RE Virton - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 RE Virton - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Ik lees daar juist het verslag daar spreken ze van een verdienstelijk Eendracht Aalst, ne mens moet al content zijn met een 3-0 pandoering. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Jan 2019, 23:37
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Ik lees daar juist het verslag daar spreken ze van een verdienstelijk Eendracht Aalst, ne mens moet al content zijn met een 3-0 pandoering. :lol:


Er was niks verdienstelijk aan


12 Jan 2019, 23:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Ik lees daar juist het verslag daar spreken ze van een verdienstelijk Eendracht Aalst, ne mens moet al content zijn met een 3-0 pandoering. :lol:


Ik post nog maar sporadisch iets op dit forum maar volg dit drama wel nog vanop afstand.. :cool:
Zag die wedstrijd op Sporttotal dus ook en die opmerking op de live valt inderdaad op.....
"verdienstelijk Eendracht Aalst" ? :D
Wie doet die live zeg ? Iemand van de " President's Club" zeker ?
Die mens heeft in elk geval last van serieuze hallucinaties.. :hmm: (n)


12 Jan 2019, 23:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
hans007 schreef:
Hugo schreef:
Ik lees daar juist het verslag daar spreken ze van een verdienstelijk Eendracht Aalst, ne mens moet al content zijn met een 3-0 pandoering. :lol:


Er was niks verdienstelijk aan


Inderdaad. Het is duidelijk dat PLJ zelfs de live verslaggever al in zijn kneep houdt. Deze match was verdomd dramatisch zwak met nauwelijks grinta.


13 Jan 2019, 0:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Petroe69 schreef:
hans007 schreef:
Hugo schreef:
Ik lees daar juist het verslag daar spreken ze van een verdienstelijk Eendracht Aalst, ne mens moet al content zijn met een 3-0 pandoering. :lol:


Er was niks verdienstelijk aan


Inderdaad. Het is duidelijk dat PLJ zelfs de live verslaggever al in zijn kneep houdt. Deze match was verdomd dramatisch zwak met nauwelijks grinta.



Idd "verdienstelijk" dat is toch echt om ermee te lachen hoop ik ! Dit kan niet meer ! Iets zegt me dat het volgende keer geen onschuldig spandoekjes zijn die op TV - OOst zullen komen .
Binnen 2 weken nog eens belachelijk gemaakt worden op Dender en spel is compleet !!


13 Jan 2019, 0:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Er zit een Garréken aan te komen bij één van de twee volgende matchen. Er moet idd een duidelijk signaal komen !


13 Jan 2019, 0:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
History will repeat itself. Remember 2006. :wave:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


13 Jan 2019, 0:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
Hugo schreef:
Ik lees daar juist het verslag daar spreken ze van een verdienstelijk Eendracht Aalst, ne mens moet al content zijn met een 3-0 pandoering. :lol:


Ik post nog maar sporadisch iets op dit forum maar volg dit drama wel nog vanop afstand.. :cool:
Zag die wedstrijd op Sporttotal dus ook en die opmerking op de live valt inderdaad op.....
"verdienstelijk Eendracht Aalst" ? :D
Wie doet die live zeg ? Iemand van de " President's Club" zeker ?
Die mens heeft in elk geval last van serieuze hallucinaties.. :hmm: (n)


Das onze vriend Filip Dhose onze intellectueel van op het forum ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Jan 2019, 2:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Petroe69 schreef:
Match gevolgd via sporttotal.tv. Wat was dit weer voor een snertvertoning. Hebben we één kans bij elkaar gespeeld vandaag? Ja, de eerste helft mbaye alleen op doel af en die wil dan, net zoals op RWDM, zelf trappen i.p.v. naar de vrijstaande Mitu te geven. Dit was het enige schot op doel. Voor de rest een verdediging die bevestigde wat we al maanden zien: die jongens kunnen niet voetballen, grossieren in slechte passing, en van zodra enige druk gaan ze de lange bal trappen. Geen middenveld ! Deed Sterckx mee vandaag ? Bohnou ook zeer plat. Dekuyper is niveau eerste provinciale. De rock is een schim van vorig jaar.

Zonder 3-4 echte versterkingen redt deze ploeg het nooit, ik hoop verdomme dat het bestuur en de staf dit inzien, hun naïviteit van “top-5 kan nog” definitief parkeren, en achter de schermen bezig zijn. Tegen Châtelet moet je absoluut winnen, want de week nadien op Dender ga je in principe niks rapen. Dender verdiende vandaag om te winnen thuis tegen Lierse las ik hier net...


Ik hoop helemaal niks meer. Het is compleet hopeloos! Hoe je je kern zo kan mismeesteren tot het samenraapsel dat het geworden is daar moet ge godverdomme al serieus uw best voor doen. Als dat bestuur denkt dat ze r ook maar iets verstand van hebben om een ploeg op de been te brengen en ze blijven denken dat al die anderen mis zijn, dat het aan de refs, de geblesseerden, de gemiste penalties of tdc ligt... dan stopt het gewoon. Dan kan je r evengoed de stekker uittrekken. Die droge 3-0 is niet eens verrassend, het is het logisch gevolg van al hetgene ervoor. Dit wordt een jubileumjaar om U tegen te zeggen. Hoe ge dit ooit nog oplost... geen idee. Niet, vrees ik.


13 Jan 2019, 2:25
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Bovendien zijn we nog eens de absolue verliezer van het weekend aan het worden: Heist, Geel, Boom en Seraing winnen elk hun match. Als vandaag Knokke en Luik dat ook nog doen, mja, dat hebt ge de eerste dubbele mokerslag.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


13 Jan 2019, 11:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Onze situatie is wat vergelijkbaar met die van Hamme vorig seizoen, alleen haalden zij de eerste seizoenshelft genoeg punten om het tot de laatste speeldag spannend te houden. Bij ons wordt het troosteloos laatste eindigen.
Ook bij Hamme kon je voor het seizoen voorspellen dat ze gingen zakken, en het was zo.
Wat nadien volgde was een grote opkuis in het sportieve maar ook in het bestuur, ze mogen bij EA het voorbeeld volgen van mij.
Nog liever krabben in 2de amateur met een nieuwe ploeg, sportieve cel en bestuur van goeie wil met mensen uit de streek dan de dictatuur van PLJ waar geen enkele supporter zich kan in vinden.
De komende weken hoop ik niet op punten want dat is hopeloos maar op dat het Garré scenario zich zo snel mogelijk mag voltrekken.
Alleen vraag ik mij af, wie wil dat nog overnemen met die schulden en geen uitzicht op een nieuw stadion?


Ik denk dat het zaak wordt om dat geval opnieuw zo snel mogelijk te gaan praten met Valckenier. Dat is nog de enige oplossing. Vanuit de supporters VZW kreeg hij, dankzij de bewijzen zwart op wit, het volle gelijk dat niet Valckenier/Van Stallen de rotte appels waren. Toen al werd duidelijk dat PLJ een dictator van het eerste uur was en inmening die ook wat machtsverlies inhield koste wat kost wou vermijden.

En Filip Dhose van de live verslaggeving en wellicht de grootste kontkusser, die gaan we ook buiten dragen. 'Verdienstelijk Eendracht Aalst', die gast is vergeten dat velen de match live volgden. Het is gewoon schrijnend geweest. Virton, zonder groots te zijn heeft ons hier rustig met 3-0 afgedroogd.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


13 Jan 2019, 11:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
iendrachter schreef:
Onze situatie is wat vergelijkbaar met die van Hamme vorig seizoen, alleen haalden zij de eerste seizoenshelft genoeg punten om het tot de laatste speeldag spannend te houden. Bij ons wordt het troosteloos laatste eindigen.
Ook bij Hamme kon je voor het seizoen voorspellen dat ze gingen zakken, en het was zo.
Wat nadien volgde was een grote opkuis in het sportieve maar ook in het bestuur, ze mogen bij EA het voorbeeld volgen van mij.
Nog liever krabben in 2de amateur met een nieuwe ploeg, sportieve cel en bestuur van goeie wil met mensen uit de streek dan de dictatuur van PLJ waar geen enkele supporter zich kan in vinden.
De komende weken hoop ik niet op punten want dat is hopeloos maar op dat het Garré scenario zich zo snel mogelijk mag voltrekken.
Alleen vraag ik mij af, wie wil dat nog overnemen met die schulden en geen uitzicht op een nieuw stadion?


Ik denk dat het zaak wordt om dat geval opnieuw zo snel mogelijk te gaan praten met Valckenier. Dat is nog de enige oplossing. Vanuit de supporters VZW kreeg hij, dankzij de bewijzen zwart op wit, het volle gelijk dat niet Valckenier/Van Stallen de rotte appels waren. Toen al werd duidelijk dat PLJ een dictator van het eerste uur was en inmening die ook wat machtsverlies inhield koste wat kost wou vermijden.

En Filip Dhose van de live verslaggeving en wellicht de grootste kontkusser, die gaan we ook buiten dragen. 'Verdienstelijk Eendracht Aalst', die gast is vergeten dat velen de match live volgden. Het is gewoon schrijnend geweest. Virton, zonder groots te zijn heeft ons hier rustig met 3-0 afgedroogd.


Nagels met koppen !


13 Jan 2019, 12:26
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Het was gisteren totaal niet goed, maar focussen op de 3-0 is ook niet nodig. Als we geen risico pakken en Van Hoevelen laten staan, blijft het veel kans bij 1-0.

Wat wel vast staat, is dat we dringend een paar echte versterkingen nodig hebben. Mannen als Lievens en Dekuyper kunnen niet mee. En Sterckx is de volgende in het rijtje namen (Janssens, Van Tricht, ...) met eersteklasse ervaring die bij ons plots niks meer kan


13 Jan 2019, 12:28
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Die derde goal jongens, wa was da? Het is al lang geweten dat onze verdedigers niet kunnen (uit)voetballen, maar nu kunnen ze ook plots niet meer verdedigen. Hopelijk kan BVR die gasten eens wakker schudden en hopelijk heeft ons bestuur/sportieve cel nu eindelijk door dat we het met dit spelersmateriaal absoluut niet gaan redden.

_________________
oilsjt, goi alien...


13 Jan 2019, 15:06
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
knokke- deinze 1-0


13 Jan 2019, 16:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst