Verslag AV van 28/05/2018 - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Verslag AV van 28/05/2018 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Still standing ! schreef:
pattaboem schreef:
Still standing ! schreef:

over dat miljonair zijn en zo: dat wéét je dus niet he. die heeft van in het begin gezegd dat het niet de bedoeling is om er jaar na jaar geld in te steken (door hem of door een ander) maar om de club te saneren tot het budget in een evenwicht is. dat is ook wat ze tot nu aan het proberen/doen (afhankelijk van uwen meug :D ) zijn...


-- idd. "Saneren prioriteit" om de club en zijn stamnummer en eigenheid -zonder fusie- te blijven bestaan.
Is dat niet écht, .. wat we allemaal zo vurig wensen :? ????
En vervolgens, en tegelijk, in de mate van het mogelijke sportief op te klimmen.
We zijn toch allemaal niet dom, om te beseffen dat zulks alleen maar mogelijk is met externe financiële boost.
PLJ weet dat ook; En daarom is de cvba zo belangrijk, want als vzw is/was onze toekomst werkelijk volledig gedoemd.
Dat een heropstanding van Eendracht ( vertrekkende vanuit onze diepe financiele put ) niet meteen mogelijk was, zonder een supersponsor. ...Dat beseft toch het kleinste kind...
Ik begrijp niet de verwerpende reacties van forumgebruikers, dat er niet in de geldbeugel wordt gegrabbeld om dure spelers aan te kopen, die ons dan wel op topniveau zouden brengen, maar ons in Lierse-situaties zouden brengen.... vaarwel eendracht 90...
We moeten het voorlopig doen zoals de 2 vorige seizoenen, talenten aantrekken, die niet duur zijn, maar wel het verschil maken. In een financieel rooskleurige situatie, is later dan meer mogelijk.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Jun 2018, 12:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
witzwet schreef:
De tijd zal het uitwijzen. Dat is met alles zo.


Ai! Da gaat u hier niet teveel likes opbrengen :D laat ze rustig onderling wat discuteren alles verloopt zoals voorzien :plat: we zitten nog altijd op het goede spoor.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Jun 2018, 12:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Bakkie schreef:
witzwet schreef:
De tijd zal het uitwijzen. Dat is met alles zo.


Ai! Da gaat u hier niet teveel likes opbrengen :D laat ze rustig onderling wat discuteren alles verloopt zoals voorzien :plat: we zitten nog altijd op het goede spoor.

--
Ik stel voor dat diegenen die een ingenieuze en betere , vervangende oplossing hebben, om onze financiële put te vullen, en tegelijk onze geliefde club naar profvoetbal te leiden.
Dat hij dit (haalbaar) alternatief eens uit de doeken doet.
Als dit realistisch is, ben ik de eerste om dit plan te verdedigen
En het ontslag van onze huidige voorzitter dan aan te moedigen... :nieje:
Niets is zo moelijk, als een dossier zoals EA ...terug op het goede spoor te krijgen.....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Jun 2018, 18:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
witzwet schreef:
De tijd zal het uitwijzen. Dat is met alles zo.


Ai! Da gaat u hier niet teveel likes opbrengen :D laat ze rustig onderling wat discuteren alles verloopt zoals voorzien :plat: we zitten nog altijd op het goede spoor.

--
Ik stel voor dat diegenen die een ingenieuze en betere , vervangende oplossing hebben, om onze financiële put te vullen, en tegelijk onze geliefde club naar profvoetbal te leiden.
Dat hij dit (haalbaar) alternatief eens uit de doeken doet.
Als dit realistisch is, ben ik de eerste om dit plan te verdedigen
En het ontslag van onze huidige voorzitter dan aan te moedigen... :nieje:
Niets is zo moelijk, als een dossier zoals EA ...terug op het goede spoor te krijgen.....


__
Ik zeg toch dat alles verloopt zoals voorzien :wadde: :wadde: :zie jij een problemen misschien?

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Jun 2018, 19:24
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
witzwet schreef:
De tijd zal het uitwijzen. Dat is met alles zo.


Ai! Da gaat u hier niet teveel likes opbrengen :D laat ze rustig onderling wat discuteren alles verloopt zoals voorzien :plat: we zitten nog altijd op het goede spoor.

--
Ik stel voor dat diegenen die een ingenieuze en betere , vervangende oplossing hebben, om onze financiële put te vullen, en tegelijk onze geliefde club naar profvoetbal te leiden.
Dat hij dit (haalbaar) alternatief eens uit de doeken doet.
Als dit realistisch is, ben ik de eerste om dit plan te verdedigen
En het ontslag van onze huidige voorzitter dan aan te moedigen... :nieje:
Niets is zo moelijk, als een dossier zoals EA ...terug op het goede spoor te krijgen.....


Wie was het die bij zijn grote rentree binnen de drie jaar ging hogerop spelen, nadien was het al een vijfjaren plan en nu is het al een hopeloos geval.
Hun woorden " Met alle respect maar er was geen toekomst meer voor Lokeren en Beveren in Oost-Vlaanderen want den iendracht ging de fakkel overnemen!", en dan zou jij willen dat er geen reactie komt van de supporters ja hallo. :crazy:
De gevolgen van al die loze beloftes, merkte je afgelopen seizoen al en het zal nog erger worden let op mijn woorden nog minder abo. en meer lege plaatsen in de tribunes.
Hopelijk doen ze nog extra inspanningen op de transfermarkt want anders kunnen ze hun 100 jarig bestaan een reeks lager vieren.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Jun 2018, 19:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Ben het volledig eens met de verwoording door Iendrachter, en dat is wat ik ook bedoel.
PLJ werd in het begin té hoopvol gezien als de grote redder van EA naar het model van Coecke ea.
Vanwege het buitensporig entousiasme van PLJ werd ook teveel en te snel verwacht van EA's vooruitgang.
Zoals ik al eerder zei, ... is zijn grote zwakte zijn voorbarige communicatie. Echter zijn onrealistische prognoses zijn niet slecht bedoeld. Alleen wel fout gecommuniceerd.
Hij ziet ons ook graag binnen de 3 jaar in 1B, maar ziet intussen in, dat dit niet zo eenvoudig is, als je tegelijk noodzakelijk moet saneren.
Zijn beloftes zijn gebaseerd op de hoop om snel sponsors te vinden, maar die ook tegelijk zijn saneringsbeleid, zoals hij dat uitstippelt, mee in te volgen. (noodzakelijk om te blijven bestaan!)
Vele geldschieters willen echter onmiddelijk resultaten zien, voor hun geld. Dat is ook een probleem.
In die zin kan ik zijn alleenheerserstactiek (zonnekoning zeggen sommigen) wel ergens volgen.
In onze club is het financieel al vele jaren als maar, van kwaad naar erger gegaan.
Dit kan en mag écht niet meer, en moet omgedraaid worden
Daarom vind ik, dat we hem krediet moeten geven. Zijn communicatie moet hij wel degelijk verbeteren; Want onze kritische supporters, "pakken hem" op elk half woord die hij fout zegt. Zeerzeker bij mooie beloftes.
Ik vind dat we het momenteel sportief niet zo slecht doen , met talenten uit lagere reeksen, die hogerop zeer behoorlijk presteren.
De tijd is momenteel nog niet rijp om ons met ronkende namen te versterken.
We moeten in de eerste plaats leren leven met ons statig voortbestaan in amateur1, en gematigd hopen dat de cvba de oplossing is, om krachtige sponsors aan te trekken en te laten geloven en mee te bouwen aan een mooie toekomst voor EA

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Jun 2018, 22:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Een grote nuance toch bij bovenstaande twee berichten, zeker bij het laatste...

Een groot deel van de elementen die erin staan opgenomen, kan je op eender welke voorzitter loslaten die het bij onze club heeft geprobeerd en altijd werd in het begin dat "zonnekoningschap" ook getolereerd wegens de goeie bedoelingen. Als je dat linkt aan het sportieve kom je ook bedrogen uit: veel van de vorige voorzitters zijn in hun eerste jaar met een promotie gaan lopen bijvoorbeeld en konden stand houden het jaar erop... Het is pas wanneer de mot er sportief echt in kwam, dat alles errond in zwaar water kwam... Of omgekeerd... Dus we'll see... Zoals ElCo ook al aangaf, het verslag van de AV geeft toch ook wel wat reden opnieuw tot wenkbrauwgefrons maar goed.

Net owv dat verleden ga ik daar allemaal niet meer in mee in die goed-nieuws show, temeer omdat de voetballerij zo verknipt in elkaar zit... Grote voordeel dat onze voorzitter op dit moment misschien heeft, is dat hij relatief onbekend is in deze contreien terwijl de vorige veelal "locals" waren die ook al een zekere baggage of reputatie hadden bij (een deel van) onze achterban... Wat er toe leidt dat iemand's uitspraken hem tot een fantast maakten, terwijl het bij anderen "niet slecht bedoeld" is... En toch was het discours net hetzelfde, de gedragingen ook, de zichtbare ingrepen ook, zelfs de doelen: waar bij FDR de tweede klasse de oplossing zou bieden, is 1B nu plots het walhalla: vanuit het standpunt van een voorzitter met een verkoopplan misschien wel, als je ziet wie de clubs in 1B bezit... Voor de rest is het kommer en kwel: ongelooflijk dure investeringen zijn vereist voor 5 mins of fame op een betaalzender of een match of 8 in een evenzeer gedegradeerde competitie in Play-Off 2... Moet je daarvoor uw budget verdrievoudigen om nog maar mee te mogen doen? Wij klappen in de handen - en terecht - als de knip erop wordt gehouden omtrent het aantrekken van 1 speler begot; maar wat maak je uzelf dan wijs dat je op korte termijn de jump naar 1B kan wagen? Je kan sponsorgewijs na 2,5 jaar nog niet uitpakken met een naam, met alle respect voor de De Lathouwers van vandaag... Dan zou ik me daar eerst op focussen, proberen om eens drie - vier jaar de top te spelen in dezelfde reeks eerst, enz.

Enige waardemeter zal de finale uitkomst zijn en de cijferkes en die liegen helemaal niet... Al die "vorderingen" hebben ons voorlopig enkel nog meer afhankelijk gemaakt van 1 man, tegen een "prijs"/put/schuld die intussen waarschijnlijk weeral verdubbeld zal zijn tov de.vorige "eigenaar".. Afwachten is all we can do: en daarin verschillen we in niks van de Lierse-supporters hoor... En dat heeft niks te zien met afbreken, negatief zijn, maar is gewoon de nuchtere realiteit...


Laatst gewijzigd door DT op 08 Jun 2018, 8:37, 3 keer totaal gewijzigd.



08 Jun 2018, 8:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
iendrachter schreef:
We moeten hier ook niet overdrijven, niet alles moet in de schoenen van PLJ geschoven worden.
Ik denk dat er veel supporters zijn die in hem de nieuwe Marc Coucke of Roger Lambrecht zagen.
Heeft van in het begin gezegd dat hij dat niet was, en eerst de club wil saneren.
Hij heeft idd veel beloftes gedaan die hij tot op vandaag niet is nagekomen, maar puur sportief gezien hebben we toch al 2 mooie seizoen gehad.
En ik heb, buiten de mensen op de zandberg, ook nog geen enkele speler horen klagen over dat ze op hun centen moeten wachten hebben, ook dat is hier in jaren anders geweest.
Het geld wordt,buiten aan de CEO blijkbaar, toch niet meer langs ramen en deuren buitengesmeten.
Dat is hier vorige seizoenen toch anders geweest, bvb de transfer van De Oliveira toen het water al aan de lippen stond onder het bewind van FDR.
Wat hij met de club van plan is weet ik ook niet, maar financieel gaat hij hier enkel iets kunnen aan verdienen als we ooit in 1B geraken, dus ik denk toch dat dit echt wel de bedoeling zal zijn.
Liever EA hoe het nu is, dan volgend jaar zoals de Lierse supporters te kunnen kiezen tussen Lyra Lierse en Kempenzonen Lierse, want dat heeft mijn inziens nog weinig met voetbal te maken.
Als het sportief of financieel misloopt, koop u een stamnummer of slorp een andere ploeg op in een fusie.


Overdrijven ja hallo, als je een huis niet alleen kan bouwen moet je hulp toelaten of je huis staat er nooit.
Als je de hoogmoed hebt om o.a. Valckenier wandelen te sturen ja waar zijn we mee bezig, denk je ook niet als er betrouwbare ondernemers uit de streek in het bestuur zaten het stadsbestuur ook sneller geneigd zal zijn om de club te helpen, dit zal niet het geval zijn met PLJ alleen aan de macht een kwestie van vertrouwen nietwaar.
En wees gerust Lierse zal Lierse blijven zoals het o.a. bij Beerschot en RWDM ook gelopen is.
Enfin, de toekomst zal het uitwijzen maar ik hoop niet in negatieve zin. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Jun 2018, 8:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
DT schreef:
Een grote nuance toch bij bovenstaande twee berichten, zeker bij het laatste...

Een groot deel van de elementen die erin staan opgenomen, kan je op eender welke voorzitter loslaten die het bij onze club heeft geprobeerd en altijd werd in het begin dat "zonnekoningschap" ook getolereerd wegens de goeie bedoelingen. Als je dat linkt aan het sportieve kom je ook bedrogen uit: veel van de vorige voorzitters zijn in hun eerste jaar met een promotie gaan lopen bijvoorbeeld en konden stand houden het jaar erop... Het is pas wanneer de mot er sportief echt in kwam, dat alles errond in zwaar water kwam... Of omgekeerd... Dus we'll see... Zoals ElCo ook al aangaf, het verslag van de AV geeft toch ook wel wat reden opnieuw tot wenkbrauwgefrons maar goed.

Net owv dat verleden ga ik daar allemaal niet meer in mee in die goed-nieuws show, temeer omdat de voetballerij zo verknipt in elkaar zit... Grote voordeel dat onze voorzitter op dit moment misschien heeft, is dat hij relatief onbekend is in deze contreien terwijl de vorige veelal "locals" waren die ook al een zekere baggage of reputatie hadden bij (een deel van) onze achterban... Wat er toe leidt dat iemand's uitspraken hem tot een fantast maakten, terwijl het bij anderen "niet slecht bedoeld" is... En toch was het discours net hetzelfde, de gedragingen ook, de zichtbare ingrepen ook, zelfs de doelen: waar bij FDR de tweede klasse de oplossing zou bieden, is 1B nu plots het walhalla: vanuit het standpunt van een voorzitter met een verkoopplan misschien wel, als je ziet wie de clubs in 1B bezit... Voor de rest is het kommer en kwel: ongelooflijk dure investeringen zijn vereist voor 5 mins of fame op een betaalzender of een match of 8 in een evenzeer gedegradeerde competitie in Play-Off 2... Moet je daarvoor uw budget verdrievoudigen om nog maar mee te mogen doen? Wij klappen in de handen - en terecht - als de knip erop wordt gehouden omtrent het aantrekken van 1 speler begot; maar wat maak je uzelf dan wijs dat je op korte termijn de jump naar 1B kan wagen? Je kan sponsorgewijs na 2,5 jaar nog niet uitpakken met een naam, met alle respect voor de De Lathouwers van vandaag... Dan zou ik me daar eerst op focussen, proberen om eens drie - vier jaar de top te spelen in dezelfde reeks eerst, enz.

Enige waardemeter zal de finale uitkomst zijn en de cijferkes en die liegen helemaal niet... Al die "vorderingen" hebben ons voorlopig enkel nog meer afhankelijk gemaakt van 1 man, tegen een "prijs"/put/schuld die intussen waarschijnlijk weeral verdubbeld zal zijn tov de.vorige "eigenaar".. Afwachten is all we can do: en daarin verschillen we in niks van de Lierse-supporters hoor... En dat heeft niks te zien met afbreken, negatief zijn, maar is gewoon de nuchtere realiteit...

---
@DT .
Ik kan jouw bemerkingen heel goed begrijpen DT;
Maar wat hebben wij als alternatief voor PLJ ? Er is absoluut niemand die geïnteresseerd is een ziekenbed zoals EA.
Een ding ben ik wel van overtuigd: met PLJ is de escalerende schuldenspiraal gestopt.
We kunnen nu enkel hopen dat het met PLJ verder goed afloopt; en de CVBA als structuur snel in orde komt. Er zodoende ook belangrijke sponsors geinteresseerd zijn.
Misschien heeft hij wel iemand in de wachtkamer zitten? hetgeen uiteraard strikt geheim zal worden gehouden, in afwachting van de definitieve CVBA...(?)
We kunnen alleen maar hopen op de conjunctuur. Want zoals het nu loopt, geraken we nooit in 1B.
Daarom vind ik dat de constante afbraakpolitiek van sommige supporters toch eens zou moeten stoppen.
Als het huidige bestuur er de brui aan geeft, vallen we met z'n allen in 'een zeer diep donker gat'...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Jun 2018, 17:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
pattaboem schreef:
DT schreef:
Een grote nuance toch bij bovenstaande twee berichten, zeker bij het laatste...

Een groot deel van de elementen die erin staan opgenomen, kan je op eender welke voorzitter loslaten die het bij onze club heeft geprobeerd en altijd werd in het begin dat "zonnekoningschap" ook getolereerd wegens de goeie bedoelingen. Als je dat linkt aan het sportieve kom je ook bedrogen uit: veel van de vorige voorzitters zijn in hun eerste jaar met een promotie gaan lopen bijvoorbeeld en konden stand houden het jaar erop... Het is pas wanneer de mot er sportief echt in kwam, dat alles errond in zwaar water kwam... Of omgekeerd... Dus we'll see... Zoals ElCo ook al aangaf, het verslag van de AV geeft toch ook wel wat reden opnieuw tot wenkbrauwgefrons maar goed.

Net owv dat verleden ga ik daar allemaal niet meer in mee in die goed-nieuws show, temeer omdat de voetballerij zo verknipt in elkaar zit... Grote voordeel dat onze voorzitter op dit moment misschien heeft, is dat hij relatief onbekend is in deze contreien terwijl de vorige veelal "locals" waren die ook al een zekere baggage of reputatie hadden bij (een deel van) onze achterban... Wat er toe leidt dat iemand's uitspraken hem tot een fantast maakten, terwijl het bij anderen "niet slecht bedoeld" is... En toch was het discours net hetzelfde, de gedragingen ook, de zichtbare ingrepen ook, zelfs de doelen: waar bij FDR de tweede klasse de oplossing zou bieden, is 1B nu plots het walhalla: vanuit het standpunt van een voorzitter met een verkoopplan misschien wel, als je ziet wie de clubs in 1B bezit... Voor de rest is het kommer en kwel: ongelooflijk dure investeringen zijn vereist voor 5 mins of fame op een betaalzender of een match of 8 in een evenzeer gedegradeerde competitie in Play-Off 2... Moet je daarvoor uw budget verdrievoudigen om nog maar mee te mogen doen? Wij klappen in de handen - en terecht - als de knip erop wordt gehouden omtrent het aantrekken van 1 speler begot; maar wat maak je uzelf dan wijs dat je op korte termijn de jump naar 1B kan wagen? Je kan sponsorgewijs na 2,5 jaar nog niet uitpakken met een naam, met alle respect voor de De Lathouwers van vandaag... Dan zou ik me daar eerst op focussen, proberen om eens drie - vier jaar de top te spelen in dezelfde reeks eerst, enz.

Enige waardemeter zal de finale uitkomst zijn en de cijferkes en die liegen helemaal niet... Al die "vorderingen" hebben ons voorlopig enkel nog meer afhankelijk gemaakt van 1 man, tegen een "prijs"/put/schuld die intussen waarschijnlijk weeral verdubbeld zal zijn tov de.vorige "eigenaar".. Afwachten is all we can do: en daarin verschillen we in niks van de Lierse-supporters hoor... En dat heeft niks te zien met afbreken, negatief zijn, maar is gewoon de nuchtere realiteit...

---
@DT .
Ik kan jouw bemerkingen heel goed begrijpen DT;
Maar wat hebben wij als alternatief voor PLJ ? Er is absoluut niemand die geïnteresseerd is een ziekenbed zoals EA.
Een ding ben ik wel van overtuigd: met PLJ is de escalerende schuldenspiraal gestopt.
We kunnen nu enkel hopen dat het met PLJ verder goed afloopt; en de CVBA als structuur snel in orde komt. Er zodoende ook belangrijke sponsors geinteresseerd zijn.
Misschien heeft hij wel iemand in de wachtkamer zitten? hetgeen uiteraard strikt geheim zal worden gehouden, in afwachting van de definitieve CVBA...(?)
We kunnen alleen maar hopen op de conjunctuur. Want zoals het nu loopt, geraken we nooit in 1B.
Daarom vind ik dat de constante afbraakpolitiek van sommige supporters toch eens zou moeten stoppen.
Als het huidige bestuur er de brui aan geeft, vallen we met z'n allen in 'een zeer diep donker gat'...


Zo heeft PlJ ze graag :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Jun 2018, 17:42
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
iendrachter schreef:
We moeten hier ook niet overdrijven, niet alles moet in de schoenen van PLJ geschoven worden.
Ik denk dat er veel supporters zijn die in hem de nieuwe Marc Coucke of Roger Lambrecht zagen.
Heeft van in het begin gezegd dat hij dat niet was, en eerst de club wil saneren.
Hij heeft idd veel beloftes gedaan die hij tot op vandaag niet is nagekomen, maar puur sportief gezien hebben we toch al 2 mooie seizoen gehad.
En ik heb, buiten de mensen op de zandberg, ook nog geen enkele speler horen klagen over dat ze op hun centen moeten wachten hebben, ook dat is hier in jaren anders geweest.
Het geld wordt,buiten aan de CEO blijkbaar, toch niet meer langs ramen en deuren buitengesmeten.
Dat is hier vorige seizoenen toch anders geweest, bvb de transfer van De Oliveira toen het water al aan de lippen stond onder het bewind van FDR.
Wat hij met de club van plan is weet ik ook niet, maar financieel gaat hij hier enkel iets kunnen aan verdienen als we ooit in 1B geraken, dus ik denk toch dat dit echt wel de bedoeling zal zijn.
Liever EA hoe het nu is, dan volgend jaar zoals de Lierse supporters te kunnen kiezen tussen Lyra Lierse en Kempenzonen Lierse, want dat heeft mijn inziens nog weinig met voetbal te maken.
Als het sportief of financieel misloopt, koop u een stamnummer of slorp een andere ploeg op in een fusie.


Overdrijven ja hallo, als je een huis niet alleen kan bouwen moet je hulp toelaten of je huis staat er nooit.
Als je de hoogmoed hebt om o.a. Valckenier wandelen te sturen ja waar zijn we mee bezig, denk je ook niet als er betrouwbare ondernemers uit de streek in het bestuur zaten het stadsbestuur ook sneller geneigd zal zijn om de club te helpen, dit zal niet het geval zijn met PLJ alleen aan de macht een kwestie van vertrouwen nietwaar.
En wees gerust Lierse zal Lierse blijven zoals het o.a. bij Beerschot en RWDM ook gelopen is.
Enfin, de toekomst zal het uitwijzen maar ik hoop niet in negatieve zin. :hmm:


Hoe weet jij dan wie een betrouwbare ondernemer is en wie niet, staat dat op hun gezicht te lezen?
FDR,De Dycker,Garré waren dat ook zeker?
Ik bedoel maar dat het niet de fout is van PLJ dat we die schuldenberg uit het verleden meedragen,
En ik denk dat het huidig bestuur momenteel toch nog een degelijke band heeft met het stadsbestuur.
Het is hun taak om iets aan de versleten infrastructuur te doen en een grond te zoeken.
En over de supportersaantallen klagen in u vorig bericht als je zelf niet meer komt kijken is wel makkelijk.
We zullen ook nog is failliet moeten gaan of een fusie doen, dan gaat dat volk ongetwijfeld terugkomen :hmm:


12 wedstrijden op een gans seizoen heb ik ze aan het werk gezien een dieptepunt als iendrachter, maar nu ze een ploeg gaan samenstellen om in de eerste vijf te spelen kunnen ze voor mijn part niet rap genoeg aan 't nieuwe seizoen beginnen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Jun 2018, 18:46
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Hugo schreef:
iendrachter schreef:
Hugo schreef:

Overdrijven ja hallo, als je een huis niet alleen kan bouwen moet je hulp toelaten of je huis staat er nooit.
Als je de hoogmoed hebt om o.a. Valckenier wandelen te sturen ja waar zijn we mee bezig, denk je ook niet als er betrouwbare ondernemers uit de streek in het bestuur zaten het stadsbestuur ook sneller geneigd zal zijn om de club te helpen, dit zal niet het geval zijn met PLJ alleen aan de macht een kwestie van vertrouwen nietwaar.
En wees gerust Lierse zal Lierse blijven zoals het o.a. bij Beerschot en RWDM ook gelopen is.
Enfin, de toekomst zal het uitwijzen maar ik hoop niet in negatieve zin. :hmm:


Hoe weet jij dan wie een betrouwbare ondernemer is en wie niet, staat dat op hun gezicht te lezen?
FDR,De Dycker,Garré waren dat ook zeker?
Ik bedoel maar dat het niet de fout is van PLJ dat we die schuldenberg uit het verleden meedragen,
En ik denk dat het huidig bestuur momenteel toch nog een degelijke band heeft met het stadsbestuur.
Het is hun taak om iets aan de versleten infrastructuur te doen en een grond te zoeken.
En over de supportersaantallen klagen in u vorig bericht als je zelf niet meer komt kijken is wel makkelijk.
We zullen ook nog is failliet moeten gaan of een fusie doen, dan gaat dat volk ongetwijfeld terugkomen :hmm:


12 wedstrijden op een gans seizoen heb ik ze aan het werk gezien een dieptepunt als iendrachter, maar nu ze een ploeg gaan samenstellen om in de eerste vijf te spelen kunnen ze voor mijn part niet rap genoeg aan 't nieuwe seizoen beginnen. :D


Ik heb elke match gezien en zal dat blijven doen. Zelfs als ze in provenciaal zouden spelen net zoals een vriend RCM supporter.


08 Jun 2018, 19:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
iendrachter schreef:
Over 1B heb je gelijk DT, veel investering om er te geraken en voor wat eigenlijk?
Ze moeten op zijn minst al een herziening doen van 12 clubs in 1A en 12 clubs in 1B.
Dat zou die competitie toch al iets aantrekkelijker kunnen maken.
En ook meer dan 1 stijger uit 1ste amateur toe laten, want zoals ik het nu begrepen heb praten ze over een Vlaamse en een Waalse 1ste amateur reeks waarbij de winnaars nog in een match tegen elkaar moeten uitmaken wie naar 1B mag :crazy: .


Opnieuw bewijst de Koninklijke Belgische Voetbalbond dat al zijn leden gelijk zijn voor de wet, maar sommige leden gelijker dan andere. Er is een BESTAAND reglement dat zegt dat elke ploeg een 2de ploeg of een B-team mag inschrijven in 4de provinciale. Wel, dat ze dat dan ook doen! Als die beloftenploegen dan echt zoveel beter zijn, dan zullen ze op 4 jaar tijd ook in de nationale amateurklassen zitten!

Verder is het zo dat amateursport in België een bevoegdheid van de gemeenschappen is, dat betekent dat amateurvoetbal een Nederlandstalige, een Franstalige én een Duitstalige vleugel zou moeten hebben. Maar de wet, daar gaan we ons in België toch niet te veel van aantrekken, zeker?! :crazy: Dus creëren we een nationale Eerste Amateurliga! Laat ze dus voor mijn part deze keer maar doen: een Eerste Amateurliga NL, een Eerste Amateurliga FR en een Eerste Amateurliga DE. De 3 kampioenen laat je in een minicompetitie van 6 speeldagen / 4 matchen uitmaken wie er nationaal amateurkampioen van België is, die kan promoveren (mits de juiste licentie) naar 1B/1A (met 12 +12 ploegen).

Ja, ik zou ook liever 2 stijgers zien, maar de profliga wilde aanvankelijk een volledig gesloten competitie, enkel toegankelijk indien er een club zou failliet gaan, maar voor één keer heeft Europa iets nuttigs gedaan: ze hebben dit verworpen. Dus is die éne stijger een mooi compromis.


08 Jun 2018, 23:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst