Eendracht Aalst -Dender - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst -Dender 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
iendrachter schreef:
Ik ben blij dat je over De Neve begint, 1 van de zwakste speler op het veld en liet Hias vrij inkoppen bij de 0-1, die had ik altijd gewisseld voor Annys, die jongen is ook traag maar heeft wel een goed positiespel en kan een deftige pas geven en smijt hem wel in de duels.
Wat Tom betreft, heeft hier schitterende resultaten neergezet en aan het transferbeleid kan hij weinig doen, maar we mogen toch nog verwachten dat hij voor de match van het jaar zijn spelers scherp krijgt?
En dat zijn startopstelling en wissels wat logisch zijn?
Hij is gewoon veel te braaf en dat weten de spelers en bestuur ondertussen ook wel.
Een trainer is zoals een voorzitter bij EA, een passant,
met quasi dezelfde basisploeg als vorig seizoen heb ik tot op vandaag van voorbereiding tot competitie nog geen enkele match gezien waar EA in beide helften een goede prestatie heeft neergezet.
Dat het veel met een gebrek aan kwaliteit te maken heeft klopt,
maar dat kan je in sommige wedstrijden wel compenseren met inzet maar zelf dat lukt voor sommigen niet.
Wij zullen gewoon teveel verwachten als supporters zeker :hmm: .
Ze kunnen niet met druk om, dan stel ik voor dat we de match op Dender allemaal thuis blijven.


Iendrachter, het zijn terechte punten die je aanhaalt, maar de aanval op TDC moet mijns insziens niet. Dat het op niks trok, verbloemt niemand, ook de trainer niet. Ik heb wel meer problemen met de woorden van de spelers, maar goed.

Naar startopstelling toe: ik hoor van iedereen dat de tweede helft op Boom meer dan degelijk was. Dan snap ik wel dat door dezelfde spelers te kiezen (en een hele week op de automatismen te oefenen wat goed ging) in een thuiswedstrijd tegen uw streekgenoot in moeilijkheden dat je daar verder zal kunnen op bouwen. Verliest hij met een andere ploeg dan had het ook geweest: waarom verandert hij de ploeg die het relatief goed deed op Boom... Aangezien dat de ploeg zo aan het zwalpen was en Annys pas een tien minuten voor tijd brengt, vermoed ik dat Maxime gewoon niet klaar was voor meer. Om geen Mbaye-verwijten achteraf te moeten horen bijvoorbeeld...

Ik vond ze ook scherp beginnen, maar na de eerste prik van Mbarki en de daaropvolgende vrije trap waar Julien onder de bal gaat, zie je de stress zo de ploeg in kruipen. Maar is dat dan een fout van de trainer? Nogmaals, voor zo'n match zou uw trainer in mijn ogen zelfs niks moeten motiveren...

Match op Dender is een ander gegeven: daar volstaat in principe een punt en blijkbaar is dat voor deze groep een totaal ander gegeven... Nu moesten en zouden ze voor het eerst sinds 1997 winnen van Dender... Tweede helft was er niks van overleg, Sterckx heeft geen bal meer gezien en van minuut 46 speel je al alles of niks. Ook de vervangers kwamen erin als kiekens zonder kop, wat ook een rol speelde in de blessure van Ponnet bijvoorbeeld.


Laatst gewijzigd door DT op 16 Okt 2018, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Okt 2018, 16:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Mja, ik zag toch wat anders de eerste helft. De bal mocht niet te snel op de helft van de tegenstander zijn, stel je voor dat we domweg een goal maakten! Begin zo op Knokke en de eerste overwinning is een feit. Voor de thuisploeg dan natuurlijk.


16 Okt 2018, 16:41
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Een ploeg die speelt zonder vertrouwen en fysieke kracht ons vrouwen durven meer in duel gaan dan deze doetjes.
Wat Mitu betreft is toch maar een schim van de snelle flankaanvaller die hij was in 2de amateur heeft het voor het tweede opeenvolgende seizoen duidelijk moeilijker een reeks hoger.
Het (kon) eventueel een andere match geworden als dienen nr 7 een van die 2 kopbalkansen keihard binnen ramt, jongens als da de Salva was miljaarde de keeper lag mee tegen de netten.
Maar ja toen was den Iendracht nog een echte mannenploeg, vechten tot de dood ni afgeven. :EA:
Werk aan de winkel voor onze technische staf en zeker voor ons bestuur die de volle verantwoordelijkheid dragen vanwege al die miskopen.
Ik mag er niet aan denken wat er hier gaat gebeuren moesten we degraderen, da zal der oeik bosj op zen men gedacht! :boks:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Okt 2018, 17:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Hugo schreef:
Een ploeg die speelt zonder vertrouwen en fysieke kracht ons vrouwen durven meer in duel gaan dan deze doetjes.
Wat Mitu betreft is toch maar een schim van de snelle flankaanvaller die hij was in 2de amateur heeft het voor het tweede opeenvolgende seizoen duidelijk moeilijker een reeks hoger.
Het (kon) eventueel een andere match geworden als dienen nr 7 een van die 2 kopbalkansen keihard binnen ramt, jongens als da de Salva was miljaarde de keeper lag mee tegen de netten.
Maar ja toen was den Iendracht nog een echte mannenploeg, vechten tot de dood ni afgeven. :EA:
Werk aan de winkel voor onze technische staf en zeker voor ons bestuur die de volle verantwoordelijkheid dragen vanwege al die miskopen.
Ik mag er niet aan denken wat er hier gaat gebeuren moesten we degraderen, da zal der oeik bosj op zen men gedacht! :boks:


Mitu was best aardig aan het voetballen. Er lopen andere kloefkappers.


16 Okt 2018, 17:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
iendrachter schreef:
De positie van TDC staat niet ter discussie stond in de krant,
maw ze zullen geen geld hebben om hem buiten te smijten.
Ik vind nu wel dat je zondag goed zot moet zijn om naar Knokke te gaan, er zou een boycot van alle supporters moeten komen.
Hopelijk krijgen we ginder ook nog eens een zware rammeling want volgens mij beseffen die idioten van het bestuur nog steeds niet dat je met dit materiaal kansloos naar 2de amateur zakt.
Was het midden oktober trouwens ook geen supportersvergadering Michel? Die vraag is hier door enkele andere supporters ook al meerdere keren gesteld maar blijkbaar zult ge daar over gelezen hebben :D .
Of mag je van uw oversten niet antwoorden op vragen van overbodige supporters?

Ik ben al sinds vorige week in overleg om een geschikte datum te vinden voor de supportersvergadering, maar ze komt er zeker.


16 Okt 2018, 18:07
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
AlostanA schreef:
Hugo schreef:
Een ploeg die speelt zonder vertrouwen en fysieke kracht ons vrouwen durven meer in duel gaan dan deze doetjes.
Wat Mitu betreft is toch maar een schim van de snelle flankaanvaller die hij was in 2de amateur heeft het voor het tweede opeenvolgende seizoen duidelijk moeilijker een reeks hoger.
Het (kon) eventueel een andere match geworden als dienen nr 7 een van die 2 kopbalkansen keihard binnen ramt, jongens als da de Salva was miljaarde de keeper lag mee tegen de netten.
Maar ja toen was den Iendracht nog een echte mannenploeg, vechten tot de dood ni afgeven. :EA:
Werk aan de winkel voor onze technische staf en zeker voor ons bestuur die de volle verantwoordelijkheid dragen vanwege al die miskopen.
Ik mag er niet aan denken wat er hier gaat gebeuren moesten we degraderen, da zal der oeik bosj op zen men gedacht! :boks:


Mitu was best aardig aan het voetballen. Er lopen andere kloefkappers.


Van de minst slechte bedoel je, is nu zijn 2de seizoen in deze reeks het wordt tijd dat er nog zo een paar aardige matchen volgen maar liefst met drie punten als beloning.
Ieder zijn gedacht maar Mbaye bv. is toch van een ander niveau.
Ja van die kloefkappers daar heb je 100% gelijk in, 't is inderdaad niet te begrijpen wat hier nu momenteel rondloopt.
Nu ze toch over Troch spreken dees brokkelpakken zouden eens tegen die ploeg van destijds moeten spelen het zal niet kampen mijn gedacht een dikke rammeling voor deze doetjes.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Okt 2018, 18:16
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
iendrachter schreef:
De positie van TDC staat niet ter discussie stond in de krant,
maw ze zullen geen geld hebben om hem buiten te smijten.
Ik vind nu wel dat je zondag goed zot moet zijn om naar Knokke te gaan, er zou een boycot van alle supporters moeten komen.
Hopelijk krijgen we ginder ook nog eens een zware rammeling want volgens mij beseffen die idioten van het bestuur nog steeds niet dat je met dit materiaal kansloos naar 2de amateur zakt.
Was het midden oktober trouwens ook geen supportersvergadering Michel? Die vraag is hier door enkele andere supporters ook al meerdere keren gesteld maar blijkbaar zult ge daar over gelezen hebben :D .
Of mag je van uw oversten niet antwoorden op vragen van overbodige supporters?


Ik hoop echt dat ze TDC niet wippen. Men haalt 13 (!!!) nieuwe spelers, en hoeveel directe meerwaarde is er? En dat je spelers niet opgenaaid aan de aftrap komen, is ook TDC zijn schuld? Komaan zeg, dat is gewoon bullshit.

En een boycot en graag een rammeling? Waarom in hemelsnaam? Ik hoop dat het team samen met de trainer uit dit dal kruipt. We stonden er vorig jaar ook slecht voor, begonnen slecht, en eindigden toch nog mooi dacht ik.

Dat het tegen Dender niet goed was volledig mee akkoord, maar om daarvoor de trainer te offeren... Denk je nu echt zelf dat het met een andere trainer gaat beter zijn? Misschien de eerste twee weken ja.

Het is eigenlijk sinds heel lang dat we een trainer hebben die geen zever verkoopt NA de match. Durft de hand in eigen boezem steken, zoekt geen uitvluchten, zegt geen onzinnige dingen. Er zijn er hier andere geweest (Geeraerd, Van Acker (en die had nog ander materiaal))

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Okt 2018, 19:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Ik ben al sinds vorige week in overleg om een geschikte datum te vinden voor de supportersvergadering, maar ze komt er zeker.[/quote]

zouden ze beter geen supportersvergadering geven als er ook effectief nieuws is ?
ik heb geen goesting om daar weer een uur of 2 te zitten om altijd hetzelfde te horen.
cvba ? we zijn ermee bezig .
extra sponsors ? eerst die cvba.
schulden wegwerken? volgend jaar gaan de cijfers beter zijn.
staantribune achteraan dicht maken ? we zijn er mee bezig .
nieuw stadion, we zijn terug in gesprek met de stad.
en dan de kers op de taart ,de flippo die daar een 30a45 minuten een uitleg heeft van hier tot in tokyo, hoe slecht zijn voorgangers zijn ( het zal nu wel de trainer zijn fout zijn ). die 13 transfers zijn binnen een paar jaar allemaal internationals,wij hebben er geen verstand van , blablabla en iedereen naar huis.

zou het niet beter zijn om een hoop vragen door te geven aan het bestuur, die via de officiële site beantwoord wordt ? en dan kan nog worden gezien of een supportersvergadering nog nodig is .


16 Okt 2018, 19:31
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
witteken schreef:
Ik ben al sinds vorige week in overleg om een geschikte datum te vinden voor de supportersvergadering, maar ze komt er zeker.


zouden ze beter geen supportersvergadering geven als er ook effectief nieuws is ?
ik heb geen goesting om daar weer een uur of 2 te zitten om altijd hetzelfde te horen.
cvba ? we zijn ermee bezig .
extra sponsors ? eerst die cvba.
schulden wegwerken? volgend jaar gaan de cijfers beter zijn.
staantribune achteraan dicht maken ? we zijn er mee bezig .
nieuw stadion, we zijn terug in gesprek met de stad.
en dan de kers op de taart ,de flippo die daar een 30a45 minuten een uitleg heeft van hier tot in tokyo, hoe slecht zijn voorgangers zijn ( het zal nu wel de trainer zijn fout zijn ). die 13 transfers zijn binnen een paar jaar allemaal internationals,wij hebben er geen verstand van , blablabla en iedereen naar huis.

zou het niet beter zijn om een hoop vragen door te geven aan het bestuur, die via de officiële site beantwoord wordt ? en dan kan nog worden gezien of een supportersvergadering nog nodig is .[/quote]

Allez witteken, als er nu iets is waar ik naar uitkeek... Gingen op onze vergadering al quasi uit hun dak toen hun cirkelredeneringen in vraag werden gesteld, ik zou nu echt wel eens willen zien wat er nu gaat gebeuren... Straks moeten ze de zittribune nog meteen renoveren omdat ze er los doorschieten vanuit het restaurant...


16 Okt 2018, 19:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Ik zou het geweldig onrechtvaardig vinden dat tdc moet opdraaien voor deze malaise, zelfs na die bizarre vervangingen zondag, goed wetende dat het effect van de zomertransfers op de ploeg dramatisch is (gebrek aan evenwicht, dreiging, klasse). Een trainersontslag zou volgens mij ook niet de oplossing zijn.

De ploeg zal ook wel weten dat ze een stevige reactie verschuldigd zijn. Vorig jaar is dat alleszins gelukt. Aan het huidig materiaal hoogdringend tijd om te bewijzen dat ze dit niveau wél aankunnen... hun en ons lot hangen er van af... simpel.


16 Okt 2018, 20:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Ik reken TDC wel aan dat hij niet durft voetballen. Dat hij per sé De Rock op de flank wilt zetten om toch maar met Mbaye en De Rock te spelen. Door Mbayé's blessure staat De Rock waar hij moet staan, maar dan moet je wel een ander middenveld hebben dan strijkplank De Neve. Sterckx komt uiteraard ook niet tot zijn recht doordat hij de bal niet kan afspelen.

Maar uiteraard is de hoofdverantwoordelijke het bestuur: men haalt liever gratis spelers (terug) want er is geen geld, om dan uiteindelijk met 13 man af te komen!! Alweer een verbroken belofte van 4 gerichte versterkingen! En het ergste is...ze zien het niet!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


16 Okt 2018, 21:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
witzwet schreef:
Ik reken TDC wel aan dat hij niet durft voetballen. Dat hij per sé De Rock op de flank wilt zetten om toch maar met Mbaye en De Rock te spelen. Door Mbayé's blessure staat De Rock waar hij moet staan, maar dan moet je wel een ander middenveld hebben dan strijkplank De Neve. Sterckx komt uiteraard ook niet tot zijn recht doordat hij de bal niet kan afspelen.

Maar uiteraard is de hoofdverantwoordelijke het bestuur: men haalt liever gratis spelers (terug) want er is geen geld, om dan uiteindelijk met 13 man af te komen!! Alweer een verbroken belofte van 4 gerichte versterkingen! En het ergste is...ze zien het niet!


Het was tegen Dender toch wel duidelijk dat als we het al voetballend gingen doen, dat de kansen er kwamen... voor Dender... Van Hoevelen schoof een aantal keer goed in, maar verloor dan wel telkens op het midden zijn bal met direct gevaar als gevolg, Rene deed zeker in de eerste helft ontzettend zijn best, maar na diens pass verloren we bij een volgend station ook weer de bal. De voorbeelden waren legio: het viel me ook op dat de ballen gewoon niet strak/op voldoende tempo werden ingespeeld (zie dat getik achteraan waarbij iedereen in het stadion zijn hart vasthield, die te korte een/twee's altijd waardoor je de actie niet kon voortzetten, de terugleggers voor een poging uit de tweede lijn die ook altijd te kort waren...). Dat was inderdaad anders bij Bounou en Annys maar die hebben duidelijk ook minuten nodig om stappen te kunnen zetten. Om dan te hopen dat ze de volgende match nog inzetbaar zijn...

Ik zie ook veel liever vloeiend combinatievoetbal, maar zoals Iendrachter ook al terecht opmerkte, in alle matchen waarin we het spel moeten maken, kunnen we het niet. Of dat dan tegen Deux Acren of Dender is... En net zoals we inderdaad nog geen 90min een aanvaardbaar niveau hebben gehaald, is er ook nog geen enkele wedstrijd geweest waarin alle spelers eens op een aanvaardbaar niveau hebben gespeeld... De De Neve van het seizoensbegin is die van het seizoensbegin van vorig jaar en is toen ook niet voor niks naar achter getrokken, op linksback zitten we ook al een heel seizoen te krasselen, voorin is het ook allemaal te onregelmatig en dat het voetballend vernuft niet van centraal achterin ging komen, dat wist iedereen wel al... Met deze achterlijn en dit middenveld is een 3-5-2 tactiek misschien meer aangewezen die in balverlies terugplooit in een 5-4-1, zoals Van Acker het deed met quasi vergelijkbare types spelers. Maar wat je ook doet, je bent altijd afhankelijk van het niveau van de individuele spelers en dat is simpelweg te weinig momenteel...

Tot slot: we zijn vorig jaar het seizoen begonnen met voluit te willen voetballen en werden in Dessel bijvoorbeeld meteen met de neus op de feiten gedrukt... En van minuut 1 stond TDC al onder druk - leuke matchen zoals thuis tegen Seraing (winst) en Hamme (verlies) en op Oosterzonen konden niet meer omdat er punten moesten worden gehaald en dat heeft natuurlijk ook zijn impact...


17 Okt 2018, 6:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
El Corredor (Light) schreef:
iendrachter schreef:
De positie van TDC staat niet ter discussie stond in de krant,
maw ze zullen geen geld hebben om hem buiten te smijten.
Ik vind nu wel dat je zondag goed zot moet zijn om naar Knokke te gaan, er zou een boycot van alle supporters moeten komen.
Hopelijk krijgen we ginder ook nog eens een zware rammeling want volgens mij beseffen die idioten van het bestuur nog steeds niet dat je met dit materiaal kansloos naar 2de amateur zakt.
Was het midden oktober trouwens ook geen supportersvergadering Michel? Die vraag is hier door enkele andere supporters ook al meerdere keren gesteld maar blijkbaar zult ge daar over gelezen hebben :D .
Of mag je van uw oversten niet antwoorden op vragen van overbodige supporters?


Ik hoop echt dat ze TDC niet wippen. Men haalt 13 (!!!) nieuwe spelers, en hoeveel directe meerwaarde is er? En dat je spelers niet opgenaaid aan de aftrap komen, is ook TDC zijn schuld? Komaan zeg, dat is gewoon bullshit.

En een boycot en graag een rammeling? Waarom in hemelsnaam? Ik hoop dat het team samen met de trainer uit dit dal kruipt. We stonden er vorig jaar ook slecht voor, begonnen slecht, en eindigden toch nog mooi dacht ik.

Dat het tegen Dender niet goed was volledig mee akkoord, maar om daarvoor de trainer te offeren... Denk je nu echt zelf dat het met een andere trainer gaat beter zijn? Misschien de eerste twee weken ja.

Het is eigenlijk sinds heel lang dat we een trainer hebben die geen zever verkoopt NA de match. Durft de hand in eigen boezem steken, zoekt geen uitvluchten, zegt geen onzinnige dingen. Er zijn er hier andere geweest (Geeraerd, Van Acker (en die had nog ander materiaal))


Klopt, altijd nuchtere en juiste analyse van onze T1, valt hem weinig te verwijten met deze kern.
Soms niet akkoord met zen vervangingen of zen opstelling maar voor iedereen goed doen kan je toch niet, rondom mij in de tribune staan er vele trainers die steeds iets anders gezien hebben. ;-) (y)


17 Okt 2018, 8:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
iendrachter schreef:
Een fitte Verstraeten,Mbaye,Bounou en Annys dat zou toch ook al een wereld van verschil gemaakt hebben.
Als Verstraeten terug is moet die sowieso in de basis en zou ik centraal met hem en Mertens spelen.
Iemand die weet hoelang Van Gerven en Mbaye nog uit zijn?
Heb zondag gehoord dat de Spanjaard ook al geblesseerd is klopt dat? Staat trouwens zelf nog niet bij de kern toegevoegd.


Voet gekneusd,plj zou zijn fles champagne laten vallen hebben.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Okt 2018, 10:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Bakkie schreef:
iendrachter schreef:
Een fitte Verstraeten,Mbaye,Bounou en Annys dat zou toch ook al een wereld van verschil gemaakt hebben.
Als Verstraeten terug is moet die sowieso in de basis en zou ik centraal met hem en Mertens spelen.
Iemand die weet hoelang Van Gerven en Mbaye nog uit zijn?
Heb zondag gehoord dat de Spanjaard ook al geblesseerd is klopt dat? Staat trouwens zelf nog niet bij de kern toegevoegd.


Voet gekneusd,plj zou zijn fles champagne laten vallen hebben.


:lol:

_________________
www.spionkoplede.com


17 Okt 2018, 10:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst