RE Virton - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 RE Virton - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht RE Virton - Eendracht Aalst
12/01/2019 Aftrap 20.00u.
Scheidsrechter: Antoine Urbain

Ondanks het verbod van bezoekende supporters, mag er wel over de wedstrijd gediscuteerd worden.
Virton neemt de voorbereiding alleszins serieus, want zij trokken op oefenkamp naar Spanje.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


04 Jan 2019, 15:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Match blijkbaar wel online te volgen


04 Jan 2019, 15:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
https://www.sporttotal.tv/live?sporttyp ... FE75D03FDF


04 Jan 2019, 20:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
https://www.sporttotal.tv/live?sporttype=6294114C-5400-4978-BC6A-B3FE75D03FDF


Leuk dat we misschien/bijna een trainer hebben vandaag
Maar binnen 5 dagen staan we daar met ons ploeg-op-drift in virton. Zij hebben als extraatje net nog Napoleone binnegehaald trouwens.
Kibassa of muzembo steekt dieje wel in zijnen achterzak zeker? :wadde:

En BVR: zijn opdracht is nu wel lichtjes anders dan vorige passage. Iedereen hoopt dat hij de messias zal zijn maar hij kan ook geen ijzer breken met zijn handen. Het vandaag beschikbare spelerspotentieel, de huige vorm (ahum) en de werkomstandigheden als trainer hier in acht genomen...


07 Jan 2019, 12:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Davy schreef:
waly 2 schreef:
https://www.sporttotal.tv/live?sporttype=6294114C-5400-4978-BC6A-B3FE75D03FDF


Leuk dat we misschien/bijna een trainer hebben vandaag
Maar binnen 5 dagen staan we daar met ons ploeg-op-drift in virton. Zij hebben als extraatje net nog Napoleone binnegehaald trouwens.
Kibassa of muzembo steekt dieje wel in zijnen achterzak zeker? :wadde:

En BVR: zijn opdracht is nu wel lichtjes anders dan vorige passage. Iedereen hoopt dat hij de messias zal zijn maar hij kan ook geen ijzer breken met zijn handen. Het vandaag beschikbare spelerspotentieel, de huige vorm (ahum) en de werkomstandigheden als trainer hier in acht genomen...


Bwa messias, ik hoop gewoon dat hij er ons in kan houden

_________________
www.spionkoplede.com


07 Jan 2019, 12:42
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Zonder versterking zal het niet veel opbrengen.


07 Jan 2019, 13:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Ik verwacht hier al gans de week een post van onze spotter, maar tevergeefs. Stond nochtans Id buurt van de discussie of wat het ook was dus ik ben wel eens benieuwd naar zijn mening over deze maatregel...


Of van De Sutter,maar die zal waarschijnlijk nog aan het revalideren zijn :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Jan 2019, 19:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Op vraag van onze supporters wordt zaterdagavond de clubkantine in het Pierre Cornelisstadion geopend om de eerste wedstrijd onder Bart Van Renterghem samen live te volgen via onze nieuwe TV-schermen. De wedstrijd in Virton moet zoals bekend afgewerkt worden zonder bezoekende supporters. Indien voldoende opkomst gaat de kantine open om 19u00 en zal ze vermoedelijk sluiten rond 22u30.


10 Jan 2019, 10:40
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
waly 2 schreef:
Op vraag van onze supporters wordt zaterdagavond de clubkantine in het Pierre Cornelisstadion geopend om de eerste wedstrijd onder Bart Van Renterghem samen live te volgen via onze nieuwe TV-schermen. De wedstrijd in Virton moet zoals bekend afgewerkt worden zonder bezoekende supporters. Indien voldoende opkomst gaat de kantine open om 19u00 en zal ze vermoedelijk sluiten rond 22u30.


Wel spijtig dat ze niet kijken naar een supportersclub die 50 meter verder ook een nieuwjaarsreceptie doet en de match live uit geeft.
De band met de supporters is op sterven na dood.....


Is het bestuur wel op de hoogte van het andere evenement?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Jan 2019, 11:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Blijkbaar niet.


10 Jan 2019, 11:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
Blijkbaar niet.


Aangezien er geen enkele communicatie meer is tussen bestuur en supportersclubs en de vzw is opgedoekt door het bestuur en de supportersvertegenwoordiger eigenlijk door zo goed als geen enkele supporter gesteund wordt is dat ook niet verwonderlijk.

Het bestuur heeft min of meer gezegd : "soit belle et tais toi"


10 Jan 2019, 12:50
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Nov 2016, 22:49
Berichten: 46
Leeftijd: 46
Locatie: Aalst
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
kheiremans schreef:
waly 2 schreef:
Blijkbaar niet.


Aangezien er geen enkele communicatie meer is tussen bestuur en supportersclubs en de vzw is opgedoekt door het bestuur en de supportersvertegenwoordiger eigenlijk door zo goed als geen enkele supporter gesteund wordt is dat ook niet verwonderlijk.

Het bestuur heeft min of meer gezegd : "soit belle et tais toi"


1. Heeft de supportersclub het bestuur op de hoogte gebracht van hun evenement?
2. Ik persoonlijk had het event zien voorbij komen op Facebook. Doch (dacht ik) was er al sprake van het in het stadion te doen ,enfin ik kan mis zijn, maar ik denk echt niet dat de club dit opzettelijk deed om het feestje in Lion d'Or te boycotten hoor, maar het blijft een spijtig "toeval" dat had kunnen vermeden worden.

3. Wat heeft de supportersvertegenwoordiger hiermee te maken? Hij wordt niet gesteund... Hij is er gekomen omdat niemand anders het wou doen, het is jammer dat iedereen dan nog zegt, we steunen hem niet... (Deze week was het overigens het einde van zijn mandaat en werd hij vervangen door een andere vertegenwoordiger...; opnieuw iemand die dit doet enkel en alleen maar omdat niemand anders het wou doen.)

Maar no hard feelings hoor, dat meen ik. Wij horen die frustraties over communicatie Bestuur/supporters overal. Dus ik begrijp u volledig als je zegt dat daar iets moet aan gedaan worden.
Ik begrijp dat communicatie belangrijk is, maar het moet van 2 kanten komen. Supportersclubs dienen in de eerste plaats met elkaar te communiceren. En dat gebeurd ook niet. 1 club gaat spandoeken ophangen en alle supporters van Aalst worden nu bekeken en niemand weet van iets... ook niet fair hé... Ik denk dat we als supporters daar moeten aan werken zonder naar het bestuur te kijken) Maar dat bespreken we wel eens in een ander topic ;-)


10 Jan 2019, 18:39
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Het moet van 2 kanten komen??? Zotter moet het toch niet worden.


11 Jan 2019, 10:48
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Als we morgen winnen, is alles weer dik in orde. Denk eraan jongens, het is voetbal en in voetbal kan alles.

Ik heb vorig seizoen een tijdje het forum van Dender gevolgd. Man, man, man. Ze gingen zakken en dat was goed, dan konden ze herbeginnen zonder de snor,..
Alles was slecht. Op het eind redden ze zich en hupla, alles ok.

Ik zie nu hetzelfde op dit forum, maar dan x10 want we zijn met meer. Maar als we ons redden, en dat gaan we doen, is alles weer ok.

Als je alles hier eens rustig leest, vraag ik mij af waar sommigen de moed nog halen om iets voor EA te doen. het is echt NOOIT goed.......... tenzij de resultaten weer goed worden.


11 Jan 2019, 17:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
hans007 schreef:

Als je alles hier eens rustig leest, vraag ik mij af waar sommigen de moed nog halen om iets voor EA te doen. het is echt NOOIT goed.......... tenzij de resultaten weer goed worden.


Als je toch rustig leest, gelieve dan ook eens de topic VZW Supporters EA te lezen van het begin tot einde... Expliciet het begin ook omdat het nog draait rond de vorige voorzitter en dat het dus nooit start als een "persoonlijke aanval op iemand" zoals de heren van het bestuur het momenteel willen doen uitschijnen... Als je de huidige heisa dan nog niet snapt, ja...

Buiten al de nest die ze zelf hebben gecreëerd, is er 1 kantelmoment in het verhaal waarbij je zo kan voorspellen dat het mis gaat: PLJ is hier binnengehaald als de koele zakenman zonder emotie die onze club beredeneerd ging leiden en daar was iedereen tevreden over... maar wat zie je al meer dan een jaar: dat van dat beredeneerd, zakelijk leiden nog bitter weinig overschiet en dat elke vorm van kritische noot als een persoonlijke aanval wordt geïnterpreteerd in een intussen - laat ons wel wezen - eenmansbedrijf... En dan wordt het pas echt gevaarlijk... Maak gewoon eens de evaluatie van de werking van de club die velen ook onder/van FDR hebben gemaakt en je zal schrikken hoe vergelijkbaar het "beleid", de aanpak, zelfs de figuur van voorzitter, enz. intussen is geworden...

Mocht het enkel om de resultaten van de ploeg gaan, ik zou mij nog niet eens zoveel zorgen maken... het feit dat uw CEO net dat punt aanhaalt om de spandoeken te verklaren, is veel schrijnender want dat betekent dat ze het zelf nog altijd niet (willen) zien waarom de supporters klagen...


11 Jan 2019, 17:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst