Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
hans007 schreef:
Heel goeie match gespeeld, zeker de tweede helft. Waarom krijgt die keeper geen rood, dat is toch hemeltergend.

Geenens en Van Hoevelen zijn geblesseerd en we hebben veel gele kaarten gepakt.

Met of zonder Mbayé scheelt gigantisch veel, dat is nu wel duidelijk. Bounou was ook top, Mitu eindelijk op niveau en eindelijk een goeie keeper. Annijs vond ik ook goed.


Perfecte analyse. Van Gerven, Mbaye, Mitu, Bounou en Annys (elke pas was raak) waren top. Niet makkelijk toch tegen fusieclub Oosterzonen-Lier-Scheids.


28 Okt 2018, 21:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
iendrachter schreef:
hans007 schreef:
Zonet de beelden gezien. Veel straffer wordt het nier meer, denk ik. Op die manier wordt het wel heel moeilijk natuurlijk.


Heb ook net de beelden gezien, wat een regelrechte schande die scheids. Heb gezien dat hij FB heeft, eens vragen hoeveel deze wedstrijd hem opgeleverd heeft.


Wat is zijn naam?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


28 Okt 2018, 21:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
witzwet schreef:
iendrachter schreef:
hans007 schreef:
Zonet de beelden gezien. Veel straffer wordt het nier meer, denk ik. Op die manier wordt het wel heel moeilijk natuurlijk.


Heb ook net de beelden gezien, wat een regelrechte schande die scheids. Heb gezien dat hij FB heeft, eens vragen hoeveel deze wedstrijd hem opgeleverd heeft.


Wat is zijn naam?


Yves verslycken


28 Okt 2018, 21:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Die gelijkmaker is echt op geen enkele manier te verklaren, waanzin.


28 Okt 2018, 21:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Bij die fout dan nog geel aan de rock...
Is volgende week de rock geschorst? Of enkel De Neve?


28 Okt 2018, 21:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
iendrachter schreef:
AlostanA schreef:
Die gelijkmaker is echt op geen enkele manier te verklaren, waanzin.


Klopt, dat is gewoon partijdigheid en niks anders.
Die speler van kempenzonen denkt zelf ook dat de fout tegen hem gefloten wordt. Totaal onbegrijpelijk wat de ref hier doet

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


28 Okt 2018, 21:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Davy schreef:
Bij die fout dan nog geel aan de rock...
Is volgende week de rock geschorst? Of enkel De Neve?

Enkel De Neve is geschorst.


28 Okt 2018, 22:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Weet er iemand of onze trainer ontslagen is of zijn het opnieuw geruchten?

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


29 Okt 2018, 9:31
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Het was niet moeilijk om beter te doen dan tegen Dender, maar voor de inbreng van Mbaye had je ook nog geen echte kansen afgedwongen, dienen Mbaye werkt wel aan 100% af zonder zijn inbreng hadden we nooit gescoord.
Samen met Mbaye waren Mitu en Bounou onze pluspunten werkten hard voor de ploeg maar De Rock was zoals tegen Dender onzichtbaar of dit allemaal voldoende zal zijn om er in te blijven zal na de komende weken moeten blijken maar ik vrees ervoor.
Versterking moet er in ieder geval bijkomen om de degradatiestrijd tot een goed einde te kunnen brengen, anders is de 100 jarige viering in 2de amateur. :(
Een geluk dat onze jeugd massaal aanwezig was om de tribunes te vullen en mede voor wat sfeer te zorgen. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


29 Okt 2018, 10:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Bakkie schreef:
hansken schreef:
Zeb speelt, julien op de bank, fabio valt er uit.

&

Onze zittribune zal overbevolkt zijn door kandidaat trainers.

Ik hoop gewoon op een reactie na Knokke, liefst 3 punten maar met een gelijkspel zou ik ook al tevreden zijn, die mannen hebben echt een goei ploeg!


Normaal moet het een spannende wedstrijd worden,twee ploegen die gaan strijden voor een plaats binnen de eerste 5 :D


3 ploegen zelfs

_________________
www.spionkoplede.com


29 Okt 2018, 10:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Hugo schreef:
Het was niet moeilijk om beter te doen dan tegen Dender, maar voor de inbreng van Mbaye had je ook nog geen echte kansen afgedwongen, dienen Mbaye werkt wel aan 100% af zonder zijn inbreng hadden we nooit gescoord.
Samen met Mbaye waren Mitu en Bounou onze pluspunten werkten hard voor de ploeg maar De Rock was zoals tegen Dender onzichtbaar of dit allemaal voldoende zal zijn om er in te blijven zal na de komende weken moeten blijken maar ik vrees ervoor.
Versterking moet er in ieder geval bijkomen om de degradatiestrijd tot een goed einde te kunnen brengen, anders is de 100 jarige viering in 2de amateur. :(
Een geluk dat onze jeugd massaal aanwezig was om de tribunes te vullen en mede voor wat sfeer te zorgen. :worship: :EA:


Ik vind dat we zo moeilijk uitvoetballen, De Rock kan ook zo niet goed aangespeeld worden. Heeft ook meestal geen steun of aansluiting. In de omschakeling zijn we werkelijk nergens. Tót de moment dat Der invalt en plots Bounou en Mitu ook beter beginnen renderen. Bounou voor mij man vd match. Lichtpunten zijn sowieso dat zowel Der als Bounou na balverlies een spurt van 50 meter naar achter trekken om hun fout recht te zetten, dat Van Gerwen vertrouwen uitstraalt en je dat ook meteen bij de rest vd verdediging merkt en Annys ook steeds beter zijn draai vindt.

_________________
www.spionkoplede.com


29 Okt 2018, 10:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Over de ref zwijg ik of ik krijg weer een crisis

_________________
www.spionkoplede.com


29 Okt 2018, 10:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Mariner schreef:
Over de ref zwijg ik of ik krijg weer een crisis


De man heeft intussen zijn account gewijzigd op FB. Ik denk dat hij serieus bedolven is onder reacties. Hij heet nu LEF Vrs. Waarop ik uitmaak dat de man van zichzelf wellicht vindt dat hij iemand met lef is. Hij bedoelde misschien laf. Het scheelt maar één letter.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Okt 2018, 11:35
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Mariner schreef:
Hugo schreef:
Het was niet moeilijk om beter te doen dan tegen Dender, maar voor de inbreng van Mbaye had je ook nog geen echte kansen afgedwongen, dienen Mbaye werkt wel aan 100% af zonder zijn inbreng hadden we nooit gescoord.
Samen met Mbaye waren Mitu en Bounou onze pluspunten werkten hard voor de ploeg maar De Rock was zoals tegen Dender onzichtbaar of dit allemaal voldoende zal zijn om er in te blijven zal na de komende weken moeten blijken maar ik vrees ervoor.
Versterking moet er in ieder geval bijkomen om de degradatiestrijd tot een goed einde te kunnen brengen, anders is de 100 jarige viering in 2de amateur. :(
Een geluk dat onze jeugd massaal aanwezig was om de tribunes te vullen en mede voor wat sfeer te zorgen. :worship: :EA:


Ik vind dat we zo moeilijk uitvoetballen, De Rock kan ook zo niet goed aangespeeld worden. Heeft ook meestal geen steun of aansluiting. In de omschakeling zijn we werkelijk nergens. Tót de moment dat Der invalt en plots Bounou en Mitu ook beter beginnen renderen. Bounou voor mij man vd match. Lichtpunten zijn sowieso dat zowel Der als Bounou na balverlies een spurt van 50 meter naar achter trekken om hun fout recht te zetten, dat Van Gerwen vertrouwen uitstraalt en je dat ook meteen bij de rest vd verdediging merkt en Annys ook steeds beter zijn draai vindt.


Akkoord, je merkt nu wel dat, als we met 2 flanken spelen, er meer dreiging is. De vorige matchen kwam bijna al je dreiging door het midden omdat je op links niets had en omdat Mitu op rechts niet voldoende rendeerde. Voor de tegenstander is het zo gemakkelijk om te verdedigen. Als je dan een targetman als Der staan hebt, die ook nog eens scoort, dan zit hier toch toekomstmuziek in. Ik vond Annys, in mijn ogen, de beste man op het veld samen met Bounou. Hij stond waar hij moest staan en zijn passing was ook redelijk secuur. Als we nu achteraan Lievens kunnen vervangen door Verstraeten dan kunnen we misschien ook beter gaan uitvoetballen.

_________________
oilsjt, goi alien...


29 Okt 2018, 12:30
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
iendrachter schreef:
Bomber schreef:
witzwet schreef:

De man heeft intussen zijn account gewijzigd op FB. Ik denk dat hij serieus bedolven is onder reacties. Hij heet nu LEF Vrs. Waarop ik uitmaak dat de man van zichzelf wellicht vindt dat hij iemand met lef is. Hij bedoelde misschien laf. Het scheelt maar één letter.

Vind hem niet :(


Staat er nochtans nog op, heb hem gisteren ook nog een berichtje gestuurd zodat hij goed kon slapen :D .
Wel een grote fout van het bestuur dat ze die man nog niet gewraakt hadden na de wedstrijd op Brakel.


Het is niet Lef maar Ief (met hoofdletter i , zelfde uitspraak als Yves, ief)


29 Okt 2018, 15:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst