Petegem zal bedoelen ;) .
Volgens mij zal het Joye of Sterckx zijn, daar hadden ze in het verleden toch al interesse in.
Of beiden is ook goed natuurlijk :D , een defensieve(Sterckx)en aanvallende middenvelder(Joye).
Een mondeling akkoord wil wel niets zeggen in de voetbalwereld......


Ik denk dat Davy Joye enorm zou tegenvallen in eerste amateur! Hopelijk is hij niet de man die gaat tekenen.


29 Mei 2018, 12:53
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
iendrachter schreef:
Jean schreef:
Timoilsjt schreef:
Hopelijk snel meer nieuws ivm die versterking op het middenveld.

Is Joye of Verboom momenteel op congé :p ?


Verboom?


Ik denk dat bij Vanborm van Sparta Petegem zal bedoelen ;) .
Volgens mij zal het Joye of Sterckx zijn, daar hadden ze in het verleden toch al interesse in.
Of beiden is ook goed natuurlijk :D , een defensieve(Sterckx)en aanvallende middenvelder(Joye).
Een mondeling akkoord wil wel niets zeggen in de voetbalwereld......


idd, Rinus Vanborm... :angel:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Mei 2018, 13:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Timoilsjt schreef:
iendrachter schreef:
Jean schreef:

Verboom?


Ik denk dat bij Vanborm van Sparta Petegem zal bedoelen ;) .
Volgens mij zal het Joye of Sterckx zijn, daar hadden ze in het verleden toch al interesse in.
Of beiden is ook goed natuurlijk :D , een defensieve(Sterckx)en aanvallende middenvelder(Joye).
Een mondeling akkoord wil wel niets zeggen in de voetbalwereld......


idd, Rinus Vanborm... :angel:


Dat is een flankspeler hé...


29 Mei 2018, 14:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
DT schreef:
Timoilsjt schreef:
iendrachter schreef:

Ik denk dat bij Vanborm van Sparta Petegem zal bedoelen ;) .
Volgens mij zal het Joye of Sterckx zijn, daar hadden ze in het verleden toch al interesse in.
Of beiden is ook goed natuurlijk :D , een defensieve(Sterckx)en aanvallende middenvelder(Joye).
Een mondeling akkoord wil wel niets zeggen in de voetbalwereld......


idd, Rinus Vanborm... :angel:


Dat is een flankspeler hé...

--
Ik geloof dat Rienes Vanborm een 24 jarige... aanvaller is. (Sp Petegem)
Hij zou wel al sedert maart jl geopereerd zijn aan de meniscus, en sedertdien 4 maanden out zijn.
Joye : een aanvallende middenvelder, maar is al wel 30 jaar...(Sp Petegem)
Als men ook René Sterckx bedoelt van Dender; dat is een middenvelder van 27 jaar. (beloften Anderlecht, vervolgens ZW, WB, Cercle Brugge, en Dender)

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


29 Mei 2018, 14:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Vanborm is el een aanvaller en is voor 4 maand buiten strijd sedert 15/3, dus niet zonder risico.
Trouwens aanvallers hebben we niet nodig omdat we Mbaye, De Rock, Mitu en Mitch Dekuyper die overkomt van Hamme er 4 hebben.
Sterckx zou een mogelijkheid kunnen zijn omdat door de problemen bij Dender daar een uittocht van spelers zal plaats vinden.


29 Mei 2018, 15:14
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
wevege schreef:
Vanborm is el een aanvaller en is voor 4 maand buiten strijd sedert 15/3, dus niet zonder risico.
Trouwens aanvallers hebben we niet nodig omdat we Mbaye, De Rock, Mitu en Mitch Dekuyper die overkomt van Hamme er 4 hebben.
Sterckx zou een mogelijkheid kunnen zijn omdat door de problemen bij Dender daar een uittocht van spelers zal plaats vinden.


Is echt het profiel wat we nodig hebben denk ik....


29 Mei 2018, 15:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Sterckx is einde contract bij Dender


29 Mei 2018, 15:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
wevege schreef:
Sterckx is einde contract bij Dender

--
Dan heb ik toch het voorgevoel dat men eerder met Sterckx bezig is,
...dan met Davy Joye.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


29 Mei 2018, 18:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Het gaat over sterckx..

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


29 Mei 2018, 22:06
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
hansken schreef:
Het gaat over sterckx..


Zou dik in orde zijn denk ik.


29 Mei 2018, 22:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
iendrachter schreef:
pattaboem schreef:
wevege schreef:
Sterckx is einde contract bij Dender

--
Dan heb ik toch het voorgevoel dat men eerder met Sterckx bezig is,
...dan met Davy Joye.


Het verschil in de matchen tegen Dender dit jaar was toch dat hun middenveld veel sterker was vond ik.
Het voetballend vermogen van een Tarfi of Sterckx hebben wij niet opt midden, ook al hebben ze ginder een slecht seizoen gehad, tegen ons in de thuismatch hier waren ze toch wel zeer sterk.
Heeft wel nog nooit ergens lang gezeten die Sterckx en is wel blessuregevoelig.
Joye speelt 1ste klasse minivoetbal ook en mag dat combineren van Petegem, ik denk als die naar hier wil komen dat hij dan wel zal moeten kiezen.....
Als ik hier lees dat die jongen niet zou meekunnen in 1ste amateur moet ik wel eens lachen,
is ginder altijd de draaischijf geweest en goed voor een goal of 20 per seizoen en Petegem stond altijd vooraan in 3de klasse, de enige reden dat ze niet over gaan is omdat ze niet willen.....

--
Het is juist dat het middenveld van Dender met Sterckx en Tarfi zeer solide is/was. DIt duo, dat elkaar al kende van hun anderlechtperiode, speelde ook samen het seizoen hiervoor, (geloof ik) Top 5 in amateur1
Wél héél raar, dat Dender het het jongste seizoen héél moeilijk had om erin te blijven...
Toch geloof ik in de kwaliteiten van een middenvelder zoals Sterckx, die toch op hoger niveau al wat bewezen heeft,. Daarnaast is het toch nog altijd afwachten met de 30-jarige Joye. Hoe goed hij ook is, en bewezen heeft in een reeks lager.
Bij ons wordt het de optelsom van onze gebleven kern, versterkt met onze nieuwe aanwinsten, waar de middenveldversterking, de meerwaarde moet bevatten;
Middenveld, opbouw en spelmaken was vaak de zwakke achillespees van onze ploeg..
Als we gespaard blijven van blessures, met een degelijke (defensieve) middenvelder zoals Sterckx, zouden wij volgend seizoen mogelijks enkele plaatsjes kunnen opschuiven in de eindrangschikking, en hopelijk een eindrondeplaatsje kunnen behalen.
De voorbereide oefenwedstrijden zullen ons al iets wijzer maken hierover...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


29 Mei 2018, 23:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst