KSK Heist - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KSK Heist - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
afwezig zijn:regnier ,engelen,allaerts,frix ,roosen ,thuys en wijns.hln.


22 Sep 2018, 10:45
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Deze match is veel belangrijker dan Charleroi!


22 Sep 2018, 11:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Morgen naar Heist dat 0 punten heeft en ook absoluut punten moet pakken.
Er is daar wel veel scorend vermogen vertrokken maar toch, staan zeker onder hun waarde.
Benieuwd wie er op rechtsback gaat staan nu De Koker geschorst is, TDC zal denk ik voor Lievens kiezen aangezien Muzembo en Loman blijkbaar nog niet klaar zijn :lol: .
Ponnet mag ook eens in de ploeg ten koste van De Neve, die momenteel speelt zoals begin vorig seizoen.

Ik denk dat Lievens zelfs niet in de kern zit, die heeft gisteravond met de beloften gespeeld.
Dus dat wordt Loman of Muzembo. Of kan Annys backrechts spelen?
Ponnet heeft niet het profiel van De Neve, hé! En je denkt toch niet dat TDC zijn kapitein uit de ploeg gaat zetten? Gianni is de eerste naam die hij op zijn blad invult.


22 Sep 2018, 11:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
Morgen naar Heist dat 0 punten heeft en ook absoluut punten moet pakken.
Er is daar wel veel scorend vermogen vertrokken maar toch, staan zeker onder hun waarde.
Benieuwd wie er op rechtsback gaat staan nu De Koker geschorst is, TDC zal denk ik voor Lievens kiezen aangezien Muzembo en Loman blijkbaar nog niet klaar zijn :lol: .
Ponnet mag ook eens in de ploeg ten koste van De Neve, die momenteel speelt zoals begin vorig seizoen.

Ik denk dat Lievens zelfs niet in de kern zit, die heeft gisteravond met de beloften gespeeld.
Dus dat wordt Loman of Muzembo. Of kan Annys backrechts spelen?
Ponnet heeft niet het profiel van De Neve, hé! En je denkt toch niet dat TDC zijn kapitein uit de ploeg gaat zetten? Gianni is de eerste naam die hij op zijn blad invult.

allez we hebben weer nen nieuwe trainer,den helderziende???


22 Sep 2018, 17:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
wittebolle schreef:
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
Morgen naar Heist dat 0 punten heeft en ook absoluut punten moet pakken.
Er is daar wel veel scorend vermogen vertrokken maar toch, staan zeker onder hun waarde.
Benieuwd wie er op rechtsback gaat staan nu De Koker geschorst is, TDC zal denk ik voor Lievens kiezen aangezien Muzembo en Loman blijkbaar nog niet klaar zijn :lol: .
Ponnet mag ook eens in de ploeg ten koste van De Neve, die momenteel speelt zoals begin vorig seizoen.

Ik denk dat Lievens zelfs niet in de kern zit, die heeft gisteravond met de beloften gespeeld.
Dus dat wordt Loman of Muzembo. Of kan Annys backrechts spelen?
Ponnet heeft niet het profiel van De Neve, hé! En je denkt toch niet dat TDC zijn kapitein uit de ploeg gaat zetten? Gianni is de eerste naam die hij op zijn blad invult.

allez we hebben weer nen nieuwe trainer,den helderziende???

Op dit forum zijn er tientallen bezoekers die hun mening/visie geven over de ploegopstelling, maar jij vindt het blijkbaar nodig om mij aan te vallen in een zielige poging om mij belachelijk te maken.
Zalig zijn de armen van geest, want hunner is het koninkrijk der hemelen.
Allez, als het u een troost mag zijn, ge moogt recht naar de hemel. :lol:


22 Sep 2018, 17:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
wittebolle schreef:
filip.dhose schreef:
Ik denk dat Lievens zelfs niet in de kern zit, die heeft gisteravond met de beloften gespeeld.
Dus dat wordt Loman of Muzembo. Of kan Annys backrechts spelen?
Ponnet heeft niet het profiel van De Neve, hé! En je denkt toch niet dat TDC zijn kapitein uit de ploeg gaat zetten? Gianni is de eerste naam die hij op zijn blad invult.

allez we hebben weer nen nieuwe trainer,den helderziende???

Op dit forum zijn er tientallen bezoekers die hun mening/visie geven over de ploegopstelling, maar jij vindt het blijkbaar nodig om mij aan te vallen in een zielige poging om mij belachelijk te maken.
Zalig zijn de armen van geest, want hunner is het koninkrijk der hemelen.
Allez, als het u een troost mag zijn, ge moogt recht naar de hemel. :lol:

en hij naar de hel zielig trainerke :lol:


22 Sep 2018, 21:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
2-1 achter en mbaye er af nemen........


22 Sep 2018, 21:51
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Weinig voetbal gezien. Veel stilstaande fases. Snap niet waarom je er je spits uithaalt als je ballen naar voor pompt.

Heist nochtans niet super. Als je echter begint te klungelen achterin. Heb ons geen enkele uitgespeelde kans zien bijeen voetballen. Weinig lijn, weinig voetbalvernuft.

Als je die Annys ziet invallen.. traag en draaivermogen van een tractor. Wat brengen zo een spelers nu bij.

100-jarig bestaan.. EA lijkt dood te bloeden..

Snelle exit van de trainer als reactie op falend (transfer) beleid?


22 Sep 2018, 22:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Zoals de meesten al van ver zagen aankomen wordt het duidelijk dat dit een heel lang seizoen zal worden. Tegen zo'n matige tegenstander terecht verliezen is erg. De manier waarop is heel erg. Behalve wat corners afdwingen krijgen we werkelijk niks klaar. Trouwens ook al niet in de voorbereiding niet in de eerste 4 wedstrijden. Er stond vandaag niet één speler op het veld dat nekeer eens iets kan forceren (muzembo niet te na gesproken die daar efkes zij examen aflegt en de 1-0 in cadeauverpakking weggeeft aan Heist).

Alarmerend is ook dat het volgend mij echt niet aan de wil en inzet lag...

Onze ploeg vorig jaar was ingespeeld op mekaar, meer uitgebalanceerd, en was qua materiaal gewoon ook beter dan die die vandaag tussen de lijnen stond. Aan die ploeg van vorig jaar waren duidelijke verbeterpunten maar ipv gericht en met kennis van zakken versterken heeft men als een bende halve malloten met de nieuwe karrevracht aan middelmaat en afdankertjes alles in recordtempo naar de kloten geholpen.

We krijgen de rekening van op een amateuristisch manier zomaar wat transfers doen hier efkes cash gepresenteerd.

Ge moet godverdomme op den duur al uw moed bijeenrapen om nog maar eens naar zo'n triestige aflevering te komen kijken en geconfronteerd te worden met de zoveelste stille achteruitgang van uw club

Tdc zal binnenkort wel geslachtofferd worden zoals het een club met volledig gebrek aan "visie" betaamt.

Top 5... hahaha sukkelaars


22 Sep 2018, 23:19
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Tja, alles is hier gezegd zeker.

De hoofdschuldigen zijn de heren van het bestuur. Liever ruzie maken...

Maar anderzijds weet TDC toch ook niet meer wat te doen hé. Je haalt er in godsnaam toch Mbayé niet af als je over de grond niks klaarmaakt? Ik vind hem toch ook fouten maken. De tweede goal is trouwens een rechtstreeks gevolg van je 3-mans defensie die hij zet na de eerste helft. Hij weet het niet meer. De spelers zijn niet complementair.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


22 Sep 2018, 23:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Tja, alles is hier gezegd zeker.

De hoofdschuldigen zijn de heren van het bestuur. Liever ruzie maken...

Maar anderzijds weet TDC toch ook niet meer wat te doen hé. Je haalt er in godsnaam toch Mbayé niet af als je over de grond niks klaarmaakt? Ik vind hem toch ook fouten maken. De tweede goal is trouwens een rechtstreeks gevolg van je 3-mans defensie die hij zet na de eerste helft. Hij weet het niet meer. De spelers zijn niet complementair.


Over Mbaye heb je absoluut gelijk. Ik vind dat ook niet tdc zijnen beste zet.


22 Sep 2018, 23:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Kroniek van een aangekondigd kutseizoen en vechten tegen de degradatie. De transfers zijn een platte ramp. Sportief verantwoordelijke, pak verdomme uw biezen en pak uw derderangsmateriaal mee aub !!!


23 Sep 2018, 0:42
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Er is vandaag nog een voorverkoop moment voor de match tegen Charleroi. Zouden we ook tickets mogen terug brengen? Ik ben mateloos ontgoocheld!!


23 Sep 2018, 8:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
Kunnen ze om te beginnen diene mens die de transfers doet buitengooien aub? :hmm:


23 Sep 2018, 8:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
En onze trainer eens wijsmaken dat je bij een achterstand een aanvaller voor een verdediger of middenvelder brengt in plaats van andersom.?


23 Sep 2018, 8:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst