Stadion - Pagina 425 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 423 424 425 426 427 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Stadion
kheiremans schreef:
En niet vergeten dat als er een grond ter beschikking gesteld zou worden dat de huidige dan vrijkwam voor Aalst om er mee te doen wat ze willen.

Als ze echt leiver niks met EA te maken hebben zou het net goed zijn voor hem om een grond te geven en te zeggen : Zet er zelf een stadion op en trek uw plan.

Maar ben ook eerder geneigd te geloven dat Dozje liever geen voetbal op niveau wil. Op zich niks mis mee als politiek standpunt, zolang ge dat dan eerlijk zegt. Maar dat is dan weer een brug te ver.

Het is al tot in den treure gezegd: Ge moet buiten Aalst gaan, tzal de enige optie zijn.

In Affligem of in Eirp, 't is mij al gelijk, maar ik ga NIET elke 14 dagen in Denderleeuw naar de voetbal. NIET!! En ja, ik weet niet waarom, stukske "ik weet geen kloten van voetbal" Van Overmeire, maar ik doe het NIET.


06 Aug 2018, 21:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Heb op Ilse haare facebook ook nog eens proberen polsen naar de situatie van ons stadion, na enkele reacties kwam de zin, eerst een stabiel clubbestuur dan kunnen we kijken naar een geschikte locatie in Aalst wat zeker niet simpel zal zijn!

Ze zijn er echt mee bezig ze :zzz:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Aug 2018, 22:13
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Stadion
Ik krijg er allemaal "de ka sekses" van. Ik werk in Mechelen, achter de kazerne. Wat ze daar aan het neerpoten zijn, is werkelijk fantastisch en dat in een stad die eigenlijk op alle gebied krak dezelfde is dan de onze, inclusief een burgemeester voor wie voetbal "een ver van mijn bed show" is.
En ja, dat stadion ligt midden in een woongebied met nauwelijks parkeergelegenheid. Ik word er zot van en ik moet dat alle dagen zien.

Ik stond tijdens de match tegen 2 acres naast ons bestuur en kon het mij niet laten om dit ook aan hen eens te zeggen. Een veelbetekenende, moedeloze blik en een "tja jong" was het antwoord.

Ge moet godverdomme een pak korrosje hebben om eendracht supporter te zijn, maar het zit in het bloed hé.


06 Aug 2018, 22:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
kheiremans schreef:
Maar ben ook eerder geneigd te geloven dat Dozje liever geen voetbal op niveau wil. Op zich niks mis mee als politiek standpunt, zolang ge dat dan eerlijk zegt. Maar dat is dan weer een brug te ver.


Tot het zo ver is en Sporza daar een reportage komt draaien.


07 Aug 2018, 9:21
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
kheiremans schreef:
Maar ben ook eerder geneigd te geloven dat Dozje liever geen voetbal op niveau wil. Op zich niks mis mee als politiek standpunt, zolang ge dat dan eerlijk zegt. Maar dat is dan weer een brug te ver.


Tot het zo ver is en Sporza daar een reportage komt draaien.


Voor de camera kan plots alles, en nog voor dat de cameraploeg is vertrokken toont de politiek weer zijn ware gelaat.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


07 Aug 2018, 10:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
hansken schreef:
Heb op Ilse haare facebook ook nog eens proberen polsen naar de situatie van ons stadion, na enkele reacties kwam de zin, eerst een stabiel clubbestuur dan kunnen we kijken naar een geschikte locatie in Aalst wat zeker niet simpel zal zijn!

Ze zijn er echt mee bezig ze :zzz:


Wie gelooft nu nog de Oilsjterse politici !!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Aug 2018, 13:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
https://www.nieuwsblad.be/stemcheck

1 van de vragen gaat over het stadion van EA





De stad Aalst moet mee investeren in een nieuw stadion voor Eendracht Aalst.

Uw antwoord: Eens

De antwoorden van de partijen:

Eens SP.A
De stad moet in overleg mee op zoek gaan naar een geschikte locatie voor een voetbalstadion op haar grondgebied. Of de stad ook financieel moet bijdragen is een andere zaak en moet deel uitmaken van verder debat en onderzoek.

Eens CD&V
Een centrumstad heeft een degelijke voetbalinfrastructuur nodig, maar toegankelijk voor iedereen. De stad kan mee investeren samen met de club, maar ook polyvalent gebruik door andere sportclubs moet een verplichting zijn.

Eens lijstA
de stad moet investeren in sportinfrastructuur voor alle inwoners en clubs, met het accent op alle amateurs. Ook onze ambassadeurs verdienen hulp en dus kan het, voor zover de club haar financiën op een rijtje heeft en buiten de eerste ploeg ook haar jeugdwerking als prioritair beschouwd.

Oneens Open VLD
Geen kerntaak van de overheid. Aalst moet mee op zoek gaan naar de mogelijkheden voor een nieuw stadion maar het is niet de taak om het mee te financieren. De stad moet wel mee begeleiden in de zoektocht naar een stadion.

Eens PVDA
De Eendrachtsupporters en de buurtbewoners moeten vanaf het begin inspraak krijgen en transparantie moet voorop staan. Nieuwe bouwprojecten mogen niet achter gesloten deuren worden bedisseld tussen de stad en projectontwikkelaars. Wij willen een stadion op mensenmaat, niet op centenmaat.

Oneens Groen
De club moet zelf instaan voor de financiering van een nieuw stadium dmv. private middelen. Wel moet de stad ondersteuning bieden in de zoektocht naar een geschikte locatie.

Eens Vlaams Belang


Eens N-VA
Eendracht Aalst is een belangrijke sportieve ambassadeur van de stad. We zullen - zoals in het verleden - helpen waar mogelijk. Maar het runnen van een professionele sportclub is in essentie niet een kerntaak van de overheid. Helpen bij de realisatie van een goede infrastructuur daarentegen kan wel.


23 Aug 2018, 12:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Die vragen zijn al even zwart wit als onze clubkleuren.

Investeren kan je op verschillende manieren doen, de stad kan vanuit de sportdienst een subsidie van 25000 euro geven, en de stad kan het stadion voor de helft mee betalen.


23 Aug 2018, 14:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
Die vragen zijn al even zwart wit als onze clubkleuren.

Investeren kan je op verschillende manieren doen, de stad kan vanuit de sportdienst een subsidie van 25000 euro geven, en de stad kan het stadion voor de helft mee betalen.


Is met al hun vragen zo:

De ene partij antwoord : Ja op voorwaarde dat ....
De andere zegt: Nee tenzij ...

En dat komt soms/vaak op hetzelfde neer maar ge valt zogezegd dan wel onder die partij :crazy:


23 Aug 2018, 15:11
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
kheiremans schreef:
Zienaa schreef:
Die vragen zijn al even zwart wit als onze clubkleuren.

Investeren kan je op verschillende manieren doen, de stad kan vanuit de sportdienst een subsidie van 25000 euro geven, en de stad kan het stadion voor de helft mee betalen.


Is met al hun vragen zo:

De ene partij antwoord : Ja op voorwaarde dat ....
De andere zegt: Nee tenzij ...

En dat komt soms/vaak op hetzelfde neer maar ge valt zogezegd dan wel onder die partij :crazy:


Ja, mits...….Nee, tenzij.
Conclusie na 14/10: nougabollen.

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Aug 2018, 15:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
1 van de vragen was ook over fusie met Affligem.

Mocht dat er komen dan moeten we al vrij ver gaan om ons stadion te zetten.


24 Aug 2018, 10:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Stadion
Ik vind het wel positief dat die vraag de selectie van 25 gehaald heeft. Dat is toch teken dat de mensen ermee bezig zijn...

Misschien ben ik naïef maar hopelijk doet het ook bij de politici in Aalst een belletje rinkelen dat het stadion dus een van de top 25 bekommernissen is van de Aalstenaar...


25 Aug 2018, 12:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
iendrachter schreef:
Een artikel in HNB waarin PLJ zegt dat hij witte rook verwacht in verband met de locatie voor een nieuw stadion nog voor de verkiezingen :lol: .
Het is een artikel van Redant dus zeker met een serieuze korrel zout nemen....


Ze gaan den Dozje nog een staande ovatie moeten geven tegen Charleroi.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Sep 2018, 9:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
iendrachter schreef:
Een artikel in HNB waarin PLJ zegt dat hij witte rook verwacht in verband met de locatie voor een nieuw stadion nog voor de verkiezingen :lol: .
Het is een artikel van Redant dus zeker met een serieuze korrel zout nemen....


Ze gaan den Dozje nog een staande ovatie moeten geven tegen Charleroi.


Het zou mij niets verbazen moesten Dozje en ons Ilse staan vechten om de micro in handen te krijgen, om ons vervolgens een blaas van jewelste wijs te maken in verband met geschikte grond of de mogelijkheid van een nieuw stadion. Een paar weken voor de verkiezingen zouden ze hun moeder verkopen voor een paar stemmen :crazy: .


01 Sep 2018, 9:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Stadion
Na samenspraak met en de medewerking van Gert-Jan Arijs (tevens abonnee in vak K, nvdr), wordt de K verder aangekleed en krijgt onze staantribune zijn “Wall” aan de achterzijde. Deze zal naast de logo’s van onze supportersverenigingen en het SensAlost biermerk, gebrouwen door Gert-Jan en de zijnen, ook een TIFO bevatten. Welke dit wordt zal beslist worden via een wedstrijd, waar de supporters mee hun zeg kunnen in doen. Tegen midden september mogen de ontwerpen doorgestuurd worden naar communicatie@eendracht-aalst.be en op het einde van de maand wordt beslist wie het gehaald heeft. Eind oktober krijgt onze K dan zijn nieuw jasje.


05 Sep 2018, 11:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 423 424 425 426 427 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst