OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
Beste iendrachters,

Aangezien wij met Onion Boys er rotsvast van overtuigd zijn dat onze jeugd onze toekomst is, organiseren wij op Zondag 28 Oktober, voor de wedstrijd tegen Lierse-Kempenzonen, een pre match party op de lounge boat aan de tragel.

Van 10uur tot 14uur zullen we de beentjes losgooien, om nadien in corteo naar het stadion te wandelen. De opbrengst van dit event zal dan ook volledig naar onze jeugdwerking gaan!

Wij zouden de huur en personeel willen betalen door middel van sponsering, zodat we geen inkom hoeven te vragen. Aan de ingang zal wel een collectebus staan waar jullie iets in kunnen steken. Ook ons percentage op de drank zal volledig naar onze jeugd gaan.

Hiervoor zijn we wel nog op zoek naar enkele sponsers. Welke kleine of grote zelfstandige zou dit zien zitten? Je mag mij altijd een PB sturen.

Hopelijk tot dan! Support ( y ) our future! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


13 Sep 2018, 12:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
Onze affiche is morgenavond klaar, dus wie nog wil sponseren kan dat nog via PB!

Eens affiche klaar is zal ook een facebook event aangemaakt worden. Voor de ouderen onder ons die het niet zien zitten om in het feestgedruis te staan heeft de eigenaar mij verzekerd dat ook het café boven zal open zijn voor wie graag op zijn gemak een koffietje ofzo drinkt.

Dus iedereen is welkom! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


18 Sep 2018, 10:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
https://www.facebook.com/events/1915907671833842/?ti=cl

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


21 Sep 2018, 9:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
Is op dezelfde dag dat ze fandag geven. :(


25 Sep 2018, 9:37
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
England4ever schreef:
Is op dezelfde dag dat ze fandag geven. :(


Hadden ze de vzw niet buitengekegeld, dan zou het zover niet gekomen zijn... :hmm:
Nu ja, het betsuur volgt dit forum ook, dus ze wisten maar al te goed van de pré-party af.
Ik kom alleszins naar de pré-party!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Sep 2018, 11:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
Timoilsjt schreef:
England4ever schreef:
Is op dezelfde dag dat ze fandag geven. :(


Hadden ze de vzw niet buitengekegeld, dan zou het zover niet gekomen zijn... :hmm:
Nu ja, het betsuur volgt dit forum ook, dus ze wisten maar al te goed van de pré-party af.
Ik kom alleszins naar de pré-party!


(y)

_________________
OB17


25 Sep 2018, 13:11
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
Ik kan de datum van de fandag enigzins wel begrijpen. Het stond al langer vast dat de voltallige jeugd die dag wordt voorgesteld, bij toch (één van) de grootste affiches die kon uitgekozen worden. Het is logisch dat je de jeugd wat wil warm maken door ze in een goed gevuld stadion te droppen. Om dit bij bvb de thuiswedstrijd tegen FC Azerty te doen was geen toestemming wegens het risicogehalte vd wedstrijd.

Om dan aan deze jeugdvoorstelling de fandag te koppelen lijkt me zowel voor de opkomst, met al de aanwezige jeugdspelertjes die dag als voor de voeling tussen jeugd en eerste elftal gewoon een goed doordacht idee.

Het is een jammer toeval (wellicht is het niet zo toevallig, gezien OB logischer wijs gewoon ook gekozen heeft voor een drukke affiche) dat fandag & de preparty voor onze jeugd op dezelfde dag plaats vinden.

Het is uiteraard wel een prachtig initiatief van OB!


01 Okt 2018, 9:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
GDS schreef:
Ik kan de datum van de fandag enigzins wel begrijpen.

Ik begrijp je uitleg wel, maar ik kan die datum eigenlijk niet begrijpen. Een fandag hoort wat mij betreft thuis in de zomer, naar het einde van de voorbereiding tegen een mooie tegenstrever. Als supporter kom je dan eens uit uw zetel om het vernieuwde elftal bezig te zien. Als club genereer je door zo'n extra oefenmatch gekoppeld aan fandag extra inkomsten door de verkoop van tickets (hoewel ik nog steeds vind dat fandag gratis zou moeten zijn ma bon), drankverbruik enz.
Nu gaat de fandag door in putteke herfst gekoppeld aan een competitiewedstrijd. De trouwe supporter was toch sowieso al op post voor de match dus ik vrees dat elke kost die ze maken rond die fandag verloren geld gaat zijn want ik kan mij niet voorstellen dat mensen speciaal voor de fandag langskomen.
Benieuwd ook welke activiteiten ze zullen voorzien als het een grijze regenachtige herfstdag is...


03 Okt 2018, 20:32
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
ajoin_bart schreef:
GDS schreef:
Ik kan de datum van de fandag enigzins wel begrijpen.

Een fandag hoort wat mij betreft thuis in de zomer, naar het einde van de voorbereiding tegen een mooie tegenstrever.


Volledig akkoord. Misschien is het er deze zomer niet van gekomen omdat we geen enkele leuke naam mochten ontvangen. Of misschien hebben ze het gewoon over het hoofd gezien waardoor ze nu nog snel een fandag op de planning zetten...

Hoe dan ook denk ik dat er met deze dag vooral op onze jeugd gedoeld wordt, die dienden toch reeds present te tekenen voor de jeugdvoorstelling. Dus ik gok dat het vooral een poging is om terug meer jeugdspelers naar het stadion te krijgen door hun eerst een fandag voor te schotelen.


04 Okt 2018, 15:14
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
GDS schreef:
ajoin_bart schreef:
GDS schreef:
Ik kan de datum van de fandag enigzins wel begrijpen.

Een fandag hoort wat mij betreft thuis in de zomer, naar het einde van de voorbereiding tegen een mooie tegenstrever.


Volledig akkoord. Misschien is het er deze zomer niet van gekomen omdat we geen enkele leuke naam mochten ontvangen. Of misschien hebben ze het gewoon over het hoofd gezien waardoor ze nu nog snel een fandag op de planning zetten...

Hoe dan ook denk ik dat er met deze dag vooral op onze jeugd gedoeld wordt, die dienden toch reeds present te tekenen voor de jeugdvoorstelling. Dus ik gok dat het vooral een poging is om terug meer jeugdspelers naar het stadion te krijgen door hun eerst een fandag voor te schotelen.


Als ge alle jeugdploegen gaat voorstellen moogt ge daarmee rond 14u30 beginnen, en iets zegt mij dat de sfeermakers dan nog niet in het stadion zullen zijn maar nog op de baan van den boot naar 't stadion.
Dat wordt dus een leuke ontvangst voor onze jeugdspelers, een (half) lege K zonder spionkop.

Idee om uw jeugdploegen eens voor te stellen is super, en dat men daar rond een actie op het getouw zet, ook. Maar dat ge da juist laat samenvallen met een door de supporters georganiseerd evenement voor diezelfde jeugd, vind ik van weinig doordachte ondernemingszin getuigen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Okt 2018, 10:10
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
Timoilsjt schreef:
GDS schreef:
ajoin_bart schreef:
Een fandag hoort wat mij betreft thuis in de zomer, naar het einde van de voorbereiding tegen een mooie tegenstrever.


Volledig akkoord. Misschien is het er deze zomer niet van gekomen omdat we geen enkele leuke naam mochten ontvangen. Of misschien hebben ze het gewoon over het hoofd gezien waardoor ze nu nog snel een fandag op de planning zetten...

Hoe dan ook denk ik dat er met deze dag vooral op onze jeugd gedoeld wordt, die dienden toch reeds present te tekenen voor de jeugdvoorstelling. Dus ik gok dat het vooral een poging is om terug meer jeugdspelers naar het stadion te krijgen door hun eerst een fandag voor te schotelen.


Als ge alle jeugdploegen gaat voorstellen moogt ge daarmee rond 14u30 beginnen, en iets zegt mij dat de sfeermakers dan nog niet in het stadion zullen zijn maar nog op de baan van den boot naar 't stadion.
Dat wordt dus een leuke ontvangst voor onze jeugdspelers, een (half) lege K zonder spionkop.

Idee om uw jeugdploegen eens voor te stellen is super, en dat men daar rond een actie op het getouw zet, ook. Maar dat ge da juist laat samenvallen met een door de supporters georganiseerd evenement voor diezelfde jeugd, vind ik van weinig doordachte ondernemingszin getuigen.


De jeugdvoorstelling stond al langer vast dan het evenement van Onion Boys. De fandag is echter later aangekondigd.

Zoals ik eerder zei is dat niet ontoevallig, zowel OB als onze jeugdwerking kozen voor hun evenement een aantrekkelijke affiche uit, dit met hetzelfde doel; nl. onze jeugd in de kijker zetten.

Wat mij betreft kunnen beide initiatieven toch hand in hand gaan. De préparty staat in het kader van onze jeugdwerking. Dan lijkt het mij niet onlogisch dat de corteo eventueel reeds rond 14:15 kan vertrekken om vervolgens onze jeugd te groeten in het stadion. Het is uiteraard maar een idee.


05 Okt 2018, 15:16
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
GDS schreef:
Timoilsjt schreef:
GDS schreef:

Volledig akkoord. Misschien is het er deze zomer niet van gekomen omdat we geen enkele leuke naam mochten ontvangen. Of misschien hebben ze het gewoon over het hoofd gezien waardoor ze nu nog snel een fandag op de planning zetten...

Hoe dan ook denk ik dat er met deze dag vooral op onze jeugd gedoeld wordt, die dienden toch reeds present te tekenen voor de jeugdvoorstelling. Dus ik gok dat het vooral een poging is om terug meer jeugdspelers naar het stadion te krijgen door hun eerst een fandag voor te schotelen.


Als ge alle jeugdploegen gaat voorstellen moogt ge daarmee rond 14u30 beginnen, en iets zegt mij dat de sfeermakers dan nog niet in het stadion zullen zijn maar nog op de baan van den boot naar 't stadion.
Dat wordt dus een leuke ontvangst voor onze jeugdspelers, een (half) lege K zonder spionkop.

Idee om uw jeugdploegen eens voor te stellen is super, en dat men daar rond een actie op het getouw zet, ook. Maar dat ge da juist laat samenvallen met een door de supporters georganiseerd evenement voor diezelfde jeugd, vind ik van weinig doordachte ondernemingszin getuigen.


De jeugdvoorstelling stond al langer vast dan het evenement van Onion Boys. De fandag is echter later aangekondigd.

Zoals ik eerder zei is dat niet ontoevallig, zowel OB als onze jeugdwerking kozen voor hun evenement een aantrekkelijke affiche uit, dit met hetzelfde doel; nl. onze jeugd in de kijker zetten.

Wat mij betreft kunnen beide initiatieven toch hand in hand gaan. De préparty staat in het kader van onze jeugdwerking. Dan lijkt het mij niet onlogisch dat de corteo eventueel reeds rond 14:15 kan vertrekken om vervolgens onze jeugd te groeten in het stadion. Het is uiteraard maar een idee.


Die jeugdvoorstelling kan misschien wel al lang ingepland zijn (in bestuurskringen) maar is bij mijn weten ook nooit aangekondigd bij de supporters.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Okt 2018, 15:40
geconfirmeerd : spotterswerking

Lid geworden op: 09 Okt 2013, 13:22
Berichten: 32
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
Beste supporters . Ik vermoed dat jullie van de partyboot een corteo zullen houden in de richting van het stadion. Gezien deze niet officieel is aangevraagd kan er ook geen officiële toelating voor gegeven worden , doch deze zal wel gedoogd worden. Wij zouden wel willen vragen om de voorziene volgweg aan te houden zijnde Tragel , Zwarte Hoekbrug , Hertshage , rondpunt 'Neuzeken' H. Hartlaan kant café Stadion, voorbij de kerk oversteken richting stadion . Er zal begeleiding worden voorzien.
PS: Pyro is ingevolge de nieuwe voetbalwet ook verboden buiten het stadion.
Mvg


24 Okt 2018, 16:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
We worden gedoogd :worship:
Moeten we nu dankbaar zijn?
Ik verschiet er wel van dat jullie Hertshage überhaupt weten liggen, gezien er geen enkele flik te bekennen was wanneer 't vreemd gespuis daar den boel voor de zoveelste keer op stelten kwam zetten, enkele dagen geleden.
Nee, liever goedkope en willekeurige SV's uitdelen voor niemendalletjes, opdat jullie jullie zondagse 200% pré kunnen verantwoorden in Brussel. :wave:
De wet is de wet, maar de interpretatie en strikte opvolging ervan is jullie eigen keuze, jullie kiezen zoals steeds voor de repressieve/strikte weg, om bovenvermelde redenen.

_________________
OB17


25 Okt 2018, 9:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: OB presents: Support (y)our future! 28 Oktober 10u-14u
Tokkie schreef:
We worden gedoogd :worship:
Moeten we nu dankbaar zijn?
Ik verschiet er wel van dat jullie Hertshage überhaupt weten liggen, gezien er geen enkele flik te bekennen was wanneer 't vreemd gespuis daar den boel voor de zoveelste keer op stelten kwam zetten, enkele dagen geleden.
Nee, liever goedkope en willekeurige SV's uitdelen voor niemendalletjes, opdat jullie jullie zondagse 200% pré kunnen verantwoorden in Brussel. :wave:
De wet is de wet, maar de interpretatie en strikte opvolging ervan is jullie eigen keuze, jullie kiezen zoals steeds voor de repressieve/strikte weg, om bovenvermelde redenen.


Daar heeft onze burgervader veel mee te maken vrees ik. De spotters op het forum hier zijn volgens mij ook enkel boodschappers en hebben zelf hier niks in te beslissen. (Verbeter mij indien fout)

Op tv deze week beelden gezien van arrestaties/interventies in Aalst en St Niklaas. Toch een serieus andere aanpak. Ok het zijn maar een paar momentopnames maar je kreeg toch de indruk dat men in Aalst liefst had dat het uit de hand liep. Terwijl in de andere zones het meestal op een beschaafde manier geregeld kon worden. Of dat een keuze is van de politie zelf of opgelegd door onze burgervader heb ik het raden naar.


25 Okt 2018, 10:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst