EA - Seraing | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 EA - Seraing 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht EA - Seraing
Weinig animo in de aanloop naar onze eerste match in competitie...
Een goeie start nemen is belangrijk en dus is het zaak om de nul direct weg te vegen tegen Seraing. Een ploeg die eigenlijk niks veranderde in vergelijking met vorig seizoen en het met dezelfde spelers moet doen.
Ik gok op onderstaande basiself.

Van Gerven, Geenens, Van Hoevelen, Mertens, Heymans, De Koker, De Neve, Sterckx, Bounou, De Rock, Mbaye.


02 Sep 2018, 8:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Seraing
Ik denk dat iedereen hier ook wat afwachtend is, de eerste goeie tegenstander die we dit seizoen moeten bekampen...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


02 Sep 2018, 9:05
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA - Seraing
Sterckx mag eens laten zien waarom hij als toptransfer binnengehaald is . In de voorbereiding was daar alvast niets van te merken....


02 Sep 2018, 9:28
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: EA - Seraing
Als het bestuur ambities uitspreekt als top5 spelen dan moet je simpelweg winnen vandaag. Mijn persoonlijke ambitie is een evenaring van vorig seizoen, snel safe zitten en een rustig seizoen draaien. Maar dan nog moet je vandaag eigenlijk gewoon de punten thuis houden.

Kleine prono; 2-1 :EA:


02 Sep 2018, 10:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Seraing
01/09 19:30 Thes Sp. - ASV Geel 2-1
01/09 19:30 Oudenaarde - FCV Dender 0-0
01/09 19:30 Dessel Sp. - Virton 0-3
01/09 20:00 RWDM - FC Luik 1-0
01/09 20:00 Deinze - Châtelet 3-1
01/09 20:00 Oosterzonen - FC Knokke 1-1


02 Sep 2018, 10:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: EA - Seraing
fromfathertoson schreef:
Mijn persoonlijke ambitie is een evenaring van vorig seizoen, snel safe zitten en een rustig seizoen draaien.


Idem, aangevuld met een 6/6 tegen Dender en een goeie match tegen Charleroi.


02 Sep 2018, 10:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Seraing
Hopelijk staat er vandaag een ploeg die mekaar vindt. zou ook de eerste keer zijn sinds vorig seizoen (tenzij dat het geval zou geweest zijn op brzkel. Die zag ik niet). Toch wat voorbehoud na redelijk povere voorbereiding... maar geschiedenis leert idd dat het echte werk nog iets anders is en dat slechte oefenwedsrrijden niet veel zeggen. Let's hope so. Ik geloof wel in onze trainer. Zal er wel het beste uithalen.


02 Sep 2018, 13:44
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EA - Seraing
Spannende match tegen een sterkere tegenstander - kracht, gestalte, snelheid én met de nodige truken. Een streepje modern voetbal dus.

Eindstand 1-1 was dan ook het beste dat er uit te halen viel!

Verdienstelijke match van Mbaye, Falko 'pechvogel' van de dag... hij wist het zelf ook wel, zo te zien.

Relatief goed begonnen dus, een puntje thuis gehouden tegen een sterkere tegenstander.

:EA:


02 Sep 2018, 17:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Seraing
wat was nu het nut van al die aankopen als er maar 1 nieuwe veldspeler kan of mag meedoen?


02 Sep 2018, 18:04
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: EA - Seraing
allesaaneen schreef:
Spannende match tegen een sterkere tegenstander - kracht, gestalte, snelheid én met de nodige truken. Een streepje modern voetbal dus.

Eindstand 1-1 was dan ook het beste dat er uit te halen viel!

Verdienstelijke match van Mbaye, Falko 'pechvogel' van de dag... hij wist het zelf ook wel, zo te zien.

Relatief goed begonnen dus, een puntje thuis gehouden tegen een sterkere tegenstander.

:EA:

Ik vond Seraing eigenlijk helemaal niet zo sterk. We hadden dus moeten winnen vandaag. We hebben wel een verdienstelijke tweede helft gespeeld. Mbaye zie ik echt graag bezig, Mertens was goed, Van Hoevelen was top. Ik weet niet waarom Ponnet eraf ging (blessure?). Mitu was.......bedroevend, De Rock ook.


02 Sep 2018, 18:06
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: EA - Seraing
iendrachter schreef:
Bounou mocht anders ook wel gebracht worden vond ik.


Daar zat ik eigenlijk ook wel op te wachten. Zeker de laatste 15min, wanneer de schwung er wat uit ging, had ik voetballend vermogen verwacht.

Verder een eerlijke 1-1. Als we ginder ook een punt gaan pakken kan ik daar wel mee leven.


02 Sep 2018, 18:44

Lid geworden op: 19 Jan 2018, 22:26
Berichten: 2
Bericht Re: EA - Seraing
Iendrachter en Hans, was al aan het wachten op jullie negatieve reacties. Nu Filip nog. Vree ‘supporters’, misschien opteren voor een jobken als coach? Ocheire Mitu, die jongen kan precies nooit iet goe doen :lol: jullie zien andere matchen dan andere supporters vrees ik :lol: Mbaye telkens jullie man van de match :?


02 Sep 2018, 19:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: EA - Seraing
1234oijlst schreef:
Iendrachter en Hans, was al aan het wachten op jullie negatieve reacties. Nu Filip nog. Vree ‘supporters’, misschien opteren voor een jobken als coach? Ocheire Mitu, die jongen kan precies nooit iet goe doen :lol: jullie zien andere matchen dan andere supporters vrees ik :lol: Mbaye telkens jullie man van de match :?


Andy steppe?


02 Sep 2018, 19:53
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: EA - Seraing
Een resultaat waar ik kan mee leven, al vind ik dat wij net iets meer aanspraak mochten maken op de zege.
In het begin was Seraing beter en scoren ze weliswaar uit hun enige kans. Na een half uur zakten die mannen weg en kwamen wij opzetten. In de tweede helft werd dit doorgetrokken en vond ik ons de betere ploeg. We puurden hier wel maar weinig kansen uit en hadden zelfs twee penalty's nodig om te scoren.
De mentaliteit zat goed en alleen al voor hun inzet verdienden we zeker niet om te verliezen.
Over de ref mogen we ook niet klagen deze keer. Er zijn er weinig die op twee minuten tijd twee keer penalty zouden fluiten.
Als we kunnen winnen in Châtelet zijn we goed vertrokken :EA:


02 Sep 2018, 19:57
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: EA - Seraing
1234oijlst schreef:
Iendrachter en Hans, was al aan het wachten op jullie negatieve reacties. Nu Filip nog. Vree ‘supporters’, misschien opteren voor een jobken als coach? Ocheire Mitu, die jongen kan precies nooit iet goe doen :lol: jullie zien andere matchen dan andere supporters vrees ik :lol: Mbaye telkens jullie man van de match :?

Enkel mijn mening hoor. Ik denk niet dat er velen Mitu goed vonden vandaag. Ik wacht op een berematch van hem, maar het is lang geleden...

Ik heb het wel voor Mbayé, dat klopt.


02 Sep 2018, 20:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst