Artikels - Pagina 361 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 359 360 361 362 363 444
 Artikels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
"Er moet versterking bij komen"
VOORZITTER PATRICK LEJUSTE EENDRACHT AALST
Eendracht Aalst vatte de competitie aan met de ambitie om in de top vijf mee te draaien. 2018 werd echter afgesloten op de twaalfde plaats met één punt voorsprong op FC Seraing, dat op een barrageplaats staat. De Ajuinen moeten bijgevolg hun ambities bijstellen en naar onder kijken.
Voetbal eerste amateurklasse
Voor voorzitter Patrick Lejuste zijn het bijgevolg geen zorgenvrije eindejaarsfeesten.
Wat is het gevoel na de heenronde?
"Ik ben uiteraard ontgoocheld over de gang van zaken. Inzake budget behoren we tot de top vijf, maar we staan in de gevarenzone. Verschillende factoren liggen aan de basis van ons falen. We zijn tekort geschoten op verschillende vlakken, al werden we niet door het geluk gediend. Zo misten we in de eerste drie matchen een strafschop. Die waren beslissend, want de wedstrijden eindigden op een gelijkspel. Ook de spelleiding kostte ons punten. Ik denk aan de ingebeelde strafschop op Knokke, die de match deed kantelen, en de onterechte vrijschop, waaruit Lierse op 1-1 kwam, en de 2-2 in de 95ste minuut nadat de match nauwelijks was onderbroken."
Wie was uitblinker?
"Jilke De Coninck. Onze middenvelder had vaak geen basisplaats, maar hij viel iedere keer goed in met veel enthousiasme, wat niet zo evident is. Hij is een voorbeeld op het vlak van mentaliteit. De West-Vlaming is een allrounder, want toen Heymans geschorst was, deed hij het ook prima als linksback."
Komen er nog versterkingen?
"Hoewel de kern te breed is, zullen we toch iets moeten doen op de transfermarkt. We zullen trachten een paar spelers van de hand te doen om binnen het budget te blijven. Als dat niet lukt, zal er iets extra moeten gebeuren. We vieren in 2019 het honderdjarig bestaan van de club. Dagraderen zou een catastrofe zijn. Ik denk aan versterking voor de flanken en de verdediging. Er moet zeker een snelle wendbare verdediger bij komen."
Wat zijn de verwachtingen voor het tweede deel van het seizoen?
"De top vijf, zoals vooraf werd geambiëerd, is wellicht niet meer haalbaar. We zouden dan tachtig procent van de punten moeten halen. We moeten in de eerste plaats onderin weggeraken. Een plaats in de middenmoot (plaats 7 tot 10) moet haalbaar zijn." (VLJA)


Die snelle, wendbare verdediger gaat er sowieso bijkomen: hij zit immers al in onze kern. Of ligt Jordy Verstraeten nu nog altijd in de lappenmand???

Ik blijf er bij dat er niet veel nodig is om deze ploeg naar een hoger niveau te tillen. Na de winterstop zal Annys topfit zijn en 'incontournable' worden als VM. Wat we nog nodig hebben is een 10 die een laatste pass kan geven en een goalgetter. Van Mitu weten we al langer dat hij een fantastische actie in huis heeft maar niet kan afwerken, De Rock heeft een minder seizoen (waarschijnlijk doordat de tegenstanders hem nu beter kennen dan vorig seizoen), Mbaye blijft maar van de ene in de andere aanslepende blessure sukkelen, en Dekuyper is iets te zwak voor Amateur 1.

Ik ben alleszins heel blij dat het besef in de bestuurskamer is doorgedrongen dat er ingegrepen moet worden.


Allez, wat lopen Sterckx en De Rock hier dan te doen? Iemand die er vorig jaar met de ogen dicht bijna 20 in schoot efkes verticaal klasseren omdat 'de tegenstanders hem beter kennen'? Is dat niet zo met alle topschutters, en zou dat dan automatisch betekenen dat ze het jaar nadien geen goal(s) meer kunnen maken? De Rock heeft als spits een van de beste looplijnen om zichzelf vrij te lopen. Een Sterckx die hoger speelt moet in staat zijn Klaas 2 keer per match alleen voor de keeper te krijgen. Helaas, Klaas wordt nu ook al als flank uitgespeeld en Réne speelt meer op eigen helft dan wat anders.


31 Dec 2018, 9:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
luque schreef:
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
"Er moet versterking bij komen"
VOORZITTER PATRICK LEJUSTE EENDRACHT AALST
Eendracht Aalst vatte de competitie aan met de ambitie om in de top vijf mee te draaien. 2018 werd echter afgesloten op de twaalfde plaats met één punt voorsprong op FC Seraing, dat op een barrageplaats staat. De Ajuinen moeten bijgevolg hun ambities bijstellen en naar onder kijken.
Voetbal eerste amateurklasse
Voor voorzitter Patrick Lejuste zijn het bijgevolg geen zorgenvrije eindejaarsfeesten.
Wat is het gevoel na de heenronde?
"Ik ben uiteraard ontgoocheld over de gang van zaken. Inzake budget behoren we tot de top vijf, maar we staan in de gevarenzone. Verschillende factoren liggen aan de basis van ons falen. We zijn tekort geschoten op verschillende vlakken, al werden we niet door het geluk gediend. Zo misten we in de eerste drie matchen een strafschop. Die waren beslissend, want de wedstrijden eindigden op een gelijkspel. Ook de spelleiding kostte ons punten. Ik denk aan de ingebeelde strafschop op Knokke, die de match deed kantelen, en de onterechte vrijschop, waaruit Lierse op 1-1 kwam, en de 2-2 in de 95ste minuut nadat de match nauwelijks was onderbroken."
Wie was uitblinker?
"Jilke De Coninck. Onze middenvelder had vaak geen basisplaats, maar hij viel iedere keer goed in met veel enthousiasme, wat niet zo evident is. Hij is een voorbeeld op het vlak van mentaliteit. De West-Vlaming is een allrounder, want toen Heymans geschorst was, deed hij het ook prima als linksback."
Komen er nog versterkingen?
"Hoewel de kern te breed is, zullen we toch iets moeten doen op de transfermarkt. We zullen trachten een paar spelers van de hand te doen om binnen het budget te blijven. Als dat niet lukt, zal er iets extra moeten gebeuren. We vieren in 2019 het honderdjarig bestaan van de club. Dagraderen zou een catastrofe zijn. Ik denk aan versterking voor de flanken en de verdediging. Er moet zeker een snelle wendbare verdediger bij komen."
Wat zijn de verwachtingen voor het tweede deel van het seizoen?
"De top vijf, zoals vooraf werd geambiëerd, is wellicht niet meer haalbaar. We zouden dan tachtig procent van de punten moeten halen. We moeten in de eerste plaats onderin weggeraken. Een plaats in de middenmoot (plaats 7 tot 10) moet haalbaar zijn." (VLJA)


Die snelle, wendbare verdediger gaat er sowieso bijkomen: hij zit immers al in onze kern. Of ligt Jordy Verstraeten nu nog altijd in de lappenmand???

Ik blijf er bij dat er niet veel nodig is om deze ploeg naar een hoger niveau te tillen. Na de winterstop zal Annys topfit zijn en 'incontournable' worden als VM. Wat we nog nodig hebben is een 10 die een laatste pass kan geven en een goalgetter. Van Mitu weten we al langer dat hij een fantastische actie in huis heeft maar niet kan afwerken, De Rock heeft een minder seizoen (waarschijnlijk doordat de tegenstanders hem nu beter kennen dan vorig seizoen), Mbaye blijft maar van de ene in de andere aanslepende blessure sukkelen, en Dekuyper is iets te zwak voor Amateur 1.

Ik ben alleszins heel blij dat het besef in de bestuurskamer is doorgedrongen dat er ingegrepen moet worden.


Allez, wat lopen Sterckx en De Rock hier dan te doen? Iemand die er vorig jaar met de ogen dicht bijna 20 in schoot efkes verticaal klasseren omdat 'de tegenstanders hem beter kennen'? Is dat niet zo met alle topschutters, en zou dat dan automatisch betekenen dat ze het jaar nadien geen goal(s) meer kunnen maken? De Rock heeft als spits een van de beste looplijnen om zichzelf vrij te lopen. Een Sterckx die hoger speelt moet in staat zijn Klaas 2 keer per match alleen voor de keeper te krijgen. Helaas, Klaas wordt nu ook al als flank uitgespeeld en Réne speelt meer op eigen helft dan wat anders.


(y) (y) (y) :worship:


31 Dec 2018, 11:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Artikels
Die snelle, wendbare verdediger gaat er sowieso bijkomen: hij zit immers al in onze kern. Of ligt Jordy Verstraeten nu nog altijd in de lappenmand???

Ik blijf er bij dat er niet veel nodig is om deze ploeg naar een hoger niveau te tillen. Na de winterstop zal Annys topfit zijn en 'incontournable' worden als VM. Wat we nog nodig hebben is een 10 die een laatste pass kan geven en een goalgetter. Van Mitu weten we al langer dat hij een fantastische actie in huis heeft maar niet kan afwerken, De Rock heeft een minder seizoen (waarschijnlijk doordat de tegenstanders hem nu beter kennen dan vorig seizoen), Mbaye blijft maar van de ene in de andere aanslepende blessure sukkelen, en Dekuyper is iets te zwak voor Amateur 1.

Ik ben alleszins heel blij dat het besef in de bestuurskamer is doorgedrongen dat er ingegrepen moet worden.[/quote]

Allez, wat lopen Sterckx en De Rock hier dan te doen? Iemand die er vorig jaar met de ogen dicht bijna 20 in schoot efkes verticaal klasseren omdat 'de tegenstanders hem beter kennen'? Is dat niet zo met alle topschutters, en zou dat dan automatisch betekenen dat ze het jaar nadien geen goal(s) meer kunnen maken? De Rock heeft als spits een van de beste looplijnen om zichzelf vrij te lopen. Een Sterckx die hoger speelt moet in staat zijn Klaas 2 keer per match alleen voor de keeper te krijgen. Helaas, Klaas wordt nu ook al als flank uitgespeeld en Réne speelt meer op eigen helft dan wat anders.[/quote]

Je geeft dus toe dat dit de 2 profielen zijn die momenteel ontbreken, maar je beweert dat ze binnen onze kern aanwezig zijn. Je levert m.a.w. kritiek op onze trainer(s)?
Ik vind ook dat Sterckx veel hoger moet spelen, waar hij een beslissende pass kan geven. Lees mijn vorige posts er eens op na.
En inderdaad, Klaas moet met zijn scorend vermogen gewoonweg altijd als zwervende spits rondom een targetspits uitgespeeld worden, en niet Mitu die geen pal tussen de palen krijgt. (Dit neemt niet weg dat een 2de jaar van bevestiging altijd veel moeilijker is dan een 1ste succesjaar.)
We gaan het nog eens worden. :)
Prettig Nieuwjaar, iedereen! :EA:


31 Dec 2018, 12:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Artikels
EA is (wederom) richting afgrond aan 't gaan, dit is nu al 19 jaar het verhaal.
Ups, maar ook heel veel downs.

Altijd wel iets: financieel, sportief, ruzie id bestuurskamer, infrastructuur, sv's en repressie, ...

Ze zouden er beter de stekker uittrekken, opdat de supporters misschien zelf met een eigen project kunnen herbeginnen. Al is het dan in 4de prov ...

Een club oprichten met als 1ste punt in de statuten: een gehandhaafde supportersparticipatie van 51%!

Een logo en naam hebben we al ;) Keizerlijke Sportclub Eendracht Aalst.

Afbeelding

Misschien kan dit een club worden, waar supporters zich opnieuw toe verbonden voelen.
We zien wel wat de toekomst brengt, vroeger was het voor mij steeds aftellen naar het einde van de winterstop. Nu niet zoveel last van eerlijk gezegd ...

_________________
OB17


31 Dec 2018, 12:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Artikels
Tokkie schreef:
EA is (wederom) richting afgrond aan 't gaan, dit is nu al 19 jaar het verhaal.
Ups, maar ook heel veel downs.

Altijd wel iets: financieel, sportief, ruzie id bestuurskamer, infrastructuur, sv's en repressie, ...

Ze zouden er beter de stekker uittrekken, opdat de supporters misschien zelf met een eigen project kunnen herbeginnen. Al is het dan in 4de prov ...

Een club oprichten met als 1ste punt in de statuten: een gehandhaafde supportersparticipatie van 51%!

Een logo en naam hebben we al ;) Keizerlijke Sportclub Eendracht Aalst.

Afbeelding

Misschien kan dit een club worden, waar supporters zich opnieuw toe verbonden voelen.
We zien wel wat de toekomst brengt, vroeger was het voor mij steeds aftellen naar het einde van de winterstop. Nu niet zoveel last van eerlijk gezegd ...

Je zult ook nog de oprichtingsdatum en (vooral) het stamnummer moeten veranderen! :p


31 Dec 2018, 20:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Artikels
Dat stamnummer kopen we dan wel terug, éénmaal we op eigen kracht terug id hogere reeksen spelen ;)

https://www.tvoost.be/nieuws/yellow-blu ... eren-71194

_________________
OB17


02 Jan 2019, 10:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
Benny Lobyn: "Eendracht Aalst had een mooie uitdaging geweest"
Benny Lobyn mag tot dusver op een mooie trainerscarrière terugblikken. Hij was onder meer werkzaam bij het vroegere Red Star Waasland, Racing Gent, de Lebbeekse clubs SK, Rapide, de fusieclub FC Lebbeke, TK Meldert E. Zele en SK Sint-Niklaas. Bij de laatste club is hij nu sportief manager. De kers op de taart ontbreekt echter nog. De Ninovieter stond op de shortlist van Eendracht Aalst om Tom De Cock op te volgen als coach, maar er werd voor Yves Van Borm gekozen.
tweede amateurklasse b
Sportief verantwoordelijke Sven Van Den Bogaert van Aalst sprak met Lorenzo Staelens, Bart Van Renterghem, Yves Van Borm en met Benny Lobyn. Hij was onder de indruk van de presentatiestuk dat Lobyn naar voor bracht, maar uiteindelijk viel hij af voor het duo Van Renterghem-Van Borm.
Wat gaf bij deze beslissing de doorslag denk je?
"Beide trainers hebben een pro licence diploma en ik heb dat niet. Ze hebben ook langer op een hoger niveau gewerkt dan ik. Eendracht Aalst was een mooie uitdaging, maar nu leg ik me volledig toe op mijn job als sportief manager bij Sint-Niklaas, waar wel veel werk aan de winkel is."
Je volgde Aalst al meermaals. Waaraan ontbreekt het de ploeg om in de top vijf mee te draaien, zoals voor het seizoen werd geambiëerd?
"Er ontbreekt een verlengstuk van de coach op het terrein. Achterin is er geen echte leider aanwezig. De flankspelers halen de achterlijn niet om een degelijke voorzet te geven. Met Cédric Mitu, Ibrahima Mbaye, Klaas De Rock en Mitch Dekuyper heeft Eendracht vier degelijke spitsen, maar in hun totaliteit hebben ze te weinig scorend vermogen. Er zou een echte goalgetter moeten bijkomen, maar die is in de wintermercato moeilijk te vinden."
Na drie nederlagen op een rij, waarvan twee onder coach Van Borm (die ondertussen alweer ontslag nam, red.), staan de Ajuinen intussen in de gevarenzone. Heb je een verklaring voor de mindere periode?
"De spelers moeten zich aanpassen aan de andere manier van werken van de nieuwe coach en dat vergt wat tijd. Van Borm moet de spelers ook beter leren kennen. Na Nieuwjaar moet het normaal gesmeerd lopen als hij een vast systeem gevonden heeft. Mijn voorkeur met deze spelersgroep zou uitgaan naar een 4-4-2-veldbezetting." (VLJA)


Maakt tenminste al de juiste analyse over de verdediging. (y)


04 Jan 2019, 10:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
Yves Van Borm neemt ontslag bij Aalst: "Ik voelde geen vertrouwen"
Yves Van Borm coachte slechts twee matchen bij Aalst. Foto De Rycke
YVES VAN BORM COACHTE SLECHTS TWEE MATCHEN BIJ AALST. FOTO DE RYCKE
Eendracht Aalst moet opnieuw op zoek naar een trainer. Voor het hervatten van de training van woensdag diende coach Yves Van Borm zijn ontslag in. Een gebrek aan wederzijds vertrouwen is de belangrijkste factor bij deze beslissing. Carl De Geyseleer wordt voor de derde keer interimcoach.
Voetbal eerste amateurklasse
Van Borm coachte slechts twee wedstrijden (3-1-verlies op Club Luik en 1-2-verlies tegen SK Heist) bij Eendracht en trok zijn conclusies. "Ik stel vast dat ik bij Aalst niet mijn ding kan doen, zoals bij mijn voorgaande clubs", zegt de ontslagnemende coach. "Ik heb de jongste twaalf jaar heel wat successen geboekt - waaronder drie titels op rij met FC Knokke - en heb mijn manier van werken. Ik vind het eigenaardig dat die in vraag werd gesteld. Ik voelde geen vertrouwen binnen de club. Als men bovendien nu nog altijd achter de schermen stelt dat een plaats binnen de top vijf mogelijk is, dan kan ik die ambities niet waarmaken. Ik wilde het op een realistische manier stap per stap doen. Dit jaar moest het behoud probleemloos verzekerd worden en het komende seizoen zou er op een plaats in de top vijf gemikt worden. Hiervoor had ik aangedrongen op een aantal transfers in de wintermercato, maar die werden tot dusver nog niet gerealiseerd."

"Met de transfers zijn we bezig, maar het spreekt vanzelf dat die dossiers niet van vandaag op morgen geregeld kunnen worden", repliceert voorzitter Patrick Lejuste. "Laat het ons zo stellen dat we van bij het begin op een verkeerd been van start gegaan zijn. Op zakelijk vlak was er bij het opstellen van het contract al een probleem. Voorts voelde ik aan dat Van Borm zich niet kon vinden in de manier van werken van onze club. We hebben een sportieve cel die samen met de coach ideeën uitwisselt. Hij had het daar moeilijk mee, maar dat gebeurt ook in andere sectoren. In ziekenhuizen worden bepaalde dossiers door meerdere dokters besproken, maar de behandelende geneesheer neemt de eindbeslissing. Dat is bij ons niet anders. Ook Van Borm had de eindverantwoordelijkheid, maar wij gaan er vanuit dat de club gebaat is met een sportieve cel die zaken aanbrengt. Meerdere mensen weten meer dan één iemand", besluit Lejuste. (VLJA)


Hier kan je die man geen ongelijk geven. Vandaag nog altijd in de top-5 geloven is te gek voor woorden. :crazy:


04 Jan 2019, 13:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Artikels
"Problemen met het contract". Ik denk dat een standaard zinnetje is bij PLJ.

Ben eens benieuwd naar zijn transfers.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


04 Jan 2019, 14:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
Yves Van Borm neemt ontslag bij Aalst: "Ik voelde geen vertrouwen"
Yves Van Borm coachte slechts twee matchen bij Aalst. Foto De Rycke
YVES VAN BORM COACHTE SLECHTS TWEE MATCHEN BIJ AALST. FOTO DE RYCKE
Eendracht Aalst moet opnieuw op zoek naar een trainer. Voor het hervatten van de training van woensdag diende coach Yves Van Borm zijn ontslag in. Een gebrek aan wederzijds vertrouwen is de belangrijkste factor bij deze beslissing. Carl De Geyseleer wordt voor de derde keer interimcoach.
Voetbal eerste amateurklasse
Van Borm coachte slechts twee wedstrijden (3-1-verlies op Club Luik en 1-2-verlies tegen SK Heist) bij Eendracht en trok zijn conclusies. "Ik stel vast dat ik bij Aalst niet mijn ding kan doen, zoals bij mijn voorgaande clubs", zegt de ontslagnemende coach. "Ik heb de jongste twaalf jaar heel wat successen geboekt - waaronder drie titels op rij met FC Knokke - en heb mijn manier van werken. Ik vind het eigenaardig dat die in vraag werd gesteld. Ik voelde geen vertrouwen binnen de club. Als men bovendien nu nog altijd achter de schermen stelt dat een plaats binnen de top vijf mogelijk is, dan kan ik die ambities niet waarmaken. Ik wilde het op een realistische manier stap per stap doen. Dit jaar moest het behoud probleemloos verzekerd worden en het komende seizoen zou er op een plaats in de top vijf gemikt worden. Hiervoor had ik aangedrongen op een aantal transfers in de wintermercato, maar die werden tot dusver nog niet gerealiseerd."

"Met de transfers zijn we bezig, maar het spreekt vanzelf dat die dossiers niet van vandaag op morgen geregeld kunnen worden", repliceert voorzitter Patrick Lejuste. "Laat het ons zo stellen dat we van bij het begin op een verkeerd been van start gegaan zijn. Op zakelijk vlak was er bij het opstellen van het contract al een probleem. Voorts voelde ik aan dat Van Borm zich niet kon vinden in de manier van werken van onze club. We hebben een sportieve cel die samen met de coach ideeën uitwisselt. Hij had het daar moeilijk mee, maar dat gebeurt ook in andere sectoren. In ziekenhuizen worden bepaalde dossiers door meerdere dokters besproken, maar de behandelende geneesheer neemt de eindbeslissing. Dat is bij ons niet anders. Ook Van Borm had de eindverantwoordelijkheid, maar wij gaan er vanuit dat de club gebaat is met een sportieve cel die zaken aanbrengt. Meerdere mensen weten meer dan één iemand", besluit Lejuste. (VLJA)


Meerdere mensen zonder verstand van voetbal weten nog steeds minder dan één iemand met verstand van voetbal!


04 Jan 2019, 14:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Artikels
Weeral een uitleg van kus-mijn-gat.
En dan die vergelijking met een ziekenhuis...
Een nieuwe trainer (die na lang zoeken gevonden werd) die al na 2 matchen zijn ontslag indient.
Jongens toch, verlos deze club uit haar lijden...


04 Jan 2019, 15:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
Van Borm zou het aan de stok gehad hebben met Flippo,maar daar zal niemand van verschieten zeker ;) .
Nu nog iets uitvinden rond het contract en we kunnen rustig verder doen,geen vuiltje aan de lucht zou Filip en pattaboem zeggen

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Jan 2019, 16:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
Bakkie schreef:
Van Borm zou het aan de stok gehad hebben met Flippo,maar daar zal niemand van verschieten zeker ;) .
Nu nog iets uitvinden rond het contract en we kunnen rustig verder doen,geen vuiltje aan de lucht zou Filip en pattaboem zeggen

--
Dit forum is ooit gemaakt voor supporters om onderling hun mening uit te wisselen over onze geliefde club Den IENDRACHT....(met respect voor andermans mening)
Niet ....om te zagen over de supporters die een verschillende mening hebben...Bakkie...
Dat er een en ander schort, ...Dat ziet iedereen...
Daarom naar iedereen met bakstenen gooien...Naar hen die zelf het geld niet hebben om eendracht te brengen waar we thuishoren...
Welk bestuur uit ons verleden....was dan wel "het grote voorbeeld", hoe het Wél zou verder moeten ?
Of welke super-supporter heeft "de Grote wijsheid " (of het geld) in pand? ;;;;Bakkie,?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


04 Jan 2019, 19:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
Van Borm zou het aan de stok gehad hebben met Flippo,maar daar zal niemand van verschieten zeker ;) .
Nu nog iets uitvinden rond het contract en we kunnen rustig verder doen,geen vuiltje aan de lucht zou Filip en pattaboem zeggen

--
Dit forum is ooit gemaakt voor supporters om onderling hun mening uit te wisselen over onze geliefde club Den IENDRACHT....(met respect voor andermans mening)
Niet ....om te zagen over de supporters die een verschillende mening hebben...Bakkie...
Dat er een en ander schort, ...Dat ziet iedereen...
Daarom naar iedereen met bakstenen gooien...Naar hen die zelf het geld niet hebben om eendracht te brengen waar we thuishoren...
Welk bestuur uit ons verleden....was dan wel "het grote voorbeeld", hoe het Wél zou verder moeten ?
Of welke super-supporter heeft "de Grote wijsheid " (of het geld) in pand? ;;;;Bakkie,?


Ola hoor ik hier enige negatieve commentaar :x ik zal me maar niet bezig houden met al uw posten op te zoeken waar je onze huidig bestuur steeds de hemel in prees ;) tuurlijk moogde hier uw mening uiten over uw geliefde club,net zoals ik mijn mening heb :D maar je moet ook kunnen toegeven dat je verkeerd was,maar dat is blijkbaar iets moeilijker precies ;) dat je de bakstenen moest zien dat ik hier naar mijn hoofd heb gekregen,toen ik hier kritiek gaf op ons huidig beleid,maar nu blijkt dat ik het bij het rechte eind had,ik zit hier toch ook niet te blijven als een klein kind :) maar wees niet ongerust mijn vriend het komt allemaal wel goed we moeten ze enkel wat tijd geven zeker.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Jan 2019, 23:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Artikels
BVR... Het zou goed zijn, maar ik geloof geen seconde dat hij zo zot is om in deze omstandigheden terug te keren.


05 Jan 2019, 9:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 359 360 361 362 363 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst