Voorbereiding 2018-2019 - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9
 Voorbereiding 2018-2019 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Ik heb nu twee matchen gezien tegen de beloften van een ploeg uit 1B en tegen een ploeg uit 2e amateur. Twee keer kunnen we nauwelijks gevaar creëren. We scoren 1 doelpunt op (onterechte) strafschop. Ons middenveld werd nog steeds overlopen. Sterckx haalt de bal op bij de verdediging en tikt hem terug van waar hij komt. Die man is momenteel geen meerwaarde! Ik hoop dat het goedkomt want hij was toch de grote verlosser? Voorlopig niet dus. Onze trainer is nog aan het proberen maar hoop dat hij daar vroeger mee stopt dan vorig jaar. Toen was hij in de competitie nog aan het proberen. Nu dient hij stilaan naar automatismen te werken.
Ik hoop dat het goed komt maar momenteel staan we ver van de top 5!!!

Normaal ben ik een optimist maar nu...


Laatst gewijzigd door Jean op 02 Aug 2018, 9:30, 1 keer totaal gewijzigd.



02 Aug 2018, 9:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Idd zeer zwakke wedstrijd. Het plein was wel echt schabouwelijk, maar dat was voor de tegenstander ook zo. Omschakelingen heb ik niet veel gezien eigenlijk; de keeper van de tegenstander keek vooral werkloos toe. Dit moet veel, veel beter...


02 Aug 2018, 9:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Jean schreef:
Ik heb nu twee matchen gezien tegen de beloften van een ploeg uit 1B en tegen een ploeg uit 2e amateur. Twee keer kunnen we nauwelijks gevaar creëren. We scoren 1 doelpunt op (onterechte) strafschop. Ons middenveld werd nog steeds overlopen. Sterckx haalt de bal op bij de verdediging en tikt hem terug van waar hij komt. Die man is momenteel geen meerwaarde! Ik hoop dat het goedkomt want hij was toch de grote verlosser? Voorlopig niet dus. Onze trainer is nog aan het proberen maar hoop dat hij daar vroeger mee stopt dan vorig jaar. Toen was hij in de competitie nog aan het proberen. Nu dient hij stilaan naar automatismen te werken.
Ik hoop dat het goed komt maar momenteel staan we ver van de top 5!!!

Normaal ben ik een optimist maar nu...


Iedereen weer met de voeten op de grond denk ik. Wel frappant om lezen dat er zo’n verschil zit in meningen na bijvoorbeeld de match tegen OHL. De post van “allesaaneen” op pagina 4 sprak van een redelijk sterk EA dat duidelijk verder stond dan vorig jaar met aanwinsten die er echt staan en Jean meldt bovenstaande... Volgende week begint het grote werk al met de eerste bekermatch...


02 Aug 2018, 18:16
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
DT schreef:
Jean schreef:
Ik heb nu twee matchen gezien tegen de beloften van een ploeg uit 1B en tegen een ploeg uit 2e amateur. Twee keer kunnen we nauwelijks gevaar creëren. We scoren 1 doelpunt op (onterechte) strafschop. Ons middenveld werd nog steeds overlopen. Sterckx haalt de bal op bij de verdediging en tikt hem terug van waar hij komt. Die man is momenteel geen meerwaarde! Ik hoop dat het goedkomt want hij was toch de grote verlosser? Voorlopig niet dus. Onze trainer is nog aan het proberen maar hoop dat hij daar vroeger mee stopt dan vorig jaar. Toen was hij in de competitie nog aan het proberen. Nu dient hij stilaan naar automatismen te werken.
Ik hoop dat het goed komt maar momenteel staan we ver van de top 5!!!

Normaal ben ik een optimist maar nu...


Iedereen weer met de voeten op de grond denk ik. Wel frappant om lezen dat er zo’n verschil zit in meningen na bijvoorbeeld de match tegen OHL. De post van “allesaaneen” op pagina 4 sprak van een redelijk sterk EA dat duidelijk verder stond dan vorig jaar met aanwinsten die er echt staan en Jean meldt bovenstaande... Volgende week begint het grote werk al met de eerste bekermatch...



Inderdaad, maar ieder z'n mening. Ik heb deze match niet gezien, kan er dus niets over zeggen, maar ik heb wel die tegen Dendermonde - plat, volgens mij - en tegen OHL - goed en veelbelovend, volgens mij - gezien.

En Sterckx is een topper, hé, ik denk dat daar weinig discussie over is. Maar dat vond Jean dan weer van Wannes Van Tricht, en we weten hoe dat afgelopen is... :)

Daarnaast vind ik een typeploeg met enerzijds een totaal gebrek aan snelheid (zonder Verstraeten) en aan leiding (zonder Van Hoevelen) achteraan, en anderzijds een voorlinie zonder topschutter en 'man van het seizoen' én met 2 targetspitsen die een ganse match op elkaars schoot gaan zitten, zoals Jean ze voorstelde, ook wel 'speciaal'. Maar zoals gezegd, ieder zijn mening!

Je kan het natuurlijk zo negatief bekijken als je zelf wilt. Soit, we zien wel! :banana:


02 Aug 2018, 18:59
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Door de werkzaamheden in het Ludo Coeckstadion zal de oefenwedstrijd van 15 augustus tegen Berchem Sport doorgaan in het Pierre Cornelisstadion. De aftrap is om 19u30.


03 Aug 2018, 8:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Berchem -

Vandaag beginnen de afbraakwerken aan de twee zijtribunes van het Ludo Coeckstadion van Berchem Sport. Initieel zou de overdekte staantribune voorlopig gespaard blijven van de sloophamer, maar nu heeft het schepencollege beslist die om veiligheidsredenen toch mee af te breken. In 2019 bouwt de stad dan een nieuwe overdekte tribune. Aan de hoofdtribune worden veiligheidswerken uitgevoerd zodat die nog eens voor tien à twaalf jaar bestand is tegen de tand des tijds. Tot slot krijgt de jeugd nieuwe kleedkamers en een cafetaria.

Dat de twee zijtribunes gesloopt worden, was al langer bekend. Dat nu ook de overdekte staantribune tegen de vlakte gaat, is nieuw.


03 Aug 2018, 10:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Edit


Laatst gewijzigd door Davy op 08 Aug 2018, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.



08 Aug 2018, 23:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Enige spelers op niveau waren andermaal ponnet en sterckx en enigszins heymans. De rest was te plat tegen dit lebbeke dat verdiend won. Ik vraag mij wel af tegen wie wij punten gaan pakken in ons reeks.
Van hoevelen zwak, de rock zeer bleke prestatie net als mbaye en mitu. En voor Lievens ging het nog te snel vrees ik. Verloor redelijk wat duels. Ging knullig in de fout bij de 2-0. Twas echt niet goed.

Geen drive.niemand die daar eens zijn verantwoordelijkheid pakt om de ploeg op sleeptouw te nemen. Traag, inspiratieloos en veel afval in de passing.

Ik snap ook het transferbeleid niet. We hebben intussen 6 centrale middenvelders maar niemand op links of op rechts en dat met een mitu uit vorm.

Hopelijk weet er iemand deze makke bende te prikkelen zondag. Het was ergerlijk.


08 Aug 2018, 23:41
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Davy schreef:
Enige spelers op niveau waren andermaal ponnet en sterckx en enigszins heymans. De rest was te plat tegen dit lebbeke dat verdiend won. Ik vraag mij wel af tegen wie wij punten gaan pakken in ons reeks.
Van hoevelen zwak, de rock zeer bleke prestatie net als mbaye en mitu. En voor Lievens ging het nog te snel vrees ik. Verloor redelijk wat duels. Ging knullig in de fout bij de 2-0. Twas echt niet goed.

Geen drive.niemand die daar eens zijn verantwoordelijkheid pakt om de ploeg op sleeptouw te nemen. Traag, inspiratieloos en veel afval in de passing.

Ik snap ook het transferbeleid niet. We hebben intussen 6 centrale middenvelders maar niemand op links of op rechts en dat met een mitu uit vorm.

Hopelijk weet er iemand deze makke bende te prikkelen zondag. Het was ergerlijk.


Allez vooruit ze zijn weer goe bezig het transferbeleid is weer top moet ik zeggen en dan verschieten ze dat ze nog maar een 400 tal abonnementen verkocht hebben wat een bende amateurs.
Op naar de top vijf! :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Aug 2018, 8:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Echt een heel heel zwakke partij gisteren. Niemand op niveau, behalve mss Geenens, maar als die dan nog voor de kansen moet gaan zorgen ook weet je hoe abominabel het was. De Rock, Mbaye onzichtbaar en het middenveld kreeg geen poot aan de grond. Achteraan helemaal een ramp, bij de eerste goal stonden er drie spelers volledig vrij, de kerel die de bal mooi tegen de netten werkt kon nog eens belotten voor hij trapte. De tweede helft was iets beter, maar we speelden verdomme tegen een ploeg die 2 (twee) reeksen lager speelt! Als dit niet beter begint te lopen wordt het een rampzalig seizoen. Ok, het heeft allemaal nog geen belang maar als gezichtsverlies kan die nederlaag van gisteren weer tellen! :fuck:


09 Aug 2018, 9:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
We missen duidelijk twee goeie flanken. Mitu kan het zeker maar de andere kant heb je niemand. De Rock verzuipt op die positie. Jammer, want ook een Decuyper heeft zijn aanvoer nodig van een flank.

Spijtig ook dat we een karrevracht aan verdedigers en centrale middenvelders lopen hebben. Had daar nog één goeie linkerflank bij geweest. ..kon je gerust eren 4-4-2 spelen. Nu heb je weer een hele resem verdedigend ingestelde spelers.

Ik voorspel op basis van de gepromoveerde clubs een zeer moeilijk seizoen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Aug 2018, 9:59
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Zwakke match, inderdaad... geen tempo en geen agressiviteit.

Is het onderschatting van de tegenstander? Is het 'omdat het maar een oefenmatch is'? Is het vermoeidheid door de voorbereiding? In ieder geval niet echt een aanvaardbaar niveau tegen een 3e amateurploeg.

Er waren er veel slecht, maar Lievens spande toch wel de kroon gisteren. Zo zie je maar weer waarom die mannen bij Deinze mogen vertrekken... Een van de weinige lichtpunten was dan weer De Coninck...die verdient toch wel stilaan zijn basisplaats, op de flank.

Verder is het ondertussen toch wel duidelijk dat De Rock geen flankspeler is en daar de helft van zijn kwaliteiten verliest. Als je geen oprukkende flankspelers meer hebt (een goeie Mitu en een goeie Lusala), speel je beter met 2 spitsen en klassieke flanken (waar ook De Coninck en Ponnet voor in aanmerking komen). In de tweede helft ging het die richting uit, maar het was allesbehalve een topdag gisteren.


09 Aug 2018, 10:43
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
allesaaneen schreef:
Zwakke match, inderdaad... geen tempo en geen agressiviteit.

Is het onderschatting van de tegenstander? Is het 'omdat het maar een oefenmatch is'? Is het vermoeidheid door de voorbereiding? In ieder geval niet echt een aanvaardbaar niveau tegen een 3e amateurploeg.

Er waren er veel slecht, maar Lievens spande toch wel de kroon gisteren. Zo zie je maar weer waarom die mannen bij Deinze mogen vertrekken... Een van de weinige lichtpunten was dan weer De Coninck...die verdient toch wel stilaan zijn basisplaats, op de flank.

Verder is het ondertussen toch wel duidelijk dat De Rock geen flankspeler is en daar de helft van zijn kwaliteiten verliest. Als je geen oprukkende flankspelers meer hebt (een goeie Mitu en een goeie Lusala), speel je beter met 2 spitsen en klassieke flanken (waar ook De Coninck en Ponnet voor in aanmerking komen). In de tweede helft ging het die richting uit, maar het was allesbehalve een topdag gisteren.


De Coninck was inderdaad het lichtpuntje maar dat is geen flankspeler hé!


09 Aug 2018, 12:02
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Jean schreef:
allesaaneen schreef:
Zwakke match, inderdaad... geen tempo en geen agressiviteit.

Is het onderschatting van de tegenstander? Is het 'omdat het maar een oefenmatch is'? Is het vermoeidheid door de voorbereiding? In ieder geval niet echt een aanvaardbaar niveau tegen een 3e amateurploeg.

Er waren er veel slecht, maar Lievens spande toch wel de kroon gisteren. Zo zie je maar weer waarom die mannen bij Deinze mogen vertrekken... Een van de weinige lichtpunten was dan weer De Coninck...die verdient toch wel stilaan zijn basisplaats, op de flank.

Verder is het ondertussen toch wel duidelijk dat De Rock geen flankspeler is en daar de helft van zijn kwaliteiten verliest. Als je geen oprukkende flankspelers meer hebt (een goeie Mitu en een goeie Lusala), speel je beter met 2 spitsen en klassieke flanken (waar ook De Coninck en Ponnet voor in aanmerking komen). In de tweede helft ging het die richting uit, maar het was allesbehalve een topdag gisteren.


De Coninck was inderdaad het lichtpuntje maar dat is geen flankspeler hé!



Nee, inderdaad, maar als hij het potentieel heeft om op de flank te staan, moet je hem dan een gans seizoen op de bank zetten, wetende dat Sterckx en De Neve uw centraal duo zal zijn? Idem voor Ponnet. Die zijn beiden te goed om elke match de laatste 5 minuten (centraal) in te vallen. De Coninck is volgens mij ook weg na dit seizoen als hij niet meer kansen gaat krijgen. Is nochtans een technisch begaafde speler die z'n voet durft zetten, eentje die je altijd kan gebruiken.

En nogmaals; als je met 2 spitsen speelt (wat toch de bedoeling moet zijn met deze kern), is er geen plaats voor een aanvallende middenvelder. Tenzij je met 3 achteraan gaat spelen, wat met de snelheid van onze huidige achterlinie niet echt een goed idee is.


09 Aug 2018, 12:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Da's nog het meest spijtige, dat je had kunnen voortbouwen op een degelijke basis van vorig jaar, maar door het onevenwicht in de transfers sta je eigenlijk minder ver en weten we eigenlijk vandaag zelfs nog niet hoe we nu uiteindelijk gaan spelen.

Ook dat is helaas een spijtige vaststelling : voortbouwen op iets wat er al is , daar zijn ze bij ons blijkbaar allergisch aan.

Onze club lijkt me gebaat bij één iemand die de transfers doet met de nodice kennis van zaken en in overleg met de trainer in onze reeks bewezen heeft dat degelijk te doen.


09 Aug 2018, 13:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst