FC Luik - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 FC Luik - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht FC Luik - Eendracht Aalst
Het secretariaat van EA heeft van Luik vernomen dat voor de verplaatsing naar FC Luik de combiregeling zal toegepast worden. Er wordt nog verder overlegd met Luik over de praktische schikkingen. Eens alle info binnen, zal hierover gecommuniceerd worden op de website en de facebookpagina.
Ik wou iedereen hier al verwittigen.


29 Nov 2018, 18:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Alweer en eens te meer : belachelijk. Of hoe maak ik de mensen het voetbal beu...


29 Nov 2018, 20:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Laat mij raden: en binnen een half jaar mogen die foorapen uit Luik hier op de reclamepanelen komen dansen naar believen. Zoals in die eindronde...


29 Nov 2018, 20:50
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Davy schreef:
Laat mij raden: en binnen een half jaar mogen die foorapen uit Luik hier op de reclamepanelen komen dansen naar believen. Zoals in die eindronde...


2 maten en 2 gewichten, heb je het ooit anders geweten op den iendracht? :kots:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Nov 2018, 9:57
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Winnen is een must na ons thuisverlies, ziehier de wedstrijden van onze concurrenten in de strijd om het behoud.

Thes Sp. - Seraing
Heist - RWDM
ASV Geel - Deinze
FCV Dender - Dessel Sp.
FC Luik - E. Aalst
Rupel Boom - FC Knokke

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


04 Dec 2018, 9:46
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Schorsing Mehdi Bounou

Het Sportcomité behandelt binnen 2 weken het beroep op de schorsing van Mehdi Bounou. Onze middenvelder kreeg 3 wedstrijden voorgesteld voor zijn reactie in de wedstrijd tegen Oudenaarde.
Tegen Club Luik en KSK Heist is hij dus nog inzetbaar.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Dec 2018, 10:08
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Schorsing Mehdi Bounou

Het Sportcomité behandelt binnen 2 weken het beroep op de schorsing van Mehdi Bounou. Onze middenvelder kreeg 3 wedstrijden voorgesteld voor zijn reactie in de wedstrijd tegen Oudenaarde.
Tegen Club Luik en KSK Heist is hij dus nog inzetbaar.


Als ze in beroep geen gehoor krijgen en de 3 speeldagen schorsing blijven staande dan mist hij de derby eind januari.


06 Dec 2018, 16:54
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
GDS schreef:
Hugo schreef:
Schorsing Mehdi Bounou

Het Sportcomité behandelt binnen 2 weken het beroep op de schorsing van Mehdi Bounou. Onze middenvelder kreeg 3 wedstrijden voorgesteld voor zijn reactie in de wedstrijd tegen Oudenaarde.
Tegen Club Luik en KSK Heist is hij dus nog inzetbaar.


Als ze in beroep geen gehoor krijgen en de 3 speeldagen schorsing blijven staande dan mist hij de derby eind januari.


Da's geen probleem hé - dan ist al wintermercato geweest en is er een extra kwaliteitsinjectie gekomen...


06 Dec 2018, 19:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
jan mertens is nog 8 weken out .


07 Dec 2018, 9:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Mertens mogen ze met de wintermercato laten vertrekken.
Zien of Verstraeten fit raakt en wat die nog kan na zijn landurige blessure, anders een degelijke vervanger aantrekken (groot, snel, kunnen voetballen).


07 Dec 2018, 12:09
geconfirmeerd : spotterswerking

Lid geworden op: 09 Okt 2013, 13:22
Berichten: 32
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Beste supporters . De politie van Luik vraagt met aandrang om met de bussen eerst naar het RV-punt te komen zijnde de parking "Crisnée" op de E40 . Dit is de laatste parking (zonder benzinepompen) voor Luik. De bussen zullen van daaruit worden begeleid zodat er geen situaties ontstaan die kunnen leiden tot beschadigingen en overlast. Het is de bedoeling om daar rond 14:15 uur ongeveer te zijn . Kunnen jullie dit aan de respectievelijke chauffeurs ook meegeven aub ? Thx.


07 Dec 2018, 12:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
spotters politie aalst schreef:
Beste supporters . De politie van Luik vraagt met aandrang om met de bussen eerst naar het RV-punt te komen zijnde de parking "Crisnée" op de E40 . Dit is de laatste parking (zonder benzinepompen) voor Luik. De bussen zullen van daaruit worden begeleid zodat er geen situaties ontstaan die kunnen leiden tot beschadigingen en overlast. Het is de bedoeling om daar rond 14:15 uur ongeveer te zijn . Kunnen jullie dit aan de respectievelijke chauffeurs ook meegeven aub ? Thx.


Beste supporters? Om dan twee zinnen later droogweg te alluderen dat we best begeleid worden (als een kudde wilde beesten) omdat er risico op 'beschadiging en overlast' zou kunnen zijn? Very nice :hmm: ...


07 Dec 2018, 14:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
wevege schreef:
Mertens mogen ze met de wintermercato laten vertrekken.
Zien of Verstraeten fit raakt en wat die nog kan na zijn landurige blessure, anders een degelijke vervanger aantrekken (groot, snel, kunnen voetballen).


Zal alleen iemand gezocht worden voor de linkerflank, mss Ndefe? Of traint die niet meer mee?
Mertens moesten ze 1 jaar verlengen en geen 2, was vorig seizoen ook al veel geblesseerd maar ik vind hem persoonlijk wel beter dan Lievens, al is het ook te weinig voor de basis als je de top 5 ambieert.
Van Hoevelen en Heymans zou ik zeker niet verlengen, Steve Colpaert van Antwerp zou een goed alternatief zijn voor centraal achterin, iemand die kan uitvoetballen en kan ook op de flank spelen.
Is ook te zien wat ze met Verstraeten van plan zijn, is nu bijna een jaar geblesseerd en einde contract.


Colpaert? Al eens opgezocht wanneer die zijn laatste match heeft gespeeld?


08 Dec 2018, 14:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
René Sterckx valt uit

Yves Van Borm selecteerde 18 namen. Matthias Lievens keert terug uit schorsing. Mehdi Bounou en Maxime Annys konden terug aansluiten met de groep. René Sterckx viel uit met een kuitblessure. Jordy De Koker, Jan Mertens, Jordy Verstraeten en Nehemie Muzembo zijn nog onbeschikbaar.


08 Dec 2018, 14:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:

Zal alleen iemand gezocht worden voor de linkerflank, mss Ndefe? Of traint die niet meer mee?
Mertens moesten ze 1 jaar verlengen en geen 2, was vorig seizoen ook al veel geblesseerd maar ik vind hem persoonlijk wel beter dan Lievens, al is het ook te weinig voor de basis als je de top 5 ambieert.
Van Hoevelen en Heymans zou ik zeker niet verlengen, Steve Colpaert van Antwerp zou een goed alternatief zijn voor centraal achterin, iemand die kan uitvoetballen en kan ook op de flank spelen.
Is ook te zien wat ze met Verstraeten van plan zijn, is nu bijna een jaar geblesseerd en einde contract.


Colpaert? Al eens opgezocht wanneer die zijn laatste match heeft gespeeld?


Speelt toch mee met de beloften van Antwerp?
Als die een voorbereiding kan meemaken van in het begin zie ik het probleem niet.


Speelde in de terugronde van het seizoen 2016-2017 nauwelijks nog mee in 1B en was op het einde van dat seizoen niet meer gewenst: het ontbrak hem toen al aan snelheid en er werd door waarnemers toen al aangegeven dat zowel het hoofd als zijn lichaam op was, ondanks zijn op dat moment nog redelijke leeftijd. We zijn nu 1,5 jaar verder dus veel zal het er allemaal toch niet meer op verbeterd zijn, kan ik me inbeelden. Als er vraagtekens worden geplaatst bij een Van Hoevelen of een Lievens maar de komst van een Colpaert zou worden toegejuicht, dan begrijp ik dat toch niet helemaal... Je ziet bijvoorbeeld aan een Annys - die toch tot een jaar geleden alles speelde - hoe moeilijk het is om topfit te geraken, dan zou ik dat risico toch niet nemen met iemand die 1,5 jaar geleden zijn laatste match met inzet speelde... Laat ons misschien eerst ook nog wat spelers lozen eerst, alvorens nog wat extra tribunezitters aan te trekken...


09 Dec 2018, 0:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst