Transfers volgend seizoen - Pagina 345 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 343 344 345 346 347 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
GDS schreef:
Heren, heren... Supporters van dezelfde club met een afwijkende mening maar, naar mag ik hopen, een gemeenschappelijk doel voor ogen. Hou het netjes en laat ons on topic blijven, nl. de transfers voor volgend seizoen:

Hoe waren die 2 testers die vandaag meededen? Kunnen die iets betekenen voor deze kern en op welke positie werden ze uitgespeeld? Ik ken beiden niet maar vond het wel vreemd dat ze relatief snel gewisseld werden.


Als bepaalde domme kloten de realiteit niet onder ogen willen zien dan krijg je deze discussies,de bewijzen en de leugens staan zelfs zwart op wit op papier ;) zelfs de loze beloftes die ze doen op vergaderingen proberen ze hier nog te verdoezelen en dan gaan ze het zelf nog is in het belachelijke trekken,dan is het volgens mij van dommigheid of PLJ moet hun huishuur betalen.
Still standing doet me een beetje aan ‘ Comical Ali ‘ denken.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 16 Aug 2018, 6:52, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Aug 2018, 6:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Edit

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Aug 2018, 6:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Edit ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Aug 2018, 7:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hoe speelde geenens bij Berchem ?

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Aug 2018, 7:10
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Die nr 19 was idd goed. Daar kunnen we wat mee als backup voor Heymans, die ik heel goed vond in de tweede helft. Er is al veel negatiefs gezegd over Lievens, gisteren vond ik zijn prestatie best ok.
Mertens vond ik ook goed. Sterckx valt mij tot hiertoe wat tegen of miscchien verwacht ik wat té veel van hem. De Vriend was ook zeer alert, ik heb hem zelfs eens iets horen roepen...
Mitu was idd weer niet zo best, maar er worden, door zijn speelstijl, veel fouten gemaakt op hem hé. Moest die nu nog maar eens een deftige voorzet kunnen geven...
Ponnet was super, daar gaan we nog plezier aan beleven maar niet vergeten dat die 19 is. Die valt zeker nog eens terug.
Der moet ook altijd spelen. De Kuyper krijgt het moeilijk, is zeer traag.


16 Aug 2018, 8:39
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Het middenveld was de eerste helft wel sterk met Lievens, De Neve en Ponnet!


16 Aug 2018, 9:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bakkie schreef:
Still standing ! schreef:
Bakkie schreef:
Nog een geluk dat ik niet meer kom kijken,of er hadden wat zwaar gewonden gevallen,echt kerel wa een zeikhond ben jij seg,trek uw ogen eens open of zit er nog teveel prut in man :kots:


Awel chapeau se man. Serieus niveau (opnieuw). Denk dat je volledig voor je zelf gesproken hebt, daar kan zn wil ik verder niets meer aan toevoegen. Community club all over, zolang dat alleman alleen naar jou luistert hè.. Sjik, vedrom.

Hier onze forum held. :lol: de kerel die niet wil inzien hoe het met onze club gaat :hmm: het is geen avans dat ik je een privé bericht stuurwant je zal het toch posten op het forum,voor lullen zoals jij wil ik nog eens langs komen, ik hoop dan ook dat je de ballen aan je lijf hebt om samen eens af te spreken zodat we elkaar eens kunnen ontmoeten,laat ons direct een regeling treffen ik betaaal niet voor uw kosten aan uw voorgevel en jij betaalt niet voor mijn kosten aan mijn voorgevel ;) ik kijk er naar uit op je eens te ontmoeten ;) maar je zal waarschijnlijk geen tijd hebben om eens af te spreken, PLJ poepertje :EA: :EA:


Dude, ik peis dat je het over iemand anders hebt want ik heb nooit iets gepost hier of elders. Ik weet niet wat bollen da gij slikt maar in elk geval feestelijk bedankt voor al uw voorstellen inzake vastgoedprojecten. Ik werk echter steeds uitsluitend met erkende aannemers samen.

_________________
may the FORCE be with you.


16 Aug 2018, 21:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:
Bakkie schreef:
Still standing ! schreef:

Awel chapeau se man. Serieus niveau (opnieuw). Denk dat je volledig voor je zelf gesproken hebt, daar kan zn wil ik verder niets meer aan toevoegen. Community club all over, zolang dat alleman alleen naar jou luistert hè.. Sjik, vedrom.

Hier onze forum held. :lol: de kerel die niet wil inzien hoe het met onze club gaat :hmm: het is geen avans dat ik je een privé bericht stuurwant je zal het toch posten op het forum,voor lullen zoals jij wil ik nog eens langs komen, ik hoop dan ook dat je de ballen aan je lijf hebt om samen eens af te spreken zodat we elkaar eens kunnen ontmoeten,laat ons direct een regeling treffen ik betaaal niet voor uw kosten aan uw voorgevel en jij betaalt niet voor mijn kosten aan mijn voorgevel ;) ik kijk er naar uit op je eens te ontmoeten ;) maar je zal waarschijnlijk geen tijd hebben om eens af te spreken, PLJ poepertje :EA: :EA:


Dude, ik peis dat je het over iemand anders hebt want ik heb nooit iets gepost hier of elders. Ik weet niet wat bollen da gij slikt maar in elk geval feestelijk bedankt voor al uw voorstellen inzake vastgoedprojecten. Ik werk echter steeds uitsluitend met erkende aannemers samen.


Zoals ik al vermoede geen ballen aan je lijf,weer zo een internet heldje :hmm: ik ken anders wel een paar Poolse erkende aannemers die ook mooi werk leveren,ze werken wel iets goedkoper.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Aug 2018, 7:43
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Aminen Jiyar van FC Luik naar Châtelet.


17 Aug 2018, 20:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
Aminen Jiyar van FC Luik naar Châtelet.


Te duur voor Aalst...moge alweer een aantal ogen open gaan hoe 'Sjatelet' dit wel kan...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Aug 2018, 23:00
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
Jean schreef:
Aminen Jiyar van FC Luik naar Châtelet.


Te duur voor Aalst...moge alweer een aantal ogen open gaan hoe 'Sjatelet' dit wel kan...


Wie zegt dat? Wij zijn niet bezig geweest met die speler!


18 Aug 2018, 9:04
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
witzwet schreef:
Jean schreef:
Aminen Jiyar van FC Luik naar Châtelet.


Te duur voor Aalst...moge alweer een aantal ogen open gaan hoe 'Sjatelet' dit wel kan...


Wie zegt dat? Wij zijn niet bezig geweest met die speler!


Tuurlijk niet, hij bleek al te duur voor vorig seizoen. En er is weldegelijk gepolst dit jaar...maar ja, om bezig te zijn met...moet ge financieel al haalbaar zijn, wat met de promotie van Luik zal zijn prijs al zeker niet in de laagte zijn gegaan.

Niet bezig geweest... :D zeggen 'ze' dat nu? Dan zullen ze wellicht met Tarfi en Joye ook niet bezig zijn geweest. :oooh:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Aug 2018, 12:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
't is te hopen dat er een match kan zijn vrij vroeg in het seizoen waarin alle stukjes in elkaar vallen en waarop dan kan voortgebouwd worden.
Ondanks de kritiek (en dat heeft dan vooral te maken met onrealistische bestuursuitspraken), vind ik wel dat deze kern potentieel heeft.

Helemaal niet het potentieel om top 4-5 te ambieren voor aanvang van een seizoen, maar wel potentieel als de vlam in de pan slaat. Dus Tom laten doen en er een geheel van smeden aub!

_________________
If you never try, you'll never know


18 Aug 2018, 12:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Dat er nog steeds een goede basis is om op voort te werken zal niemand ontkennen, maar er moet sowieso nog 1 of 2 flanken aangetrokken worden.

Hopelijk een goede start, dat zal ook al veel doen!

Aftellen naar 2 September! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


18 Aug 2018, 13:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Dat er nog steeds een goede basis is om op voort te werken zal niemand ontkennen, maar er moet sowieso nog 1 of 2 flanken aangetrokken worden.

Hopelijk een goede start, dat zal ook al veel doen!

Aftellen naar 2 September! :EA:


liefst nog 1 flankspeler en een verdedigende middenvelder.
als je ziet dat de trainer tegen hasselt de koker op de 6 zet, en hij tegen berchem lievens daar probeert in te passen. wilt toch zeggen dat hij ook denkt dat een sterckx geen echte 6 is en er nog iemand op die positie moet bijkomen ? de schutter en houdret zijn nog vrij,maar die zullen wel te duur zijn zeker


18 Aug 2018, 13:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 343 344 345 346 347 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst