Artikels - Pagina 362 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 360 361 362 363 364 444
 Artikels 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Artikels
Ik hoop echt dat BVR nog wil. En misschien kan hij ook enkele beloften van Gent meebrengen.

Virton heeft Straetman van Lokeren kunnen huren. Hadden wij ook kunnen gebruiken.


05 Jan 2019, 13:01
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
Smetje schreef:
Ik hoop echt dat BVR nog wil. En misschien kan hij ook enkele beloften van Gent meebrengen.

Virton heeft Straetman van Lokeren kunnen huren. Hadden wij ook kunnen gebruiken.


Manu Ferrera is de nieuwe beloftencoach bij Gent.
BVR zal dan wel naar hier komen veronderstel ik...


Goed nieuws al zal hij efkes slikken als hij ziet welk groot talent hier nu momenteel rondloopt. :lol:
Als je die ploeg bekijkt toen hij hier trainer was ja hallo dat was andere koek, in ieder geval hebben we dringend nood aan enkele degelijke versterkingen als ze hun 100 jarig bestaan niet in 2de amateur willen vieren.
Ik veronderstel dat BVR hier niet gaat tekenen als er geen versterking bijkomt, afwachten dus op wat positief transfernieuws.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Jan 2019, 20:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Artikels
Hugo schreef:
iendrachter schreef:
Smetje schreef:
Ik hoop echt dat BVR nog wil. En misschien kan hij ook enkele beloften van Gent meebrengen.

Virton heeft Straetman van Lokeren kunnen huren. Hadden wij ook kunnen gebruiken.


Manu Ferrera is de nieuwe beloftencoach bij Gent.
BVR zal dan wel naar hier komen veronderstel ik...


Goed nieuws al zal hij efkes slikken als hij ziet welk groot talent hier nu momenteel rondloopt. :lol:
Als je die ploeg bekijkt toen hij hier trainer was ja hallo dat was andere koek, in ieder geval hebben we dringend nood aan enkele degelijke versterkingen als ze hun 100 jarig bestaan niet in 2de amateur willen vieren.
Ik veronderstel dat BVR hier niet gaat tekenen als er geen versterking bijkomt, afwachten dus op wat positief transfernieuws.


Tgoh, ik ga ervan uit dat Van Borm, voor hij zijn contract hier tekende, toch ook eerst met het bestuur heeft overlegd over eventuele versterkingen. Hadden ze hem dan bepaalde beloftes gemaakt en hebben ze 2 weken later al hun staart ingetrokken (wegens geen budget)?

Ik vrees dat we het met deze ploeg zullen moeten doen. En toch, moet deze zeker in staat zijn om zich in de middenmoot te handhaven. Als je match per match vergelijkt waren we dikwijls de evenknie. De punten volgen helaas niet en de laatste 2 matchen onder Van Borm (en blijkbaar ook vandaag) waren schabouwelijk slecht, maar het tij moet toch eens keren. Met Mbaé en De Rock in uw voorlinie, ne Mitu, Bounou, Jilke en Sterckx op uw midden (en Annys indien niet geblesseerd). Vanachter is 't heel jammer dat ge Verstraeten moet missen ne Heymans zijn niveau niet haalt.

Ik blijf er in geloven, maar 't zal niet van den trainer moeten komen, maar vanuit de spelersgorep, die voor elkaar zullen moeten willen vechten. 't Lijkt er meer en meer op dat ze voor elkaar niet door het vuur willen gaan, alsof er interne vetes of strubbelingen zijn.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Jan 2019, 23:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
Bart Van Renterghem tekent vandaag bij Eendracht Aalst
kort
Bart Van Renterghem wordt de nieuwe trainer van Eendracht Aalst. Vandaag tekent de huidige beloftetrainer van AA Gent een contract bij zijn ex-club. Mats De Bauw (20) staat dicht bij een overgang naar SK Sint-Niklaas. Hij is een polyvalente speler die achterin en op het middenveld kan uitgespeeld worden. (VLJA)

Vandaar dus dat Lobijn aanwezig was voor die De Bauw.
Nu nog een versterking of 5 en het komt wel goed :D .


Dat is al beter nieuws, toch al een brokkelpak minder als je die mannen bezig ziet kibassa en co ja hallo het voetbalverstand is ver te zoeken om dergelijk niveau nor den iendracht te halen. :stom:
Allez nog wa van dei desjtereirs boiten en laat BVR inspraak wat betreft versterkingen of 't is hier weir van da. :D :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Jan 2019, 9:15
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Artikels
(y)
Hugo schreef:
iendrachter schreef:
Bart Van Renterghem tekent vandaag bij Eendracht Aalst
kort
Bart Van Renterghem wordt de nieuwe trainer van Eendracht Aalst. Vandaag tekent de huidige beloftetrainer van AA Gent een contract bij zijn ex-club. Mats De Bauw (20) staat dicht bij een overgang naar SK Sint-Niklaas. Hij is een polyvalente speler die achterin en op het middenveld kan uitgespeeld worden. (VLJA)

Vandaar dus dat Lobijn aanwezig was voor die De Bauw.
Nu nog een versterking of 5 en het komt wel goed :D .


Dat is al beter nieuws, toch al een brokkelpak minder als je die mannen bezig ziet kibassa en co ja hallo het voetbalverstand is ver te zoeken om dergelijk niveau nor den iendracht te halen. :stom:
Allez nog wa van dei desjtereirs boiten en laat BVR inspraak wat betreft versterkingen of 't is hier weir van da. :D :EA:


07 Jan 2019, 9:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Artikels
Hugo schreef:
Allez nog wa van dei desjtereirs boiten en laat BVR inspraak wat betreft versterkingen of 't is hier weir van da. :D :EA:


Toont toch weer aan wat een superbeleid er wordt gevoerd... Enerzijds onder het mom van de centen, bepaalde spelers niet aantrekken vóór het seizoen, maar anderzijds wel 3 trainers laten passeren op de loonlijst op een half jaar tijd...

Benieuwd wat BVR zal mogen doen... Het zou me ook logisch lijken dat degene die zijn komst eerder had tegengehouden, daar nu ook zijn conclusies zou uit trekken...


07 Jan 2019, 10:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
DT schreef:
Hugo schreef:
Allez nog wa van dei desjtereirs boiten en laat BVR inspraak wat betreft versterkingen of 't is hier weir van da. :D :EA:


Toont toch weer aan wat een superbeleid er wordt gevoerd... Enerzijds onder het mom van de centen, bepaalde spelers niet aantrekken vóór het seizoen, maar anderzijds wel 3 trainers laten passeren op de loonlijst op een half jaar tijd...

Benieuwd wat BVR zal mogen doen... Het zou me ook logisch lijken dat degene die zijn komst eerder had tegengehouden, daar nu ook zijn conclusies zou uit trekken...


Wie had de komst dan tegengehouden?
Het was toch BVR zelf die niet wou wachten, en groot gelijk had trouwens.
Ze moeten nederig zijn en blij dat BVR nog coach WIL zijn van gans diene cinema op EA.
Maar het woordje nederig staat niet in hun woordenboek.


Hij brak zelf de onderhandelingen af omdat het te lang duurde allemaal: dus interpreteer ik dat niet iedereen op dezelfde lijn zat wat BVR betreft... Anders lijkt me dat allemaal sneller te moeten kunnen gaan toch...


07 Jan 2019, 12:14
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Artikels
Luca Napoleone naar Virton.


07 Jan 2019, 14:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
https://www.tvoost.be/nieuws/bart-van-r ... alst-71526


08 Jan 2019, 19:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
https://www.hln.be/regio/aalst/supporte ... zqaP_0PW_M

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Jan 2019, 13:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Artikels
Erg stoer en constructief, die 'gemaskerde redders des vaderlands' . De miljonairs en politici staan hiervoor zeker in de rij, om deze jongens te helpen met 'hun' club ... :hmm:


10 Jan 2019, 18:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
Ex-carnavalprins en voorzitter van de supportersclub De eendrachters wordt supportersafgevaardigde.
Een goeie beslissing!
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/s ... LURoRYPGnI

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Jan 2019, 20:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
Onze nieuwe supps afgevaardigde geeft hier ook direct zijn visite kaartje :x nadat we zaterdag vernomen hadden dat Bart de nieuwe afgevaardigde was trokken er heel wat mensen de wenkbrauwen,er is nooit iemand van zijn supporters club naar een vergadering geweest :wadde: en telkens hadden ze een uitnodiging op zak.
We zullen zien en hem het voordeel van de twijfel geven,maar zijn start heeft hij alvast niet gemist.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Jan 2019, 21:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Artikels
Niks tegen Bart als persoon maar als afgevaardigde is hij de volgende marjonet in lijn . In plaats van hunzelf in vraag te stellen na een ongevaarlijke actie gaat de dictatuur rustig verder en willen ze iedereen de mond snoeren.
Er staan 0 leugens op die spandoeken en niemand heeft zich pijn gedaan of iets van waarde beschadigd , er zijn ergere protesten dan deze .


10 Jan 2019, 21:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Artikels
we kunnen gewoon thuisblijven ook he, dàt zou pas een zicht zijn. Pakweg 200 supporters van de thuisploeg en 50 van de bezoekers. Doch zou het hun iets kunnen schelen ? Ik vrees van niet.

_________________
WOEF


10 Jan 2019, 22:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 360 361 362 363 364 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst