SK Deinze - EA - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 SK Deinze - EA 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: SK Deinze - EA
waly 2 schreef:
2 weken geleden al gehoord dat er een akkefietje met mbaye was.
Met de trainer? Mbaye liep toch net naar de trainer na zijn goals tegen Lierse? Volgens mij stonden de spelers zeker nog achter Tom.

Ik vind het nog steeds een spijtige beslissing. Vond Tom een heel goede trainer voor ons.

Circuleren er al namen van opvolgers? Voorbije weken Van Wijck, Van Rentergem en Lobbijn als gezien in het stadion. Wat mij betreft moet het geen "naam" zijn. Laatste jaren de beste herinneringen aan trainers die ik niet kende (De Wilde, Van Rentergem, De Cock). Geen trainer die altijd excuses zoekt en wie het nooit zijn fout is (Janssens, Geeraerd, ...)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


14 Nov 2018, 10:20
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: SK Deinze - EA
DT schreef:
“Afbrokkelend draagvlak” :wow: - er zijn er in de Bredestraat een paar die de heikele thema’s door elkaar hebben gehaald vrees ik... deze woordkeuze moest eigenlijk komen bij de communicatie rond de financiële toestand en de commerciële hoogconjunctuur waarin de club zich bevindt...

Soit, na de uitspraken vorige week op de supportersvergadering van de “slimme” aankopen en de top 5-ambitie die blijkbaar nog steeds leeft, is het voor de sportieve bewindvoerders ook vijf voor twaalf zeker? Laatste kaart is nu wel uitgespeeld me dunkt...


Ja, heel vreemde communicatie, wat heeft draagvlak met klassering te zien?!! Onze bankier die hier alles eens rap ging oplossen maakt al van in den beginne valse belofte's, heeft nog schulden bijgemaakt en laat alles volledig in de soep draaien! En die zou moeten optreden volgens sommigen nu? Ik hou mijn hart vast!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


14 Nov 2018, 10:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: SK Deinze - EA
tegen gemiste penalties en corrupte scheidsrechters sta je als trainer ook machteloos.


14 Nov 2018, 10:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: SK Deinze - EA
Wel ja, de spelers gaan het ook hoog in hun bol krijgen en zeggen hoe we moeten spelen. Probeer eerst eens iet of wat te verdedigen zoals het hoort, sukkelaars!


14 Nov 2018, 11:09
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: SK Deinze - EA
iendrachter schreef:
waly 2 schreef:
2 weken geleden al gehoord dat er een akkefietje met mbaye was.


In HLN zegt PLJ dat er na de wedstrijd in Deinze discussie geweest is tussen bepaalde spelers en TDC over de manier waarop ze gespeeld hebben de 2de helft.
Kan me moeilijk voorstellen na die beelden uit Dessel waar TDC alle spelers persoonlijk ging bedanken er problemen waren tussen spelers en coach.
Wij als supporters zien ook soms dingen anders, als je trouwens die goals op Deinze ziet zouden onze verdedigers zich beter excuseren want wat een belachelijke tegengoals waren dat weeral?
Daar sta je als trainer machteloos tegen.



De angsthazenvoetbal-tactiek-kritiek? Net zoals iedere trainer wel successen boekt, ook TDC daarvoor dankbaar. Maar geschrokken ben ik niet. Eerlijke trainer, maar als ik spelers mag geloven, toch iemand die niet direct van visies afweek, (lees koppig). Ik vond TDC vooral een trainer die speelde om niet te verliezen.

Ik ga natuurlijk ook gerust mee in de totaal mislukte transferpolitiek, maar ik denk dat het liedje hier na Dender al was uitgezongen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Nov 2018, 13:06
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: SK Deinze - EA
witzwet schreef:
iendrachter schreef:
waly 2 schreef:
2 weken geleden al gehoord dat er een akkefietje met mbaye was.


In HLN zegt PLJ dat er na de wedstrijd in Deinze discussie geweest is tussen bepaalde spelers en TDC over de manier waarop ze gespeeld hebben de 2de helft.
Kan me moeilijk voorstellen na die beelden uit Dessel waar TDC alle spelers persoonlijk ging bedanken er problemen waren tussen spelers en coach.
Wij als supporters zien ook soms dingen anders, als je trouwens die goals op Deinze ziet zouden onze verdedigers zich beter excuseren want wat een belachelijke tegengoals waren dat weeral?
Daar sta je als trainer machteloos tegen.



De angsthazenvoetbal-tactiek-kritiek? Net zoals iedere trainer wel successen boekt, ook TDC daarvoor dankbaar. Maar geschrokken ben ik niet. Eerlijke trainer, maar als ik spelers mag geloven, toch iemand die niet direct van visies afweek, (lees koppig). Ik vond TDC vooral een trainer die speelde om niet te verliezen.

Dat onze ELITE SPELERS zondag tegen Oudenaarde dan eens bewijzen dat ze de O kunnen houden en geen 4 of 5 gele kaarten moeten pakken!

Ik ga natuurlijk ook gerust mee in de totaal mislukte transferpolitiek, maar ik denk dat het liedje hier na Dender al was uitgezongen.


14 Nov 2018, 13:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: SK Deinze - EA
Niets tegen Van Wijk, maar als ze die kunnen betalen is het nog erger dat je transfers er zo naast zitten...


14 Nov 2018, 15:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: SK Deinze - EA
DavidSeal schreef:
DT schreef:
“Afbrokkelend draagvlak” :wow: - er zijn er in de Bredestraat een paar die de heikele thema’s door elkaar hebben gehaald vrees ik... deze woordkeuze moest eigenlijk komen bij de communicatie rond de financiële toestand en de commerciële hoogconjunctuur waarin de club zich bevindt...

Soit, na de uitspraken vorige week op de supportersvergadering van de “slimme” aankopen en de top 5-ambitie die blijkbaar nog steeds leeft, is het voor de sportieve bewindvoerders ook vijf voor twaalf zeker? Laatste kaart is nu wel uitgespeeld me dunkt...


Ja, heel vreemde communicatie, wat heeft draagvlak met klassering te zien?!! Onze bankier die hier alles eens rap ging oplossen maakt al van in den beginne valse belofte's, heeft nog schulden bijgemaakt en laat alles volledig in de soep draaien! En die zou moeten optreden volgens sommigen nu? Ik hou mijn hart vast!
Draagvlak zou in dit geval enkel kunnen wijzen op steun van de spelers denk ik. Al vind ik dat vreemd aangezien het meer dan eens gebeurd is dat de spelers naar de trainer gingen na een goal. Steun van de supporters had hij zeker nog.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


14 Nov 2018, 15:17
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: SK Deinze - EA
volgens plj in hln zou er na de wedstrijd op deinze een discussie geweest zijn tussen een speler en de trainer
over de manier waarop de 2e helft werd aangepakt.


14 Nov 2018, 15:52
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: SK Deinze - EA
DA speaking

We zijn versterkt dus, wetende dat ze Van Gerven eigenlijk als 2e keeper hadden gehaald en met Devriendt wouden beginnen.

En geen draagvlak meer bij spelers, dan zou ik graag weten bij welke spelers?

De kern versterkt met 4 spelers, het zijn er 13 eigenlijk, maar soit.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Nov 2018, 19:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: SK Deinze - EA
https://www.tvoost.be/nieuws/tom-de-coc ... alst-68872

https://www.tvoost.be/nieuws/tom-de-coc ... niet-68873


14 Nov 2018, 20:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: SK Deinze - EA
Regelrechte schande. Als je denkt dat ze bij het bestuur niet lager kunnen vallen, doen ze dit. :crazy:


14 Nov 2018, 21:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: SK Deinze - EA
ja ik kom de volgende weken niet meer zien. dees is den druppel. bende sukkelaars.

ik raad iedereen aan om eens een match te volgen in de hoofdtribune en tijdens de rust eens te praten met mensen van het bestuur. De voetbalvisie's die je daar hoort zijn echt zo bedroevend dat ze lachwekkend zijn.

Denk dat we beter al beginnen hopen dat PLJ den boel verkoopt in de hoop eindelijk eens een bestuur te kunnen samenstellen dat zelfkritisch is, de juiste mensen op de juiste plaats zet en geen geld verkwist aan nutteloze posten/zaken.


15 Nov 2018, 11:07
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: SK Deinze - EA
De spelers straffen voor het wanbeleid van het bestuur is ook geen goed signaal mijn gedacht, die jongens doen wel hun uiterste best maar ja soms is dat niet genoeg kwestie van kwaliteit nietwaar.
Achter de ploeg blijven staan en eventueel je grieven kenbaar maken richting het bestuur op een spandoek of ....
De match van zondag is daarvoor te belangrijk om het behoud, allez dit is wel mijn persoonlijke mening hierover hé besteken. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Nov 2018, 11:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SK Deinze - EA
Hugo schreef:
De spelers straffen voor het wanbeleid van het bestuur is ook geen goed signaal mijn gedacht, die jongens doen wel hun uiterste best maar ja soms is dat niet genoeg kwestie van kwaliteit nietwaar.
Achter de ploeg blijven staan en eventueel je grieven kenbaar maken richting het bestuur op een spandoek of ....
De match van zondag is daarvoor te belangrijk om het behoud, allez dit is wel mijn persoonlijke mening hierover hé besteken. :EA:


ik ben niet zo overtuigd of je 'r de spelers mee straft. de spelers hebben al meermaals bewezen dat hoe meer volk er komt kijken hoe minder de prestaties op het veld zijn.
Maar ge moet het wel blijven opbrengen om naar daar te trekken om daar in alle gelatenheid voor de zoveelste maal met de achteruitgang van ons cluppie te worden geconfronteerd.

maar goed; als het nog een beetje tegenvalt (als je 't bestuur nog wat tijd geeft) kunnen we binnenkort naar de Avonturen van Staelens deel II komen kijken, zo vlak voor we naar 2e amateur tuimelen.
Och wa maakt het uit... als alle supporters wit zeggen, zeggen de excellenties van het bestuur zwart. ze doen maar... ik tel af tot ze weg zijn


15 Nov 2018, 12:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst