Rupe-Boom - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Rupe-Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Rupe-Boom - Eendracht Aalst
Zondag weer moeilijke match, Rupel-Boom 7 goals in 2 matchen en vlotte winst op RWDM. Wel ploeg die altijd wil voetballen en niet achteruit kruipt. Tegenvaller dat we enkele spelers moeten missen door kwetsuren ook. Het Parkstadion straalt nog echte voetbalfolklore uit, ondanks fusie toch een beetje traditieclub waar we eind jaren '80 nog schitterende eindrondematchen hebben tegen gespeeld. Ik herinner mij ook nog dat die mannen vanuit hun vak vollenbak meededen met de actie 'Garré boiten'

_________________
www.spionkoplede.com


04 Okt 2018, 11:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
"Der stoat nen dikken in de goal" zongen ze wel niet mee...
Of was dat niet op Boom?


04 Okt 2018, 11:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
kheiremans schreef:
"Der stoat nen dikken in de goal" zongen ze wel niet mee...
Of was dat niet op Boom?



Da was dienen van Wevelgem City toen we in vak H moesten staan, zalige keeper was da, ruime overwinning van ons en kon er nog mee lachen ook :lol:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


04 Okt 2018, 12:03
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
Gio schreef:
kheiremans schreef:
"Der stoat nen dikken in de goal" zongen ze wel niet mee...
Of was dat niet op Boom?



Da was dienen van Wevelgem City toen we in vak H moesten staan, zalige keeper was da, ruime overwinning van ons en kon er nog mee lachen ook :lol:


Die mogen ze ook eens een aftrap komen laten geven. Legendarisch

Op Boom toch proberen gaan voor een punt.


04 Okt 2018, 14:10
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
Ik herinner mij ook diene keeper van de tegenstrever (naam en ploeg schiet me niet te binnen), die betrokken was in de zaak Yé.
Telkens hij moest uittrappen riep gans de K: ooooooooooo Yé.
Van frustratie heeft hij dan een bal los in de K getrapt.

_________________
oilsjt, goi alien...


04 Okt 2018, 15:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Ik herinner mij ook diene keeper van de tegenstrever (naam en ploeg schiet me niet te binnen), die betrokken was in de zaak Yé.
Telkens hij moest uittrappen riep gans de K: ooooooooooo Yé.
Van frustratie heeft hij dan een bal los in de K getrapt.


Clifken Mardulier, bij Schoten... Nadien nog bij Roda geraakt...


04 Okt 2018, 17:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
Mbaye klaar voor Boom

Ibrahima Mbaye raakt speelklaar voor de topper in Boom zondag. Maxime Annys (enkelverzwikking) en Nehemie Muzembo (griep) moeten verstek geven. Daarnaast zijn ook Van Gerven (quadriceps), Mertens (buikspieren) en Verstraeten (knie) nog onbeschikbaar.

hoe zit dat er feitelijk mee?


05 Okt 2018, 16:49
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
Een 6 op 6 zou een enorme boost zijn voor ons allemaal.
Komaan Iendracht. :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


07 Okt 2018, 11:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
ging Polle Poort niet spelen ?, was nochtans met veel tralala aangekondigd.

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


07 Okt 2018, 17:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
2-2, vooraf voor getekend, maar blijkbaar zat er zelfs de overwinning in? Kon jammer genoeg er niet bij zijn :(

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Okt 2018, 17:46
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
Die eerste helft dat was echt wel een slag in het gezicht voor diegenen die zich de moeite troosten om weer eens de verplaatsing te maken. Ontstellend zwak. Een knappe actie van De Rock en de daarop omgezette elfmeter was het enige van onze kant. Voor de rest was het n beetje achter de feiten aan lopen slecht uitvoetballen of kortweg de bal blind naar voor jassen.

Tweede helft (gelukkig) een ander gezicht. Hadden ze een uitbrander gehad? Of plots het licht gezien? Plots werd er zowaar ook gevoetbald. We waren zowaar beter dan Rupel Boom! Voetballend! Sterke wedstrijd van Geenens De Coninck en vooral Mitu. Mbaye weer sterk ingevallen. Logisch zou zijn dat mbaye start ipv dekuyper volgende week.


07 Okt 2018, 19:57
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
Mitu? Die maakt bij de eerste goal van Boom een vermijdbare fout, terwijl hij bij de tweede goal ook hij door het balverlies het tegendoelpunt inleidt. Een fase waarbij hij alleen op doel kan af gaan, maar laat alweer de bal op zijn fout te ver voor zich uitspringen. Hij werkt wel hard, maar vond zijn vervanging terecht.

Enfin, over de match. Er is altijd één helft waar EA zwak speelt. Maar je ziet toch duidelijk dat een De Rock honderd keer beter is in het punt en niet op de flank. Op basis van de tweede helft verdienden we meer, maar ja, Boom is ook nog gevaarlijk geweest.

En nu op naar de derby...het moet nu toch eens lukken zeker! :EA:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Okt 2018, 22:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Mitu? Die maakt bij de eerste goal van Boom een vermijdbare fout, terwijl hij bij de tweede goal ook hij door het balverlies het tegendoelpunt inleidt. Een fase waarbij hij alleen op doel kan af gaan, maar laat alweer de bal op zijn fout te ver voor zich uitspringen. Hij werkt wel hard, maar vond zijn vervanging terecht.

Enfin, over de match. Er is altijd één helft waar EA zwak speelt. Maar je ziet toch duidelijk dat een De Rock honderd keer beter is in het punt en niet op de flank. Op basis van de tweede helft verdienden we meer, maar ja, Boom is ook nog gevaarlijk geweest.

En nu op naar de derby...het moet nu toch eens lukken zeker! :EA:


Ivm mitu. Fout aan de middellijn.. vermijdbaar misschien maar als dat ook al zijn fout is dat die van boom daar moederziel vrij mag inkoppen ... en dat tweede doelpunt speelt zich af op links en mitu staat dan rechts... ja zo kan je natuurlijk alles in de schoenen van een speler schuiven. Op beide doelpunten werd gewoon zeer slecht verdedigd. Ik kan er anders wel n paar ander opnoemen ivm balverlies trouwens...

In tweede helft kwam gevaar vaak via hem, dat moet je r dan ook wel bij vertellen. Alleen altijd jammer dat die laatste bal bij hem nog mankeert...

Ik vond hem een hele tijd zwak. De laatste weken vînd ik dat hij hem goed heeft herpakt en dat er wat dreiging vanaf komt. Iets waar je in onze huidige kern met een vergrootglas moet naar zoeken. Ieder zijn gedacht natuurlijk.


07 Okt 2018, 22:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
Blij eens wat positief nieuw te horen over Mitu want we gaan een goede Mitu nodig hebben zeker aangezien we geen alternatieven hebben.


08 Okt 2018, 12:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Rupe-Boom - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Ik vind dat Mitu er eindelijk terug begint door te komen, maar een afwerker zal hij natuurlijk nooit worden.
Het wil ook niet zeggen omdat hij zijn bal kwijt speelt op het middenveld dat een goal in zijn schoenen moet geschoven worden, bij de 1-1 kan je ook zeggen waarom Devriendt niet uitkomt?
Zelfde bij de 2-2 waar enen moederziel alleen staat.
Ik hoop toch dat Van Gerven snel terug is, het verschil in uitstraling en vertrouwen tussen onze 2 keepers is zeer groot.

Wanneer een bal in de kleine baklijn komt, moet een keeper hem altijd hebben. Heb net de beelden bekeken, en de Boom-speler kopt binnen vanop een kleine meter buiten de kleine baklijn. Dus kan er Julien niets verweten worden.


08 Okt 2018, 13:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst