SK Deinze - EA | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 SK Deinze - EA 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht SK Deinze - EA
Jordy De Koker liep een scheurtje op in het enkelligament en is 3 tot 4 weken out.
Ibrahima Mbaye (achillespees) heeft nog niet getraind en is een vraagteken voor zaterdag in Deinze. Jordy Verstraeten hoopt volgende week terug aan te pikken bij de groep.

Een achillespeesblessure is toch iets wat kan lang aanslepen, een fitte Mbaye zullen we niet vlug aan 't werk zien mijn gedacht ofwel zullen ze een keuze moeten maken en hem laten rusten.
Ik weet nu ook niet hoe erg zijn blessure is maar dit is vervelend voor de komende degradatiestrijd want met of zonder Mbaye maakt een groot verschil.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Nov 2018, 10:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: SK Deinze - EA
Hugo schreef:
Jordy De Koker liep een scheurtje op in het enkelligament en is 3 tot 4 weken out.
Ibrahima Mbaye (achillespees) heeft nog niet getraind en is een vraagteken voor zaterdag in Deinze. Jordy Verstraeten hoopt volgende week terug aan te pikken bij de groep.

Een achillespeesblessure is toch iets wat kan lang aanslepen, een fitte Mbaye zullen we niet vlug aan 't werk zien mijn gedacht ofwel zullen ze een keuze moeten maken en hem laten rusten.
Ik weet nu ook niet hoe erg zijn blessure is maar dit is vervelend voor de komende degradatiestrijd want met of zonder Mbaye maakt een groot verschil.


Best niet te veel risico's nemen. Langdurige blessures kunnen we absoluut missen met deze kern. Verschil tussen sommige basisspelers en hun doublures is daarvoor te groot op sommige (vele) posities.
Op Deinze gewoon Klaas ipv MBaye en 100% op de counter spelen.


08 Nov 2018, 12:29
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: SK Deinze - EA
Geen nood mannen, we hebben nog altijd een ploeg voor top 5 te spelen, zou DA gisteren op de vergadering hebben gezegd?!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Nov 2018, 18:26
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: SK Deinze - EA
Het zal vanavond lastig spelen worden op een heel zwaar veld tegen een van de betere ploegen een puntje halen zou al fantastische uitslag zijn.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Nov 2018, 8:58
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: SK Deinze - EA
Hopelijk doen ze daar, in tegenstelling tot vorig seizoen, de overdekte tribune open


10 Nov 2018, 9:25
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: SK Deinze - EA
zonder mbaye?


10 Nov 2018, 10:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: SK Deinze - EA
0-1 bij de rust, nu 1-1 met nog half uurtje te spelen...

Hopelijk kunnen ze het vasthouden, punt is zeker niet slecht daar!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Nov 2018, 22:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: SK Deinze - EA
3-2 verloren, jammer!

Benieuwd naar het verslag van de aanwezigen...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Nov 2018, 22:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: SK Deinze - EA
Volgende week zeker 3 punten pakken of we doen weer volop mee voor de top 5 onderaan als je het programma ziet voor de komende weken.

Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
RWDM - Eendracht Aalst
Eendracht Aalst - Thes Sport
Club Luik - Eendracht Aalst
Eendracht Aalst - KSK Heist

Apropos, op de vergadering hebben ze niet gesproken over eventuele versterking tijdens de jaarwisseling, ondertussen loopt hier de nummer 14 of 15de mogelijke aanwinst op proef. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Nov 2018, 9:41
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: SK Deinze - EA
De eerste helft kon Deinze zijn wil niet opleggen en gaven we weinig weg. Zelf kregen we ook niet veel kansen maar De Rock prikt er wel eentje tegen de netten waardoor je met 0-1 gaat rusten.
In de tweede helft liet Deinze wel zien waarom ze zullen meedoen voor de prijzen en kraakten we vooral na de gelijkmaker onder de druk.
Het enige jammere is dat we bij 0-1 in het eerste kwartier na de rust een drietal goede mogelijkheden hebben om een tweede keer te scoren op de tegenaanval maar het telkens niet goed uitspelen. Als je daar 0-2 maakt, had het anders kunnen aflopen. Voor de rest kan je de groep niks verwijten vind ik.
Volgende week moet er wel gewonnen worden tegen Oudenaarde zodat de rust bewaard wordt. Hopelijk is De Rock vertrokken na zijn goal want op Mbaye zullen we de eerste weken alvast niet moeten rekenen. Er zou bij hem enkele dagen geleden immers een cyste verwijderd zijn waardoor hij onbeschikbaar is.


11 Nov 2018, 11:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: SK Deinze - EA
Hugo schreef:
Volgende week zeker 3 punten pakken of we doen weer volop mee voor de top 5 onderaan als je het programma ziet voor de komende weken.

Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
RWDM - Eendracht Aalst
Eendracht Aalst - Thes Sport
Club Luik - Eendracht Aalst
Eendracht Aalst - KSK Heist

Apropos, op de vergadering hebben ze niet gesproken over eventuele versterking tijdens de jaarwisseling, ondertussen loopt hier de nummer 14 of 15de mogelijke aanwinst op proef. :lol:


Robby Ndefe (ex-jeugdspeler EA) heeft vorig seizoen toch 1.546 minuten (20 selecties) gespeeld in de Nederlandse tweede klasse. En een goeie vervanger voor Heymans hebben we niet meer (Mertens ligt nog een paar weken/maanden in de lappenmand)..Dus waarom niet?
Maar ik denk dat de eerste prioriteit tijdens de winterstop een scorende aanvaller moet zijn. Mbaye is een dikke speler, maar blijkt nogal blessuregevoelig te zijn. Misschien eens een paar spelers verhuren (Muzembo, De Bauw, Kibassa, Dekuyper, ...) en één goeie spits aantrekken. Ik word ziek bij de gedachte dat we ons 100-jarig bestaan zouden moeten vieren met een degradatie.


11 Nov 2018, 16:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SK Deinze - EA
Puur afgaand op het spelersmateriaal is het logisch dat we op Deinze niet of net niet punten gaan rapen. Alles samengenomen lijkt het precies echt wel n verdienstelijke prestatie geweest te zijn. Hopelijk pakken ze dat vertrouwen mee naar zondag tegen oudenaarde. De opdracht is duidelijk. Meer punten oogsten en zich proberen redden. Het stoort mij enorm dat er op die vergadering dan toch nog een opening werd gemaakt naar die top 5 door het bestuur. Ik denk dat ze daar nog niet goed snappen wat ze hebben aangericht deze zomer.


11 Nov 2018, 17:47
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: SK Deinze - EA
iendrachter schreef:
Die ex spelers terughalen heeft hier dikwijls nog maar weinig succes gehad.
Die Ndefe heb ik vroeger bij de beloften enkele keren zien spelen en daar zat wel iets in, maar dan eerder als offensieve flank dan defensieve, ze kunnen hem in Nederland mss omgeschoold hebben.
Heeft wel een zware blessure gehad maar zou nu wel terug fit zijn.
Een linkse flank kunnen we idd wel gebruiken, zelfs als basis want Heymans is niet beter of slechter dan een Jelle Geenens of De Man hier waren, enkel veel duurder en pakt ook teveel kaarten.
Een goede centrale verdediger komt er terug met Verstraeten.
Voor de spits zou ik zeker volgend weekend Dekuyper samen met De Rock voorin zetten en een middenvelder uit de ploeg laten, nu de flankspelers in vorm zijn kan Dekuyper mss eens nuttig zijn.


inderdaad 't proberen waard. Waren Mitu en Bounou op Deinze ook weer in form?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


11 Nov 2018, 22:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: SK Deinze - EA
iendrachter schreef:
Die ex spelers terughalen heeft hier dikwijls nog maar weinig succes gehad.
Die Ndefe heb ik vroeger bij de beloften enkele keren zien spelen en daar zat wel iets in, maar dan eerder als offensieve flank dan defensieve, ze kunnen hem in Nederland mss omgeschoold hebben.
Heeft wel een zware blessure gehad maar zou nu wel terug fit zijn.
Een linkse flank kunnen we idd wel gebruiken, zelfs als basis want Heymans is niet beter of slechter dan een Jelle Geenens of De Man hier waren, enkel veel duurder en pakt ook teveel kaarten.
Een goede centrale verdediger komt er terug met Verstraeten.
Voor de spits zou ik zeker volgend weekend Dekuyper samen met De Rock voorin zetten en een middenvelder uit de ploeg laten, nu de flankspelers in vorm zijn kan Dekuyper mss eens nuttig zijn.


Zijn hoeveelste gele kaart is dit nu al, is dat door zijn manier van spelen of is het klassegebrek?
Wat betreft Ndefe hopelijk is het nu eens een serieuze versterking voor de ploeg anders heeft het totaal geen zin, miljaarde miljaarde wat een transferbeleid!

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Nov 2018, 9:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: SK Deinze - EA
Tegendoelpunten vallen toch weer veel te makkelijk. Is er nu niemand bij de technische staf die ziet hoe rampzalig het positiespel van onze rechtsachter is?


12 Nov 2018, 13:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst