RE Virton - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 RE Virton - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
hans007 schreef:
Als we morgen winnen, is alles weer dik in orde. Denk eraan jongens, het is voetbal en in voetbal kan alles.

Ik heb vorig seizoen een tijdje het forum van Dender gevolgd. Man, man, man. Ze gingen zakken en dat was goed, dan konden ze herbeginnen zonder de snor,..
Alles was slecht. Op het eind redden ze zich en hupla, alles ok.

Ik zie nu hetzelfde op dit forum, maar dan x10 want we zijn met meer. Maar als we ons redden, en dat gaan we doen, is alles weer ok.

Als je alles hier eens rustig leest, vraag ik mij af waar sommigen de moed nog halen om iets voor EA te doen. het is echt NOOIT goed.......... tenzij de resultaten weer goed worden.


Welke 4 ploegen gaan we achter ons houden? We hebben gewoon de zwakste kern van de reeks.
Dat gaat als supporter niet over nooit content zijn, dat gaat over de ambities die dit bestuur bij hun aanstelling stelden die volledig haaks staan tegenover het huidige (wan)beleid.
Ik was er bij op die voorstelling van PLJ,DA en SVDB, EA had veel meer potentieel dan Lokeren en Beveren.
Deze club moest terug naar 1ste klasse, naar het voorbeeld van Gent.
Op een termijn van 5 jaar gingen we naar 1A wat ondertussen al bijgesteld is naar 1B.
PLJ was geen Marc Coucke, er ging een breed draagvlak komen met verschillende lokale investeerders.
Er ging inspraak komen van supporters naar het voorbeeld van KVM.
Enkele jaren verder nu zijn we onze hoofdsponsor kwijt, stijgt onze schuld elk jaar serieus, is er enkel PLJ die geld in de club pompt aan een intrest van 6% en vliegt iedereen buiten die met goede bedoelingen tegen hem ingaat zoals de vzw supporters.
In plaats van ambitie voor 1A of 1B staan we met 1 been in 2de amateur en komt er elke thuismatch minder om minder volk.
En het ergste van al, dit bestuur denkt nog altijd dat ze goed bezig zijn.
Getuige de reactie op acties van supporters om de club eindelijk eens wakker te schudden.
Allemaal leugens volgens hun :crazy: , we moeten ons beter informeren,
Ik gok op een Garré scenario op het einde van het seizoen.




Met carnaval tegen boom, stel u voor dat de geschiedenis zich herhaalt .


11 Jan 2019, 21:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
hans007 schreef:
Als we morgen winnen, is alles weer dik in orde. Denk eraan jongens, het is voetbal en in voetbal kan alles.

Ik heb vorig seizoen een tijdje het forum van Dender gevolgd. Man, man, man. Ze gingen zakken en dat was goed, dan konden ze herbeginnen zonder de snor,..
Alles was slecht. Op het eind redden ze zich en hupla, alles ok.

Ik zie nu hetzelfde op dit forum, maar dan x10 want we zijn met meer. Maar als we ons redden, en dat gaan we doen, is alles weer ok.

Als je alles hier eens rustig leest, vraag ik mij af waar sommigen de moed nog halen om iets voor EA te doen. het is echt NOOIT goed.......... tenzij de resultaten weer goed worden.


Welke 4 ploegen gaan we achter ons houden? We hebben gewoon de zwakste kern van de reeks.
Dat gaat als supporter niet over nooit content zijn, dat gaat over de ambities die dit bestuur bij hun aanstelling stelden die volledig haaks staan tegenover het huidige (wan)beleid.
Ik was er bij op die voorstelling van PLJ,DA en SVDB, EA had veel meer potentieel dan Lokeren en Beveren.
Deze club moest terug naar 1ste klasse, naar het voorbeeld van Gent.
Op een termijn van 5 jaar gingen we naar 1A wat ondertussen al bijgesteld is naar 1B.
PLJ was geen Marc Coucke, er ging een breed draagvlak komen met verschillende lokale investeerders.
Er ging inspraak komen van supporters naar het voorbeeld van KVM.
Enkele jaren verder nu zijn we onze hoofdsponsor kwijt, stijgt onze schuld elk jaar serieus, is er enkel PLJ die geld in de club pompt aan een intrest van 6% en vliegt iedereen buiten die met goede bedoelingen tegen hem ingaat zoals de vzw supporters.
In plaats van ambitie voor 1A of 1B staan we met 1 been in 2de amateur en komt er elke thuismatch minder om minder volk.
En het ergste van al, dit bestuur denkt nog altijd dat ze goed bezig zijn.
Getuige de reactie op acties van supporters om de club eindelijk eens wakker te schudden.
Allemaal leugens volgens hun :crazy: , we moeten ons beter informeren,
Ik gok op een Garré scenario op het einde van het seizoen.


Dit is nu eens de mooiste samenvatting ze van de voorbije jaren onder PLJ. Maar geen paniek, als EA degradeert dragen we hem buiten, net zoals we Peter Garré hebben buiten gedragen. Dit is zowaar nog slechter als met Garré!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


12 Jan 2019, 16:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Mbaye te egoistisch. Had naar Mitu moeten spelen.

Verstuurd vanaf mijn ZTE BLADE V0800 met Tapatalk


12 Jan 2019, 21:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
1-0

Verstuurd vanaf mijn ZTE BLADE V0800 met Tapatalk


12 Jan 2019, 21:26
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
1-0 rust. tja.


12 Jan 2019, 21:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: RE Virton - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Smetje schreef:
1-0

Verstuurd vanaf mijn ZTE BLADE V0800 met Tapatalk


Het is op een slecht veld maar wat een dramatisch zwakke ploeg hebben wij toch.
Lievens spant weer de kroon met slechte passen en ook De Coninck heeft het moeilijk.
Hier tijdens de rust gezien dat Strerckx ook opt blad staat, nog niet gezien.
Heist,Seraing,Geel aan het winnen....
Net voor BVR Lievens terug van de VM naar de CV haalt, zet hij Virton daar op weg naar de 2-0 met een rotpas. Gelukkig goeie redding Van Gerven


12 Jan 2019, 22:30
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Risico gepakt door een verdediger te wisselen voor een spits en direct 2-0


12 Jan 2019, 22:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Goal was dus van Straetman. Wintertransfer die direct zijn waarde toont. Zo hebben wij er ook nodig


12 Jan 2019, 22:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Risico gepakt door een verdediger te wisselen voor een spits en direct 2-0


Heymans, Lievens en Geenens jongens, volgens mij halen ze de basis niet bij Bambrugge. En Dekuyper, dat moet zowat de traagste speler zijn sinds de uitvinding van de voetbalschoen. :crazy:


12 Jan 2019, 22:54
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
3-0 en uitermate zwak gespeeld.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Jan 2019, 22:55
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Het is om u een oog uit te janken...


12 Jan 2019, 22:58
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Ik hoorde deze week in een interview zeggen dat BVR van zichzelf vond dat hij rijper is geworden.

Ik heb zo de indruk dat hij vooral dommer is geworden, maar misschien was dat wel een vereiste om trainer te worden.

Lievens op de 6 zeg. Maar goed, de ganse sportieve, technische staf ziet er ne 6 in, en in Dekuyper nen nieuwe Depoitre.

En Heymans ziet zichzelf in 1A, ik vermoed met een abonnement om een match te gaan bekijken?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


12 Jan 2019, 23:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Match gevolgd via sporttotal.tv. Wat was dit weer voor een snertvertoning. Hebben we één kans bij elkaar gespeeld vandaag? Ja, de eerste helft mbaye alleen op doel af en die wil dan, net zoals op RWDM, zelf trappen i.p.v. naar de vrijstaande Mitu te geven. Dit was het enige schot op doel. Voor de rest een verdediging die bevestigde wat we al maanden zien: die jongens kunnen niet voetballen, grossieren in slechte passing, en van zodra enige druk gaan ze de lange bal trappen. Geen middenveld ! Deed Sterckx mee vandaag ? Bohnou ook zeer plat. Dekuyper is niveau eerste provinciale. De rock is een schim van vorig jaar.

Zonder 3-4 echte versterkingen redt deze ploeg het nooit, ik hoop verdomme dat het bestuur en de staf dit inzien, hun naïviteit van “top-5 kan nog” definitief parkeren, en achter de schermen bezig zijn. Tegen Châtelet moet je absoluut winnen, want de week nadien op Dender ga je in principe niks rapen. Dender verdiende vandaag om te winnen thuis tegen Lierse las ik hier net...


12 Jan 2019, 23:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Eerste goal zat er aan te komen, alle luchtduels gingen verloren in het begin dus het was wachten op de 1-0 die er dan ook kwam. Nadien hebben we redelijk het evenwicht hersteld tot de rust. Na de rust meer risico's gaan nemen en dan weet je dat een ploeg als Virton dit kan afstraffen. Tweede goal dom balverlies van Klaas die juist op het veld stond, derde goal mogen ze centraal rustig een koffie drinken en het balletje binnen leggen. Heel zwak verdedigd alweer. Middenveld onbestaande. We komen overal te kort. Zowaar met vier aanvallende spelers gestart en slechts 1 kans op 90 minuten. En misschien nog het grootste probleem: de bal in de ploeg houden; een blijkbaar onmogelijke opdracht. :wadde:

Bart heeft heel veel werk zeker nu we op een degradatieplaats staan... :(


12 Jan 2019, 23:24
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Heb de match niet gevolgd maar na wat ik afgelopen zondag gezien heb, ben ik niet verwondert dat ze opnieuw een nederlaag moeten incasseren, die jongens kunnen gewoon niet beter wegens te weinig kwaliteit en karakter, enfin te plat voor deze reeks iedereen weet het behalve...... :stom:
't Is simpel komt er hier geen serieuze versterking bij, ja dan weet je het wel of niet misschien heren van het bestuur!
Het is tijd om wakker te worden zou ik zeggen; (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Jan 2019, 23:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst