Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
iendracht mèn 2de vraa schreef:
witteken schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Weet er iemand of onze trainer ontslagen is of zijn het opnieuw geruchten?


https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/s ... lubbestuur

Ik zal diegene die deze kwakkel verspreid heeft eens moeten aanpakken :fuck:
Maar niettemin vind ik het fijn dat Tom kan blijven, de hebben de spelers ook begrepen en zondag voor hem gespeeld, nu maar hopen dat ze kunnen verder breien! (y)


Ik maakte me geen zorgen wat betreft een nieuwe trainer, ik verwacht wel tegen nieuwjaar al een rampenscenario en eens zien hoe ze dan gaan reageren, alles op de gekwetsten steken was de gemakkelijkste oplossing van hun miskopen is er natuurlijk geen sprake. :fuck:
Versterking is meer dan nodig maar hoe gaan ze van hun brokkelpakken vanaf geraken, mede hierdoor is er meer dan waarschijnlijk geen geld voor nieuwe spelers, in de volksmond zeggen ze " zemmen gienen noagel ver oan heir gat te krabben".

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Okt 2018, 10:07
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
kheiremans schreef:
en toen ik hier zei van zo rap mogelijk te verlengen kwam er hier enkel:
-Jamaar wat als hij gekwetst raakt? Dan zitten we ermee
-Waanzin als er een optie in het contract staat. Gewoon optie nemen
-....

Meningen veranderen snel.
Ik blijf bij mijn mening : Goede prestaties moet je belonen. Maakt ook de kans kleiner dat hij elders gaat praten. Iemand's ego strelen kan soms veel opleveren en weinig kosten.


Inderdaad. Der zo snel mogelijk verlengen met mooi contract. De matchen met en zonder hem zijn dag en nacht verschil. En blijkbaar vinden Der, Bounou en Mitu elkaar ook wel op 't veld.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


31 Okt 2018, 10:11
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Smetje schreef:
Terecht. Tom kan er niet aan doen dat we enkele penalty's missen of door de ref bepikt worden. Als die penalty's binnen gaan en we niet bepikt worden, staan we in de subtop/middenmoot.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Zeker terecht dat hij niet in vraag wordt gesteld, al stel ik mij bij het woord 'voorlopig' toch vragen. Men zou hem én de spelersgroep beter duidelijk maken dat ze zeker met hem doorgaan, zonder meer. Eerlijk gezegd vind ik TDC een van de betere trainers die hier sinds heel lang hebben rondgedwaald. Altijd to the point, heldere analyses en geen systematische bleiter. Uiteraard maakt hij ook inschattingsfouten, maar dat is inherent aan trainer zijn.
Neenee, laat hem maar doen.


31 Okt 2018, 14:19
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
luque schreef:
Smetje schreef:
Terecht. Tom kan er niet aan doen dat we enkele penalty's missen of door de ref bepikt worden. Als die penalty's binnen gaan en we niet bepikt worden, staan we in de subtop/middenmoot.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Zeker terecht dat hij niet in vraag wordt gesteld, al stel ik mij bij het woord 'voorlopig' toch vragen. Men zou hem én de spelersgroep beter duidelijk maken dat ze zeker met hem doorgaan, zonder meer. Eerlijk gezegd vind ik TDC een van de betere trainers die hier sinds heel lang hebben rondgedwaald. Altijd to the point, heldere analyses en geen systematische bleiter. Uiteraard maakt hij ook inschattingsfouten, maar dat is inherent aan trainer zijn.
Neenee, laat hem maar doen.


Volledig akkoord! (y)


31 Okt 2018, 15:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
allesaaneen schreef:
luque schreef:
Smetje schreef:
Terecht. Tom kan er niet aan doen dat we enkele penalty's missen of door de ref bepikt worden. Als die penalty's binnen gaan en we niet bepikt worden, staan we in de subtop/middenmoot.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Zeker terecht dat hij niet in vraag wordt gesteld, al stel ik mij bij het woord 'voorlopig' toch vragen. Men zou hem én de spelersgroep beter duidelijk maken dat ze zeker met hem doorgaan, zonder meer. Eerlijk gezegd vind ik TDC een van de betere trainers die hier sinds heel lang hebben rondgedwaald. Altijd to the point, heldere analyses en geen systematische bleiter. Uiteraard maakt hij ook inschattingsfouten, maar dat is inherent aan trainer zijn.
Neenee, laat hem maar doen.


Volledig akkoord! (y)


Yup, al meermaals aangehaald. Voor het niveau waarin we spelen kun je geen betere vinden. Wanneer het echt moeilijk gaat durft hij al eens een rare beslissing/wissel doen maar in het algemeen mogen we onze pollekes kussen met TDC.


31 Okt 2018, 17:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
De discussie in het restaurant s'avonds dat het niet aan de trainer ligt maar aan de 13 in een dozijn transfers waarvan er maar een paar meekunnen , heeft misschien geholpen :lol: .
Ook Peter VDH zat met de bobo's aan tafel , als makelaar ?


31 Okt 2018, 20:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
Neutralboy schreef:
De discussie in het restaurant s'avonds dat het niet aan de trainer ligt maar aan de 13 in een dozijn transfers waarvan er maar een paar meekunnen , heeft misschien geholpen :lol: .
Ook Peter VDH zat met de bobo's aan tafel , als makelaar ?


Haha grappig dat ge het zegt, serieus gediscussieerd met iemand vant bestuur ierover, en ik weet nu ook al wat hun antwoorden gaan zijn de volgende supportersvergadering.

Peter VDH, dat zei ik vorige thuismatch ook al dat die precies zaken aant doen was op ea! Maar iemand van het bestuur zei me dat het enkel maar te zien had met de benefietmatch van morgen ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Nov 2018, 0:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst