Buitengewone AV op dinsdag 4 september - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 16
 Buitengewone AV op dinsdag 4 september 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
JR lijkt mij geen echt goeie prater te zijn. Ze hebben het dan maar gezegd met cijfers en die vallen niet echt mee.

SVDB en DA daarentegen kunnen het wel goed uitleggen en hebben toch duidelijke taal gesproken.

Voor wat betreft het sportieve, SVDB vindt top-5 nog steeds haalbaar. Ik persoonlijk vind dat bepaalde posities niet goed ingevuld zijn. Daarentegen, missen we die twee penalty’s niet in het begin van het seizoen dan staan we net onder de eerste 5.

Diene spotter ging er naar mijn mening toch af en toe over. Op een bepaald moment dacht ik echt : zijn wij nu een bende drugsgerelateerden of wa ? Het is toch geweten dat er in de maatschappij drugsgebruikers vertoeven doch je hoeft een groep supporters toch niet toe te spreken alsof ze niet weten wat er in de wereld gebeurt he zeg.

Plus het feit van het verbod van die vlaamse leeuwen. Anderzijds mogen er in zittribune supporters van de tegenpartij met sjaal van hun club de eventuele doelpunten komen vieren. Je moet het eens proberen op verplaatsing, met een sjaal van den Iendracht en vrolijk beginnen doen als we scoren, je zal wat meemaken denk ik. Doch in het PC mag het allemaal, behalve sfeer maken met een megafoon en vlaamse leeuwen. Toen iemand de opmerking maakte dat ze in het PC dan ook consequent moeten zijn haalde hij de schouders op en was ’t van : ik vind van niet. De sups van tegenpartij mogen in ons eigen stadion komen provoceren, anderzijds is voor ons, in ons eigen vertrouwd stadion sfeermaken dmv een megafoon niet mogelijk. Begrijpe wie begrijpen kan.

De veiligheidsverantoordelijke, het leek wel of hij met ons aan ’t lachen was. Ik heb totaal geen goeie indruk van diene mens. Je moet nekeer een oogje kunnen dichtknijpen vind ik en niet alles volgens de letter doen. Hij bleef echter vasthouden aan de tekst op zijn velleken papier. Voor mij zit hij daar niet op zijn plaats. Ik moet hem niet en ik denk dat ik niet de enige ben.

Ik had ook nog een opmerking ivm één bepaalde steward die zijn werk niet altijd naar behoren doet, doch ik heb de arme man niet publiekelijk aan het kruis willen nagelen en heb er dan maar niets over gezegd. Ze mogen mij altijd uitnodigen om erover te discussiëren.

De opkomst was een stuk groter dan de vorige keer. Ik denk ook dat we duidelijk waren in ons betoog. Het water tussen sups en bestuur is te diep op dit moment. De supporters zijn de ziel van de club. DA lijkt dit te beseffen en beloofde actie in de toekomst. Laat mij hopen dat het niet bij woorden blijft.

_________________
Iendracht 4ever.


11 Nov 2018, 13:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
kreezie nonkeltje schreef:
JR lijkt mij geen echt goeie prater te zijn. Ze hebben het dan maar gezegd met cijfers en die vallen niet echt mee.

SVDB en DA daarentegen kunnen het wel goed uitleggen en hebben toch duidelijke taal gesproken.

Voor wat betreft het sportieve, SVDB vindt top-5 nog steeds haalbaar. Ik persoonlijk vind dat bepaalde posities niet goed ingevuld zijn. Daarentegen, missen we die twee penalty’s niet in het begin van het seizoen dan staan we net onder de eerste 5.

Diene spotter ging er naar mijn mening toch af en toe over. Op een bepaald moment dacht ik echt : zijn wij nu een bende drugsgerelateerden of wa ? Het is toch geweten dat er in de maatschappij drugsgebruikers vertoeven doch je hoeft een groep supporters toch niet toe te spreken alsof ze niet weten wat er in de wereld gebeurt he zeg.

Plus het feit van het verbod van die vlaamse leeuwen. Anderzijds mogen er in zittribune supporters van de tegenpartij met sjaal van hun club de eventuele doelpunten komen vieren. Je moet het eens proberen op verplaatsing, met een sjaal van den Iendracht en vrolijk beginnen doen als we scoren, je zal wat meemaken denk ik. Doch in het PC mag het allemaal, behalve sfeer maken met een megafoon en vlaamse leeuwen. Toen iemand de opmerking maakte dat ze in het PC dan ook consequent moeten zijn haalde hij de schouders op en was ’t van : ik vind van niet. De sups van tegenpartij mogen in ons eigen stadion komen provoceren, anderzijds is voor ons, in ons eigen vertrouwd stadion sfeermaken dmv een megafoon niet mogelijk. Begrijpe wie begrijpen kan.

De veiligheidsverantoordelijke, het leek wel of hij met ons aan ’t lachen was. Ik heb totaal geen goeie indruk van diene mens. Je moet nekeer een oogje kunnen dichtknijpen vind ik en niet alles volgens de letter doen. Hij bleef echter vasthouden aan de tekst op zijn velleken papier. Voor mij zit hij daar niet op zijn plaats. Ik moet hem niet en ik denk dat ik niet de enige ben.

Ik had ook nog een opmerking ivm één bepaalde steward die zijn werk niet altijd naar behoren doet, doch ik heb de arme man niet publiekelijk aan het kruis willen nagelen en heb er dan maar niets over gezegd. Ze mogen mij altijd uitnodigen om erover te discussiëren.

De opkomst was een stuk groter dan de vorige keer. Ik denk ook dat we duidelijk waren in ons betoog. Het water tussen sups en bestuur is te diep op dit moment. De supporters zijn de ziel van de club. DA lijkt dit te beseffen en beloofde actie in de toekomst. Laat mij hopen dat het niet bij woorden blijft.


meen je dat nu echt ?
Er worden drugs gevonden in de wc ,dit wordt gemeld en als de politie die drugsgebruiker/dealer willen oppakken worden ze tegengewerkt door een groepje supporters .
Als je dat normaal vindt awel ik niet, daar lopen kinderen rond die ook naar de toiletten gaan .
als je als supporter een drugsgebruiker/dealer beschermt dan ben je slecht bezig, en moet je eruit .
die spotter heeft ook niet gezegd dat we allemaal aan den drugs zitten he ,maar ze moeten wel hun werk kunnen doen.
ook die pyro in het restaurant gooien , dat zal ook zijn van een pint of 5 te drinken zeker?
wie doet nu zoiets ?


11 Nov 2018, 16:35
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Dus op die vergadering geen woord meer over de cvba? Verbreding financieel draagvlak? 5jarenplan?

Wetende dat je in de huidige constellatie 300.000 int rood draait... mooi vooruitzicht


11 Nov 2018, 17:52
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
iendrachter schreef:
Davy schreef:
Dus op die vergadering geen woord meer over de cvba? Verbreding financieel draagvlak? 5jarenplan?

Wetende dat je in de huidige constellatie 300.000 int rood draait... mooi vooruitzicht


Jawel, er zouden volgend jaar enkele mensen investeren waaronder 1 iemand die nog niet in de club zit,
namen wouden ze niet geven, maar ik geloof daar eerlijk gezegd weinig van.
Patrick Decuyper was het alvast niet want dat vroeg iemand.
PLJ heeft dat ook eens gezegd op een vorige supportersvergadering en we wachten er nog op.


Er werd door DA o.a. beweerd dat er de laatste weken/maanden nog een paar lijken uit de kast gevallen zijn. Ze hebben naar iedere mogelijke schuldeiser een mail gestuurd met de vraag of er nog onbetaalde facturen open staan. Hierop hebben ze van iedereen te horen gekregen dat dit niet het geval is. Dit is een voorwaarde om van VZW naar CVBA om te schakelen. Van die "nieuwe" sponsors zijn er ook enkele al bestaande sponsors die hun sponsoring gaan "verbreden". De beeldschermen die Ladbroke geschonken heeft zijn "oude" schermen die ongeveer 2 jaar ergens anders gehangen hebben en die EA nu ter beschikking krijgt. Van die 5 man die aan het woord waren vond ik DA, SVDB en Pascal enigszins geloofwaardig overkomen. Diene Jurgen zat continu in zijn 3 velletjes papier te kijken en toen hij aan het woord was stokte zijn uitleg (op het laatste leek hij er door te komen). Filip (of is het Philippe) had alle moeite om zijn standpunt te verdedigen en slaagde daar uiteindelijk absoluut niet in.

_________________
oilsjt, goi alien...


11 Nov 2018, 19:11
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Volgens mijn mening hebben ze door de afwezigheid van onze voorzitter dienen Jurgen er op het laatste nippertje bijgehaald want die leek mij totaal onvoorbereid voor deze supportersvergadering.
Stadiondossier we zijn er mee bezig maar moeten discreet blijven, dikke zever ze staan nog nergens dat voel je zo.
Verder de vraag van de supporters over nieuwe sponsoring, geen nieuwe maar de huidige sponsors gaan meer investeren als je dat hoort 't daar zakt mijn broek vanaf.
Eerst grote cinema verkopen en is dit nu alles wat ze al bereikt hebben, telkens dezelfde drogreden gebruiken lijken uit de kast dat verhaaltje kenden we al van de FDR periode, ik zou zeggen een reden temeer om een tandje bij te steken om nieuwe sponsors aan te trekken wat zit die dik betaalde DA daar anders te doen?
De storm zal nu weer gaan liggen en alles blijft als vanouds triest heel triest, had wat anders verwacht van deze bewindsploeg. (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Nov 2018, 19:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
witteken schreef:
kreezie nonkeltje schreef:
JR lijkt mij geen echt goeie prater te zijn. Ze hebben het dan maar gezegd met cijfers en die vallen niet echt mee.

SVDB en DA daarentegen kunnen het wel goed uitleggen en hebben toch duidelijke taal gesproken.

Voor wat betreft het sportieve, SVDB vindt top-5 nog steeds haalbaar. Ik persoonlijk vind dat bepaalde posities niet goed ingevuld zijn. Daarentegen, missen we die twee penalty’s niet in het begin van het seizoen dan staan we net onder de eerste 5.

Diene spotter ging er naar mijn mening toch af en toe over. Op een bepaald moment dacht ik echt : zijn wij nu een bende drugsgerelateerden of wa ? Het is toch geweten dat er in de maatschappij drugsgebruikers vertoeven doch je hoeft een groep supporters toch niet toe te spreken alsof ze niet weten wat er in de wereld gebeurt he zeg.

Plus het feit van het verbod van die vlaamse leeuwen. Anderzijds mogen er in zittribune supporters van de tegenpartij met sjaal van hun club de eventuele doelpunten komen vieren. Je moet het eens proberen op verplaatsing, met een sjaal van den Iendracht en vrolijk beginnen doen als we scoren, je zal wat meemaken denk ik. Doch in het PC mag het allemaal, behalve sfeer maken met een megafoon en vlaamse leeuwen. Toen iemand de opmerking maakte dat ze in het PC dan ook consequent moeten zijn haalde hij de schouders op en was ’t van : ik vind van niet. De sups van tegenpartij mogen in ons eigen stadion komen provoceren, anderzijds is voor ons, in ons eigen vertrouwd stadion sfeermaken dmv een megafoon niet mogelijk. Begrijpe wie begrijpen kan.

De veiligheidsverantoordelijke, het leek wel of hij met ons aan ’t lachen was. Ik heb totaal geen goeie indruk van diene mens. Je moet nekeer een oogje kunnen dichtknijpen vind ik en niet alles volgens de letter doen. Hij bleef echter vasthouden aan de tekst op zijn velleken papier. Voor mij zit hij daar niet op zijn plaats. Ik moet hem niet en ik denk dat ik niet de enige ben.

Ik had ook nog een opmerking ivm één bepaalde steward die zijn werk niet altijd naar behoren doet, doch ik heb de arme man niet publiekelijk aan het kruis willen nagelen en heb er dan maar niets over gezegd. Ze mogen mij altijd uitnodigen om erover te discussiëren.

De opkomst was een stuk groter dan de vorige keer. Ik denk ook dat we duidelijk waren in ons betoog. Het water tussen sups en bestuur is te diep op dit moment. De supporters zijn de ziel van de club. DA lijkt dit te beseffen en beloofde actie in de toekomst. Laat mij hopen dat het niet bij woorden blijft.


meen je dat nu echt ?
Er worden drugs gevonden in de wc ,dit wordt gemeld en als de politie die drugsgebruiker/dealer willen oppakken worden ze tegengewerkt door een groepje supporters .
Als je dat normaal vindt awel ik niet, daar lopen kinderen rond die ook naar de toiletten gaan .
als je als supporter een drugsgebruiker/dealer beschermt dan ben je slecht bezig, en moet je eruit .
die spotter heeft ook niet gezegd dat we allemaal aan den drugs zitten he ,maar ze moeten wel hun werk kunnen doen.
ook die pyro in het restaurant gooien , dat zal ook zijn van een pint of 5 te drinken zeker?
wie doet nu zoiets ?


Goh ik begrijp wel dat dit niet thuis hoort op een openbaar toilet,maar de spotters moeten toch ok gemerkt hebben dat er daar een serieuze zak bloem lag :wow: maar dat de spotters kunnen liegen als de pest daar kan ik enkele bewijs stukken van op tafel gooien,soit als er een bekertje bier op Brakel in die beek wordt gegooid is dat dan ook haar taak om de klikspaan gaan uit te hangen,of zelfs spuwen naar de supps,maar blijkbaar vind onze vriend De Zutter dit een moeilijke zaak om daar een zaak van te maken,want het is de vrouw des huizes ;) wie vrij is van zonde werpe de eerste steen.
En die pyro tja,vraag je u dan niet af waarom ze dat gedaan hebben? Als je als bestuur zijnde geen zin hebt om naar de grieven van uw supporters te luisteren en je doet 14 dagen alsof er niets aan de hand is dan kan je zoiets voorhebben,blijkbaar hebben ze nu opeens wel het noorder licht gezien en weten ze dat er iets moet gebeuren aan de relatie tussen het bestuur en de supps,dus die pyro hadden ze zelf kunnen vermijden.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Nov 2018, 20:03
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Clubbestuur Eendracht Aalst wil tegemoetkomen aan supporters

Aalst -

Tijdens een vergadering hebben de supporters van voetbalclub Eendracht Aalst hun verzuchtingen verduidelijkt aan het clubbestuur. Ze klagen over een opbod aan regels en stadionverboden.

“Een aantal misverstanden zijn wereld uit geholpen”, zegt Eendracht-CEO Dirk Adriaenssens. “We gaan binnen het directiecomité het intern reglement herbekijken waar dat wettelijk mogelijk is, zodat de fans eventueel meer sfeermateriaal kunnen gebruiken in het stadion. Hierover gaan we normaal deze week communiceren met de supporters”, aldus de clubbaas.

“We geloven dat er bij het clubbestuur goede wil is om de relatie met de fans te verbeteren”, zegt Hans Moens van de supportersclub Onion Boys. “Daarom is een versoepeling of minder strikte toepassing van een aantal regels belangrijk”, vindt de man.

“Het is voetbal en dat moet plezant blijven”, vinden de supporters nog. “Op de manier waarop het er nu aan toe gaat, dreigen de fans af te haken.”

“We wachten op wat het bestuur hierover op de volgende bijeenkomst zal vertellen”, aldus nog Hans Moens. “Ook wij zijn voorstander van een betere communicatie.” (lds)


12 Nov 2018, 11:23
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
witteken schreef:
Clubbestuur Eendracht Aalst wil tegemoetkomen aan supporters

Aalst -

Tijdens een vergadering hebben de supporters van voetbalclub Eendracht Aalst hun verzuchtingen verduidelijkt aan het clubbestuur. Ze klagen over een opbod aan regels en stadionverboden.

“Een aantal misverstanden zijn wereld uit geholpen”, zegt Eendracht-CEO Dirk Adriaenssens. “We gaan binnen het directiecomité het intern reglement herbekijken waar dat wettelijk mogelijk is, zodat de fans eventueel meer sfeermateriaal kunnen gebruiken in het stadion. Hierover gaan we normaal deze week communiceren met de supporters”, aldus de clubbaas.

“We geloven dat er bij het clubbestuur goede wil is om de relatie met de fans te verbeteren”, zegt Hans Moens van de supportersclub Onion Boys. “Daarom is een versoepeling of minder strikte toepassing van een aantal regels belangrijk”, vindt de man.

“Het is voetbal en dat moet plezant blijven”, vinden de supporters nog. “Op de manier waarop het er nu aan toe gaat, dreigen de fans af te haken.”

“We wachten op wat het bestuur hierover op de volgende bijeenkomst zal vertellen”, aldus nog Hans Moens. “Ook wij zijn voorstander van een betere communicatie.” (lds)



Dat is allemaal positief maar of dienen van de veiligheid Filip denk ik daar aan gaat meewerken lijkt me onwaarschijnlijk heeft blijkbaar het reglement opgefret zoals ze in de volksmond zeggen, dienen naast hem leek me meer een supportershart te hebben.
Bon, Wait and See! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Nov 2018, 14:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Exit Tom De Cock!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


13 Nov 2018, 19:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
hansken schreef:
Exit Tom De Cock!

Stond al in topic van Deinze :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Nov 2018, 19:39
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
hansken schreef:
Exit Tom De Cock!


1 woord voor: schandalig!!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Nov 2018, 19:41
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
hansken schreef:
Exit Tom De Cock!


Door de toptransfers die ze gedaan hebben waren we in hun ogen een top 5 kandidaat, nu staan we tegen de verwachtingen in op een degradatieplaats en de paniek slaat begrijpelijk toe, dan is het meestal den trainer die hiervoor moet opdraaien. :lol:
Ik ben eens curieus met wat voor ne pipo ze nu gaan tevoorschijn komen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Nov 2018, 20:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
El Corredor (Light) schreef:
hansken schreef:
Exit Tom De Cock!


1 woord voor: schandalig!!


Vind ik ook


13 Nov 2018, 20:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Bakkie schreef:
hansken schreef:
Exit Tom De Cock!

Stond al in topic van Deinze :)


Had het nog niet gelezen, mijn excuses. :angel:

Ik vind wel straf dat ze een week en half geleden een artikel online gooien waarin ze bevestigen 100% achter de trainer te staan. Dat ze begrip hebben voor de blessures en de dosis pech die we al hebben gehad. En dan nu ineens, buiten.

Tkan rap keren!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


13 Nov 2018, 21:18
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Ja schandalig dat ge op een degradatieplaats staat, jullie verschieten daar blijkbaar van maar dit zat er toch al een tijdje aan te komen.
Bon, hopelijk nemen ze hun tijd om de juiste keuze te nemen dat weir gienen flierefloiter is.
Op de officiële site is er nog altijd niets verschenen betreffende zijn ontslag.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


Laatst gewijzigd door Hugo op 13 Nov 2018, 21:23, 2 keer totaal gewijzigd.



13 Nov 2018, 21:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst