Chatelet - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Chatelet - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Eerste helft is zeer zorgwekkend. Chatelet gaat op 5 minuten tijd 3 keer onze volledige rechterflank af... een rechterflank die gedurende de eerstse helft constant overlopen wordt.
Die mannen laten het dan wel meerdere keren na te scoren, op zich misschien niet de meest uitgespeelde kansen, maar enigzinds logisch gezien het gevaar langs de flanken kwam. Flanken die trouwens de achterlijn meer dan ééns haalden bij Chatelet.

Dan kom je miraculeus toch op 0-1. Dat woord mag je echt wel gebruiken gisteren. De Neve met zijn enige actie waar enigzinds visie in zat van de hele wedstrijd. Daar waar die vorig jaar de troep op sleeptouw nam, was het gisteren weer huilen met de pet op. Met een middenveld dat op papier ons beste in jaren is, zou je toch wel wat meer mogen verwachten hebben. De Koker is dan misschien wel een excuus (waarom blijft die de basis halen ? ) maar dan nog mag je van het duo De Neve - Sterckx toch wat meer verwachten dan constant balletjes weerleggen op onze doelman.
Een verademing om dan de laatste minuten nog Ponnet te zien invallen.

Wat voetbal dan zo speciaal maakt is dat je dan uiteindelijk nog bijna de 3 punten zou gaan meenemen. Chatelet in de 2de helft even inspiratieloos als ons de eerste en door zijn beste krachten heen komt dan ook aan geen kans meer. Na een overduidelijke fout in de 16 kan je dan 0-2 maken.... jammer maar helaas kort nadien blundert die andere "leider" door persé weer zijn "match in de match" te moeten gaan spelen.
Veel te ver doorjagen (tot op de middenlijn) ... een boulevard in de rug en met 1 gemeten pass stond Chatelet oog in oog met de doelman. Misschien licht contact voor penalty te fluiten, maar wat een blunder van Kenny zeg.

Hoopgevend is dat je al 2 keer een punt pakt, maar dat dit beter moet is wel duidelijk.


Hoelang is het geleden dat bij ons een flank de achterlijn haalde? Eind vorige eeuw?


09 Sep 2018, 12:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
de eerlijkheid gebied om te zeggen dat het gisteren was,
Mitu met een perfect gemeten voorzet die altijd binnen gekopt moest worden...

Een schoolvoorbeeld van een actie trouwens hoe dit Eendracht wel eens het gevaarlijkst zou kunnen zijn, met snelle flanken het spel breed houden en niet te duels gaan opzoeken, de bal het werk laten doen en vervolgens scherp voor brengen op Mbaye....

Versta echt niet waarom je zowel vorige week als gisteren tegen een fysiek en kopbalsterk ploeg zo hard achterover gaat leunen en eigenlijk een vrijgeleide geeft voor een afslachting. Ga weg uit die duels, gebruik je flanken en snelheid nondeju!
De komst van Mbaye (en dat heeft niets met hemzelf te maken) zorgt dat we veel te veel voor die simpele oplossing kiezen: lange bal naar voor keilen en hij doet er wel iets mee.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Sep 2018, 14:56
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Bram schreef:
de eerlijkheid gebied om te zeggen dat het gisteren was,
Mitu met een perfect gemeten voorzet die altijd binnen gekopt moest worden...

Een schoolvoorbeeld van een actie trouwens hoe dit Eendracht wel eens het gevaarlijkst zou kunnen zijn, met snelle flanken het spel breed houden en niet te duels gaan opzoeken, de bal het werk laten doen en vervolgens scherp voor brengen op Mbaye....

Versta echt niet waarom je zowel vorige week als gisteren tegen een fysiek en kopbalsterk ploeg zo hard achterover gaat leunen en eigenlijk een vrijgeleide geeft voor een afslachting. Ga weg uit die duels, gebruik je flanken en snelheid nondeju!
De komst van Mbaye (en dat heeft niets met hemzelf te maken) zorgt dat we veel te veel voor die simpele oplossing kiezen: lange bal naar voor keilen en hij doet er wel iets mee.


Dat klopt inderdaad, was de beste actie van de match. Voor de rest heb je overschot van gelijk.


09 Sep 2018, 17:01
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Bram schreef:
de eerlijkheid gebied om te zeggen dat het gisteren was,
Mitu met een perfect gemeten voorzet die altijd binnen gekopt moest worden...

Een schoolvoorbeeld van een actie trouwens hoe dit Eendracht wel eens het gevaarlijkst zou kunnen zijn, met snelle flanken het spel breed houden en niet te duels gaan opzoeken, de bal het werk laten doen en vervolgens scherp voor brengen op Mbaye....

Versta echt niet waarom je zowel vorige week als gisteren tegen een fysiek en kopbalsterk ploeg zo hard achterover gaat leunen en eigenlijk een vrijgeleide geeft voor een afslachting. Ga weg uit die duels, gebruik je flanken en snelheid nondeju!
De komst van Mbaye (en dat heeft niets met hemzelf te maken) zorgt dat we veel te veel voor die simpele oplossing kiezen: lange bal naar voor keilen en hij doet er wel iets mee.



Ik herinner mij de discussies daarover eind 2016, begin 2017 nog; we moesten en zouden een 'targetspits' hebben, ondanks ons beproefde 4-3-3-systeem met een centrale De Rock en 2 snelle en creatieve flanken.

Ewel ja, we hebben ondertussen 2 targetspitsen. Nogal wiedes dat je dan De Rock moet degraderen als je met 1 diepe (target)spits wilt spelen, of dat je op het middenveld een mannetje te kort komt als je besluit om met 2 aanvallers te gaan spelen. Was toch allemaal te voorzien?!

Absoluut niets tegen Mbaye, want als je dan toch eentje wilt, is dat een goeie keuze. Het EA van vorig seizoen had misschien gewoon geen targetspits nodig, maar goeie flanken.

Wat de match zelf betreft; heb ik zelf niet gezien, maar Falko begaat daar blijkbaar WEER een blunder - ditmaal paal ipv. binnen - en Klaas mist WEER een penalty - ditmaal zonder herkansing. Lijkt me niet onlogisch dat er een nieuwe penalty-nemer wordt aangesteld. En Falko...niets tegen die jongen, nogmaals, maar een basisplaats voor Falko strookt niet met de ambities die je uitspreekt, hé. Kan ver ingooien, kan goed koppen, is een werker, maar laat zich regelmatig ringeloren als er wat snelheid mee gemoeid is en blijft toch ook ondermaats met de bal aan de voet.


09 Sep 2018, 22:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:
Bram schreef:
de eerlijkheid gebied om te zeggen dat het gisteren was,
Mitu met een perfect gemeten voorzet die altijd binnen gekopt moest worden...

Een schoolvoorbeeld van een actie trouwens hoe dit Eendracht wel eens het gevaarlijkst zou kunnen zijn, met snelle flanken het spel breed houden en niet te duels gaan opzoeken, de bal het werk laten doen en vervolgens scherp voor brengen op Mbaye....

Versta echt niet waarom je zowel vorige week als gisteren tegen een fysiek en kopbalsterk ploeg zo hard achterover gaat leunen en eigenlijk een vrijgeleide geeft voor een afslachting. Ga weg uit die duels, gebruik je flanken en snelheid nondeju!
De komst van Mbaye (en dat heeft niets met hemzelf te maken) zorgt dat we veel te veel voor die simpele oplossing kiezen: lange bal naar voor keilen en hij doet er wel iets mee.



Ik herinner mij de discussies daarover eind 2016, begin 2017 nog; we moesten en zouden een 'targetspits' hebben, ondanks ons beproefde 4-3-3-systeem met een centrale De Rock en 2 snelle en creatieve flanken.

Ewel ja, we hebben ondertussen 2 targetspitsen. Nogal wiedes dat je dan De Rock moet degraderen als je met 1 diepe (target)spits wilt spelen, of dat je op het middenveld een mannetje te kort komt als je besluit om met 2 aanvallers te gaan spelen. Was toch allemaal te voorzien?!

Absoluut niets tegen Mbaye, want als je dan toch eentje wilt, is dat een goeie keuze. Het EA van vorig seizoen had misschien gewoon geen targetspits nodig, maar goeie flanken.

Wat de match zelf betreft; heb ik zelf niet gezien, maar Falko begaat daar blijkbaar WEER een blunder - ditmaal paal ipv. binnen - en Klaas mist WEER een penalty - ditmaal zonder herkansing. Lijkt me niet onlogisch dat er een nieuwe penalty-nemer wordt aangesteld. En Falko...niets tegen die jongen, nogmaals, maar een basisplaats voor Falko strookt niet met de ambities die je uitspreekt, hé. Kan ver ingooien, kan goed koppen, is een werker, maar laat zich regelmatig ringeloren als er wat snelheid mee gemoeid is en blijft toch ook ondermaats met de bal aan de voet.


Die jongen speelt twee reeksen te hoog maar sommigen willen het gewoon niet zien want hij toont toch zoveel inzet. Kost je elk seizoen vijf tot tien tegendoelpunten extra, dat is de harde waarheid.


10 Sep 2018, 8:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:

Ik herinner mij de discussies daarover eind 2016, begin 2017 nog; we moesten en zouden een 'targetspits' hebben, ondanks ons beproefde 4-3-3-systeem met een centrale De Rock en 2 snelle en creatieve flanken.

Ewel ja, we hebben ondertussen 2 targetspitsen. Nogal wiedes dat je dan De Rock moet degraderen als je met 1 diepe (target)spits wilt spelen, of dat je op het middenveld een mannetje te kort komt als je besluit om met 2 aanvallers te gaan spelen. Was toch allemaal te voorzien?!

Absoluut niets tegen Mbaye, want als je dan toch eentje wilt, is dat een goeie keuze. Het EA van vorig seizoen had misschien gewoon geen targetspits nodig, maar goeie flanken.



Kleine kanttekening: het beproefde concept dat je aangaf, had je zomaar vorig jaar ook kunnen spelen want aan de flanken was er niks gewijzigd... alleen zat er voor allemaal wel een groot verschil tussen hun niveau in eerste en tweede amateur. Dan kun je inderdaad 4 nieuwe flankspelers gaan zoeken of je zoekt 1 profiel wat je niet in uw kern had zitten... Gezien de florerende financiële toestand is het de tweede optie geworden... Het klopt zeker dat De Rock instaat voor quasi uw gehele doelpuntenproductie, maar je mag ook niet vergeten dat er ook periodes in een seizoen zijn, waar je hem helemaal niet ziet. Dan lijkt er me weinig verkeerd dat je beroep doet op een breekijzer in je kern. Of je elke week met dat breekijzer moet spelen is een andere vraag maar ik wil er toch even aan herinneren dat de voorhoede nog altijd uit dezelfde 3 mensen bestaat als vorig jaar, toen Mbaye en De Rock ook alterneerden tussen linkerflank en diepe spits. Toen was er weinig gezaag - waarschijnlijk omdat er toen wel af en toe een driepunter kon gerealiseerd worden - terwijl het nu een enorm topic is.

Ik geef wel 1 ding mee: Mbaye werkt zich te pletter maar er komt toch ook wel een belangrijk manco bovendrijven intussen: hoeveel doelpunten scoort hij?


10 Sep 2018, 9:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
DT schreef:
allesaaneen schreef:

Ik herinner mij de discussies daarover eind 2016, begin 2017 nog; we moesten en zouden een 'targetspits' hebben, ondanks ons beproefde 4-3-3-systeem met een centrale De Rock en 2 snelle en creatieve flanken.

Ewel ja, we hebben ondertussen 2 targetspitsen. Nogal wiedes dat je dan De Rock moet degraderen als je met 1 diepe (target)spits wilt spelen, of dat je op het middenveld een mannetje te kort komt als je besluit om met 2 aanvallers te gaan spelen. Was toch allemaal te voorzien?!

Absoluut niets tegen Mbaye, want als je dan toch eentje wilt, is dat een goeie keuze. Het EA van vorig seizoen had misschien gewoon geen targetspits nodig, maar goeie flanken.



Kleine kanttekening: het beproefde concept dat je aangaf, had je zomaar vorig jaar ook kunnen spelen want aan de flanken was er niks gewijzigd... alleen zat er voor allemaal wel een groot verschil tussen hun niveau in eerste en tweede amateur. Dan kun je inderdaad 4 nieuwe flankspelers gaan zoeken of je zoekt 1 profiel wat je niet in uw kern had zitten... Gezien de florerende financiële toestand is het de tweede optie geworden... Het klopt zeker dat De Rock instaat voor quasi uw gehele doelpuntenproductie, maar je mag ook niet vergeten dat er ook periodes in een seizoen zijn, waar je hem helemaal niet ziet. Dan lijkt er me weinig verkeerd dat je beroep doet op een breekijzer in je kern. Of je elke week met dat breekijzer moet spelen is een andere vraag maar ik wil er toch even aan herinneren dat de voorhoede nog altijd uit dezelfde 3 mensen bestaat als vorig jaar, toen Mbaye en De Rock ook alterneerden tussen linkerflank en diepe spits. Toen was er weinig gezaag - waarschijnlijk omdat er toen wel af en toe een driepunter kon gerealiseerd worden - terwijl het nu een enorm topic is.

Ik geef wel 1 ding mee: Mbaye werkt zich te pletter maar er komt toch ook wel een belangrijk manco bovendrijven intussen: hoeveel doelpunten scoort hij?


Hoeveel kansen krijgt hij? Heb hem nog ni veel op doel zien koppen omdat hij er gewoon de kans niet voor krijgt. Dat De Rock op de flank staat lijkt me normaal. Er is niemand anders. Je komt trouwens niet 1 , maar 2 flankspelers tekort mijn inziens. 1 voor de basis, 1 als backup


10 Sep 2018, 10:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
kheiremans schreef:

Hoeveel kansen krijgt hij? Heb hem nog ni veel op doel zien koppen omdat hij er gewoon de kans niet voor krijgt. Dat De Rock op de flank staat lijkt me normaal. Er is niemand anders. Je komt trouwens niet 1 , maar 2 flankspelers tekort mijn inziens. 1 voor de basis, 1 als backup


Akkoord, maar je verwijst specifiek naar zijn kopspel. Ik stel alleen vast dat afmaken met de voet hem veel minder ligt (op Brakel bijvoorbeeld wel veelvuldig op avontuur naar VDN, maar geen rendement). Is geen kritiek maar vaststelling - en de gehele ploeg zal toch moeten opstaan hoor, zonder zich achter excuses of minpunten te verschuilen: Mbaye kan het excuus inroepen dat hij geen aanvoer krijgt, De Rock dat hij van de flank moet komen, Mitu dat hij alles moet proberen doen terwijl elke tegenstander weet hoe hij speelt, Sterckx krijgt de motor niet aan de praat waardoor de andere middenvelders ook niet kunnen infiltreren en geen van onze backs haalt de achterlijn. Schiet het centrale duo over achterin dat aan vechtlust geen gebrek heeft maar te traag is... Ipv zelf hun zwakke punten uit te vergroten, is het tijd dat ze beginnen spelen... Als ze zelf vinden dat ze hoger mogen mikken dan vorig seizoen, mogen ze het laten zien. Ik vind het zelf wel wat zielig worden dat elke speler in de krant aangeeft dat er genoeg kwaliteit schuilt in de kern om dan - blijkbaar - toch heel flets te acteren... Het is niet altijd zo dat er naar "anderen' moet worden gekeken... De blijvers bijv. krijgen met de blessures van de nieuwkomers de gelegenheid om zich te tonen...

Wat is de ratio van de duels die Mbaye wint in de twee competitiematchen? Is gewone vraag hé want heb de matchen niet gezien. Als hij al zijn duels wint, ligt een deel van het probleem bij de lijn die moet aansluiten. Wint hij geen duel, dan verklaart dat ook veel. Voetbal moet niet altijd ingewikkeld zijn... Maar de duelkracht van uw centrale aanspeelpunt is wel een factor als je met een 4-5-1/4-3-3 speelt...

Depoitre werd in zijn eerste seizoen ook niet afgerekend op zijn doelpunten, maar wel op de ruimtes en de mogelijkheden die hij voor Troch, Podevijn, W. Moreels en andere Galucci's creëerde bijvoorbeeld. Maar het rendement dat de ene niet heeft, moet natuurlijk wel gecompenseerd worden door de anderen...


10 Sep 2018, 10:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
DT schreef:
kheiremans schreef:

Hoeveel kansen krijgt hij? Heb hem nog ni veel op doel zien koppen omdat hij er gewoon de kans niet voor krijgt. Dat De Rock op de flank staat lijkt me normaal. Er is niemand anders. Je komt trouwens niet 1 , maar 2 flankspelers tekort mijn inziens. 1 voor de basis, 1 als backup


Akkoord, maar je verwijst specifiek naar zijn kopspel. Ik stel alleen vast dat afmaken met de voet hem veel minder ligt (op Brakel bijvoorbeeld wel veelvuldig op avontuur naar VDN, maar geen rendement). Is geen kritiek maar vaststelling - en de gehele ploeg zal toch moeten opstaan hoor, zonder zich achter excuses of minpunten te verschuilen: Mbaye kan het excuus inroepen dat hij geen aanvoer krijgt, De Rock dat hij van de flank moet komen, Mitu dat hij alles moet proberen doen terwijl elke tegenstander weet hoe hij speelt, Sterckx krijgt de motor niet aan de praat waardoor de andere middenvelders ook niet kunnen infiltreren en geen van onze backs haalt de achterlijn. Schiet het centrale duo over achterin dat aan vechtlust geen gebrek heeft maar te traag is... Ipv zelf hun zwakke punten uit te vergroten, is het tijd dat ze beginnen spelen... Als ze zelf vinden dat ze hoger mogen mikken dan vorig seizoen, mogen ze het laten zien. Ik vind het zelf wel wat zielig worden dat elke speler in de krant aangeeft dat er genoeg kwaliteit schuilt in de kern om dan - blijkbaar - toch heel flets te acteren... Het is niet altijd zo dat er naar "anderen' moet worden gekeken... De blijvers bijv. krijgen met de blessures van de nieuwkomers de gelegenheid om zich te tonen...

Wat is de ratio van de duels die Mbaye wint in de twee competitiematchen? Is gewone vraag hé want heb de matchen niet gezien. Als hij al zijn duels wint, ligt een deel van het probleem bij de lijn die moet aansluiten. Wint hij geen duel, dan verklaart dat ook veel. Voetbal moet niet altijd ingewikkeld zijn... Maar de duelkracht van uw centrale aanspeelpunt is wel een factor als je met een 4-5-1/4-3-3 speelt...

Depoitre werd in zijn eerste seizoen ook niet afgerekend op zijn doelpunten, maar wel op de ruimtes en de mogelijkheden die hij voor Troch, Podevijn, W. Moreels en andere Galucci's creëerde bijvoorbeeld. Maar het rendement dat de ene niet heeft, moet natuurlijk wel gecompenseerd worden door de anderen...


De matchen die ik heb gezien wint Mbaye het merendeel van zijn duels. Scoren is niet zijn beste troef. Dat zag je vorig seizoen ook al. Maar mocht hij het torinstinct van Klaas hebben dan zat die wel een reeks of 2 hoger denk ik. Idem voor Mitu trouwens toen hij hier top was. Speelde fantastisch maar kon o zo moeilijk een goal maken. En ook daar : Anders hadden we die niet kunnen halen en zou er wel interesse van hoger spelende clubs geweest zijn.

Denk dat er vooral eens moet nagedacht worden welke tactiek het beste past bij de huidige spelerskern.
Goede voorzetten van de flanken is goed voor 2 van onze 3 spitsen maar we hebben er de flanken niet voor.
Te hoog druk zetten is ook vrij moeilijk want we hebben een trage verdediging
In de verdediging zit ook niet al te veel voetballend vermogen dus verzorgde opbouw van achteruit lijkt ook vrij moeilijk.

En dan kom je min of meer bij wat we nu spelen: Hoge ballen naar de targetman en hopelijk kan die verlengen en zo Mitu/De rock in stelling brengen. Ben daar ook niet echt fan van maar zie ook niet echt veel alternatieven.
-Hadden we 2 zeer goede backs/allround flankspelers gehad dan kon je misschien naar 352 gaan
-Had je 2 goede flanken met een goede voorzet die de achterlijn kunnen halen. Dan kon je 442 spelen met De Rock als valse spits die wat mee inzakt.

Iemand die een oplossing heeft voor deze kern?


10 Sep 2018, 12:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Eigenlijk onvoorstelbaar dat na de knappe sportieve prestaties van de voorbije twee jaar (promotie en een rustig seizoen als promovendus) er hier na een 2 op 6 al roepen om het ontslag van de trainer. Doet me wat terug denken aan vorig seizoen toen VDN er persé uit moest omdat hij een supertalent uit de eigen jeugd zijn ontwikkeling in de weg zou staan. In de plaats kregen we echter een vliegenvanger eerste klas. Ben het zeker ook niet altijd eens met TDC zijn opstellingen of wissels maar wie de trainer er nu uit wil die is ofwel van slechte wil of heeft er echt geen kloten verstand van.


10 Sep 2018, 12:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
chunga schreef:
Eigenlijk onvoorstelbaar dat na de knappe sportieve prestaties van de voorbije twee jaar (promotie en een rustig seizoen als promovendus) er hier na een 2 op 6 al roepen om het ontslag van de trainer. Doet me wat terug denken aan vorig seizoen toen VDN er persé uit moest omdat hij een supertalent uit de eigen jeugd zijn ontwikkeling in de weg zou staan. In de plaats kregen we echter een vliegenvanger eerste klas. Ben het zeker ook niet altijd eens met TDC zijn opstellingen of wissels maar wie de trainer er nu uit wil die is ofwel van slechte wil of heeft er echt geen kloten verstand van.


Klopt, als er iemand krediet verdient is het Tom wel. Dat het boven zijn hoofd chaos is, is allesbehalve zijn fout. Het enige wat je mss kan opmerken is dat er iets meer lef mag getoond worden in de opstelling maar het is nu eenmaal roeien met de riemen...


10 Sep 2018, 13:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Ik zou het niet zo cru stellen. Maar je kan als trainer geen systeem vasthouden die er geen is. Dan voed je de roepers natuurlijk. Ook moet hij eens leren om tips vanuit zijn spelers mee te nemen en dat niet als kritiek te zien, waardoor dan verzuurde relaties kunnen ontstaan.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Sep 2018, 13:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
chunga schreef:
Eigenlijk onvoorstelbaar dat na de knappe sportieve prestaties van de voorbije twee jaar (promotie en een rustig seizoen als promovendus) er hier na een 2 op 6 al roepen om het ontslag van de trainer. Doet me wat terug denken aan vorig seizoen toen VDN er persé uit moest omdat hij een supertalent uit de eigen jeugd zijn ontwikkeling in de weg zou staan. In de plaats kregen we echter een vliegenvanger eerste klas. Ben het zeker ook niet altijd eens met TDC zijn opstellingen of wissels maar wie de trainer er nu uit wil die is ofwel van slechte wil of heeft er echt geen kloten verstand van.


(y)

Maar heb wel de indruk dat naast sommige supporters er ook bij het bestuur een paar zijn die gewoon ne keer willen wisselen... @ witzwet: Vandaar dat ik ook zeg: tijd dat de spelers zelf opstaan... Zij worden betaald om te spelen, niet om trainer te spelen. TDC lijkt me genoeg open te staan voor input... Knalt Klaas die penalty erin is het 0-2 en sta je met 4 op 6 mee bovenaan... Hetzelfde met De Koker: als Sterckx en De Neve laten zien dat ze samen met een andere "voetballer" op het midden de boel gesloten kunnen houden, moet er niet naar Jordy teruggegrepen worden maar op Brakel was duidelijk dat ze hem verdedigend wel nodig hadden...


10 Sep 2018, 13:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
2 penaltys na elkaar gemist ,kan gebeuren maar toch niet goed voor het vertrouwen??


10 Sep 2018, 14:18
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Alles begint bij een goed transferbeleid, ik vind dat TDC toch op zijn minst inspraak moet hebben in de posities die moeten aangetrokken worden, hij wordt er op afgerekend en moet er een ploeg van maken.
Als ik de kern bekijk kan ik mij moeilijk voorstellen dat hij hierin veel te zeggen heeft gehad.
Spelers mogen ook eens voor de spiegel gaan staan, ik lees hier terechte kritiek op Falko maar wat dan gezegd van Heymans? Die jongen mag ook eens laten zien op het veld dat hij hogerop wil ipv in de krant.
Heeft nu toch al voldoende tijd gekregen om op zijn niveau te geraken maar is voor de moment niet beter of slechter dan een Jelle Geenens was.

2 zwakke backs en centraal geen enkele verdediger die kan uitvoetballen en daarvoor een centraal middenveld dat momenteel ook vierkant draait, dan weet je dat het moeilijk wordt :D .
Misschien dat die tester uit de Maleisische mtsa de redder zal zijn :lol: .
Tegen Chatelet konden we geen 2 passen na elkaar geven in de 1ste helft, daar kan onze trainer weinig aan doen als dan mss is rapper iemand wisselen.


Klopt! Is veelbelovend gestart bij EA, maar nadien teruggezakt. Werpt zich met zijn ervaring ook te weinig op als leidersfiguur... Ik was/ben er nochtans fan van, maar brengt momenteel zeker en vast te weinig.


10 Sep 2018, 14:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst